DomůStížnostiRoobet Casino - Účty hráčů byly uzavřeny, ale bylo povoleno je znovu otevřít.

Roobet Casino - Účty hráčů byly uzavřeny, ale bylo povoleno je znovu otevřít.

Automaticky přeloženo:

Částka: 15 000 $

Roobet Casino
Index bezpečnosti:Nadprůměrný
Odeslaná: 26.8.2024 | Stížnost je uzavřena : 11.12.2024
Stížnost je uzavřena Náš verdikt

Jiný

ZAMÍTNUTO

Shrnutí případu

před týdnem
Překlad

Hráč ze Severní Makedonie požádal Roobet o úplný zákaz poté, co měl problémy se závislostí na hazardních hrách. Přestože požádal o trvalé zákazy na dvou účtech, dokázal si vytvořit nové účty a pokračovat v hazardních hrách. Požádal o plnou náhradu svých ztrát. Tým pro stížnosti dospěl k závěru, že žádná náhrada není zaručena, protože hráč kasinu jasně nesdělil svou závislost na hazardních hrách během svých žádostí, které obsahovaly pouze „ban“ a „unban“. V důsledku toho byla stížnost zamítnuta. Hráč později napadl toto rozhodnutí a tvrdil, že několik agentů podpory potvrdilo, že žádost o trvalý zákaz bez zmínky o problémech s hazardními hrami by měla být stále považována za sebevyloučení. Kasino uznalo lidskou chybu v tom, že nezabanovalo hráčův druhý účet, happynewyear24, ale tvrdilo, že má nárok pouze na vrácení peněz za třetí účet, nikde23232. Hráč odmítl nabízenou náhradu a hledal výhodnější dohodu, která by mu umožnila uplatnit další nároky týkající se účtu happynewyear24. Nakonec tým pro stížnosti zopakoval, že stížnost bude zamítnuta z důvodu odmítnutí hráče podepsat dohodu o urovnání.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Dobrý den, jako v roce 2020 nebo 2021 jsem měl účet na roobet s uživatelským jménem Pokemon55, prohrál jsem na tomto účtu asi 3000 $ a rozhodl jsem se požádat o trvalý ban bez šance na odbanování, protože jsem měl problémy se závislostí na hazardních hrách, můj účet zablokovali, ale po dni dva jsem požádal o unban a oni mi ho dali? Jen jsem potřeboval říct, že už nejsem závislý na gambě, jak mohu vyřešit problém s gambou za 24 hodin? poté, co jsem ztratil více, požádal jsem o zákaz znovu v roce 2023, jako v prosinci, vytvořil jsem si nový účet bez jakýchkoli problémů ŽÁDNÁ VPN stejný google chrome žádné vymazané soubory cookie nebo cokoli a znovu jsem na tomto účtu ztratil více než 10 000 $ znovu jsem požádal o trvalý zákaz a jasně jsem uvedl, že mám problémy s hazardem, znovu mě zakázali a po 30 minutách jdu na roobet a byl jsem schopen otevřít nový účet se stejnými informacemi pro kyc a mohl jsem vkládat? na tomto novém účtu jsem prohrál 200 $ Chtěl bych požádat o plnou náhradu svých ztrát, protože kasino nedělalo svou práci mám 2 zakázané účty a jsem schopen vytvořit nové účty a znovu hrát? jak

také mám několik dalších účtů, na které jsem vkládal malé částky a pokaždé jsem prohrál, a chci jen říct, že na tyto účty v nabídce kyc, kde to požaduje jako jméno telefonní číslo ulice země, dal jsem jako aufuwahfwauh ajawfaij a bylo to přijato a já ne měl nějaké problémy s vkladem? jako jak u dont péče o lidi, kteří řekli, že mají problémy s hazardem a nadále brát jejich peníze

Poskytl jsem vám fotografie, kde je napsáno, že účet je uzamčen, mám všechny důkazy o všem, jen mi dejte vědět, co ještě potřebujete

Žádám pouze o úplný zákaz vstupu do tohoto kasina a plné vrácení mých vkladů nebo alespoň 70 % z nich

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Vážený Hatchklere,

Děkujeme za odeslání stížnosti. Je mi líto, že slyším o vaší negativní zkušenosti s kasinem Roobet.

Nejprve mi dovolte zdůraznit, že otevření více účtů v téměř každém online kasinu je přísně zakázáno.

Za druhé, pochopte prosím, že obcházení blokování kasina zadáním nesprávných nebo neúplných osobních údajů bude znamenat, že nebudete chráněni. Zadání neověřitelných osobních údajů je rovněž považováno za zavádějící pro kasino a za porušení jeho pravidel a dává každému kasinu záminku zabavení jakéhokoli zůstatku na tomto účtu.

Dovolte mi, abych se vás zeptal na několik otázek, abych lépe porozuměl situaci.

  • Informovali jste kasino o své závislosti na hazardních hrách a požádali jste o sebevyloučení některého ze svých účtů z důvodu závislosti na hazardních hrách?
  • Mohl byste se prosím podělit o důkaz, že jste požádal o sebevyloučení z důvodu závislosti na hazardních hrách? Můj email je tomas@casino.guru

Předem moc děkuji za odpověď.

s pozdravem

Tomáš


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Dobrý den, chci vás informovat, že Roobet.com umožňuje lidem otevřít si nové účty, kolik chcete, a je jim jedno, že potřebujete používat různé přidružené kódy streamerů a jste dobří filefile

Nepoužil jsem jiná jména ani jsem někým neukradl žádné informace a neřekl to roobetovi

Jak přijmou, když udělám účet a vložím tisíc, ale v nabídce kyc, kde se to ptá na informace o mně, jsem dal křestní jméno jaijfwafjawi druhé jméno aiwfwaijf streat of living ajifwajfiaw country auhhwau

jak je to přijatelné?

Ano, nejprve jsem požádal na svém prvním účtu, požádal jsem o trvalý ban bez možnosti odblokování a oni mi dali ban, ale den / dva poté, co jsem požádal o unban, a vše, co jsem potřeboval, abych řekl, že už nejsem závislý na hazardních hrách, jak je to v pořádku? Jak mohu být závislý na hazardních hrách po dvou dnech poté, co jsem na tomto účtu prohrál více, požádal jsem o nový zákaz a řekl jsem, že jsem závislý na hazardních hrách, nechci, aby byl můj účet nikdy znovu otevřen

Na druhém účtu poté, co jsem prohrál více než 10 000 $, jsem požádal o ban a řekl jsem jim, že jsem závislý na hazardních hrách, a pokud mě nezabanujete, ztratím vše, co mám, zakázali mi to

ale zajímalo mě, zda to myslí opravdu vážně a po 30 minutách zákazu se mi podařilo otevřít nový účet se stejnou IP adresou, stejným profilem Google (cookies a vše) stejné informace v nabídce kyc


Krátce po této odpovědi na váš e-mail vám zašlu všechny důkazy. Díky

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Ahoj, poslal jsem ti e-mail před 5 hodinami se všemi důkazy, že jsem ho dostal?

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 3 měsíci
Překlad

Právě jsem požádal o unban na svém prvním účtu, který byl zabanován DVAKRÁT, a jasně jsem jim řekl, že chci ban bez možností pro unban a právě mi byl udělen unban? wow

Dělají všechno, takže jsem se vrátil a vsadil / prohrál víc

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Děkujeme za trpělivost.

Pochopte prosím, že věříme, že kasino je povinno vás chránit pouze tehdy, když je informujete o problémech s hazardem nebo závislosti.

Pravidla kasina týkající se více účtů uvádějí:

4.11. Zaručujete se, že na webu nebudete mít žádný účet, ani aktivní, ani zakázaný. Pokud si nejste jisti, zda existuje připojený/propojený účet, požádejte o pomoc náš tým podpory.

Vytvořením nového účtu, když již máte existující účty, porušujete pravidla kasina.

Jestli jste kasino informovali o tom, že se potýkáte s problémy s hazardem nebo závislostí na hazardních hrách, není to z dosavadní komunikace patrné.

Pokud existuje nějaká komunikace, ve které jste kasino kdykoli informovali, že máte závislost na hazardních hrách nebo problém s hazardními hrami, přepošlete mi ji.

Předem děkuji za odpověď.

Automaticky přeloženo:
Soukromá
Soukromá
před 3 měsíci
Překlad
Citlivé údaje

Kasino Guru změnilo tento příspěvek na privátní. Příspěvek obsahuje citlivé informace, které jsou určeny pouze pro zúčastněné strany.

Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 3 měsíci
Překlad

Našel jsem tento e-mail a podívejte se, že neposílají celou konverzaci s agenty podpory, pouze 1 zpráva na e-mail, toto byl dlouhý rozhovor s agenty, o kterých jsem se hádal, tak nízko měsíčně se svou sázkou a pošlou mi jen jednu zprávu jako sars na můj email

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

file

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Právě mi řekla, že mohu pokračovat v hazardních hrách/otevřít nový účet, zatímco JSEM SE VYLOUČEN na svém prvním účtu a mohu si otevřít nový účet a pokračovat v hazardních hrách. má problémy s hazardem a chce zbytek hazardu, ale může si volně otevřít nový účet a vyhnout se tomuto zákazu a pokračovat v hraní? wtf je toto file

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Právě jsem to našel z této stížnosti

https://casino.guru/roobet-casino-player-s-account-has-been-re-opened

Agentka Krisitina to našla u nich

Na jak dlouho se mohu sebevyloučit?

Můžete se vyloučit na dobu od 6 (šesti) měsíců do 5 (pěti) let nebo trvale. Na požádání uvedete čas, kdy chcete být vyloučeni.


Mějte prosím na paměti, že samovyloučení je trvalé po vámi zvolené období. Vyloučení nebude z důvodu vaší vlastní ochrany zrušeno, pokud nedokončíte vícestupňový proces, během kterého bude posouzen váš duševní stav, aby se zajistilo, že jste ve stavu mysli, který umožňuje zodpovědné hraní. Toto hodnocení bude trvat několik dní.



Jak jsem tedy byl po několika dnech zákazu odblokován? mluvím o účtu s uživatelským jménem Pokemon55 můj vůbec první účet zde na roobetu Požádal jsem o vlastní ban a po několika dnech mi byl udělen unban? a oni říkají jeho minimálně 6 měsíců zákazu????

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 3 měsíci
Překlad

Právě jsem dostal unban na svůj první účet s uživatelským jménem Pokemon55

Pokémon 55

Datum připojení: 30.07.2019

Na tomto účtu mám ztrátu 1500 $, dostal jsem dvakrát ban a právě jsem dostal unban a jasně jsem uvedl, že jsem naposledy požádal o ban chci ban bez možností pro unban? proč jsem dostal unban?

Poprvé, když jsem požádal o zákaz, bylo jasně uvedeno, že požaduji trvalý zákaz, to znamená navždy? právo? Dostal jsem unban po 3-4 dnech zde screenshot

Podruhé žádal o zákaz opět jasně žádal o trvalý zákaz bez možnosti odbanování

A právě jsem zase dostal unban?

Nejen, že jsem naplnil kyc úroveň 1 svým vlastním osobním jménem/příjmením a byl mi zakázán přístup k tomuto účtu s uživatelským jménem Pokemon55, které jsem sám vyloučil, ale mohl jsem si vytvořit nové účty a pokračovat v hazardních hrách? nejsem si jistý, jestli jsem dal své skutečné informace na účet, na kterém jsem prohrál 15 000 $, ale na můj třetí, kde mám ztrátu asi 600 $, jsem teď vložil své skutečné informace, tak proč to roobet nezakázal poté, co jsem vložil své skutečné informace?

Zde screenshot Pokemon55 s detaily kyc

A tady je z běžného účtu, na kterém hraji

PROČ si hráči mohou vytvořit nový účet a hrát, pokud jsou sami vyloučeni na svých ostatních účtech?

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 3 měsíci
Překlad

zde jako důkaz, že jsem dostal unban

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Velice vám děkuji, Hatchklere, za poskytnutí potřebných informací. Vaši stížnost nyní předám kolegovi Michalovi ( michal.v@casino.guru ), který vám bude k službám. Přeji Vám hodně štěstí a doufám, že se problém v blízké budoucnosti vyřeší k Vaší spokojenosti.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Ahoj Hatchklere,


Jmenuji se Michal a budu vám pomáhat s vaším případem. Doufám, že společně dojdeme k úspěšnému vyřešení vašeho problému.


Chtěl bych požádat o přítomnost zástupce kasina v tomto rozhovoru.


Milé kasino Roobet ,


Mohli byste případně poskytnout další informace k problému a objasnit situaci?


Předem děkuji.


s úctou


Michal


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Vážený Casino Guru,

Tímto bereme na vědomí výše uvedenou stížnost a předkládáme na ni naši formální odpověď.


Pokémon 55

Hráč si otevřel účet 30. července 2019 a několikrát požádal, aby byl jeho účet zakázán a znovu otevřen podle snímků obrazovky, které s vámi hráč již sdílel.


Jak můžete vidět na všech snímcích obrazovky poskytnutých hráčem, stejně jako nikdy nezmínil, že měl přidáno k hazardu nebo jakýkoli problém s hazardem, pouze žádá o „ban". V souladu s tím byl přijat proces zákazu / uzavření účtu, nikoli proces sebevyloučení, protože hráč nikdy nezmínil „závislost na hazardních hrách".


Kromě toho, když se podíváme na název e-mailů odeslaných hráčem „Ban", „Unban" nebo „Žádám o trvalý ban Nechci hrát na podvodných kasinech", můžeme také vidět, že hráč byl pouze žádost o uzavření a nemluvení o žádné závislosti na hazardních hrách.


Sebevyloučení


Jak je uvedeno výše, hráč nikdy nepožádal o sebevyloučení, ale pouze o zablokování / uzavření jeho účtu. Bohužel, kvůli lidské chybě, když hráč požádal o znovuotevření účtu, náš tým podpory přijal odpovědný proces hraní hazardních her namísto běžného procesu znovuotevření účtu, což vedlo k nedorozumění v komunikaci, což vyvolalo dojem, že hráč požádal o sebevyloučení, když tomu tak nebylo. Poprvé jsme od hráče obdrželi sdělení potvrzující, že je závislý na hazardních hrách, v jeho nedávné komunikaci, kterou hráč připojil k tomuto vláknu.

Více účtů

Jak je uvedeno v našich smluvních podmínkách, přijímáme více účtů, pokud nás o tom hráč informuje a nemá účet uzavřený kvůli závislosti na hazardních hrách, podvodu nebo zneužití našeho kasina. V tomto případě, protože hráč nikdy nezmínil svou závislost na hazardních hrách, bylo povoleno vytvořit více účtů. Při pohledu na komunikaci hráčů v tomto vláknu se však hráč dobrovolně pokusil zneužít více účtů ke zneužití našeho kasina.


Závěr

Jak je uvedeno výše, rozumíme tomu, že hráč nemá nárok na vrácení peněz, protože nepožádal o sebevyloučení a pokusil se zneužít web prostřednictvím více účtů.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Pokémon 55

Hráč si otevřel účet 30. července 2019 a několikrát požádal, aby byl jeho účet zakázán a znovu otevřen podle snímků obrazovky, které s vámi hráč již sdílel.


Jak můžete vidět na všech snímcích obrazovky poskytnutých hráčem, stejně jako nikdy nezmínil, že měl hazardní hry nebo jakýkoli problém s hazardními hrami, pouze žádá o „ban". V souladu s tím byl přijat proces zákazu / uzavření účtu, nikoli proces sebevyloučení, protože hráč nikdy nezmínil „závislost na hazardních hrách".


Moje odpověď: Dvakrát jsem žádal, aby byl můj účet trvale zabanován a podruhé jsem jasně uvedl bez možnosti odbanování a stále jste mi dali odban? proč?



Sebevyloučení


Jak je uvedeno výše, hráč nikdy nepožádal o sebevyloučení, ale pouze o zablokování / uzavření jeho účtu. Bohužel, kvůli lidské chybě, když hráč požádal o znovuotevření účtu, náš tým podpory přijal odpovědný proces hraní hazardních her namísto běžného procesu znovuotevření účtu, což vedlo k nedorozumění v komunikaci, což vyvolalo dojem, že hráč požádal o sebevyloučení, když tomu tak nebylo. Poprvé jsme od hráče obdrželi sdělení potvrzující, že je závislý na hazardních hrách, v jeho nedávné komunikaci, kterou hráč připojil k tomuto vláknu


Moje odpověď: Chyba dvakrát? dvakrát jsem dostal 5 otázek na problémy s hazardem, abych na ně odpověděl, abych dostal unban

I poté, co jsem řekl, že máte závislost na hazardních hrách na účtu, na kterém jsem prohrál více než 10 000 $, jsem si stále mohl otevřít a hrát na jiném účtu se stejnou IP adresou, neříkejte mi, že nekontrolujete IP adresy a můžete snadno zkontrolovat, zda je to tak je vpn ip adresa nebo běžná, tak proč mi nezabránil hrát na třetím účtu? (což není zakázáno poté, co jste viděli tuto stížnost s odměnami 30 $, které je třeba nárokovat)


Závěr

Jak je uvedeno výše, rozumíme tomu, že hráč nemá nárok na vrácení peněz, protože nepožádal o sebevyloučení a pokusil se zneužít web prostřednictvím více účtů.

Dvakrát jsem požádal o trvalé zákazy na svém prvním účtu a jasně jsem uvedl, že chci, aby byly trvalé, což znamená navždy? ale ne, dal jsi mi unban dvakrát


druhý účet, na kterém jsem ztratil více než 10 000 $ poté, co jsem prohrál tuto částku, řekl jsem ti, že jsem závislý na hazardních hrách a zakázal mi to a byl jsem schopen otevřít třetí účet se stejnou IP adresou a neměl jsem žádné problémy? a na celém účtu mám stejné údaje o kyc, takže mi neříkejte, že jste nevěděli, že jsem to já, můžete mě najít podle mých údajů o kyc a stejné ip adresy


V mé první žádosti o unban na pokemon55 jsem požádal podporu, aby zkusila poslat e-maily 10krát za 2-3 hodiny, aby byl můj účet odbanován, každý normální člověk by viděl, že jsem závislý a chci pokračovat



Moje otázky tedy zní, proč jste odblokovali můj účet, u kterého jsem jasně uvedl, že chci, aby byl zákaz trvalý a po několika dnech mi byl udělen odban a podruhé jsem znovu uvedl, že chci, aby byl trvalý a bez možnosti odbanování ale stále jsem dostal unban? toto je pro první účet s uživatelským jménem Pokemon55


Druhý účet happynewyear2024 (tak nějak to bylo uživatelské jméno) Proč jste mě vůbec přijali do svého kasina, když jsem měl dříve zakázaný účet? Vložil jsem stejné podrobnosti o kyc stejnou ip adresu ano vím, neřekl jsem vám nic o problémech s hazardem, ale proč u umožnit lidem, aby stále sázeli, pokud mají zakázané účty? vaše podpora se mi nikdy nezmínila, že existují možnosti samovyloučení zákazů jako na 1 měsíc 6 nebo 1 rok a nenabízíte je na webu, lidé vás musí kontaktovat na e-mailech a vy odpovědět po 2-3 dnech a během této doby můžete stále hrát zdarma?


I poté, co jsem vám řekl o své závislosti na hazardních hrách, byl jsem stále schopen otevřít účet se stejnými údaji kyc a stejnou IP adresou, jak je to možné? (mám ze stejných důvodů navždy ban na sázku) a když jsem se pokusil otevřít nový účet, neuvedl jsem ani své údaje o kyc, přesto zakázali účet pouze z ip adresy během několika sekund, ale vaše stránky nemohou najít můj účet ani s vyplněným kyc detaily stejné IP adresy na několik měsíců a im zdarma hazardovat?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

I poté, co jsem řekl, že máte závislost na hazardních hrách na účtu, na kterém jsem prohrál více než 10 000 $, jsem si stále mohl otevřít a hrát na jiném účtu se stejnou IP adresou, neříkejte mi, že nekontrolujete IP adresy a můžete snadno zkontrolovat, zda je to tak je vpn ip adresa nebo běžná, tak proč mi nezabránil hrát na třetím účtu? (což není zakázáno poté, co jste viděli tuto stížnost s odměnami 30 $, které mají být nárokovány)



Ohledně toho je účet zakázaný, napsal jsem špatně, teď jsem to myslel

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Jak můžete vidět na všech snímcích obrazovky poskytnutých hráčem, stejně jako nikdy nezmínil, že měl hazardní hry nebo jakýkoli problém s hazardem, pouze žádá o „ban". V souladu s tím byl přijat proces zákazu / uzavření účtu, nikoli proces sebevyloučení, protože hráč nikdy nezmínil „závislost na hazardních hrách".


Není to jen být zakázán, je to zakázáno trvale, což znamená NAVŽDY BEZ MOŽNOSTI UNBAN, což znamená, že mě nikdo nemůže z jakéhokoli důvodu odblokovat, ale stále jsi neudělal to, o co jsem žádal

proces sebevylučování? jeho stejný hovno jsem požádal o zákaz, takže to znamená jeho vlastní zákaz? Vyloučil jsem se z hazardních her v kasinu? požádal jsem o to

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

file

DOBRÁ PRÁCE ROOBET ZAČAL VÁŠ SYSTÉM PRO ZJIŠŤOVÁNÍ ÚČTŮ BANOVANÝCH HRÁČŮ FUNGOVAT DNES? POTÉ, co MNOHO LIDÍ OTEVŘELO STÍŽNOSTI, ŽE SE NESTARÁTE O LIDI, KTEŘÍ JSOU ZAKÁZANY PRO PROBLÉMY S HAZARDEM A MOHOU VYTVÁŘIT NOVÉ ÚČTY

HEHEHEHEH

Poté, co jste odpověděli na tuto stížnost, 5 minut poté jsem zkontroloval svůj poslední účet s uživatelským jménem newhere23222 a byl zakázán, dobrá práce, zkontroloval jsem také účet pokemon55 a byl vám zakázán opravdu pěkně děkuji

ale problém je v tom, že jsem si mohl otevřít nový účet se stejnými údaji kyc a IP adresou? vysvětlete to prosím

ale aspoň mě u chytil 4 hodiny poté, co to váš systém zjistil

file

Zde jako důkaz, že jste potřebovali alespoň 3 hodiny, než jste to odhalili, a během této doby jsem mohl stále hrát na vašem webu (nehazardoval jsem, ale mohl jsem hrát, pokud jsem vložil všechno, byly odemčené vklady)

file


Takže teď je otázka, proč mě nezablokoval, když jsem se pokusil otevřít druhý účet, na kterém jsem ztratil více než 10 000 $? je zde jasně uvedeno, že u našel můj zablokovaný účet s uživatelským jménem pokemon55, na kterém jsem požádal o vlastní zákaz perma?


druhá otázka je, proč jste mi dovolili vytvořit nový účet i poté, co jste mi oznámili, že mám závislost na hazardu na happynewyear2024 (toto je účet, na kterém jsem prohrál 10k+) podařilo se mi otevřít třetí účet pod stejnými údaji kyc a ip adresou a prohrál jsem tam je zatím kolem 700 $ (částka by byla přes 2,2 000, pokud bych neměl štěstí na jeden z mých posledních vkladů)


váš systém detekce účtů lidí, kteří jsou již zakázaní, funguje perfektně, ale u vás je to jedno, jen jestli si začnou stěžovat online nebo bylo příliš hezké, že jsem vsadil 250 000 $ na živou ruletu během několika hodin a vložil tisíce a prohrál?


ještě jednou dobrá práce, konečně jsi začal dělat to, co jsi měl dělat před 2 lety

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 3 měsíci
Překlad

Huh, co jsem právě našel, jak váš sponzorovaný streamer říká lidem, aby vložili FAKE informace pro Kyc, pokud jsou ze země s omezeným přístupem

nějaké komentáře k tomuto?


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Zákaznická podpora Roobet právě potvrdila, že pokud hráč požádá o trvalý ban (Self Ban) Je to stejné jako sebevyloučení a hráč již není vítán hrát v kasinu s tímto účtem nebo jinými účty, takže otázka zní, proč jste mi umožnili otevřít nový účet stejná ip adresa stejné kyc podrobnosti a nechte mě přijít o 10 000 $ +


filefile

A zde je další potvrzení, že pokud se hráč otevře, zatímco má vlastní ban, bude uzavřen, což v mém případě nebylo uzavřeno a bylo povoleno hrát více

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Toto je pro účet Pokemon55 a připojení je můj zakázaný účet pro problémy s hazardem happynewyear24 file Takže ve skutečnosti existuje spojení a zjistíte, že je to velmi snadné, ale neudělal jsem nic poté, co jsem otevřel účet, na kterém jsem ztratil 10 000 $ + a předtím jsem na svém prvním účtu požádal o sebeban nebo sebevyloučení, jak jste to nazval

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Právě jsem našel tuto stížnost od jiné osoby, ale pokud jde o sázku, je to stejná situace, žádá o sebeobnovení trvale a je mu povoleno otevřít si nové účty a pokračovat ve hře se stejnou IP adresou a detaily kyc


zde je odkaz

https://casino.guru/stake-casino-player-s-criticizing-responsible-gambling


Hráč dostal plnou náhradu svých vkladů na druhý účet, takže nevidím důvod, proč bych neměl dostat náhradu svých ztrát na druhém a třetím účtu

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

.

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Zeptal jsem se 4 velmi populárních kasin a všechna si myslí totéž, pokud hráč požádal o vlastní ban, natrvalo mu není dovoleno hrát na našem webu, jakmile to zjistíme, hráč dostane ban a přejde pouze do režimu výběru

Myslím , že u Roobet jsou jediní , kdo povoluje lidem , zatímco je sám sobě zakázán ( sebevyloučen ) a umožňuje lidem otevřít si nový účet a pokračovat v hazardních hrách


zeptal se kasina

Csgo 500

Rollbit

Gamdom

Zamíchat

https://imgur.com/a/i6Fo18W Zde jsou všechny snímky obrazovky

A poslední kasino, na které jsem se ptal, bylo tvé roobet, řekl to samé xd pokud je můj účet zamčený, všechny ostatní účty budou také zakázány, ale ty jsi neudělal, že peníze, které jsem vsadil, byly příliš mnoho na to, abys mě zakázal xd



Také jsem vám poslal e-mail ohledně celé této stížnosti, pokud o ní chcete diskutovat soukromě, ale vy ji odmítáte, protože jste na ni neodpověděli téměř 48 hodin

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Michal ( michal.v@casino.guru )

Ahoj můžeš odpovědět? uplynulo 7 dní a časovač je na 0

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Vážený Hatchklere,


Vzhledem k nadměrnému množství informací a příspěvků, které jste zveřejnili v tomto vlákně, budu potřebovat více času na prošetření tohoto případu, proto nastavuji jiný časovač. Děkujeme za vaši trpělivost. Můžete mi mezitím poskytnout důkaz, že jste jasně informoval kasino o své závislosti na hazardních hrách? Pouhé požádat je o trvalý zákaz se nepočítá jako řádná žádost o sebevyloučení kvůli problému s hazardem. „Zakázané" (v tomto případě uzavřené) účty mohou být kdykoli znovu otevřeny, zatímco trvale vyloučeným hráčům by nemělo být dovoleno znovu otevírat nebo vytvářet nové účty.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Ahoj, na svém prvním účtu jsem neřekl, že jsem závislý na hazardních hrách nebo cokoli jiného, prostě jsem požádal podporu na webu o trvalý zákaz, ale řekli, že nemůžeme nic dělat a musíte se zeptat na našem e-mailu, což jsem udělal a jasně jsem uvedl, že chci zákaz být trvalý, ale po několika dnech jsem požádal o unban a dostal jsem? proč jsem požádal o trvalou a moje rozhodnutí by měla být konečná, žádný unban pro mě? poté jsem hrál trochu víc a znovu jsem požádal o trvalý zákaz a jasně jsem uvedl, že chci, aby to byl trvalý zákaz bez možnosti odblokování? a dostal jsem znovu unban jako před 10 dny jen pro zajímavost, požádal jsem o unban, abych to viděl a dostal jsem, když byl můj první účet zabanován, mohl jsem si otevřít nový účet, na kterém jsem ztratil 10 000 $ a na tomto účtu jsem jasně uvedli, že jsem závislý na hazardních hrách, chci, aby můj účet byl trvale uzavřen a oni ho uzavřeli, ale byl jsem zvědavý, a protože jsem závislý na hazardu, otevřel jsem si nový účet třetí bez problémů vůbec stejné informace o kyc stejná adresa IP nic se neskrývá a byl jsem dovoleno hrát dál? ztratili tam asi 700 $


Říkáte, že pokud žádám pouze o zákaz, který se nepočítá jako problémy s hazardem atd., ale požádal jsem o podporu roobet na webu a oni mi jasně řekli, že pokud hráč žádá pouze o trvalý zákaz, nezmíním se o problémech s hazardem atd., které se počítá jako sebevyloučení a toho hráče pokud je přistižen k otevření nového účtu, účet bude okamžitě zablokován


Všechny důkazy jsou výše, dejte mi vědět, jestli potřebujete něco víc, nebo mohu znovu poslat nějaké důkazy, které chcete vidět, takže nemusíte procházet všechny výše uvedené konverzace

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 3 měsíci
Překlad

Podívejte se prosím na tyto fotografie, které podporují, potvrdily, že bych měl být zabanován na všech mých účtech vytvořených poté, co jsem právě řekl, že chci, aby byl můj první účet trvale zakázán

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 3 měsíci
Překlad

výše uvedená fotka se nenahrála dobře, takže zde je opětovné nahrání


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 měsíci
Překlad

Dobrý den, michaeli, časovač se znovu spustil, ale mohu počkat, není to problém, chci od vás, abyste se podívali na důkaz, který jsem poskytl

Poskytl jsem důkaz, že jsem na prvním účtu požádal o trvalou samobanování, dostal jsem unban, požádal jsem znovu o trvalou samobanování na prvním účtu a uvedl jsem bez možností pro odbanování a dostal jsem také odban


Jejich podpora uvedla, že pokud jsem právě řekl, že chci trvalý zákaz, a nezmíním žádné problémy s hazardem, které se stále počítají jako samostatně vyloučený hráč, a pokud je zjištěno, že si chce otevřít nový účet, dostane okamžitě ban, což se v mém případě nestalo

Otevřel jsem druhý účet, všechny stejné detaily, stejná ip a nebyl jsem zabanován a ztratil jsem 10 000 $ + a na tomto účtu jsem jasně uvedl, že chci důvod trvalého zákazu = závislost na hazardních hrách

A přesto mi bylo dovoleno otevřít si třetí účet znovu se stejnou IP adresou, stejnými detaily kyc a ztratit více než 700 $

Toto je malé shrnutí všeho, co se stalo, pokud nemůžete najít žádný z důkazů, které posílám, mohu jej poslat znovu díky

Editováno
Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 2 měsíci
Překlad

zde je fotografie, kde je jasně uvedeno, že jsem zakázán kvůli problémům se závislostí na hazardních hrách, to je pro druhý účet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

Milé kasino Roobet,


Chápu to správně, že jste od hráče nikdy nedostali žádnou informaci o tom, že by se potýkal se závislostí na hazardních hrách? Pouze zde v tomto vláknu stížností?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

Michaeli, nevím, co tím myslíš, dostali o mně někdy informaci, že jsem závislý na hazardních hrách na nejnovějších obrázcích, jasně vidíš, že jejich e-mailová podpora potvrdila, že jsem závislý na hazardu zakázán a nebude žádný unban a druhý snímek obrazovky je z lístku podpory když jsem požádal o zákaz hazardu závislých, jasně to uvedli a neposlali konverzaci, ale jen 1 zprávu, přestože jsem požádal o získání všech svých lístků na podporu, nikdy je neposílali, také jsem privatley požádal e-mailem roobet, aby tyto problémy vyřešil soukromě, pokud chtějí chci, ale žádná odpověď nebyla poskytnuta ani po 15 dnech a více než 5-krát s žádostí o podporu na místě, aby někdo odpověděl na můj e-mail


Abychom neztráceli čas a pravděpodobně byste řekli, že nám hráč hned napoprvé neřekl, že je závislý na hazardních hrách a je nám jedno, jestli si otevřel nový účet podruhé a prohrál tam 10 000 $, což není příliš pravda, protože jsem poskytl důkazy výše vaše podpora na místě mi několikrát potvrdila, že pokud hráč jen řekne podpoře na místě, požaduji trvalý zákaz z tohoto kasina, který se počítá jako sebevyloučení, a že hráč si nemůže vytvořit další účty, pokud je detekován, bude okamžitě zabanován, což se nestalo, pokud se snažíte najít jakýkoli z důkazů, které je mohu poslat znovu

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

file

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

Ahoj kasino Guru,


Ano, veškerá komunikace, kterou s přehrávačem máme, je výše zmíněná. Hráč se nezmínil o závislosti na hazardních hrách, pouze požádal o zákaz svého účtu.


Nejlepší,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 2 měsíci
Překlad

Vážený roobete, buďte prosím seriózní a prohlédněte si všechny obrázky

Je jasné, že jsem požádal o zákaz kvůli závislosti na hazardních hrách

Dejte nám úplný rozhovor s podporou a všechno bude jasnější u dont mi poskytnout plnou sars, i když jsem o to žádal několikrát poprvé, když jsem mě požádal, abych udělal kyc? jak im bylo zakázáno na webu podruhé a potřetí jste řekli, že mi nemůžete dát sars? a měl jsem obdržet celé konverzace, což není pravda, vždy z celých konverzací obdržím pouze 1 zprávu


A než už nebudeme ztrácet čas a řeknete, že nemáte nárok na vrácení peněz na druhý účet, protože jste na prvním účtu nezmínili, že bojujete s hazardními hrami, a řekli jste pouze, že chcete trvalý zákaz

vaše podpora na místě mi potvrdila, a pokud jen řeknu, že jsem požádal o trvalý zákaz, který se počítá jako sebevyloučení a hráč již není v kasinu vítán, pokud je zjištěno, že si založí nový účet, je okamžitě zakázán, což se nestalo


1. účet Požádal jsem o trvalý zákaz bez možnosti odbanování = dvakrát jsem odbanoval

2 účet požádal o trvalý zákaz, důvod, proč nemohu ovládat své hazardní hry = zakázáno trvalé

3. účet byl zablokován poté, co jsem otevřel tuto stížnost se zmrazenými 30-40 $ v odměnách a nevyzvednutých týdně/měsíčně

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

Milé kasino Roobet,


Je hráčský účet trvale uzavřen bez možnosti znovuotevření?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

Michale, můžete se jich prosím zeptat, proč mi umožnili otevřít si druhý účet poté, co jsem uzavřel svůj první sebeban? Požádal jsem o trvalý ban? Výše jsem vám poskytl, že jejich podpora potvrdila, pokud hráč požádá o vlastní ban a jen řeknu, že žádám o trvalý zákaz, nezmíním se o žádných problémech s hazardními hrami nebo o čemkoli jiném, co se stále počítá jako sebevyloučení a není vítán, aby už hrál / vytvořil si účet, tak proč to povolili mě? i poté jsem si otevřel svůj druhý účet, u kterého jsem jasně uvedl, že mám problémy s hazardními hrami, stále mi bylo povoleno otevřít si třetí účet? je to měsíc a vždy tyto otázky přeskakují, můžeme to udělat rychleji?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

A proč nerespektují to, co říkají jejich hráči, když jsem požádal o trvalý zákaz a jasně jsem jim řekl, že chci, aby to bylo navždy a nelze to vrátit, stále mi dali unban na první účet, toto kasino je nejlepší pro závislé na hazardních hrách, protože je jim to úplně jedno a dovolí lidem znovu sázet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

Ahoj kasino Guru,


Ano, oba účty jsou uzavřeny a nelze je znovu otevřít. Rádi bychom zde také požádali hráče, aby sdílel, zda má na našem webu nějaké další účty, které by měly být blízko.


Nejlepší,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

obě? Měl jsem 3 účty a všechny jsou nyní po otevření této stížnosti uzavřeny

poté, co jsem otevřel tuto stížnost a zabanovali jste svůj třetí účet, pokusil jsem se otevřít 4. účet a uvedl jsem své údaje o kyc stejně jako druhý zakázaný účet pro problémy s hazardními hrami a byl zakázán 4 hodiny poté, proč jste takto nezabanovali můj třetí účet ale stále mi dovolil hrát? musí si zde hráči stěžovat, takže musíte aktivovat svůj systém, abyste zakázali závislé na hazardních hrách a váš systém nic nechrání

vaši sponzorovaní streameři říkají hráčům, aby vložili falešné kyc podrobnosti, aby mohli obejít geografická omezení

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad





Hatchkler

Nováček


Veřejnost

PŘED 3 DNY

Michale, můžete se jich prosím zeptat, proč mi umožnili otevřít si druhý účet poté, co jsem uzavřel svůj první sebeban? Požádal jsem o trvalý ban? Výše jsem vám poskytl, že jejich podpora potvrdila, pokud hráč požádá o vlastní ban a jen řeknu, že žádám o trvalý zákaz, nezmíním se o žádných problémech s hazardními hrami nebo o čemkoli jiném, co se stále počítá jako sebevyloučení a není vítáno, aby už hrál/založil účet, tak proč to povolili mě? i poté jsem si otevřel svůj druhý účet, u kterého jsem jasně uvedl, že mám problémy s hazardními hrami, stále mi bylo povoleno otevřít si třetí účet? je to měsíc a vždy tyto otázky přeskakují, můžeme to udělat rychleji?

A proč nerespektují to, co říkají jejich hráči, když jsem požádal o trvalý zákaz a jasně jsem jim řekl, že chci, aby to bylo navždy a nelze to vrátit, stále mi dali unban na první účet, toto kasino je nejlepší pro závislé na hazardních hrách, protože je jim to úplně jedno a dovolí lidem znovu sázet



MICHAL PLS ZEPTEJ SE JEJICH TOHLE Stěžoval jsem si na to, že se neřídili svými tos a dovolili mi stále hrát a jediné, co děláte, je ptát se jich, zda zakázali můj účet ano všechny mé účty jsou nyní zakázány

kdyby se chovali jako jejich tos, nebyl bych schopen otevřít druhý účet, ztratím tam 10 000+, budu znovu zabanován a otevřete si třetí účet a ztratím tam také více než 700 $

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 měsíci
Překlad

drazí všichni,


Došel jsem k závěru, že v tomto případě nelze vrátit peníze. Hráč ve svých žádostech nikdy nezmínil závislost na hazardních hrách, uvedl pouze „ban" a „unban", což nemá nic společného se sebevyloučením. Jednoduché uzavření účtu může být kdykoli zrušeno, mezitím samovyloučení nemůže. Jasné informování kasina o závislosti na hazardních hrách je klíčem k tomu, aby byl proces co nejrychlejší a nejefektivnější.


Pokud jde o situaci s více účty, kasino ve své odpovědi uvedlo následující informace: „ Jak je uvedeno v našich podmínkách služby, přijímáme více účtů, pokud nás hráč o tomtéž informuje a nemá účet. zavřeno kvůli závislosti na hazardních hrách, podvodu nebo zneužití našeho kasina V tomto případě, protože hráč nikdy nezmínil svou závislost na hazardních hrách, bylo mu povoleno vytvořit více účtů, ale hráč se o to pokusil zneužít více účtů ke zneužití našeho kasina " To odpovídá na otázku hráče, proč si mohli otevřít více účtů.


Z výše uvedených důvodů bude nyní tato stížnost zamítnuta. Děkujeme za pochopení, je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem.

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 2 měsíci
Překlad

Tuto stížnost jsme znovu otevřeli na žádost Hatchklera. Rádi bychom dali tomuto případu ještě jednu šanci na vyřešení a pomohli oběma zúčastněným dospět k uspokojivému závěru.


Vážený tým Roobet Casino,


Obdržel jsem následující důkaz, který naznačuje, že jste byli informováni o hráčově závislosti na hazardních hrách. Můžete se vyjádřit k její platnosti?


Automaticky přeloženo:
Soukromá
Soukromá
před 2 měsíci
Překlad
Citlivé údaje

Kasino Guru změnilo tento příspěvek na privátní. Příspěvek obsahuje citlivé informace, které jsou určeny pouze pro zúčastněné strany.

Citlivá příloha
Citlivá příloha
před měsícem
Překlad

Poté, co jsem 1000krát požádal o zaslání mých lístků na podporu, protože vše, co jsem obdržel, vypadá takto

Dostal jsem jiný e-mail, abych o to požádal, požádal jsem o něj po 7 dnech čekání, bylo mi řečeno, abych udělal kyc a poslal své ID na jejich e-mail, protože e-mail není jediný účet, na kterém je? CO?

Pak jsem dostal stovky e-mailů z vašich propagací, abych se znovu připojil a hrál na vašem webu (než jsem byl na tomto účtu zakázán kvůli závislosti na hazardních hrách) a tam vidím uživatelské jméno a přichází na stejný e-mail, na který jsem je kontaktoval dát své lístky na podporu, aby to bylo jasnější, řekl jsem jim a požádal jsem o zákaz hazardních her / problémy se závislostí na hazardních hrách Nemohu se ovládat a prohrávám pokaždé a všechno

toto se na mě dívá, chtějí vidět mé ID a dělat s ním nějaké stinné věci podobné jako gamdom Byl jsem požádán, abych udělal kyc, abych uvolnil své wd a bylo mi potvrzeno, pokud udělám kyc, dostanu své wd udělal jsem to a bylo mi řečeno později do prdele a ahoj ne wd

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Ahoj kasino Guru,


Můžeme si rozumět s odůvodněním znovuotevření stížnosti? Abychom na to mohli odpovědět.


Díky,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Důvodem je to, že kasino guru si myslel, že jsem nežádal o zákaz hazardu atd., řekl, že jsem závislý na hazardu a já jsem to dokázal výše uvedenými obrázky a přestal jsem hrát hloupě, řekl jsem mu také, že jsem nikdy nežádal o zákaz, protože jsem na hazardu závislý, zatímco jsem jasně řekli vaší podpoře a dostali za to ban, takže přestaňte lhát a hrajte hloupě, vraťte mi 12k a nashledanou


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Milý Roobete,


Ve svých předchozích odpovědích jste uvedl, že hráč nikdy neprojevil závislost na hazardních hrách a že první zmínka o tom byla ve vláknu stížnosti. Hráč mi však poskytl výše uvedený snímek obrazovky, který ukazuje, že vás informoval o své závislosti na hazardních hrách a že dokonce dostal e-mailovou odpověď od jednoho z vašich zaměstnanců, která tuto skutečnost potvrzuje.


Chtěl bych získat váš komentář k tomuto nově poskytnutému důkazu.

Upraveno administrátorem Kasino Guru
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Ahoj kasino Guru,


Děkujeme za vaši zprávu výše a níže naleznete naši formální odpověď.


Prohlášení o závislosti

Jak vidíte, naše předchozí šetření se soustředilo pouze na účet Pokemon55 , a proto jsme nebrali v úvahu prohlášení učiněná na účtu happynewyear24 . I když tyto případy zvážíme, věříme, že to nemění naše chápání této stížnosti a skutečnosti, že hráč nemá nárok na žádnou náhradu.


Historická fakta


Hráč si otevřel účet Pokemon55 30. července 2019 a hrál na našem webu. Z nějakého důvodu se hráč také rozhodl otevřít druhý účet, happynewyear24 30. prosince 2023.


Při používání obou účtů nás hráč 29. ledna 2024 kontaktoval prostřednictvím svého účtu happynewyear24 a informoval nás, že má problém s hazardem, který vedl k uzavření jeho účtu kvůli zodpovědnému hraní. Stává se, že kvůli lidské chybě měl být v ten den uzavřen i účet Pokemon55 . Chyba, kterou předpokládáme z našeho konce.


Když však provedeme hodnocení na účtu Pokemon55 , můžeme vidět, že účet nebyl aktivní od 10. prosince 2022 , více než 1 rok před případem uzavření hráčského účtu. Jak můžete vidět na přiloženém obrázku, poslední vklad hráče byl 10. prosince 2022.



Závěr


Pokud vezmeme v úvahu výše uvedené, můžeme učinit následující závěry:

a) Ano, došlo k lidské chybě z naší strany, ale podařilo se nám ji opravit a uzavřít účet Pokemon55 dříve, než jej hráč mohl použít;

b) Utrpěl hráč nějakou ztrátu? Ne, protože hráč nevložil nebo nepoužil účet Pokemon55 po 29. lednu 2024.


Další informace


Kromě účtů zmíněných ve stížnosti hráče se pokusil otevřít další 2 účty na našem webu:


newhere23232 - Toto je jediný účet, u kterého jsme si vědomi, že hráč může mít bod, protože jej otevřel v červenci 2024 a podařilo se mu vložit a prohrát 508,72 USD, které jsme ochotni vrátit.


testaccount232 – který se pokusil otevřít v září 2024 a byl automaticky uzavřen, aniž by jej hráč mohl použít.


Uvědomujeme si své chyby, ale věříme, že i hráči musí být odpovědní za své vlastní, a jak je vidět z této stížnosti, hráč jedná ve zlé víře a ochotně se snaží najít všechny možné prostředky, jak se pokusit využívat naše webové stránky a způsoby, jak pokračovat v otevírání nových účtů. Tento druh praxe by měl být také odsouzen a tento případ by měl být příkladem.









Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Důkaz file


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Některé z výše uvedeného jsou pravdivé a jako 90 procent ostatních lží, nejsem doma a mám opět důkazy toto prohlášení shora se vrátím domů do max. 2-3 hodin a poskytnu důkazy michal, prosím, počkejte na mé důkazy, než budete pokračovat cokoliv

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před měsícem
Překlad

Prohlášení o závislosti

Jak vidíte, naše předchozí vyšetřování se zaměřilo pouze na účet Pokemon55, a proto jsme nebrali v úvahu prohlášení učiněná na účtu happynewyear24. I když tyto případy zvážíme, věříme, že to nemění naše chápání této stížnosti a skutečnosti, že hráč nemá nárok na žádnou náhradu.


Moje odpověď V horní části této stížnosti jsem jasně uvedl, že jsem požádal o trvalý zákaz na účtu happynewyear z důvodu závislosti na hazardních hrách a poskytl jsem jasný důkaz, proč byl můj účet zablokován= nezodpovědné hraní a vy jste to popřel a poté jsem prokázal jsem to, když jsem obdržel své poslední lístky na podporu, že jsem skutečně požádal o zákaz hazardních her


Mám nárok na vrácení peněz za následující účty happynewyear24 a newhere23232


Už jsi řekl, že vrátíš peníze na účet nikde23232, takže o tom nemluvme

pojďme na účet happynewyear24 mám nárok na vrácení všech ztrát na tomto účtu toto je účet, který jsem ztratil jako 10 000 $ +

Proč si myslím, že mám nárok na náhradu těchto ztrát?

Vaše podpora mi několikrát potvrdila, znovu zveřejním níže uvedené důkazy, zde prohlašujete, že pokud hráč jen řekne, že žádám o trvalý zákaz, nepočítá se to jako sebevyloučení, což je nepravdivé nebo všichni zaměstnanci roobetu dodržují různá pravidla, idk jsem požádal více agenti podpory a všichni z nich mi potvrdili, že pokud hráč NEUVÁDÍ ŽÁDNÉ PROBLÉMY S HAZARDEM a přijde pouze na podporu a řekne, že žádám o trvalé zablokování mého účtu bez možností, stále se to počítá jako sebevyloučení a hráč není vítán. kasino už a pokud se zjistí, všechny hráčské účty jsou okamžitě zablokovány, což se nestalo mým účtům, a proto mám nárok na vrácení peněz

Důkaz podporuje, že se to počítá jako sebevyloučení

Klikněte prosím na tento odkaz a přejděte dolů, kde jsou důkazy, kde to potvrzuje agent podpory Jessica a také máte prohlášení z jiných kasin, která říkají totéž https://imgur.com/a/i6Fo18W

Zde je další potvrzení od agentů Michaela a agentky Laury, kteří oba potvrdili totéž

S výše uvedeným důkazem vám dokazuji, že bych nikdy neměl být vítán v kasinu, zatímco můj první účet byl zakázán, bez ohledu na to, jestli jsem právě řekl, že žádám trvalý zákaz bez možností, které se stále počítají jako sebevyloučení

//////////////////////////////////////////

Historická fakta


Hráč si otevřel účet Pokemon55 30. července 2019 a hrál na našem webu. Z nějakého důvodu se hráč také rozhodl otevřít druhý účet, happynewyear24 30. prosince 2023.


Při používání obou účtů nás hráč 29. ledna 2024 kontaktoval prostřednictvím svého účtu happynewyear24 a informoval nás, že má problém s hazardem, který vedl k uzavření jeho účtu kvůli zodpovědnému hraní. Stává se, že kvůli lidské chybě měl být v ten den uzavřen i účet Pokemon55. Chyba, kterou předpokládáme z našeho konce.


Když však provedeme hodnocení na účtu Pokemon55, můžeme vidět, že účet nebyl aktivní od 10. prosince 2022, více než 1 rok před případem uzavření hráčského účtu. Jak můžete vidět na přiloženém obrázku, poslední vklad hráče byl 10. prosince 2022.


Moje odpověď

účet happynewyear24 byl otevřen nový účet, protože můj starý účet s uživatelským jménem Pokemon55 byl na mou žádost zakázán, jak bylo vysvětleno dříve, a je nepravdivé, že jsem použil oba účty, jak mohu použít oba účty, pokud byl můj Pokemon55 zakázán?

důkaz, že jsem požádal o zákaz dříve, než jsem začal používat happynewyear24

Podívejte se na data 8. ledna 2023 a jasně říkáte, že jsem otevřel happynewyear24 v následující datum happynewyear24 30. prosince 2023. Takže to nedává žádný smysl, mohl bych použít oba účty, účet nebyl dostupný

///////////////////////////

Další informace


Kromě účtů zmíněných ve stížnosti hráče se pokusil otevřít další 2 účty na našem webu:


newhere23232 - Toto je jediný účet, u kterého jsme si vědomi, že hráč může mít bod, protože jej otevřel v červenci 2024 a podařilo se mu vložit a prohrát 508,72 USD, které jsme ochotni vrátit.


testaccount232 – který se pokusil otevřít v září 2024 a byl automaticky uzavřen, aniž by jej hráč mohl použít.\


Moje odpověď

Účet newhere23232 byl otevřen poté, co mi bylo odmítnuto získat unban na účtu happynewyear24, pokud byste měli dobře fungující systém, nikdy bych na něm nemohl hrát a myslím, že částka ztráty je 700 ne 500, ale nejsem si úplně jistý


Během této stížnosti byl ode mě otevřen následující účet testaccount232, jen jsem chtěl otestovat, zda bude váš systém nyní fungovat, a ano, fungovalo, dostal jsem ban a napsal jsem to výše, jako vidíte, že na jeho zákaz potřebujete 4 hodiny, mělo by to být okamžitě poté hráči vložili své kyc dokumenty, které jsem neudělal




Editováno
Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před měsícem
Překlad

Na tomto účtu jsem nic neztratil a byl to jen testovací účet, jako je uživatelské jméno, které říká důkaz, že jsem tento účet použil pro testování a zveřejnil jsem důkaz výše


Také si myslím, že bych nikdy neměl dostat unban na svůj první účet, protože jsem jasně řekl, že ui chci, aby byl ban trvalý bez možností pro unban, a stále jste mi dali unban a podruhé jsem požádal o totéž u ještě mi dal unban

Dodatečný důkaz, že říkáte, že jsem k vám přišel pomocí obou účtů, takže jsem věděl, že jsem vlastníkem účtu Pokemon55 a účtu happynewyear24, takže můžete mně a Michalovi vysvětlit, PROČ a jak se fi dostal stále unban na účet Pokemon55 poté dříve žádáte o zákaz hazardních her na účtu happynewyear24?

důkaz, že jste řekli, že jsem dne 29. ledna 2024 požádal o zákaz hazardních her

Vysvětlete tedy, jak jsem mohl znovu získat unban na Pokemon55


5. září 2024, 12:17

Účet Pokemon55 byl znovu uzavřen poté, co jsem otevřel tuto stížnost a začal jste opravovat své chyby a důkazy o chybách

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Vím, že je tam více než 8000 znaků textu, přečtěte si ho, kdykoli budete mít čas, idc, pokud si vezmete 2 týdny, ale podívejte se na vše, co jsem řekl, sami se potvrdili, že věděli, že jsem stejná osoba na všech účtech, jejich podpora potvrdila, že jen požádali o trvalý ban bez možností unbanu je stále stejný jako samovyloučení, takže mám nárok na vrácení peněz také na účet happynewyear24 a newhere23232 a i po tom všem se mi stále podařilo získat unban na účtu pokemon55 i poté, co jsem byl předtím zabanován na jiném propojeném účtu pro zákaz problémů s hazardem


Chtěl bych se zeptat Michala, zda mohu požádat o vyplacení dalších prostředků ze všech těch stresů, které jsem prošel

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Vážený Hatchklere,


Nejprve je důležité zmínit, že pokud mluvíme o refundacích v případech sebevyloučení, jako je tento, jediná částka, která by byla považována za vratnou (pokud je nárok na ni oprávněný), jsou zálohy provedené během samovyloučení. vylučovací proces. Nemůžeme a nebudeme vyčíslovat žádnou dlužnou částku za "způsobení stresu" nebo něco podobného.


Pokud jde o tuto stížnost, je nutné, a jsem si jistý, že by vám to v budoucnu pomohlo, abyste pochopili, že když řeknete: „Prosím, zakažte můj účet bez možnosti odblokování", nemusí to nutně znamenat, že kasina budou s takovým žádost jako žádost o sebevyloučení. Pokud byste místo toho jasně a okamžitě prohlásili, že se musíte kvůli závislosti na hazardních hrách vyloučit, bylo by to pro všechny zúčastněné strany mnohem jasnější.


Jiná věc je, že jste se úmyslně pokusili zneužít kasino vytvořením jiného účtu, jen kvůli prokázání vašeho názoru v této stížnosti, která je podpořena fakty z 1.) názvu účtu - testaccount232 a 2.) data vytvoření účtu - září 2024, v době této probíhající reklamace.


Jak kasino uvedlo, váš účet Pokemon55 byl uzavřen (ačkoli mnohem později, což kasino uznalo) bez jakýchkoliv vkladů, protože jste kasino informovali o svém problému. Jediný účet, za který je kasino ochotno vám vrátit peníze, je účet newhere23232. Důrazně bych vám doporučil, abyste tuto refundaci přijali a žádné další prostředky nezpochybňovali, protože z mého pohledu a kvůli obrovskému množství (většinou irelevantních) informací v tomto vláknu a také důkazům poskytnutým vámi i kasinem , to jsou jediné prostředky, na které máte nárok. Poté, co se tak stane, bude stížnost uzavřena.


Milé kasino Roobet,


Můžete pokračovat s vrácením vkladů hráče provedených na účtu „nikde23232" na jeho bankovní účet?





Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Michale, chtěl bych se zeptat, zda je šance nějakého dalšího kolegy kasinového guru přijmout tuto stížnost a on se o to postarat?

Pokud ne


Takže za prvé, Roobet znovu lhal, řekli, že jsem používal Pokemon55 a happpnewyear24 ve stejnou dobu, takže prosím přejděte výše a přečtěte si celý text znovu. Poslal jsem vám důkaz, že můj Pokemon55 byl zakázán mnohem dříve, než jsem otevřel happynewyear24 a po celou dobu, co jsem hrál na happynewyear24 a později nikde, jsem byl na tomto účtu zabanován, ne tak, jak říkají, že jste nebyli, a zadruhé, ten účet byl odbanován poté, co jsem požádal o unban, když jsem otevřel tuto stížnost jen pro curiostiy budou zrušte zákaz a ano, stalo se to, jako když posílám fotky výše, takže ano, měl jsem 5 dní na to, abych si na to znovu zahrál, ale neudělal jsem to


A za to , že říkáte oh jdu na podporu a říkáte , že bych chtěl požádat o trvalý zákaz , to se nepočítá jako sebevyloučení , tak mi prosím řekněte , proč 3 agenti podpory na místě roobet řekli opak toho , co říkáte ? a jejich zástupce zde říká ne to se nebude počítat ? pak myslím, že každý dodržuje různá pravidla v roobetu? Chci vrácení peněz za události happeningwyear24 a nikde2332 to je to, co mi jejich agenti řekli, že bys měl dostat ban na happynewyear24 také bez ohledu na to, jestli jsi právě řekl, že žádám o trvalý zákaz a nezmíním se o žádných problémech s hazardem



A nikdy jsem nepoužil bankovní vklady na roobet, takže bych nebral refundace na banky, mohu přijímat pouze krypto bcs, to je platba, kterou jsem použil

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

filefile

Zde jsou 2 agenti, kteří říkají stejné ano, což se počítá jako sebevyloučení a hráč už není vítán, bez ohledu na to, jestli řekl jen žádám trvalý zákaz


A tady je důkaz od třetího agenta, že jsem řekl stejná slova, která jsem použil k banu svého prvního účtu Pokemon55

jako všechno stejné a ano, stále říká, že se to počítá jako sebevyloučení a pokud si otevřete nový účet, bude automaticky zakázán, což se nestalo

filefilefile

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Ano, je to moje chyba, že jsem na svém prvním účtu nezmínil žádnou závislost na hazardních hrách, ale je to také jejich chyba, že nezabanovali můj druhý nebo třetí účet, zatímco můj první účet byl na mou žádost zakázán a jejich podpora na místě říká, že jsem měl zakázat, i když jsem je požádal jen pro trvalý zákaz a nemluvě o žádné závislosti na hazardních hrách nebo cokoli jiného

Pokud je Roobet ochoten mi vrátit peníze za happynewyear24, mohu přijmout vrácení 80 % svých celkových ztrát na tomto účtu, pokud váš konečný závěr Michal je, že nemám nárok na vrácení peněz, přestože 3 jejich agenti říkají opak, jdu otevřít nová stížnost na jiných stránkách nebo podle zákona, stížnost je téměř 3 měsíce stará pokaždé, když čekám 10 dní, než odpovíte, a za těch 10 dní vám vždy chybí fotografie, nahrávám, uzavírám svou stížnost, přestože přikládám důkazy několikrát a chováte se jako ty je nevidíš

Moje požadavky jsou, pokud je to možné, změňte agenta, který se o tuto stížnost stará

2/ Vraťte mi 80 % mých celkových ztrát na happynewyear24 a 100 % ztrát na nowhere2332

a mohu vám zaručit, že se nikdy nepokusím otevřít žádné nové účty u roobetu nebo sázet pomocí falešných údajů o kyc nebo čehokoli jiného a tento příběh je navždy hotový

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Vážený Casino Guru,


Ano, souhlasíme se zpracováním refundace. Rádi bychom také, aby hráč přijal a podepsal dokument, který zaručí, že se nebude pokoušet otevřít další účty u Roobet.


Pokud je hráč v pořádku pokračovat, můžeme se zde všichni dohodnout a můžeme vás přidat do e-mailového vlákna, které budeme mít se zákazníkem, abychom zpracovali refundaci a podepsali dokument.


Dejte nám prosím vědět, zda se můžeme posunout vpřed.


Nejlepší,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Tento dokument podepíšu pouze v případě, že dostanu náhradu za oba účty happynewyear24 a newhere2332 a akceptuji pouze krypto, to jsou platby, které jsem použil pouze nikdy jsem nepoužil bankovní vklady, tak proč bych je měl dostávat na bankovní depozit? žádná logika

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Milý Michale, můžeš si najít 5 minut a přečíst si text níže?


4 jejich agenti podpory říkají totéž, pokud jsem požádal o zákaz na svém prvním účtu, jen tím, že bych řekl, že bych rád dostal trvalý zákaz (nemluvě o problémech s hazardními hrami nebo závislých), stále se jedná o vyloučení a hráč si nemůže otevřít nové účty pokud otevře, zavřou to bylo potvrzeno 4 agenty podpory


Můžete mi tedy prosím vysvětlit, proč nemám nárok na vrácení peněz na účet happynewyear24?

Můj účet Pokemon55 byl uzavřen a úspěšně jsem otevřel druhý účet happynewyear24, pak mi prosím vysvětlete, proč můj nově vytvořený účet nebyl zakázán? jak říká jejich podpora


Zde říkají, že jsem je kontaktoval 29. ledna 2024 https://imgur.com/BabK4QP

Ale můj účet Pokemon55 byl již zakázán 8. ledna 2023 https://imgur.com/E6h22yK

Proč tedy můj účet nebyl zablokován, jak jejich podpora říká, že měl být zakázán?

Zde je další agent podpory, který říká totéž, že měl být zakázán, zeptal jsem se na to dnes 9.11.2024

https://imgur.com/a/UNhJTI9

z nějakého důvodu sem nemůžu nahrát obrázky, tak jsem je nahrál na imgur

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Jen se jich zeptejte, kdy byl můj účet happynewyear24 otevřen, a můžete jasně vidět, že účet je otevřen poté, co jsem dříve požádal o ban na Pokémon55, a pokud se chovali jako jejich tos, řekli, že můj účet měl být zablokován, dokud na svém účtu nezruším ban. první účet

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před měsícem
Překlad

Abych neztrácel další čas, požádal jsem o podporu a můj účet happynewyear24 byl otevřen 30. prosince 2023


A tady je důkaz, že můj účet Pokemon55 byl zakázán mnohem dříve

8. ledna 2023


Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

U jiných stížností jsem viděl, že vyhrožujete zákazem sebeuzavírání účtu a zákazu závislosti na hazardních hrách odlišně v pořádku, chápu, ale podpora roobet říká, že i kdybych byl sebeuzavírací sebeban, stále mi nebylo dovoleno vytvořit si nový účet, abych mohl znovu hrát, když jsem měl můj první účet byl stále zakázán a pokud bych si otevřel nový účet, byl by okamžitě zakázán, což se nestalo, proto žádám o vrácení peněz na účet happynewyear24

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před měsícem
Překlad

Tady je 5. agent, který říká totéž, opravdu nechápu, proč nemám nárok na vrácení peněz na účet happynewyear24

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Vážený Hatchklere,


Za prvé a především mi dovolte říci, že důvodem, proč moje odpověď pokaždé trvá tak dlouho, je to, že vždy zveřejňujete obrovské množství informací, i když o to nejste požádáni. Projít všechno zabere hodně času. Kromě toho existují také stížnosti dalších hráčů, které vyžadují mou pozornost, nejste jediný. Je mi velmi líto, pokud máte pocit, že plýtvám vaším časem, ale procházení všech dostupných informací, abych se nakonec mohl správně rozhodnout, opravdu zabere čas.


Za druhé, pokud jde o váš příspěvek, který uvádí, že jste byli schopni otevřít účet happynewyear2 30. prosince 2023 a účet Pokemon55 byl uzavřen 8. ledna 2023, toto jednoduše potvrzuje skutečnost, že když požádáte o trvalý ban, není to tak žádost o sebevyloučení z důvodu problému s hazardními hrami. Skutečnost, že podpora živého chatu vám řekla, že je to jedno a totéž, jednoduše není pravda a je mi líto, že jste byli tímto způsobem uvedeni v omyl. Tuto skutečnost uvádíme v každé stížnosti týkající se sebevyloučení: mezi uzavřením účtu a sebevyloučením je jasný rozdíl. Vzhledem k tomu, že jste kasino neinformovali o závislosti na hazardních hrách ani se žádným způsobem nezmínili o problémech s hazardními hrami na účtu Pokemon55, bylo to považováno za prosté uzavření účtu, nikoli žádost o sebevyloučení. Kasino proto nemělo důvod zablokovat váš další účet, happynewyear24.


Máte nárok na vrácení peněz na účet newhere2332. Chcete-li získat tuto náhradu, spolupracujte s kasinem.


Milé kasino Roobet,


Bylo by možné vrátit hráči peníze prostřednictvím kryptoměn?

Upraveno administrátorem Kasino Guru
Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před měsícem
Překlad

Nejprve jste označili špatné kasino

Za druhé, chcete, abych řekl, že 5 jejich agentů nezná své TOS? je to doslova napsáno, pokud má hráč 1 omezený účet bez ohledu na důvod, dokud není vymazáno, že jeden hráč, pokud si otevře nový účet, bude okamžitě zablokován na druhý


Zatřetí ano, vyhrožují tím, že se vylučují a mohu to dokázat, protože v obou případech jsem dostal unban na účet Pokemon55, byl jsem požádán, abych odpověděl na otázky, jsem stále závislý, jak se cítím poté, co prohraji atd\


A tady je e-mail, když jsem podruhé žádal o unban na tomto účtu a to je poté, co jsem dostal ban na happening za závislost na hazardních hrách, ale stále jsem dostal unban xd

Je to jasně napsané Když jste se rozhodli zrušit své vyloučení,


Takže u stále platí, že se to nevylučuje, kromě jejich e-mailové podpory to řeklo 2krát a 5 agentů podpory na místě to říká a je to napsáno v jejich TOS?


Přijmu vrácení peněz za účet nikde2332 vyzkoušejte krypto, ALE pouze pokud budu mít možnost otevřít novou stížnost na jiné stránce, aniž by tam odpověděl roobet, toto je vyřešeno na kasino guru a už to nechceme komentovat




Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Ahoj Hatchklere,


Můžeme vám poslat e-mail na ?

Zašleme vám e-mail s žádostí o následující informace:

  • Identifikační doklad;
  • Název všech účtů, které u nás máte, v případě, že jste je zde všechny nezmínili;
  • Krypto peněženka pro zpracování refundace.

Poté vám zašleme smlouvu, kterou si můžete prohlédnout a podepsat. Jakmile bude podepsán, zpracujeme vrácení peněz.

Nejlepší,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Nejprve čekám, až michal odpoví na poslední mnou poskytnuté důkazy

Za druhé, pokud stále zůstane na bez náhrady za happynewyear24, pak přijímám vrácení pouze jednoho účtu

Za třetí, pokud michal říká vrácení peněz pouze za jeden účet, žádám Roobet, aby potvrdil, že poté, co přijmu toto vrácení peněz za tento účet, jsem k dispozici pro vytvoření další stížnosti na jiné webové stránce, aniž by řekli, že je to vyřešeno na guru kasina a nechceme to komentovat

Bez výše uvedeného nebudu podepisovat ani dělat nic jiného než toto


Pokud se nic nestane, půjdu za právníkem a vezmu si u vás mnohem více peněz, než když zkusím tyto stránky

Dovolit člověku hrát hazardní hry i poté, co vám řekl, že je závislý na hazardních hrách, je docela vážný zločin a také zrušit zákaz jeho účtu jen proto, abyste pokračovali v mnohem větší míře na vás, buď to budeme řešit tímto způsobem, nebo s právníky

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Ahoj všichni,


Můj postoj z předchozí odpovědi stále platí. Tam je pouze vrácení peněz na účet newhere2332. Podrobnosti byly vysvětleny dříve. Stížnost můžete otevřít na libovolné webové stránce. To je vaše právo. Spolupracujte prosím s kasinem, abyste obdrželi náhradu, na kterou máte nárok.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Dobře, mohou mě kontaktovat na této e-mailové adrese


Všem, kteří čtou tuto stížnost, neztrácejte čas zde, trávím 3 měsíce za nic


JE DOSLOVA V JEJICH TOS, ŽE POKUD HRÁČ ŽÁDÁ POUHÝ TRVALÝ BAN, NEZMÍNEJTE JAKÉKOLI ZÁVISLOSTI NA HAZARDU, STÁLE TO POČÍTAJÍ JAKO SEBE VYLUČUJÍCÍ, ALE MICHAL JE JEDINÝ, KDO ŘÍKÁ NAHH, ŽE SE NEVYLUČUJE SAMA OPATŘENÍ, KDYŽ MAJÍ 7 POSKYTOVANÝCH Z THE 7


Gl Roobet vyhrál proti mně Je mi pouhých 22 let a už jsem vyhrál několik soudních sporů proti mé zemi/škole

A byl jsem první, kdo vyhrál proti největší soukromé společnosti pro internet


To vše je jen ztráta času

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před měsícem
Překlad

Milé kasino Roobet,


Prosím, informujte mě o celém procesu.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 4 týdny
Překlad

Ostatní lidé mi tedy řekli, abych jim vysvětlil vše, co se stalo, a udělal jsem to a odpověď je stále stejná bez ohledu na to, co kdyby byl účet uzamčen nebo zabanován uživatele, pokud by byl zablokován i jiný účet


Takže co teď uděláme? file


Také žádám o desáté, pokud je to možné, chci, aby to převzal jiný agent Casino Guru, je mi jedno, jestli mu bude trvat 1 měsíc na přečtení celé stížnosti

Nikdy neodpovídáte na můj e-mail a já vždy potřebuji kontaktovat 10 dalších kluků z kasinového guru, abyste viděli moje e-maily, vždy vám chybí důkazy atd.....

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 3 týdny
Překlad

Vážený Hatchklere,


Přijmete naši výše uvedenou nabídku? Můžete pokračovat v odeslání smlouvy a vyžádání všech dokumentů pro zpracování refundace?


Nejlepší,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Soukromá
Soukromá
před 3 týdny
Překlad
Citlivé údaje

Kasino Guru změnilo tento příspěvek na privátní. Příspěvek obsahuje citlivé informace, které jsou určeny pouze pro zúčastněné strany.

Veřejná
Veřejná
před 3 týdny
Překlad

Může se guru kasina změnit na toho, kdo potřebuje odpovědět? Takže už neztrácíme čas


Mohou mi poslat e-mail a vyřešit to jsem již potvrdil dříve a nevím, co oni

znamenalo s

Vážený Hatchklere,


Přijmete naši výše uvedenou nabídku? Můžete pokračovat v odeslání smlouvy a vyžádání všech dokumentů pro zpracování refundace?


Nejlepší,

Roobet

file

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Ahoj,


Zaslali jsme vám souhlas s návrhem dohody o vyrovnání a požádali jsme o další informace.


Nejlepší,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

file

Řekli jste mi, že mohu podat jakékoli další stížnosti na jiných stránkách nebo podle zákona, ale jejich dohody říkají toto


Pokud to podepíšete

Byly mu plně uhrazeny všechny ztráty, které utrpěla, a nemá nárok na žádné další

vrácení peněz;

Nebude nemocné právní žaloby o další náhradu škody;

Zdrží se jakýchkoli komentářů na sociálních sítích, veřejných fórech nebo podobných kanálech

zmiňuje tuto smlouvu nebo komentuje dobře nebo špatně o Roobet nebo o čemkoli z nich

zaměstnanci nebo partneři.

Proč?

Automaticky přeloženo:
Citlivá příloha
Citlivá příloha
před 2 týdny
Překlad

Přečetl jsem celou smlouvu a je tam uvedeno, že pokud ji podepíšu, nemohu obdržet žádné další náhrady

A skrývají účet happynewyear24 Jasně jsem to zde uvedl, že účet, ale na jejich dohodě se nikde nenachází

Nebudu nic podepisovat, pokud neupraví svou dohodu a nepřestanou lhát a skrývat věci

Aby bylo také jasně řečeno, hráč může pokračovat podle zákona nebo jiných stížností týkajících se účtu happynewyear24, pokud tak neučiníte, považuji tuto stížnost za nevyřešenou a v tuto chvíli ji můžete uzavřít, už je mi to jedno

Editováno
Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Milé kasino Roobet,


Proč není ve smlouvě uveden účet " happynewyear24 "?

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Ahoj Michale,


Požádali jsme hráče, aby zmínil vše, co s námi měl, abychom to mohli přidat do smlouvy. Happynewyear24 bude také přidán do smlouvy.


Věc se má tak, že hráč také žádá o vrácení peněz za tento účet a jak je uvedeno výše, již jsme se dohodli, že na to nemá nárok.


Dalším aspektem je, že souhlasíme s vyplacením refundace, ale chceme, aby hráč zaručil, že mu byly refundovány všechny ztráty, protože jsme se již dohodli, že pouze 23232 není účet, který má být refundován. S tím se však hráč odmítá smířit.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Ano, věřím, že mám nárok na vrácení peněz za tento účet happynewyear24, ale guru kasina říká, že to není v pořádku, rád bych dostal šanci pokračovat na jiné stránce nebo právními kroky pro tento účet a také podám oficiální stížnost na vaši licenci regulátora ohledně tohoto účtu


Pokud nechcete změnit smlouvu a nechat mě pokračovat v boji o účet happynewyear24, pak je tato stížnost pro mě uzavřena zde a pokračuji někde jinde


Můžeme změnit dohodu, tato dohoda spočívá v tom, že hráči budou vráceny peníze za účet nikde2332 a v případě jakýchkoli jiných problémů může jít podle zákona nebo různými způsoby stížnosti

Pokud se tak nestane, zavřete prosím tuto stížnost, protože když podepíšu tuto dohodu, už nemůžu dělat sračky, žalujte vás, mluvte o tom, co se stalo, a upřímně mě nezajímá 500 $, které jste ochoten vrátit, když jsem na vašem webu ztratil celkem 15 tisíc

1/ změnit smlouvu, že mohu pokračovat pro účet happynewyear24 na jiných stránkách nebo právní cestou

2/ Vraťte mi 50-60 % z druhého účtu a už o mně nikdy neuslyšíte

3/ uzavřít tuto stížnost, protože nehodlám podepsat tu dohodu o odpadech

to je ono

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Milé kasino Roobet,


Žádám vás o poslední reakci na nejnovější příspěvek hráče. Budete smlouvu nějak aktualizovat nebo měnit? Pokud se hráč rozhodne nepodepsat smlouvu, bude stížnost podle jeho přání zamítnuta.

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Ahoj Michale,


Vzhledem k výše uvedenému důkazu nevrátíme více než již nabízených 508,72 USD. Můžeme dát 600 USD, pokud hráč chce, ale to je vše. Věříme, že jsme udělali vše pro vyřešení této situace, ale hráč nadále požaduje nepřiměřené částky, na které nemá nárok.


Z naší strany můžeme změnit smlouvu a přidat všechny účty. Poslali jsme e-mail s žádostí o všechny účty, které má, abychom je mohli přidat do smlouvy. Nyní je na hráči, zda naši nabídku přijme nebo nepřijme.


Nejlepší,

Roobet

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Těch 600 $ si můžete ponechat nechci je chci vrátit peníze za druhý účet, to je kasino guru rozhodl ve váš prospěch, což je v pořádku


Předpokládám, že nechcete změnit dohodu, protože hráč může pokračovat právními kroky nebo jinými způsoby pro účet happynewyear24 a ztráty, které utrpěl


řekněte jasně, že nechceme dohodu tímto způsobem měnit, a máme hotovo


Podávám stížnost vašemu licenčnímu regulátorovi a je to + přidám několik pěkných videí o tom, jak vaši sponzorovaní streameři říkají svým hráčům, aby vložili falešné podrobnosti o kyc, aby bylo možné systém kyc obejít a přehrát (tyto informace byly přeneseny na vás a vy jste to neudělali jednat jakýmkoli způsobem)

Včera večer jeden z vašich největších streamerů řekl veřejně, že jsem hrál hazardní hry, když jsem byl v zakázané zemi a prohrál jsem pár stovek k$


A z jakého důvodu guru kasina byl důkaz, který jsem ukázal výše, že jejich streameři učí hráče uvádět falešné kyc podrobnosti, uložen v soukromí? neexistují žádné e-maily se soukromými jmény nebo cokoli? ať to každý vidí

tady je to nahrávám znovu

file

Automaticky přeloženo:
Veřejná
Veřejná
před 2 týdny
Překlad

Vážený Hatchklere,


Skutečnost, že streameři poskytují takové informace, neznamená, že byli kasinem instruováni, nebo že kasino je za to jakýmkoli způsobem odpovědné. To je mezi kasinem a streamerem.


Jak jsem uvedl ve své předchozí odpovědi, protože jste odmítli podepsat smlouvu s kasinem, tato stížnost bude nyní zamítnuta. Děkujeme za pochopení, je nám líto, že jsme vám při této příležitosti nemohli více pomoci. Neváhejte nás kontaktovat, pokud v budoucnu narazíte na nějaké problémy s tímto nebo jiným kasinem.

Automaticky přeloženo:
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
scamalert_1_alt
Naši zaměstnanci vás nikdy nebudou žádat o heslo ani o přístup ke kasinovému nebo bankovnímu účtu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky