FórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 2)

před 2 roky od Leclair36
|
78913 zobrazení 392 odpovědí |
|
1 2 3...20
před 2 roky

Zdravím všechny, kasino Mystake pokračuje v neověřování mého účtu a nenutí mě vybírat peníze. Přestože jsem poslal mnoho dokumentů, naprosto správně, stále si ze mě dělají legraci a přehazují sud z jedné strany na druhou! Na live chatu mi říkají, že nemohou nic dělat a kontaktovat e-mailem, e-mailem mi místo toho říkají, že musím kontaktovat přes live chat! Také neustále opakují, že nemohou nic dělat, natož ověřit mé dokumenty, ale pouze přes stránky, problém je v tom, že mi zablokovali jejich zveřejňování na stránkách! Jsou ostudní, mimo jiné agenti v chatu o senzační hrubosti! SKANDALÓZA, už nevím, co mám dělat

Automaticky přeloženo:
cocciacamilla
před 2 roky

Dobrý den, cocciacamilla,

Zdá se, že potřebujete pomoc s ověřením.

Pokud to chápu správně, máte nahrát dokumenty přes jejich web, ale byl jste v tom nějak zablokován, mám pravdu?

Pokusil jsem se zeptat jejich live chat, ale ověřovací sekce je offline. Jsem si jistý, že jste již kasino informovali, že jste nebyli schopni odeslat chybějící dokument. Máte nějakou odpověď, prosím?

Víte, jaký dokument chybí?

Automaticky přeloženo:
cocciacamilla
před 2 roky

Jak víte, že máte zablokováno odesílání dokumentů?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Samozřejmě jsem již informoval kasino, že nemohu poslat chybějící dokument, protože mi stránka nedává příležitost tak učinit. Řekli mi, abych to poslal e-mailem, a nikdy neodpověděli, pouze jednou odpověděli, že pokud je nemohu nahrát na web, nemohou nic dělat. Ale to je absurdní, protože oni jsou ti, kdo řídí kontroly a tak dále. Když to neumí schválně asistenti, kteří tam jsou, kdo to má dělat ???? Každopádně jsem poslal občanský průkaz, poslal jsem dva výpisy z mých karet, které mám, ale nikdy nesedí, už si nevím rady! Taky mi řekli, že pro ověření identity je to v pořádku, ale pro ověření bydliště nemohu vrátit občanský průkaz, tak jsem se jich zkusil zeptat, zda mohu použít řidičský průkaz jako ověření totožnosti a občanský průkaz jako doklad o bydlišti, ale nedají mi možnost ověřit a nic nepřijímají !!!!

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

filefile Tady to je, na stránce je nemohu nahrát a na e-mail mi odpoví, že když je nemůžu nahrát na web, nemohou nic dělat. Připadá vám to normální???

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

filefile Tady to je, na stránce je nemohu nahrát a na e-mail mi odpoví, že když je nemůžu nahrát na web, nemohou nic dělat. Připadá vám to normální???

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Nemyslím si, že je to normální. Upřímně si myslím, že byste měli podat stížnost ( https://casino.guru/complaints/create ), abychom mohli zkontrolovat, v čem je problém a jak vám můžeme pomoci. Jedna věc je, že kasino má nějaké požadavky ohledně dokumentů, ale pokud máte potíže s jejich nahráním a oni říkají, že se nedá nic dělat, je to úplně jiná věc. Pokud jsem pochopil, že jste již poslali nějaké dokumenty e-mailem, je těžké uvěřit, že neexistuje žádné řešení.

Musím se přiznat, že úplně nerozumím problému s vaším ID a řidičským průkazem.

Každopádně odešlete stížnost a my se pokusíme pomoci.


Automaticky přeloženo:
cocciacamilla
před 2 roky

Odpověď, kterou jste obdrželi od zákaznické podpory, je nepřijatelná. Když jsem původně viděl odpověď, myslel jsem si, že kasino musí mít podle našich webových stránek velmi špatnou pověst. Pak mě překvapilo, že je to vlastně velmi dobré.

Podařilo se mi získat kontaktní údaje na jejich affiliate manažerku, takže se jí pokusím tento rozhovor přeposlat.

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 2 roky

Děkuji moc, doufám, že dobře

Automaticky přeloženo:
cocciacamilla
před 2 roky

Ahoj,

Vidím, že problém je pravděpodobně spojen s neúplným požadavkem na sázení bonusu, který jste si vzali. Podařilo se vám kontaktovat kasino, abyste zjistili, kolikrát musíte vsadit částku, abyste splnili požadavek na sázení, prosím?

