FórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze

před 2 roky od Leclair36
|
78891 zobrazení 392 odpovědí |
|
1 2...20
před 2 roky
Pokud chcete diskutovat o čemkoli, co souvisí s MyStake Casino, například o jeho hrách, bonusech, platebních metodách, problémech s vaším účtem, funkcích zodpovědného hraní nebo čemkoli jiném, můžete tak učinit zde.
před 2 roky

Jsem z USA a nemám KYCed a čeká mě na výběr. Budu moci vybrat své prostředky, pokud budu KYC jako občan USA?

Automaticky přeloženo:
Leclair36
před 2 roky

Dobrý den, tyto informace pocházejí z kasina, jsem si jistý.

Podle informačního panelu Casino Guru toto kasino nepřijímá hráče z USA, nicméně:

file

Dejte nám prosím vědět, jak jste prošli KYC.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, mám dotaz ohledně výběrů v Mystake Casino, ve svých podmínkách mají uvedeno, že pro výběr vašeho vkladu bude podřízena minimální sázka 1x, co to přesně znamená? že abych si mohl vybrat peníze, musím je nejprve celé hrát? Děkuji

Automaticky přeloženo:
mekk
před 2 roky

Ahoj,

je to pravděpodobně pravidlo AML (pravidlo Anti-Money-Laundering).

Abyste si mohli vybrat své peníze, musíte hrát s vloženými penězi.

Neváhejte a přečtěte si tento rozhovor:

https://casino.guru/forum/casinos/casinos-ridiculous-deposit-wagering-rule#post-366

Stále platí.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Vyhrál jsem v sázce příspěvek, který bych chtěl normálně vyplatit a dělají mi problémy. nikde není uvedeno, že rychlá platba do Švýcarska není možná. nyní mi nabízejí pouze možnost se skrill, ale nemám skrill účet a ani ho nechci mít, protože ho nemohu používat. Mělo to být v obchodních podmínkách. co mám teď dělat? jak mám postupovat?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Prošel a inkasoval

Automaticky přeloženo:
Leclair36
před 2 roky

Wow, dobře - děkuji za tuto informaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj

Vyhrál jsem v sázce příspěvek, který bych chtěl normálně vyplatit a dělají mi problémy. nikde není uvedeno, že rychlá platba do Švýcarska není možná. nyní mi nabízejí pouze možnost se skrill, ale nemám skrill účet a ani ho nechci mít, protože ho nemohu používat. Mělo to být v obchodních podmínkách. co mám teď dělat? jak mám postupovat?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Upřímně řečeno, bylo by na vás a kasinu, abyste našli dohodu, myslím. Máte pravdu, že by měl existovat nějaký seznam podporovaných platebních možností, ať už je aktuální nebo upravený pro každou zemi zvlášť, no to je další otázka, tím jsem si jistý.

Kasino je omezeno poskytovatelem plateb, může se stát, že s rychlými platbami nastaly nějaké problémy, takže alternativou je Skrill. Je velmi populární a řekl bych, že použití je docela snadné.

Mohu vědět, proč to nemůžete použít, prosím?

Automaticky přeloženo:
Ismeta
před 2 roky

Zajímalo by mě, proč nemůžete použít účet Skrill, když si ho vytvoříte? Souvisí to s tím, že jste ve Švýcarsku?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

protože můžete mít Skrill účet ve Švýcarsku, ale pak nelze peníze vyplatit na švýcarský účet. Jste tedy velmi omezeni, ani neříkám, že nemůžete téměř nic. peníze můžete ve skutečnosti použít pouze na hraní nebo na kryptoměny, takže jste s tím vázáni.

Automaticky přeloženo:
Ismeta
před 2 roky

Zkontroloval jsem, že můžete své prostředky převést na PayPal – k tomu použijte další aplikaci a navíc budou prostředky převedeny na kryptoměny, aby je bylo možné převést. Nejsem si jistý, jestli to pomáhá.



Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj jak se věci mají? Asi před 5 hodinami jsem provedl výběr usd z mého účtu mystake a převod se stále zpracovává. Kolik času to ještě zabere? Děkuji

Automaticky přeloženo:
maxigonnet17
před 2 roky

Ahoj,

Je mi líto, ale měli byste se zeptat v kasinu. Může to být několik dní v závislosti na několika faktorech.

Nejpřesnější informace byste měli získat od zaměstnanců kasina.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak mohu kontaktovat zaměstnance kasina?

Automaticky přeloženo:
maxigonnet17
před 2 roky

Kontaktní e-mail, který uvádějí na svých webových stránkách kasina, je = mailto:support@mystake.com

Automaticky přeloženo:
Anonymized417
před 2 roky

Děkuji mnohokrát!


Automaticky přeloženo:
maxigonnet17
před 2 roky

Jediný další způsob, jak od nich získat odpověď, je zveřejnit svůj původní příspěvek zde (zkopírovat a vložit ) na spotřebitelský web s názvem Trustpilot, ujistěte se, že zadáte MyStake, má tam dobrou pověst, a počkejte na jejich odpověď. . Jsou tam aktivní a reagují na příspěvky. Casino Guru samozřejmě udělá vše, co je v jejich silách, aby vám pomohl, protože má herní licenci Curaçao e, ale prozkoumal bych všechny cesty, abych dostal peníze vašich synů zpět. Stává se to hrozná věc.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jak mohu kontaktovat zaměstnance kasina?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Měli byste se také zeptat na live chat nebo najít jejich Meta profil a zeptat se tam.

Pokud se do příštího týdne nic nezmění, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

ahoj jak se věci mají? Asi před 5 hodinami jsem provedl výběr usd z mého účtu mystake a převod se stále zpracovává. Kolik času to ještě zabere? Děkuji

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, je to týden, tak jak se máš?

Dostali jste zaplaceno?

Automaticky přeloženo:
1 2...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky