DomůFórumZodpovědné hraníOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 356)

před rokem od kirekin
|
806 244 zobrazení 6 901 odpovědí |
|
1...355 356 357358
před 17 hodinami

Ahoj lidi, čtu toto vlákno nepřetržitě už 3 dny a všichni jste mi opravdu pomohli. Otázka, dostal jsem odpověď od společnosti elegro - řekli, že nemohou ověřit mou totožnost, a měl bych kontaktovat banku a požádat o vrácení poplatku. Včera jsem banku kontaktoval a oni mě odkázali na tým specialistů, kteří mě kontaktují do konce týdne. Řekl jsem, že jsem znovu začal hrát hazardní hry v nelegálních kasinech a že jsem registrován u gamstop a byl jsem podveden. Šel jsem cestou, že všechny mcc kódy jsou špatně. Ještě jsem nezahájil žádný formální proces zpětného zúčtování, ale myslím, že bych to mohl udělat ještě dnes. Elegro řekli, že mě nenašli, takže to znamená, že mám dobrou šanci získat peníze zpět prostřednictvím nabití? Odpověděli do 24 hodin, což bylo překvapivé, a řekli mi, abych kontaktoval banku pro vrácení peněz. Jakákoli rada

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 17 hodinami

Zdá se, že Chase si vymýšlí vlastní pravidla, haha, dokonce až do bodu, kdy řeknete, mohu mít aktualizaci, říkají, že na tom pracujeme a aktualizujeme vás 27., samozřejmě jsem to zpochybnil a pak říkají, že žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 17 hodinami

Také jste provedli nesprávné MCC, takže si myslím, že jste v pořádku, Barclaycard to udělal za mě, takže nepředpokládejte, že jsem nevyhrál, protože jsem měl refundaci. Chase vůbec neprovede nesprávné MCC.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 17 hodinami

Ahoj, mohl by ses podívat na můj příspěvek a nabídnout nějaké rady? Opravdu bych to ocenil

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 17 hodinami

Také jsem právě dostal odpověď od Finnart.io s žádostí o doklad o transakcích a použité kartě atd... dostal někdo odpověď od Finnart a byl úspěšný?

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 17 hodinami

Ahoj, mohl bych prosím poprosit o pomoc. Utratil jsem asi 4,5 tisíc u různých poskytovatelů. Zatím jsem kontaktoval přímo všechna kasina a všechna mi poslala standardizované e-maily s oznámením, že se na to podívají. Dostal jsem 2 odpovědi od Finnart.io s žádostí o bankovní výpisy a elegro, kteří řekli, že mě nemohou identifikovat jako zákazníka, i když jsem jim poslal bankovní seznamy transakcí. Elegro řeklo, že kontaktujte banku a Finnart, že čekám na další odpověď.


Moje největší jsou:

Finnart.io

nikotpf*fintech fc

Niktotpf*21 mistrovský Londýn

Artstrid.com

Bytenews


Prosím, můžete pomoci? Včera jsem banku kontaktoval a vysvětlil, že jsem znovu začal hrát hazardní hry, jsem na gamstopu od 22 a že se jedná o nelegální stránky používající nesprávné MCC kódy. Odkázali mě na tým specialistů, kteří mě do pátku kontaktují, ale nevím, jak to bude probíhat. Použil jsem kreditní karty a svou banku, obě Mastercard, i když bankovní účet.


Kontaktoval jsem přímo všechna kasina a začal jsem chodit přímo k obchodníkům, což probíhá. Jakákoli podpora, kterou můžete nabídnout, je velmi užitečná, protože mi ničí život!

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 17 hodinami

Finnart se rychle vrátí, ale nebude reagovat, někteří neměli žádnou odpověď a poté mi vrátili peníze, měl jsem 15 GBP z 240 GBP, takže banka účtuje zpět. Pokud jde o původní otázku, myslím, že správným způsobem je kontaktovat obchodníky, ale zároveň provést zpětné zúčtování, což je nejlepší způsob, jak pokrýt všechny základny, přímé platby obchodníků se zdají být nízké, banky i když zasáhnou, pokud provedou zpětné zúčtování. mít dobrou šanci vyhrát klíčový bod je přimět je ke zpětnému zúčtování. Pokud neudělají nesprávné MCC, pak zboží nepřišlo.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 17 hodinami

Děkujeme za vaši zprávu, opravdu si toho vážíme. Je nejlepší to udělat přímo prostřednictvím aplikace nebo mluvit s někým po telefonu?

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 17 hodinami

Vyhrajete je snadno špatně mcc na chargeback Mám tisíce zpět

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 17 hodinami

Záleží na tom, s kým bankujete. Mám pouze dva příklady Barclaycard prostřednictvím aplikace, poté vám pošlou formulář, ale musel jsem jim zavolat, abych zaregistroval stížnost, abych získal autorizaci zpětného zúčtování.

Chase přes aplikaci pro živý chat, ale je to bolestivá zkušenost, před časem jsem jim musel zavolat na jinou, jako to udělali přes podvod a nemohl jsem to udělat přes chat, outsourcují call centra, takže se nakonec opakujete asi 20 krát za minutu kvůli jazykové bariéře.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 17 hodinami

Ok, vůbec jsem nehonil, jen sedím a čekám, jestli to bude 60 dní, i když bych to pronásledoval, jako to udělali minule, mohou zapomenout vás aktualizovat

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 17 hodinami

Ano, pokud vím, je to vodotěsné, ale nepřijaté zboží jim otevírá dveře, aby se mohli vrátit. Neslyšel jsem o nikom, kdo by byl napaden kvůli nesprávnému mcc

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 17 hodinami

file jakou možnost to mám dát?

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 17 hodinami

Problém je v tom, že některé banky zcela odmítají provést MCC, pokud souvisí s hazardními hrami, a FOS je 50/50, pokud jsou na vaší straně. Je to opravdu nekonzistentní, vím z dob s Chase, že odmítají reklamace a nebudou dělat MCC, takže u těchto posledních jsem nedostal zboží, pokud vyhraju skvělé, pokud ne, není to hlavní částka, kterou jsem vyhrál na Barclaycard, já Dospěl jsem do bodu, že se nemohu obtěžovat všemi stížnostmi a FOS, takže jsem se rozhodl cestu zboží.

Automaticky přeloženo:
jbias18
před 17 hodinami

file Pokud půjdu s nesprávným mcc, kterou možnost je nejlepší vybrat? Omlouvám se, že to tak potřebuji

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 16 hodinami

Dobrý den, ten, kterého jste si vybrali, to v této fázi nemůžete udělat, musíte ho vychovat, nejprve udělejte zboží nebo služby a vysvětlete, co se stalo

Automaticky přeloženo:
paulmcewan05
před 16 hodinami

Skvělé díky - nechápete, jak moc si vaší pomoci vážím

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od paulmcewan05 byl odstraněn
Dingdong5
před 16 hodinami

Omlouvám se ještě 1 otázka, řekl jsem jim, že jsem znovu začal hrát hazardní hry a že transakce byly kvůli tomu. Potřebuji také vědět, které kasino to bylo? Protože já ne. Hrál jsem na tolika a jména jsou skrytá, už nevím, která jsou která

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 16 hodinami

Žádné problémy a mimochodem neúčtujem žádné poplatky😂😂

Automaticky přeloženo:
1...355 356 357358
Jít na stránkuz 358 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky