Bohužel si myslím, že stačí, že jsi svůj příspěvek smazal, ale pro celistvost a pochopení bude lepší, když nechám svůj. Proč bys to stejně mazal, myslím, že tam nebylo nic špatného.🤔
Unfortunately, I think it is enough that you have deleted your post, but for the integrity and understanding it will be better if I leave mine. Why would you delete it anyway, I don't think there was anything wrong.🤔
Zdálo se, že načasování selhalo Uvedl jsem fakt, že jsem měl velkou výhru, a zmínil jsem se, kde a téměř okamžitě nebo do hodiny jsem kontaktován telegramem s lidmi, kteří se mě snaží přimět, abych jim dal své osobní údaje a bankovní údaje. Jen mě to trochu znepokojilo, to je vše.
Timing seemed off I put up fact I had big win and mentioned where and almost immediately or within an hour I get contacted on telegram with people trying to get me to give them my personal info and bank details. Just got me a bit worried that's all.
Ahoj,
Navrhuji, abychom tuto záležitost ponechali pouze v jednom vláknu, prosím 👈👈
Také souhlasím, že problém nemá nic společného s vašimi příspěvky. Přečtěte si laskavě e-mail, který jsem vám poslal, a přečtěte si toto upozornění:
Děkuju.
Hello,
I suggest we keep the matter in just one thread, please 👈👈
I also agree the problem has no relation to your posts. Kindly read the email I sent you and check out this warning:
Thank you.
Nejzmanipulovanější kasino vůbec
bez jakéhokoli vysvětlení uzavření mého účtu a krádež mých peněz za "porušení 9 a 10" hahaha, což je násobně veselé. Nikdy jsem o mystake nevěděl, až donedávna jsem tak vytvořil ir and is only account. Záhada největších podvodníků! Nejhorší!
The most rigged casino ever
wuthout any expnanation closing my account and stealing my money for "breaching 9 and 10" hahaha which is multiply jahah hilarious. I never knew about mystake until not long ago so created ir and is only account. The bigest scamers mystake! The worst!
To zní opravdu frustrující, zvláště pokud jste tam nikdy žádný jiný účet nezaložili. Doufám , že náš tým bude schopen zjistit více o tomto obvinění , které vznesl , a důkladně prošetří vše ve vaší stížnosti .
Mohu se zeptat, jak dlouho v tomto kasinu hrajete a jestli znáte někoho dalšího ze svého okruhu, kdo tam hraje?
This sounds really frustrating indeed, especially if you have never opened another account there. I hope that our team will be able to find out more regarding this accusation they made and investigate thoroughly everything in your complaint.
May I ask how long you have been playing at this casino and if you know anyone else from your circle that plays there?
Nikdo z mého okruhu nehraje kasino ani žádné sázky. Jen mě baví kasino.
Otevřel jsem minulý rok, ale až do týdne jsem to vůbec nepoužil. Protože jsem měl jiné stránky, které jsem hrál, ale chtěl jsem vyzkoušet nový web, zdálo se mi to hezké. Ale jo, po tomto podvodu nezkouším žádné nové webové stránky, velké trauma
No nobody from my circle plays casino or any betting. Only i enjoy casino.
i opened last year but didnt use it at all until week ago . Because had other site that i played but i desired to try new website it seemed nice. But yeah after this scam im not trying any new websites , big trauma
Dobře, děkuji, že jsi to vyjasnil.
Loni jste se tedy zaregistrovali a teď jste chtěli hrát, ale přihlásili jste se ke stejnému účtu jako loni. Právo?
V tomto případě je opravdu divné, že obvinili více účtů, samozřejmě, a opravdu doufám, že budou komunikovat s naším týmem pro stížnosti, aby vše vysvětlili.
Okay, thank you for clearing that up.
So you signed up last year, and now you wanted to play, but logged in to the same account as last year. Right?
In this case, it is really weird that they have accused of the multiple accounts, of course, and I really hope that they will communicate with our complaint team to explain everything.
Ano stejný účet. Minulý rok jsem si pokazil účet, řekněme září nebo tak, nepamatuji si přesné datum. Pak jsem to poprvé začal používat před týdnem, vložil jsem a hrál. Pouze 1 účet. Opravdu nemá smysl a ani vysvětlení. Doufám, že guru pomůže
Yes same account . I crrated account last year lets say september or so cant remember excact date. Then i first start using it week ago deposit and played. Only 1 account. No sense really and no explanation either. Hope guru will help
Doufám, že se tato situace vyřeší, protože chaty, které jste uvedl ve stížnosti, opravdu nikam nevedou... Vydržte, prosím. I když se to může zdát jako zdlouhavý proces, předpokládám, že brzy budete mít vlastního prostředníka, který vám s touto záležitostí pomůže.
I hope this situation will be resolved, because the chats you posted in the complaint truly lead nowhere.... Hold on, please. Although it may seem like a long process, I anticipate that you will soon have your own mediator to assist you with this matter.
Ahoj
Toto je můj první příspěvek a hledám radu.
Hraji na Mystake od ledna 2025 z Velké Británie. Jsem ověřený jako potvrzený na webu, doklad totožnosti a ověření pošty. Provedl jsem mnoho vkladů a úspěšně jsem vybral bankovním převodem SEPA.
23. března 2025 jsem měl výhru 15 000 EUR a pokusil jsem se vybrat, ale byl jsem odmítnut. Ve stejný den jsem dostal e-mail, že můj výběr nebyl úspěšný. Abych mohl vybrat peníze, musím poslat ověření pomocí video selfie se jménem, datem, uživatelským jménem a názvem webu. Udělal jsem to okamžitě a jakmile to bylo přijato, řekli, že příslušný tým bude v kontaktu.
Čekal jsem týden a poslal jsem e-mail, že po odeslání ověřovacího videa stále nemohu odstoupit. Odpověď byla, že jsme video selfie obdrželi a jakmile bude schváleno, příslušný tým se ozve.
Zítra to budou dva týdny a já pošlu další e-mail s dotazem, zda byl schválen.
I když byly mé výběry zablokovány, stále mohu vkládat sázky na umístění. Měl jsem štěstí a můj zůstatek je nyní 22 000 eur. Mohlo to klidně jít jinou cestou a přijít o všechno.
Je to normální, že kasina žádají o další ověření a bude to dlouhá procedura, než získat výhry stažené? Je dobrý nápad je každý týden otravovat kvůli aktualizacím?
Jakákoli rada by byla oceněna.
barbaz
Hi
This is my first post here and looking for some advice.
I have been gambling on Mystake since January 2025 from UK. I am verified as confirmed on the website, proof of identity and mail verification. I’ve made numerous deposits and had successful withdrawals using SEPA bank transfer.
On the 23rdMarch 2025 I had winnings of Euro 15,000 and tried to withdraw but got rejected. On the same day I got an email saying my withdrawal was not successful, in order to withdraw funds I must send in a video selfie verification showing name, date, username and website name. I done this straight away and once it was received they said the relevant team will be in touch.
I waited a week and sent an email saying I still cannot withdraw after sending a verification video. The reply was we have received the video selfie and once it has been approved the relevant team will be in contact.
It will be two weeks tomorrow and I will be sending another email to ask if it’s been approved.
While my withdrawals have been blocked I can still deposit a place bets. I’ve been lucky and my balance is now 22,000 euros. It could have easily gone the other way and lost everything.
Is this normal for Casinos to ask for more verification and will this be a long procedure to get the winnings withdrawn? Is it a good idea to keep pestering them every week for updates?
Any advice would be appreciated.
barbaz
Ahoj a gratuluji k výhře.
Asi začnu vaší otázkou a zda je normální, že kasino požaduje další důkazy pro ověření, ano je, vyhráli jste poměrně velkou částku, takže bych se nedivil, že podléháte také nějaké kontrole ze strany poskytovatele hry nebo kasina. Nevím, jak dlouho to může trvat, myslel jsem, že to kasino objasní, nebo byste se mohli podívat, jak dlouho trvá vyšetřování, pokud je to v jejich smluvních podmínkách. Být tebou, určitě bych požádal o aktualizaci a myslím, že jsi docela trpělivý.
Je zřejmé, že na vašem místě bych přistoupil k podání stížnosti, pokud již uplynuly dva týdny a kasino vám ještě nic neřeklo. Pokusíme se vám pomoci ve vaší situaci a uvidíme, zda se případ bude dále vyvíjet nebo ne.
Pokud máte zájem,stačí kliknout sem . ⬅️
Doufáme, že brzy obdržíte ověřovací odpověď a budete moci vybrat své peníze.
Každopádně ještě jeden dotaz, než podáte stížnost, hráli jste automaty nebo sázeli na sporty? To je docela důležité, protože nejsme zapojeni do sportu.
Hi and congratulations on your win.
I guess I'll start with your question and whether it is normal for the casino to ask for more proof for verification, yes it is, you won quite a large amount so I wouldn't be surprised if you are also subject to some kind of check from the game provider or casino. I don't know how long it might take, I thought the casino would make that clear or you could look up how long an investigation takes if it's in their Terms and Conditions. I'd certainly ask for an update if I were you and I think you're pretty patient.
Obviously, if I were you, I would proceed to lodge a complaint if it's been two weeks and the casino hasn't said anything to you yet. We will try to help you in your situation and see if the case will take further traction or not.
If you are interested, just click here. ⬅️
Hopefully you will get a verification reply soon and you will be able to withdraw your money.
Anyway, one more question before you file a complaint, did you play slots or bet on sports? This is quite important as we are not involved in sports.
Ahoj
Děkuji za odpověď. Včera to byly dva týdny a včera večer jsem jim poslal e-mail a dnes ráno jsem dostal odpověď s obvyklým „chápeme vaše obavy, ale budeme vás kontaktovat, jakmile to bude ověřeno", a o několik hodin později jsem dostal další e-mail, že jsem byl potvrzen jako ověřený. Docela mě to překvapilo, protože jsem si myslel, že to bude trvat věčnost. Nyní mohu vybrat a vybral jsem 7500 eur (což je týdenní limit), ale stále se zpracovává. Bylo to provedeno před 6 hodinami, ale potvrzení obvykle trvá den.
Vyhrál jsem peníze na sportovní sázení. HT ve hře góly na fotbalových zápasech.
Dám vám vědět, zda bude můj výběr úspěšný.
Hi
Thanks for the reply. It was two weeks yesterday and I emailed them last night and got a reply this morning saying the usual " we understand your concern but we will be in touch as soon as it’s verified" then a few hours later I got another email saying that I have been confirmed as verified. I was quite surprised as I thought this was going to drag on forever. I can now withdraw and I have withdrawn 7500 euros (which is the weekly limit) but it is still processing . This was done 6 hours ago but usually takes a day to get confirmed.
It was sports betting I won the money on . HT in play goals on football matches.
I will let you know if my withdrawal is successful.
Dobrá zpráva. Budu čekat, jak bude váš výběr pokračovat. Jakou platební metodu jste použili?
O sportovním sázení a o tom, co sázíte, jsem při této příležitosti také sázel hehe.
Doufám, že vaše peníze budou brzy na vašem účtu.😉
Good news then. I'll be waiting to see how your withdrawal progresses. What payment method did you use?
About the sports betting and what you bet, I also used to bet on this occasion hehe.
I hope your money will be in your account soon.😉
Předtím jsem uzavřel účet a nyní jsem otevřel nový. Používal jsem ho a hrál na něm a teď mi hlásí, že nemohu ověřit svůj nový účet a vybrat si své výdělky.
I had previously closed an account an, I now opened a new one. I have been using it and playing on it and now it is saying I cannot verify my new account and withdraw my earnings.
Jaký je pro to důvod? Vysvětlili ti to?
What is the reason for that, though? Have they explained it to you?
Je nefér, že Mystake nerozumí svým zákazníkům nebo s nimi neempatizuje. Ověřovací video jsem odeslal ve španělštině, protože mluvím španělsky. Poslali mi zprávu, ve které mi říkali, abych ve videu psal a mluvil anglicky, a když jsem ji neodeslal, zablokovali mi účet. Toto chování by mělo být nahlášeno.

It's unfair that Mystake doesn't understand or empathize with its customers. I sent my verification video in Spanish because I speak Spanish. They sent me a message telling me to write and speak English in the video, and when I didn't send it, they closed my account. This behavior should be reported.

Es injusto que mystake no comprenda o entienda a sus clientes. Envie mi video de verificacion en español porque yo hablo español, me enviaron un mensaje que escribiera y hablara en ingles en el video y como no le envie me cerraron mi cuenta, esta actitud se debe denunciar.

Dobrý den, je to opravdu nepříjemné. Podle mého názoru by kasino mělo udělat vše pro to, aby problém s hráčem, který má povoleno hrát na jeho stránkách, vyřešilo. Ale jak vidíte, ne vždy je to možné.
Snímek obrazovky neukazuje, že byl váš účet z tohoto důvodu uzavřen.
Narazili jste na nějaký jiný problém, který by mohl vést k uzavření účtu?
Hello, it is truly inconvenient. In my opinion, the casino should do everything possible to resolve the issue with the player who is permitted to play on its site. But as you can see, it is not always possible.
The screenshot does not show your account was closed due to that, I guess.
Did you come across any other problem that would escalate into closing an account, perhaps?
Je to ze strany Mystake nefér a urážlivé, jen proto, že ve videu nemluvím anglicky. Pak mi poslali tohle. Vzali mi všechny mé výdělky. Urážlivé.

It's unfair and abusive on Mystake's part, just because I don't speak English in the video. Then they sent me this. They took all my earnings. Abusive.

ES INJUSTO Y ABUSIVO POR PARTE DE LA MYSTAKE , SOLO POR QUE NO HABLO EN INGLES EN EL VIDEO. LUEGO ME ENVIARON ESTO. ME QUITARON TODA MIS GANANCIAS. ABUSIVOS

Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.