Byl jsem upřímný a řekl jsem, že to souvisí s hazardními hrami, ale pak jim poslal spoustu věcí, které v podstatě dokazovaly, že společnost jednala nezákonně a také jsem nebyl schopen vyplatit peníze, v podstatě jen odpověděli na smluvní podmínky pro hlavní kartu hazardních her, vsadil bych své peníze na skutečnost, že viděli hazard, pak to odmítli, aniž by si přečetli cokoli dalšího, kontaktoval jsem ombudsmana a souhlasili s tím, že můj případ převezmou, ale přidělují mi agenta velmi pomalu. Zeptal jsem se Chase ohledně špatného kódování atd., a z jakého důvodu odmítli navzdory důkazům, nemohli odpovědět, takže to předali jinému týmu, jen aby řekli, že znovu nemohou odpovědět a bude to mít jít k ombudsmanovi, jsou to nejhorší banky, které jdou poctivě, jakmile se to vyřeší, zruším účet.
I was honest and did say it was gambling related, but then sent them a tonne of stuff basically showing that the company acted illegally and i was unable to cash out also, they basically just replied gambling mastercard ToS, i'd bet my money on the fact they saw gambling then declined it without reading anything else, i've contacted the ombudsman and they've agreed to take my case, but are being super slow on assigning me an agent. I asked chase in regards to the wrong coding etc, and on what grounds they declined despite the evidence, they couldn't answer so that's when they passed it to another team, only to say they can't answer again and it'll have to go to the ombudsman, they're the worst bank going honestly, once this is settled i'm closing the account.