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj, musím vybrat výhru z mystake, ale nemohu ověřit své bydliště i přes zaslání 2 e-mailů se všemi dokumenty. Nyní je nahrávání zablokováno. Může mi někdo pomoci díky

Automaticky přeloženo:
lellodecrescenzo1
před 2 roky

Páni, je to vlastně už potřetí tento týden, kdy čtu o italském hráči, který nemůže ověřit účet, protože je zablokována možnost nahrávání.

Zkuste je kontaktovat ohledně svých problémů na kyc@mystake.com. Pokud se vám ani poté ověření nepodaří, tak je asi správný čas podat stížnost zde .

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ošidili mě o 91 dolarů, zablokovali mi účet a když kontaktuji podporu, sdělí mi, že aby mi mohli dát peníze, musím je kontaktovat poštou. Ale když komunikuji poštou, říkají mi, že mi nevrátí peníze

Automaticky přeloženo:
juancruzs764
před 2 roky

Ahoj,

Už jsem ti odpověděl, ale myslím, že by bylo lepší rozhovor ponechat v tomto vláknu.

Jsem si jistý, že to musí mít nějaký důvod.

Můžete sem prosím vložit e-mail, kde vás kasino informuje, že nedostanete peníze?




Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Už je nemůžu vystát! Vždy problémy s tímto kasinem! Dnes večer jsem vložil 100 EUR a z mé karty strhli 103 EUR. Jistě, člověk si říká „jaký masakr uděláš za 3 €", ale sakra... 3 € dnes, 1 € zítra, 5 € včera! To je tahák! Berou stále víc a víc a nikdy vám nic nevysvětlí, přestože neplatí žádné daně ani provize. Mluvil jsem také se svou bankou a výslovně mi řekli, že ty peníze nebyly strženy od nich, ale z kasina! Takže nechápu, proč si ze mě pokaždé dělají legraci! Pokud vložíte 100 EUR, musí být odstraněno 100 EUR, nikoli o 1 EUR více a ne o 1 EUR méně !!!!! filefilefilefilefile

Automaticky přeloženo:
cocciacamilla
před 2 roky

Ahoj,

upřímně řečeno, přijali jste jejich smluvní podmínky. To znamená, že jste si dobře vědomi bodu, který operátor zmínil:

„6. POPLATKY A DANĚ

Jste plně odpovědní za zaplacení všech poplatků a daní uplatňovaných na vaše výhry v souladu se zákony jurisdikce vašeho bydliště."

Beru to tak, že ty 3€ ti z účtu strhl poskytovatel platby - má to být transakční poplatek. Ale je to zatím jen můj odhad.

Věděli jste, že s platbami Skrill a Neteller jsou spojeny také poplatky?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Samozřejmě jsem věděl, ve skutečnosti jsem platil kartou, se kterou bych nemusel platit provize a nic jiného! Mluvil jsem se svou bankou a řekli, že je vzali.

Automaticky přeloženo:
cocciacamilla
před 2 roky

Rád bych podotkl, že upřímně řečeno, související poplatky jsou v dnešní době také zcela běžné. Na druhou stranu si stále myslím, že i když jste při chatování s operátorem nebyli tak zdvořilí, měli by se stále chovat jako profesionálové a celou situaci vám laskavě vysvětlit.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nebyl jsem tak zdvořilý? Děláme si srandu???

Automaticky přeloženo:
cocciacamilla
před 2 roky

Dobrý den, cocciacamilla.

Chápu, že váš problém je pro vás důležitý a jako klient kasina si zasloužíte jejich pozornost.

Právě jsem vyjádřil svůj názor ( pozorně jsem si přečetl i vaši stížnost ):

file

Jednoduše věřím, že pokud se někdy znovu setkáte s jinými obtížemi, pravděpodobně se vám dostane větší podpory, pokud se budete snažit přistupovat k ostatním lidem přímo, ale zdvořile.

Doufám, že chápete.


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj. Zaregistroval jsem se a zkontroloval jsem svou totožnost dne 18.05.2022. Další den jsem vyhrál 600 eur. Zvedl jsem a vše proběhlo v pořádku. Během několika příštích dní jsem měl následnou výhru 5 000 EUR. Zkoušel jsem vyzvednout asi týden a nechali mě e-mailem promluvit s podporou KYC za účelem ověření karty. Pro vklady jsem použil dvě karty, které OVĚŘUJI. Žádají mě o třetí kartu, kterou jsem NIKDY nepoužil a nejsem držitelem. Poslal jsem jako důkaz seznam vkladů, které jsem provedl, a porovnal jej se zůstatky na kartách, které jsem použil, navzdory všemu nadále tvrdí, že jsem tuto třetí kartu používal, i když se prokázalo, že tomu tak není. Provedl jsem 6 vkladů, z toho 2 s Mastercard (již ověřeno) a 4 s kartou Visa (již ověřeno). S daty a časy, které se shodují. UŽ NEVÍM JAK TO DĚLAT.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky