Nemáte zač, pokud si sem přijdete zahrát, klidně se podělte, jak jste si to užili.
Budu ti držet palce. 🤞
You're welcome, if you come here to play, feel free to share how you enjoyed it.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj, provedl jsem vklad 35 € na mystake kartou Evolution poštou a platbou, teď jsem chtěl vybrat výhru, ale stále je odmítán, i když jsem vložil poštovní bankovní účet iban a zkusil jsem poslat a zaplatit iban , zajímalo by mě, jak stáhnout zelí
Hi, I made a deposit of €35 on mystake with a post and pay Evolution card, now I wanted to withdraw the winnings but it continues to be rejected even though I put the post office bank account iban, and I tried post and pay iban, I would like to know how to withdraw cabbage
Salve io ho effettuato il deposito su mystake di 35€ con carta post e pay Evolution, ora volevo ritirare la vincita ma continua ad essere respinta anche se ho messo iban conto banco posta, e ho provato iban post e pay, vorrei sapere come poter prelevare cavolo
A od mystake jsem obdržel e-mail s žádostí o výpis z vkladového účtu v PDF, ale provedl jsem vklad post and pay, to znamená, že nejprve vám řeknou, že můžete vkládat předplacenými kartami, pak vám nedovolí vybrat pomoc
And I received an email from mystake asking for the deposit account statement in PDF, but I made the deposit with post and pay, that is, first they tell you you can deposit with prepaid cards then after that they don't let you withdraw help
E mi è arrivata un email da mystake chiedendo l'estratto conto dei depositi in pdf, ma io il deposito lo fatto con la post e pay, cioè prima ti dicono puoi depositare con carte prepagate poi dopo non ti fanno prelevare aiuto
Ahoj, podle toho, co jsem četl, máte jediný problém, že nemůžete ověřit metodu pamynet ano? Problém je v tom, že zřejmě nemůžete získat pdf z předplacené karty, takže nejste první, kdo nakonec těžce bojuje o výhru. Je to vše, co musíte kasinu poskytnout, a všechny ostatní dokumenty byly v pořádku?
Viděl jsem, že jste již podali stížnost , a tak se vám náš tým pokusí ve vaší situaci pomoci. Pevně věřím, že to bude možné a své peníze nakonec dostanete.
Pokud se objeví něco nového nebo vás kasino o něčem informuje, dejte nám vědět v sekci stížností a klidně nám dejte vědět i zde na fóru.
Budu ti držet palce. 🤞
Hi, according to what I've read the only issue you have is that you can't verify the pamynet method yes ? The problem is that you can't get the pdf from the prepaid card apparently, so you're not the first one struggling hard to get wins in the end. Is that all you need to provide to the casino and all the other documents were fine ?
I saw that you have already submitted a complaint and so our team will try to help you in your situation. I firmly believe that this will be possible and you will eventually get your money.
If something new comes up or the casino informs you about something, let us know in the complaint section and feel free to let us know here on the forum also.
I'll keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj, myslíš tím, že ve tvém případě jsi postoupil a bylo ti umožněno ověřit ? To by byla jistě skvělá a úžasná zpráva, ale nejsem si jistý, tak se ptám jen pro jistotu.
Pokud se vám náhodou podařilo situaci vyřešit nebo se něco nového dozvědět, napište to do své stížnosti , ať má přehled i Petronela.
Čekám na vaši odpověď.
Hi, do you mean that in your case you moved forward and were allowed to verify ? That would certainly be great and wonderful news but I'm not sure so I'm asking just to be sure.
If by any chance you have managed to resolve the situation or learn anything new, post it in your complaint so that Petronela also has an overview.
I am waiting for your reply.
Dobrý den, rád bych věděl, proč mi to nedovolí vsadit v mém kasinu Mystake, aktivoval jsem bonus a nahrál jsem peníze do hry a nedovolí mi to vsadit, to je to, co dostanu
Hello, I would like to know why it won't let me bet at my Mystake casino, I have activated a bonus and loaded money to play and it won't let me bet, this is what I get
Hola, quisiera saber por qué no me deja apostar en mi casino de Mystake, e activado un bono y cargado plata para jugar y no me deja apostar, me salta esto
Kontaktovali jste tým podpory ohledně této chyby? Myslím, že by měli být schopni vysvětlit. Prosím, dejte nám vědět.
Have you contacted the support team regarding this error? They should be able to explain, I reckon. Please let us know.
Dobrý den, před pár dny jsem otevřel kvanta s 45 a pak by tam byl další kvant s 10 dolary a hraním s 10 dolary jsem vydělal 50 $ a teď mi kasino nedovolí vybrat peníze, jak bych to mohl opravit ?
Hello, a few days ago I opened a quant with 45 and then there would be another quant with $10 and playing with the $10 I made a profit of $50 and now the casino won't let me withdraw my money, how could I fix that?
Hola hace unos días abrí una cuánta con 45 y luego habría otra cuánta con 10$ y jugando con la de 10$ logré unas ganancias de 50$ y ahora el casino no me deja retirar mi dinero como podría hacer para solucionar eso
Mohl byste nám prosím říci, jaký je důvod, proč vám nedovolili odstoupit? Prošli jste ověřovacím procesem v tomto kasinu?
Could you tell us what the reason is for not letting you withdraw, please? Did you pass the verification process at this casino?
Jak dlouho jste tedy prosím museli čekat na výběr?
Zde je odkaz , kde můžete odeslat uživatelskou recenzi, pokud chcete.😉
So how long did you have to wait for the withdrawal, please?
Here's the link where you can submit a user review if you wish.😉
Vytvořil jsem si účet, hrál jsem, bavil jsem se a když přišel čas vybrat peníze, objevila se následující chyba:
Bohužel jsme vás nemohli ověřit
Váš profil jsme nemohli ověřit, protože váš věk neodpovídá požadavkům. Máte-li jakékoli dotazy, kontaktujte společnost, kde se pokoušíte ověřit svůj profil kyc@mystake.email
Jsem plnoletý a nevím, proč se tak stalo, stejným způsobem jsem napsal e-mail na adresu, která byla uvedena v chybové zprávě
Čekám na vyřešení tohoto problému a pokud mi někdo z fóra, moderátor nebo aktivní člen komunity může pomoci, protože ty peníze potřebuji a dám všechny informace potřebné k potvrzení, že jsem plnoletý a moci vybrat své peníze
Všem samozřejmě moc děkuji
I created an account, I played, I had fun and when it came time to withdraw the money I got the following error:
Unfortunately, we couldn't verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
I am of legal age and I do not know why this happened, in the same way I wrote an e-mail to the address which was indicated in the error message
I am waiting for the solution to this problem and if any person from the forum, moderator or active member of the community can help me because I need that money and I will give all the information necessary to confirm that I am of legal age and to be able to withdraw my money
Of course, thank you very much to everyone
Me cree una cuenta, jugué, me divertí y ala hora de retirar el dinero me saltaba el siguiente error:
Unfortunately, we couldn’t verify you
We could not verify your profile as your age doesn't match the requirements. If you have any questions, please contact the Company where you try to verify your profile kyc@mystake.email
Soy mayor de edad y no se porque ocurrió eso, de igual forma le redacte un e-mail a la dirección la cual se indicaba en el mensaje de error
espero la solución de este problema y si alguna persona del foro, moderador o miembro activo de la comunidad puede ayudarme porque necesito ese dinero y daré todos los datos que sean necesarios para confirmar que soy mayor de edad y para poder retirar mi dinero
desde ya muchas gracias a todos
Dobrý den, vybrali jste si v registračním formuláři datum narození nebo něco podobného? Při ověření jste poslali své ID nebo jakmile jste se pokusili ověřit, vyhodilo vám to tuto chybu bez možnosti poslat cokoli do kasina?
Samozřejmě jste udělali správnou věc, že jste napsali na e-mail uvedený na snímku obrazovky a my počkáme, jakou odpověď od kasina dostanete. Možná je to jen nějaké nedorozumění a bez dalších problémů to společně vyřešíte.
Pokud tomu tak není, neváhejte nás kontaktovat a pokusíme se vám pomoci.
Dejte mi vědět, až budete mít odpověď.
Hi, did you select your date of birth or something similar in the registration form ? When you verified did you send your ID or as soon as you tried to verify it threw you this error without the possibility to send anything to the casino ?
Of course, you did the right thing to write to the email listed in the screenshot and we will wait to see what reply you get from the casino. Maybe this is just some misunderstanding and you will solve it together without any further problems.
However, if that is not the case, feel free to contact us and we will try to assist you.
Let me know when you have an answer.
Hej, nemyslím si, že to záleží na zemi, pokud jsme nemluvili o tom, že Spojené království má v kasinu omezení. To není problém.
Každopádně, jak dlouho jste čekali na výběr? Je to vaše první? Podařilo se vám ověřit nebo to ještě nebylo potřeba?
Hey, I don't think it depends on the country, unless we were talking about the UK being restricted in a casino. That's not a concern.
Anyway, how long have you been waiting for a withdrawal ? Is this your first one ? Have you been able to verify or it was not needed yet ?
Vidět. Někdy stačí být trochu trpělivý a nedělat si hned starosti. Výběry podle toho, co spousta hráčů píše, většinou nejsou hned v pořádku, ale dokud to bylo do 24 hodin, tak je to perfektní řekl bych.
Předpokládám, že po této zkušenosti zde budete hrát dál, nemám pravdu? 🙂
See. Sometimes you just have to be a little patient and not worry right away. The withdrawals according to what a lot of players write are usually not immediately in order, but as long as it was within 24 hours, then it's perfect I would say.
I suppose after this experience you will continue to play here, am I right ? 🙂
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.