FórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 4)

před 2 roky od Leclair36
|
45522 zobrazení 355 odpovědí |
|
1...3 4 5...18
Přidat příspěvek
před rokem

Toto kasino je zasraný podvod.

Poté, co několikrát vložil a vybral, Mystake odmítne můj výběr a zablokuje mou funkci výběru.

Zeptal jsem se na tento problém v živém chatu a řekli, že za několik dní odpoví e-mailem. Ale už více než půl roku mi žádný email nepřišel.

Automaticky přeloženo:
redthunder7788
před rokem

Dobrý den, vidím, že jste stížnost již odeslali zde . Kasino pro nás získalo velmi dobré hodnocení, takže doufám, že budou spolupracovat a že budeme schopni pomoci. Každopádně kasino nevypadá jako podvod. Negativní zpětná vazba na ně je poměrně vzácná.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dnes 28.11.2022 jsem provedl vklad v kasinu mystake a peníze mi nebyly doručeny a poslal jsem zprávu na podporu a nedají mi žádnou odpověď

Automaticky přeloženo:
leolevanoflores0126
před rokem

Ahoj,

mezitím byste se měli pokusit kontaktovat poskytovatele plateb, kterého jste použili k provedení vkladu. Je opravdu nepohodlné, že jste od kasina nedostali žádnou odpověď, zkusili jste prosím také e-mail a kontakt na chatu?

file

Dejte mi vědět, co jste se dozvěděli od poskytovatele plateb.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, jmenuji se Mauro Snažím se provést výběr na Mystake, ale odmítají jakýkoli typ kreditní karty. Udělal jsem všechno, co mi řekli, ale nic. Včera ráno jsem obdržel e-mail, že můj dokument byl úspěšně ověřen, a poté mi poslal další e-mail, aby mě informoval o opaku. Můžete mi pomoct?

Automaticky přeloženo:
mauromaccioni
před rokem

Ahoj,

dokážete si představit, že to musí znít dost matoucí bez řádného vysvětlení ze strany kasina.

Vysvětlil druhý e-mail, co je s dokumenty špatně?

Zkuste se prosím nejprve domluvit s kasinem, i když odešlete stížnost, máme 14 celých dní na ověření účtu ( zjistěte, jak proces funguje ) a provedení výběru. Zdá se mi, že ještě zbývá nějaký čas, ale bylo by dobré, kdybyste nás pravidelně aktualizovali.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Viděl jsem, že existuje otevřená stížnost od francouzského hráče a další uzavřené stížnosti také od francouzských hráčů. Jak se připojí Francouzi, když to kasino zakazuje ve svých podmínkách? A především jak může kasino přijímat hráče ze zemí, kde je hazard zakázán jako ve Francii!!!?

Mohou kasina porušovat mezinárodní zákony a své vlastní T&C, zatímco hráči ne?

Ocenil bych odpověď od kasina i od vás.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ahoj carsix79,

trvalo vám dva měsíce, než jste se nám vrátili s dalšími otázkami 🙂?

Myslím, že byste měli zkontrolovat stížnosti, abyste našli odpovědi na to, jak kasino prosazuje zakázané země. To je otázka, kterou obvykle začínáme, když se stížnost týká tohoto tématu.

"Mohou kasina porušovat mezinárodní zákony a své vlastní T&C, zatímco hráči ne?"

To je myslím úžasná otázka pro regulátora.

Opravdu pochybuji, že vám zde kasino odpoví, podívejte se na celé vlákno - bohužel se to ještě nikdy nestalo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Vaše odpověď mi připadá trochu matoucí. Zkusím znovu položit otázku: pokud kasino ve svých podmínkách napíše, že nepřijímá hráče z Francie a místo toho v tichosti povolí jejich registraci, přijde vám to legální?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

co je tak matoucí?

Nejsme právníci, viďte? Chcete-li oficiální prohlášení, měli byste místo toho požádat oficiální orgán. Věřím, že takový rozhovor jsme již v minulosti vedli.

Jde o to, že silně záleží na tom, jak kasino omezení vynucuje a zda hráč získá výhru . Pokud kasino nemůže donutit hráče z omezené země, aby vložil a hrál, musí také zaplatit potenciální výhry. To je fér a to je to, na čem nám záleží.

Našel jsem stížnost , kdy hráč z Francie dostal nakonec výplatu, jak se zdá, i když podle našich informací je Francie vyloučena.

Požádám datový tým, aby to zkontroloval. Děkuji, že jste si toho všimli. 🙂

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Nemusíte být právník, abyste pochopili, že tato kasina porušují mezinárodní zákony jednotlivých států a jejich vlastní herní smlouvy.

V těchto případech by měl regulátor zasáhnout a místo toho pokračovat v nerušené činnosti.

Žádná ochrana pro hráče a absolutní a věčná imunita vůči kasinům.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Neřekl jsem, že tomu nerozumím 🙂

Jsem si jist, že chápete, že jako nezávislá strana se nemůžeme vyjadřovat k tomu, co je v rozporu s jakýmkoli zákonem - to jsem vám také v minulosti vysvětloval. Smutné je, že pokud regulátor o problému neví nebo raději odmítá stížnosti hráčů na toto téma, sotva existuje cesta.

Teď by mě zajímalo, zkusil jsi někdy žalovat nějaké kasino? Často slyším, že to hráči udělají, ale další zpětná vazba a výsledek jsou poměrně vzácné.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ano, nyní probíhá stížnost u regulátora. Doufám, že ostatní hráči nastolí problém na Curacao e-gaming 🇨🇼

Toto kasino za účelem vydělávání pošlapává všechny předpisy jednotlivých zemí o hazardních hrách, územní omezení stanovená poskytovateli her a nakonec také přijímá registraci od hráčů z Francie a Nizozemí, přestože je to v jejich podmínkách zakázáno.

Být vámi, ohodnotil bych toto kasino až 10/10.

filefilefilefile


Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Kasina hodnotíme na základě férovosti a neférovosti, jak jistě víte.

Přesto jsem rád, že se tak rád obracíte na úřady a zjišťujete tak zajímavé informace.

Podělte se, zda Vám regulátor odpověděl, prosím.

Co bychom měli dělat nebudu z pochopitelných důvodů komentovat 😉.

Každopádně takové printscreeny sem umisťovat nemusíte, spousta hráčů nerozumí angličtině, místo toho sem můžete dát odkaz na stížnost, aby to šlo automaticky přeložit do všech podporovaných jazyků na našem webu .



Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Přístup k území a aliasy

Úvodní

V této části jsou popsána pravidla a předpisy týkající se přístupu na webové stránky.

Přístup k území

Provozovatel není oprávněn nabízet služby B2C žádné osobě, která má bydliště na území, pokud to zakazovala jakákoliv dohoda s třetími stranami, jako jsou, nikoli však výhradně, zpracovatelé plateb a poskytovatelé her. Je výhradní odpovědností Provozovatele, aby si byl vědom jakýchkoli omezení vyplývajících z uvedených zákazů jeho Služeb B2C.

Provozovatel je povinen zajistit, aby osoby pobývající na těchto zakázaných územích neměly možnost prohlížet nebo přistupovat na Webové stránky. Provozovatel jako náhradu v takových případech zajistí zobrazení upozornění s vysvětlením, proč dotyčné osobě není umožněno vidět uvedený Obsah.

Provozovatel bude vždy dodržovat národní i mezinárodní pravidla a předpisy, které umožňují nebo zakazují zobrazování Obsahu, za který nese výhradní odpovědnost Provozovatel.

Provozovatel je povinen Hlásit jako Incident jakékoli oznámení jakéhokoli Regulátora o tom, že Provozovatel umožnil osobám na zakázaném území prohlížet nebo přistupovat na Webové stránky do jednoho Pracovního dne po obdržení uvedeného oznámení. Pokud tak neučiníte nebo tak neučiníte včas, bude to mít za následek závažné porušení smlouvy o duševním vlastnictví. Provozovatel je povinen odpovědět Regulátoru, který oznámení vydal, v požadované lhůtě.

Zdroj: web CEG (držitel licence kasina Mystake)

filefile

Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

Ahoj,

nějakou odpověď od samotného regulátora, prosím?

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

Ještě ne. Otevření stížnosti bylo přijato CEG před týdnem a probíhá prostřednictvím e-mailu mezi mnou, CEG a Mystake.

Při čtení jejich nařízení je však jasné, že odpovědnost za případné registrace ze zakázaných zemí nebo se zákony, které to neumožňují, padá na kasino samotné.


Automaticky přeloženo:
carsix79
před rokem

A úřad je jediný, kdo může učinit oficiální prohlášení o svých vlastních předpisech.

Tak počkám, děkuji.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Vložil jsem v BTC po 3 hodinách, finanční prostředky nepřišly.

Napsal jsem do chatu a řekli mi, abych poslal fotku transakce, datum a kolik to bylo.

Poté mi řekli, že jejich tým bude pracovat na nápravě a pošlou mi e-mail.

Žádný email nepřišel


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...18
Jít na stránkuz 18 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky