před 5 měsíci
Už to opravili, moc děkuji
They already fixed it, thank you very much
ya lo arreglaron,muchas gracias
0
Už to opravili, moc děkuji
They already fixed it, thank you very much
ya lo arreglaron,muchas gracias
Ahoj, jakou částku ti kasino konkrétně vzalo? Koukám, že bylo potvrzeno 1800, takže to bys asi měl dostat, takže ze screenshotů nevidím, v čem je problém. Zajímalo by mě, jestli se bojíte sázení, je docela vysoké, ale v takových případech, kdy berete bonus, byste si měli vždy přečíst pravidla, abyste věděli, do čeho jdete, protože to není neobvyklé.
Ale pokud jsem něco špatně pochopil, určitě mi dejte vědět.
Hi, what amount did the casino take from you specifically ? I see that 1800 were confirmed, so that's what you should probably get, so I don't see from the screenshots what the problem is. I was wondering if you're worried about the wagering, it's quite high, but in cases like this when you take a bonus you should always read the rules to know what you're getting into because it's not unusual.
But if I have misunderstood something, be sure to let me know.
Konkrétně si vzali 1800,09 GBP kvůli nadměrným výhrám. Byl jsem nahlas jen 5x ze 40 liber, což je 200 liber. Toto jsou zjevně bonusové podmínky, tbh Myslím si, že je to špatné vzhledem k tomu, že jsem do kasina vložil peníze s největší pravděpodobností tisíce liber bez návratu stěží, od té doby mám problémy s tím, že zablokovali můj zůstatek na účtu, protože znovu ověřit své karty, nemohl jsem s nimi správně komunikovat atd.
They specifically took £1800.09 due to excessive winnings. I was only aloud 5x of the £40 which is £200. This is the bonus terms and conditions apparently, tbh I think it's wrong considering I've put money into the casino most likely thousands of pounds with no return hardly, ever since this I've been having problems with them locking my account balance, having to verify my cards again, not been able to communicate with them properly etc.
Skutečnost, že žádná z her nedělala vůbec nic, dokud jsem nepoužil tento bonus, zdálo se, že jsou opravdu aktivní a najednou mi poskytují velké výhry. Podařilo se mi proměnit 40 £ na více než 2 000 £, to mi připadá málo. Pokud rozumíte.
The fact non of the games were doing nothing at all aswell until I used this bonus, they seemed to be really active all the sudden giving me big wins. Managed to turn £40 into over £2000 seems off to me. If you understand.
Samozřejmě chápu, ale na druhou stranu je také jasně řečeno, jaká jsou pravidla pro bonus a kolik z něj můžete mít. Ve spodní části vašeho snímku obrazovky je také napsáno, že když přebytek stáhnete, bude odstraněn a budete moci vybrat pouze tolik, kolik je povoleno. Takže s těmito informacemi jste věděli, do čeho jdete, a je často běžné, že bonusy mají maximální výběr.
Takže i když s vámi souhlasím, v tomto případě nevidím nic, co by kasino udělalo špatně.
Co se týče uzamykání zůstatku a ověřování karet, vkládáte z více nebo proč si musíte nechat ověřovat karty?
Of course I understand, but on the other hand it is also clearly stated that what are the rules for the bonus and how much you can get out of it. Also at the bottom of your screenshot it is written that when you withdraw the excess, it will be removed and you will only be able to withdraw as much as allowed. So with that information you knew what you were getting into and it's often common for bonuses to have a maximum cashout.
So even though I agree with you, in this case I don't see anything that the casino did wrong.
As far as locking the balance and verifying cards, you deposit from multiple or why do you have to keep verifying cards ?
Chápu, že jsou to podmínky bonusu, ale není to úplně fair play pro každého zákazníka, takže jsem to já, abych vstal a vyvolal spor, abych provedl změny, aby byli zákazníci v budoucnu spokojeni. Jsem z toho vykuchaný, protože jsem vložil přes 400 £, abych dostal těch 40 £ v hotovosti zpět a proměnil jsem je na více než 2 000 £ Byl jsem rád, že jsem šel vyplatit a tohle se stalo, když jsem to snížil na 200 £, takže jsem prohrál nakonec to vůbec není fair play.
I understand it is the terms and conditions of the bonus but it's not exactly fair play for every customer is it, so this is me standing up and raising a dispute about it to make changes to keep customers happy in the future. I'm gutted about it tbh I put over £400 in to receive that £40 cash back and turned it into over £2000 I was happy I went to cash out and this happened bringing it down to £200 so I've lossed out in the end that's not fair play at all.
Myslím, že to je důvod, proč bych nehrál s kasinovými bonusy, protože většina z nich pro mě není zisková. I když chápu vaši frustraci a smutek, nemyslím si, že se svou stížností daleko dojdete, protože Nick také řekl, že bylo jasně uvedeno, že maximální výběr je 5x bonus. Takže jak tě chápu, tak se obávám, že příště uděláš nejlépe, když si vybereš, s jakým bonusem chceš hrát a jestli ti to za to stojí.
I guess that's why I wouldn't play with casino bonuses because most of them are not profitable for me. While I understand your frustration and sadness, I don't think you'll get very far with your complaint, as Nick also said that it was clearly stated that the max withdrawal is 5x the bonus. So as much as I understand you, I'm afraid the best thing to do next time is to choose what bonus you want to play with and if it's worth it.
Dobré odpoledne! Měl někdo nějaké problémy s touto firmou? Bylo mi uděleno ověření, které dlouho nemohu projít, všechny dokumenty jsem hodil obratem, myslím si, že se v nich záměrně zdržuje čas, pověsil jsem 1200 $ snad někdo, kdo má podobnou zkušenost a ví, jak vybrat peníze?
Good afternoon! Has anyone had any problems with this company? I was given verification, which I can not pass for a long time, all the documents I threw promptly I think that they are deliberately stalling time, I have hung $ 1200 perhaps someone who has had a similar experience and knows how to withdraw money?
Dobrý den vám přeji!
Pokud jde o ověřování, nezačínal bych srovnáváním vašich problémů s ostatními, protože každý proces je víceméně jedinečný. Pokud souhlasíte, pokusil bych se místo toho zaměřit na konkrétní problém.
Mohl byste prosím vysvětlit, proč jste nemohli projít ověřením?
Pokud se vyskytne konkrétní problém s jedním nebo více dokumenty, zaměřte se laskavě na vysvětlení rozdílu mezi tím, o co vás kasino požádalo, a tím, co jste skutečně poskytli.
Věřím, že jakmile oba pochopíme, co musí být poskytnuto, můžete se soustředit na řádné splnění požadavku.
Takže neváhejte a podělte se i o oficiální důvod zamítnutí kasina, to by mi, abych byl upřímný, přišlo docela praktické.
Věřím, že čím více informací máme, tím je pravděpodobnější, že najdeme řešení.
Co myslíš? Chcete sdílet více?
Good day to you!
When it comes to the verification, I wouldn't start by comparing your issues to the others, because each process is more or less unique. If you agree, I would instead try to focus on the concrete issue.
Could you explain why you couldn't pass the verification, please?
If there is a specific issue with one or more documents, kindly focus on explaining the difference between what the casino asked you to provide and what you actually provided.
I believe that once we both understand what must be provided, you can focus on fulfilling the request properly.
So, don't hesitate and share even the casino's official rejection reason, I would find that rather handy, to be honest.
I believe that the more information we have, the more likely it is that we will find a solution.
What do you think? Care to share more?
Mystake
nedávno vyhrál 600 liber. Pokusil se stáhnout. Je třeba dokončit ověření. Udělejte to a hlásí, že nelze ověřit identitu. E-mailová podpora. Žádná odpověď. Live chat nefunguje.
prosím pomozte!
Mystake
recently won £600. Tried to withdraw. Need to complete verification. Do this and it says can’t verify identity. Emailed support. No answer. Live chat doesn’t work.
please help!
Vysvětlili vám důvod, proč vás nemohou ověřit? Poslali jste veškerou potřebnou dokumentaci? Dejte nám prosím nějaké aktualizace o tomto problému, abychom vám mohli pomoci. Zde budeme čekat na vaši odpověď.
Have they explained to you the reason why they are not able to verify you? Have you sent all the documentation needed? Please give us some updates about this issue in order to help you. We will wait for your reply here.
Řekl bych, že je to docela jednoduché, stačí kliknout na zelené pole v naší recenzi kasina .
A pak už se jen zaregistrujete v kasinu pomocí tlačítka registrace.
Ptáte se však proto, že jste přemýšleli o tom a dát tomuto kasinu šanci?
I'd say it's pretty simple, just click on the green box in our casino review.
And then you just register in the casino using the register button.
However, are you asking because you thought about doing it and giving this casino a chance ?
Ano, sport mě opravdu baví. Všiml jsem si, že mají hodně sportů, ale nejsem si jistý, jestli mají dobrou pověst nebo ne. Také se obávám, že po výhře nedostanu peníze. Je tedy možné se zaregistrovat přes kasino. guru, takže pokud budou nějaké špatné výsledky, kasino mi stále může poskytnout pomoc
Yes, I really enjoy sports. I've noticed that they have a lot of sports, but I'm not sure if their reputation is good or not. I'm also worried that I won't be able to get the money after winning. So, is it possible to register through casino. guru so that if there are any bad results, casino can still provide me with help
Není podmínkou, abyste se přes nás registrovali, abyste získali jakoukoli pomoc. Pokud máte zájem, můžete si přečíst více informací o kasinu. Index bezpečnosti není nejhorší a říká nadprůměrný. Pokud jde o ohlasy hráčů, vidím, že je to tak špatné, jak to jen jde. Uživatelské recenze si můžete přečíst zde.
Také stížnosti jsou dobrým zdrojem informací a viděl jsem, že jsou nějaké otevřené a v poslední době dvě nevyřešené, takže bych byl asi opatrný.
Samozřejmě se nemusíte bát hned výběru, když jste tu ještě ani nehráli, ale pokud to zkusíte, rozhodně ne za hodně peněz, ale spíš na zkušební vklad a uvidíte, jak to půjde. Pokud se něco objeví, můžete nás kontaktovat a my bychom se pokusili pomoci, pokud to bude možné, ale to také není zárukou spolupráce kasina, takže ne každá stížnost musí být řešena.
Pokud to však zkusíte, klidně nám dejte vědět, jak jste na tom nebo jaké máte zkušenosti.
Hodně štěstí. ☘️
It is not a condition that you have to be registered through us to get any help. If you are interested you can read more information about the casino. Safety index is not the worst and it says above average. As far as player feedbacks are concerned, I can see that it is as bad as it gets. User reviews can be read here.
Also complaints are a good source of information and I have seen that there are some open ones and recently two unresolved ones, so I would probably be careful.
Of course you don't have to worry about the withdrawal right away when you haven't even played here yet, but if you try it, definitely not for a lot of money but rather to make a test deposit and see how it goes. If something comes up, you can contact us and we would try to help if possible, but this is also not a guarantee that the casino will cooperate, so not every complaint has to be solved.
However, if you do try it, feel free to let us know how you get on or what experience you have had.
Good luck. ☘️
Nemáte zač, pokud si sem přijdete zahrát, klidně se podělte, jak jste si to užili.
Budu ti držet palce. 🤞
You're welcome, if you come here to play, feel free to share how you enjoyed it.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj, provedl jsem vklad 35 € na mystake kartou Evolution poštou a platbou, teď jsem chtěl vybrat výhru, ale stále je odmítán, i když jsem vložil poštovní bankovní účet iban a zkusil jsem poslat a zaplatit iban , zajímalo by mě, jak stáhnout zelí
Hi, I made a deposit of €35 on mystake with a post and pay Evolution card, now I wanted to withdraw the winnings but it continues to be rejected even though I put the post office bank account iban, and I tried post and pay iban, I would like to know how to withdraw cabbage
Salve io ho effettuato il deposito su mystake di 35€ con carta post e pay Evolution, ora volevo ritirare la vincita ma continua ad essere respinta anche se ho messo iban conto banco posta, e ho provato iban post e pay, vorrei sapere come poter prelevare cavolo
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.