Ahoj lidi, čtu toto vlákno nepřetržitě už 3 dny a všichni jste mi opravdu pomohli. Otázka, dostal jsem odpověď od společnosti elegro - řekli, že nemohou ověřit mou totožnost, a měl bych kontaktovat banku a požádat o vrácení poplatku. Včera jsem banku kontaktoval a oni mě odkázali na tým specialistů, kteří mě kontaktují do konce týdne. Řekl jsem, že jsem znovu začal hrát hazardní hry v nelegálních kasinech a že jsem registrován u gamstop a byl jsem podveden. Šel jsem cestou, že všechny mcc kódy jsou špatně. Ještě jsem nezahájil žádný formální proces zpětného zúčtování, ale myslím, že bych to mohl udělat ještě dnes. Elegro řekli, že mě nenašli, takže to znamená, že mám dobrou šanci získat peníze zpět prostřednictvím nabití? Odpověděli do 24 hodin, což bylo překvapivé, a řekli mi, abych kontaktoval banku pro vrácení peněz. Jakákoli rada
Hi guys, been reading this thread constantly for 3 days now and you've all been really helpful. Question, ive had a response from elegro - they have said they cant verify my identity and I should contact the bank for a charge back. I contacted the bank yesterday and they have referred me to a specialist team who are contacting me by the end of the week. I've said I've relapsed gambling on illegal casinos and that I'm registered with gamstop and I've been scammed. I've gone down the route of mcc codes all being wrong. I've not started any formal chargeback process yet but I'm thinking I might do today. Elegro have said they csnt locate Me so does this mean I have a goodnchance of getting the funds back through charge back? They responded within 24 hours which was surprising and told me to contact bank for charge back. Any advice