V případě jakýchkoli nepříjemností, byť tohoto charakteru, bych vždy doporučil kasino kontaktovat. Není se čeho obávat, protože čím déle budete čekat, tím horší to může být v budoucnu.
Každopádně vzhledem k tomu, že jste podali stížnost, Veronika ji nyní řeší a snad se to vyřeší a vy budete moci incident změnit.
Podíval jsem se na reklamaci a jelikož se jimi nezabývám, tak se vás tu občas na věci zeptám.
Samozřejmě, až budete mít aktualizaci, dejte mi prosím vědět.
I would always recommend contacting the casino in case of any unpleasantness, even of this nature. There is nothing to worry about because the more you wait, the worse it can be in the future.
Anyway, since you have filed a complaint Veronika is now in the process of resolving it and hopefully it will be cleared up and you will be able to change the incident.
I have looked at the complaint and since I don't deal with them, I will ask you things here from time to time.
Of course when you have an update, please let me know.
Automaticky přeloženo: