před 2 dny
Potenciálně jít cestou podvodu/podvodu a zjistit, zda znovu zahájí zúčtování?
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
0
Potenciálně jít cestou podvodu/podvodu a zjistit, zda znovu zahájí zúčtování?
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
Kéž by pomohli. Jsou to panenské peníze, když jsem o nich poprvé mluvil, řekli, že je to hazard, že nemohou pomoci. Jistě to nemůže být tak jednoduché, že?
I wish they’d help. It’s virgin money, when I first spoke about it they said as it’s gambling they can’t help. Surely that can’t be as simple as that though right?
Ne – jsou panenské peníze Visa nebo Mastercard?
Jedinou cestou, pokud banky odmítnou, je jít stížnosti a pak FOS. Bohužel se zdá, že je to hit a miss o tom, jaká banka nám pomáhá a z jakého důvodu dáváme za zúčtování.
No - Is virgin money Visa or Mastercard?
The only route if banks refuse is go complaints then FOS. Unfortunately it appears to be hit and miss on what bank helps us and for what reason we give for chargeback.
Jediné, co je, je znovu oslovit a říci, že hazard je irelevantní, tyto společnosti jednají podvodně a poskytují o něm veškeré informace. Může fungovat, ale předpokládám, že zamítnuto, pak jsou to reklamace a pak FOS
Only thing is to approach them again and say the gambling is irrelevant these companies are acting fraudulent and provide all information on him. May work but I assume as rejected then it’s complaints then FOS
Kamarád z Mastercard. Mohu vás někde zastihnout soukromě?
Mastercard mate. Is there anywhere I can reach you privately?
Salop1986 na twitteru.
Chase mi vždy řekl ne hazardu na Mastercard, takže většina zboží nedostala. Zpracovali dva malé pod podvodem, předpokládám, že byly okamžitě vráceny.
Salop1986 on twitter.
Chase always told me no to gambling on Mastercard so went goods not received for the majority. They did process two small ones under fraud I assume as refunded instantly.
Promiň, kamaráde, ne na twitteru. Kde jinde? Tak divné, myslíte si, že bych to měl zkusit znovu, protože zboží nebylo přijato s těmi?
Sorry mate not on twitter. Anywhere else? So weird do you think I should retry as goods not received with those?
Ahoj, omlouvám se všem za pomalou odpověď, práce byla šílená, dnes večer budu doma a pokusím se vám všem poslat e-mail. Měl jsem refundace od Dsservltd, Ari10, All Kashia variací (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, myslím, že bych mohl být úspěšný s Eduntage. Někdy však nebyly vráceny VŠECHNY transakce, některé zmeškaly. Ale to jsou jediní, se kterými mohu v tuto chvíli pomoci, stále hledám mnohem více 😫 pokud chcete, abych vám pomohl s kontakty, které jsem použil, dejte mi vědět, na kterého obchodníka. U spousty z nich mi vrátili peníze bez odpovědi a já bych je poslal několika obchodníkům, takže vždy nevím, který je ten pravý, ale musí to být jeden z nich.
Hi sorry all for the slow reply work has been crazy, will be home tonight and will try and email you all. I have had refunds from Dsservltd, Ari10, All Kashia variations (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, I think I may be successful with Eduntage. But sometimes not ALL transactions have been refunded they’ve missed some. But these are the only ones I can help with at the moment, I’m still looking for a lot more 😫 if you want me to help you with the contacts I used please let me know which merchant. With a lot of them they refunded without a reply and I would send to several merchants so don’t always know which is the right one but must be one of them.
Ano, řekl bych jen, že jsem prošel kontrolou svých prohlášení a toto říká digitální umění, žádné digitální umění jsem neobdržel. Je to tenká čára, na kterou se dá jít, ale to není lež, nedostali jste ji, předpokládejme, že pokud by vás někdo napadl kvůli hazardu, mohl byste říci, že toto je digitální umění, nic jsem nedostal, jednoduše.
Yes I would just say I have gone back through my statements checked and this says digital art, I have not received any digital art. It’s a fine line to tread but that isn’t a lie, you haven’t received it, suppose if challenged about gambling you could say these are digital art I have not received anything, keep it simple.
Dobře, kamaráde, také jsem kontaktoval uvedené obchodníky a mluvil jsem s nimi týdny. Řekli, že jim dají tři týdny na vyšetřování, to už je přes tři týdny. Od té doby jsem je kontaktoval a oni mě jen strašili…
Okay mate will do, I’ve also contacted said merchants and have been speaking to them for weeks. They said to allow them three weeks for investigation, it’s been over threee weeks. I’ve since contacted them and they are just ghosting me…
Pokud jde o finnart a artstrid, na mé bance je napsáno „jiné".
It says "other" on my bank say in regards to finnart and artstrid
To se stalo mně i ostatním. Některým byly vráceny peníze v plné výši, já měl 15 GBP od společnosti finnart z přibližně 240 GBP. Žádná náhrada od artstrid. Jsem si jistý, že jsou stejní majitelé atd.
Můj byl více než 3 týdny, kontaktoval jsem vlastníky se žádostí o přístup k předmětu, ani o tom není žádná aktualizace
This is what has happened to myself and others. Some have had full refunds, I had £15 from finnart out of £240 approx. No refund from artstrid. I’m certain they are the same owners etc.
Mine has been over 3 weeks now, I’ve contacted the owners for a subject access request no update on that either
100% stejný majitel. Finnart provozovaný společností emiga touch Ltd v Irsku. Artstrid provozuje společnost emerald touch Ltd v Irsku. Nastavte 1 den od sebe navzájem lol. Tak zřejmé…
100% same owner mate. Finnart run by emiga touch Ltd in Ireland. Artstrid run by emerald touch Ltd in Ireland. Set up 1 day apart from each other lol. So obvious…
neporadí někdo s Astrid?? E-mailovou adresu nebo web?? Nemohu najít nic pro tento platební procesor, rád oplatím, pokud mi teď někdo může pomoci
does anybody have any help with Astrid?? An email address or website?? I cant find anything for this payment processor, will happily return favour if someone can help me now
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.