Ahoj všichni,
Nedávno jsem prohrál více než 30 000 GBP na Goldenbet.
Již jsem byl zaregistrován na GAMSTOP, ale protože je to offshore, umožnilo mi to zaregistrovat se.
Už jsem začal se zotavováním z hazardních her, ale kvůli tomu jsem nyní ve velkém dluhu a snažím se získat zpět všechny prohrané peníze.
může mě v tom někdo vůbec podpořit? Dostal někdo peníze od goldenbet?
chargebacky bance za náhodné obchodníky, přes které zpracovávají transakce?
opravdu si nejsem jistý, kam s tím jít, ale jsem skálopevně přesvědčen, že Goldenbet nemá žádnou povinnost se o to starat, vzhledem ke své místní licenci, ale nejsem si jistý, jaké důvody mohu použít k získání peněz zpět.
také: Většinu svých peněz jsem utratil za pragmatické hrací automaty, zejména sladkou bonanzu a brány Olympu. Když jsem se naposledy pokoušel hrát, psalo mi, že hra není dostupná v mé jurisdikci (Velká Británie). E-mailem jsem se zeptal, co to znamená, a řekli, že pro mě není dostupná.
jak? Určitě je to chyba, protože jsem při hraní těchto her prohrál všechny své peníze.
Hello everyone,
I’ve recently lost excess of £30,000 on goldenbet.
I was already signed up on GAMSTOP but as this is offshore, it allowed me to sign up.
Ive already started my gambling recovery but due to this I’m now in severe debt and attempting to recoup any money I lost.
is anyone at all able to support me on this? Has anyone received a refund from goldenbet?
chargebacks to the bank for the random merchants they process transactions through?
im really unsure where to go with this, but I’m adamant Goldenbet has no duty of care, owing to its local license, but I’m unsure what grounds I can use to get money back.
also : I spent the majority of my money on pragmatic play slots, especially sweet bonanza and gates of Olympus. When last trying to play, it said the game was not available in my jurisdiction (UK) I emailed to ask what this meant and they said it’s not available for me.
how? Surely this is a flaw as I lost all my money playing those.
Automaticky přeloženo: