DomůFórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 20)

před 2 roky od Leclair36
|
83 971 zobrazení 398 odpovědí |
|
1...19 20
před 3 měsíci

Ověřil jsem všechny své dokumenty u mystake, mám ověřený účet, zkusil jsem vybrat své peníze 3x bankovním převodem a pokaždé zamítnuto! Poslali mi e-mail s žádostí o „ověření karty" a nyní řekli, že je ověřeno poté, co jim poslali několik fotografií mé karty. Zajímalo by mě, jestli to budou ještě prodlužovat, existuje nějaká rada pro toto kasino, prosím. Díky

Automaticky přeloženo:
ggxmitch
před 3 měsíci

A kdy přesně jste požádali o výběr? Jak dlouho to trvá?

Doufejme, že teď čekání skončí poté, co váš dokument schválí.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

O výběr jsem požádal před 3 dny. Stále jsem to nedostal. Když požádám o aktualizaci, říkají, že zpracování výběru může trvat 3 dny a abych byl trpělivý, ale myslel jsem, že už něco zaslechnu, když jsem ověřil informace o své kartě, jak bylo požadováno.

Automaticky přeloženo:
ggxmitch
před 3 měsíci

Obecně řečeno, nejlepším postupem je prostě udělat cokoliv, abyste dostali zaplaceno, vždy se řídit pokyny a vyhovět všem požadavkům, i když si myslíte, že nedávají smysl. Pokud jsem pochopil, neexistují žádné další požadavky; výplata teprve čeká na zpracování.

I když jsem si vědom toho, jak těžké to může být, nikdo mimo kasino nemá žádný vliv na to, jak nakládají s ověřováním nebo výplatami. Většinou nejdéle trvá prvotní výběr, tak snad nebudete muset čekat příliš dlouho. Upřímně doufám, že toto těžké období překonáte mnohem dříve, ale pokud budete bojovat déle než 14 celých dní, naši specialisté vám pomohou.

Pokud vím, toto kasino se vyplácí, takže bych řekl, že je to jen otázka času.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem si vybrat všechny peníze pomocí kryptoměnové metody, můj účet je již ověřený, ale nedovolí mi vybrat peníze, jedná se o podvod, protože když vyhrajete, nic vám nedají, také požádali mě e-mailem o video s mým obličejem a mými informacemi a žádají mě, abych své informace vyslovoval v angličtině, když ani neumím anglicky, tohle je poslední kapka, mých 289USD fuč, jsem najedený s tím, co tady kradou, požaduji, aby někdo reagoval na tuto naléhavou stížnost.

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
bancofalabella065
před 2 měsíci

Chápu to tedy správně, že od vás kasino požádalo o nějaké dodatečné ověření?

Pokud máte pocit, že je toho na vás moc a potřebujete pomoc, neváhejte podat stížnost zde s naším týmem a doufejme, že společně najdeme řešení.

Stačí sledovat tento odkaz , prosím, abyste tak učinili.

Dejte nám vědět, pokud potřebujete pomoc; počkáme zde na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Chtěl bych svůj bonus zrušit, protože jsem ho omylem aktivoval. Podle online návodu si to můžu sám deaktivovat, ale to nejde. Podpora také nereagovala. Může mi někdo pomoci deaktivovat můj bonus na sportovní sázení?

Automaticky přeloženo:
Fabien
před 2 měsíci

Dobrý den, ačkoli vám podpora neodpověděla, samozřejmě bych se pokusil získat odpověď. A co live chat, taky vám to nepomohlo? Pokud vám řekli, že je to možné, ale nikde tuto možnost nevidíte, bude nejlepší, když vám s tím pomohou. Psal jsi i email?

Pokud v příštích několika dnech znovu neodpoví a nemůžete jej smazat, kontaktujte nás a my se pokusíme pomoci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hej, provedl jsem výběr pomocí USDT.

Stále to nedorazilo.

Můj účet je ověřený, jak dlouho to trvá? @mystake

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
bancofalabella065
před měsícem

Oh ! Dostal jsi své peníze? A jak dlouho?

Nebo že kasino také podvádí? Doufám, že ne

Automaticky přeloženo:
Aaron2121
před měsícem

Dobrý den, jak dlouho jste čekali na peníze a jakou platební metodu jste použili?

Samozřejmě, pokud chcete kasino označit, v zásadě to není možné, ale pokud u jakékoli jejich odpovědi použijete tlačítko „odpovědět", bude upozorněno.

Každopádně dej mi vědět trochu víc o situaci, hrál jsi s bonusem nebo ne? Je to váš první výběr?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Ahoj, s výběrem jsem neměl problém.

přišlo to hned po 1 dni. Děkuji mnohokrát.

@mystake nejlepší

Automaticky přeloženo:
Aaron2121
před měsícem

Dobrá zpráva tedy, někdy je nejlepší být trochu trpělivý a pár dní počkat, komunikovat s podporou a zjistit, jestli se něco pohne nebo ne. V některých případech to dopadne dobře v jiných hůř.

Ale tvůj byl pozitivní, takže jsem určitě rád. 😊

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Mystake je na hovno nejhorší podvodná stránka, kterou znáte!!!!!!! Poskytnutím 388382 dokumentů s naskenovaným obličejem a ověřeným účtem se rozhodli uzavřít můj účet a ukradli mi 440 eur za porušení jejich podmínek. Toto je takový podvod a podvod, že tato stránka musí být okamžitě nahlášena!!!!!!!!!! Všichni lidé, aby šli do vězení z této stránky kradou pracně peníze od lidí disustint!!!!!!! Pošlete 2000000 důkazů, že jsem vlastníkem karty a výpisu a bez jakéhokoli vysvětlení zavřou váš účet a ukradnou peníze

Automaticky přeloženo:
Zlatko6992
před týdnem

Hej, řeklo vám kasino konkrétněji, jaké podmínky jste porušili? To by bylo v tomto případě asi důležité. Neprošel jsi ověřením, když jsi jim poslal tolik dokumentů, že ne? Jaký byl konkrétní problém s jakými dokumenty?

Navíc jsem viděl, že jsi podal stížnost , tak uvidíme, co se dá řešit a jak to dopadne.

Myslím, že je to všechno fér.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Ano, porušil jsem termín 9 a 10. Prošel jsem všemi ověřeními. Když jsem otevřel účet, ověřil jsem skenováním obličeje, že to dělají s živou kamerou. Úspěšně. Poté úspěšně pasově ověřen a úspěšně ultitly ověřen účet. Poté byl bankovní výpis úspěšně ověřen pro výplatu (skutečná banka ve slovinštině). Ale vízum na depozitní kartu odmítli. Takže v podstatě ověření kreditní karty, která byla online kartou na revolutu, neprošlo jejich kontrolami. Pořídil jsem snímek obrazovky ze své aplikace a bez transakcí. Plus poslal banku výpis z revoluce, protože řekli, že karta musí být nepsychická. Takže v podstatě výpis z banky revolut neprošel, nevím z jakého důvodu, protože revolut konkrétně mi poslal oficiální výpis z banky, takže to nemá smysl. Opravdu se cítím použitý

Automaticky přeloženo:
Zlatko6992
před týdnem

Dobře, to se zdá být největší problém. Vím, že Revolut má také fyzické karty, přemýšleli jste o tom, že si nějakou pořídíte?

Nicméně i tak bych řekl, že pokud vám Revolut dal oficiální doklad, že jste vlastníkem karty, tak nechápu, co může kasinu vadit.

Tak je dobře, že máš reklamaci a zkusíme zjistit, jak to chodí.

Přeji dobré nervy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před týdnem

Nepotřebují fyzickou příčinu mají spoustu dalších podobných revolut. Revolut používám pouze k převodu peněz na sázení, to je vše. Ano, nemám ani ponětí, proto říkám, že je to nemožné. Poslal jsem to, co dostal, a oni nebyli šťastní a právě uzavřeli účet a ukradli 440 eur. Lol

Automaticky přeloženo:
Zlatko6992
před týdnem

Myslím, že by to mohl být platný dokument a nevím, proč něco takového kasino nechce akceptovat, když to máš od revolutu jak jsi zmínil.

Náš tým se vám každopádně pokusí ve vaší situaci pomoci a uvidíme, co se dá dělat.

Snad se to vyřeší bez dalších nepříjemností.

Automaticky přeloženo:
1...19 20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky