Myslím, že jsme se všichni obrátili se svou stížností na kasino jako první. Chybné kódování bez licence atd. požadovalo plnou náhradu v loňském roce, takže všechny stránky zobrazující jazzové licence nezákonně obchodují s licencemi, jejichž platnost vypršela. Také bych si přečetl nové zákony o hazardních hrách pro Maltu, Caracaco jako tam jsou pravidla, která musí kasina dodržovat. Ale i pak je Caracaco stále riskantní, všechno zpětné podávání a korupce. Ale může to být náhoda, nyní přicházejí nové zákony, můžete také zkontrolovat na CGC, jaké hazardní weby a společnosti mají licence a kdy vyprší.
Můžete získat stejný ole speel jako my všichni. Podařilo se mi získat plnou náhradu od 1 společnosti, ale chvíli to trvalo a musel jsem podepsat smlouvu o mlčenlivosti, takže nemohu prozradit nic o tom, která stránka to byla. Pokud se ze stránek nikam nedostanete pak se obraťte na banku. Také jsem varoval a řekl webům, že budu pokračovat ve zpětném zúčtování a pokud nedojde k vyřešení, podniknu právní kroky. Vzhledem k porušení citlivých údajů, protože naše karty mají být uloženy bezpečně a šifrované od konce ke konci, a nejsou, jsou poskytovány neregulovaným obchodníkům třetích stran, kteří nejsou registrováni u FCA.
Doufám, že to pomůže být vytrvalý, pokud nebude štěstí, pak chargeback
I think we all have approached casino first with our grievance Miscoding unlicensed ect ect requested full refund .It would do you well to read all their terms and conditions ,check their licences governing bodies Costa rica licences are basically null and void New licencing laws took effect last year so any site displaying jazz licences are trading illegally with expired licences .I would also read the new gambiling licence laws for Malta, Caracaco as there are rules now casinos must adhere to . But even then Caracaco is still dodgy all back handing and corruption. But things may chance now new laws come in you can also check on the CGC what gambiling sites and companies have licences and when they expire.
You may get same ole speel as we all get .I managed to get a full refund from 1 company but it took a while and had to sign a NDA so can't disclose anything about what site it was .If you get nowhere from sites then approach bank .I have also warned and told sites that I will proceed with chargebacks and will take legal action if no resolution. Due to breach of sensitive data as our cards are supposed to be stored securely and encrypted end to end and they are not they are given to unregulated 3rd party merchants who are unregistered with the FCA .
Hope this helps be persistent ,if no luck then chargeback
Informujte nás! To zní slibně!
Mám několik s bytenews
Keep us posted! This sounds promising!
I have a few with bytenews
Hej, včera jsem prošel 50 žádostmi a dostal jsem e-maily, ve kterých bylo asi 20 z nich, tady je vaše reference, a vyšetřovatel se ozve do 10 dnů. Znamená to, že zpracovali poplatek zpět? Liek, co to všechno znamená?
Hey, I put through 50 requests yesterday and have had emails saying heres your ref for about 20 of them and the investigator will be in touch within 10 days. Does this mean they have processed the charge back? Liek what does it all mean?
Čekáte, až se na to podívají, pokud jste je udělali teprve včera, je příliš brzy
You wait for them to look in to it if you only done them yesterday its too early
Ahoj Paule, máš tušení, kdo je vmgames warsaw?
Hi Paul, any idea who is vmgames warsaw?
Ok np Nevím, s kým bankujete, jen vím, že jedinou možností, kterou můžete využít, jsou služby, které nejsou tak, jak je popsáno, trvá to čas, zvláště pokud jste vybrali 50, aby to všechno zkontrolovali
Ok np I do not know who you bank with I just know the only options you can use is services not as described it takes time especially if you raised 50 for them to check it all
Dobrý den, omlouvám se, že jsem je nikdy neměl ve svých výpisech
Hi there sorry never had them on my statements
Chase jsou hrozní, položil jsem otázku ohledně mého případu, nechali mě čekat téměř měsíc, aby řekli, že nemohou odpovědět na mou otázku, protože případ je příliš technický, takže jsem pokračoval a zeptal se, proč ho mohli zamítnout za 50 minut navzdory tomu, že to není dost dlouho na to, aby prošli důkazy, jen řekli, že je to teď problém FOS
Chase are awful, i asked a question in regards to my case, they made me wait nearly a month only to say they cant answer my question as the case is too technical, so i followed up and asked why they could reject it in 50 minutes despite that not being long enough to go through the evidence, they just said its an FOS issue now
Vzpomenete si, jaké kasino použil obchodník Nikotpf? Teď jsem viděl několik různých verzí
Can you remember what casino used the Nikotpf merchant? I've seen a few different versions of that now
Také, pokud má někdo nějaké užitečné informace o Santeda International BV nebo Goldenbet konkrétně, ocenil bych je, pokud ano, kontaktujte nás pomocí neshody nebo e-mailu 🙂
Also, if anyone has any useful information on Santeda International B.V. or Goldenbet in specific, i'd appreciate it, reach out with discord or email if you do 🙂
Řekl jste jim, že to souvisí s hazardem? Je těžké se s nimi vypořádat, pamatuji si dva velmi malé, které odmítli při hazardních hrách a později je udělali na podvodu kolem 40 liber, takže si představte, že to udělali, aby ušetřili stížnost za malou částku.
Ty poslední, které jsem s nimi měl, jsem si myslel, že prostě nepřijmu žádné zboží a oni je zpracovali, ale uvidím, co se vrátí, všechny nákupy, které teď udělám, jsou s VISA a Barclays, protože si představuji, že Chase je v běžných záležitostech takový. Hrozná banka.
Did you tell them it was gambling related? They are difficult to deal with, I remember two very small ones they rejected on gambling then later did them on fraud around £40 so imagine did it to save the complaint for a small amount.
The last ones I had with them I thought I will just do no goods received and they have processed them but will see what comes back, any purchases I make now are with VISA and Barclays because I imagine Chase to be like this on normal issues. Terrible bank.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.