DomůFórumKasinaMyStake Casino - všeobecná diskuze

MyStake Casino - všeobecná diskuze (strana 23)

155 613 zobrazení 458 odpovědí |
před 3 roky
|
1...22 23 24
Přidat příspěvek
nievesshauki
před 7 měsíci

Chápu, že jste zklamaný. Možná za tímto rozhodnutím nakonec bylo něco víc. Pokud chcete, aby se tato situace prošetřila, měli byste podat stížnost. Podání stížnosti je zdarma, takže nic neriskujete. Pokud vás zajímá můj pohled na věc, doporučil bych zvážit podání stížnosti.

Můžete začít právě tady 👈

Neváhejte se mě zeptat na podrobnosti, pokud budete chtít. Ozvu se vám.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Další podvodné kasino mezi mnoha, kterým Guru dává vysoké hodnocení. Přijímali vklady přes PIX. Provedl jsem ten zatracený ROLLOVER, podařilo se mi překonat cíl, ale šel jsem si vybrat peníze a hádejte co, přes PIX nebyla možnost vybrat peníze. Zkrátka mě tato partnerská kasina Guru zase podvedla.

Automaticky přeloženo:
Jociel
před 7 měsíci

Vysvětlete mi prosím, proč jste se vrátili a otevřeli si zde druhý účet, pokud jste s našimi stránkami vůbec nebyli spokojeni.

Opravdu nechápu tvůj názor.

Jestli ses sem vrátil jen proto, abys na nás ukázal prstem, možná bylo lepší, když jsi odcházel. Nemyslíš?

A také buďte opatrní s tím obviňováním, protože podívejte se, kam ukazují ty zbývající prsty... ano, přesně na vás. Takže nás prosím přestaňte obviňovat ze svých rozhodnutí, a pokud chcete naši pomoc, musíte spolupracovat a ne nás obviňovat.

Je velmi důležité si přečíst podmínky, pokud používáte pouze jednu platební metodu, a například se zeptat podpory na případné alternativy.

Pokud byl PIX v podmínkách tohoto kasina skutečně uveden jako metoda výběru, náš tým pro stížnosti jistě udělá vše pro to, aby vám pomohl získat vaše výhry, pokud se samozřejmě začnete chovat s respektem.

Takže si prosím dvakrát rozmyslete, než sem napíšete svou odpověď. Jen říkám, že víte.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

A jako vždycky, Romi, vždycky jsi na straně kasin a nikdy ne na straně hráčů. Nemáš žádnou empatii k situaci lidí. Vrátil jsem se sem, abych si vytvořil účet, protože jsem stále doufal, že některá kasina, která uvádíš, jsou k hráčům upřímná. Vrátil jsem se sem, protože tohle byla první stránka, kde jsem na začátku našel dobrá kasina, ale poté, co jsem začal testovat jiná kasina, mě okouzlily bonusové možnosti kasin Rabidi NV, ale to všechno je podvod. Kasina, u kterých se mi podařilo porazit rollover, mi nedovolila vybrat peníze. Zbytek ostatních kasin neměl nic RTP a já jsem prohrál všechno, i když jsem hrál jen s nízkou sázkou. Omlouvám se za to, jak jsem se choval, ale je to kvůli situacím, které se stávají. Když se dotknou tvé kapsy, je to komplikované, spousta značných ztrát, ale každopádně se omlouvám.

Automaticky přeloženo:
Jociel
před 7 měsíci

Vždy rádi pomůžeme všem našim uživatelům, kdykoli je to možné. A také rádi pomůžeme i vám, pokud se v online kasinech setkáte s nějakými problémy.

Musíte si ale uvědomit, že jsme jen mediátoři, informativní web o online kasinech. Snažíme se být co nejtransparentnější a vždy na prvním místě klademe důraz na fair play.

Není to ale vždy možné, protože máme svázané ruce a my, když se na to díváte tímto způsobem, nemáme ve světě online kasin absolutně žádnou moc. Kasina nás poslouchají jen proto, že se bojí svého místa a hodnocení na našich webových stránkách, protože k nám hráči chodí a čtou naše recenze.

Takže prosím, přestaňte urážet celý náš tým a konečně pochopte, že je jen a jen vaše zodpovědnost, kam půjdete hrát a kam vložíte své peníze.

Kdykoli uvidíme, že kasino je nefér, samozřejmě uděláme vše, co je v našich silách, abychom mu pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ok, Romi, znovu se omlouvám, jen jsem z těchto kasin docela nervózní. Už nebudu dostávat bonusy, protože vždycky splním ten absurdní rollover, který nastaví, a pak mi je nevyplatí, ale stejně je to součást světa hazardních her, že?

Automaticky přeloženo:
Jociel
před 7 měsíci

Věřím, že by se to v první řadě mělo brát jen jako koníček a hrát pro zábavu. V okamžiku, kdy se na to díváte jinak, bohužel nastávají problémy.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Čekám na výsledky video ověření do 5 dnů. Je to v pořádku?

Automaticky přeloženo:
vxnknpmfg2
před 6 měsíci

Ahoj,

Čekáte na výsledek, nebo byl hovor odložen? V obou případech bych se stejně poradil s podporou kasina. Předpokládám, že jste v kontaktu s několika lidmi, abyste si hovor domluvili.

Sdělte jim prosím své obavy a dejte nám vědět jejich reakci, abychom situaci lépe porozuměli. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Ahoj,

Čekáte na výsledek, nebo byl hovor odložen? V obou případech bych se stejně poradil s podporou kasina. Předpokládám, že jste v kontaktu s několika lidmi, abyste si hovor domluvili.

Sdělte jim prosím své obavy a dejte nám vědět jejich reakci, abychom situaci lépe porozuměli. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Poslal jsem své video na mystake a oni mi neodpověděli na výsledky. Už jsem si na to stěžoval.

Automaticky přeloženo:
vxnknpmfg2
před 6 měsíci

Chápu, že momentálně čekáte na finální aktualizaci. Asi musíme počkat, až kasino „rozhodne", a pak můžeme probrat výsledek. Zkuste prosím vydržet.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 6 měsíci

Co se děje? Taky čekám 5 dní na schválení mé stížnosti ohledně mého vkladu.

Automaticky přeloženo:
vxnknpmfg2
před 6 měsíci

Myslím, že to bylo do chvíle, než kasino zkontrolovalo, co jste jim poslali, video ověření, a dokud se vám neozvali a neřekli něco víc.

Co se týče stížností, vpravo nahoře máte časovač, na který musí každá strana reagovat. Brzy ho od nás dostanete.

Nenaučil ses ale za poslední dny nic nového?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 6 měsíci

Ne, pořád čekám, ale myslím, že to není dobré, 11 dní. Nevím, jak dlouho čekat.

Poslední dopis ohledně výsledků a mé stížnosti v kasinovém guru jsem poslal 2. června, ale mystake mi neodpověděl. Podvod?

Automaticky přeloženo:
vxnknpmfg2
před 6 měsíci

Možná to stále vyšetřují, někdy mají kasina 2 týdny až měsíc, ale většinou jsou tyto lhůty uvedeny někde v Obchodních podmínkách, pokud je to tak. Nedíval jsi se tam?

Pokud kasino stále dělá, co chce, pravděpodobně vám zatím nemá co říct, takže budete muset být trpěliví. Petronela má na vyjádření ještě dva dny. Bohužel vím, že někdy je čekání dlouhé, ale je to nutné.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobrý den, rád bych podal stížnost. Od 13. srpna 2025 se snažím vybrat finanční prostředky ze svého účtu pomocí metod, které běžně používám (Ripple, Astropay, MercadoPago). Pouze jeden výběr byl úspěšný. Musel jsem je všechny zrušit, protože jejich připsání na můj účet trvalo déle než obvykle (většinou Astropay). Dnes mi poslali e-mail s výzvou ke změně hesla. Udělal jsem to a teď se nemůžu přihlásit! Píše mi to UŽIVATEL ZABLOKOVÁN. Potřebuji odpověď okamžitě! Ty peníze měly být použity na zaplacení účtů a nájmu a teď je nemůžu vybrat. Mám pocit, že se zblázním, když nebudu moci platit za věci penězi, které nesmím vybrat! Prosím, pomozte mi přimět Mystake, aby mi okamžitě dali řešení.

Automaticky přeloženo:
Marcosm89
před 4 měsíci

Ahoj,

Za prvé: nikdy se nespoléhejte na peníze vyhrané v kasinu; jak vidíte, člověk nikdy neví, co se může stát. Kasinům bohužel poskytujeme 14 dní na vyřešení takových problémů, takže si technicky vzato můžete stěžovat zde:

https://es.casino.guru/quejas/enviar

ale bude nějakou dobu trvat, než se dostaneme do fáze mediace, kdy může být kasino požádáno o poskytnutí svého názoru.

Upřímně mi přijde dost zvláštní, že vám byl účet zablokován po změně hesla, kterou vám navrhlo kasino. Jste si zcela jistý, že e-mail pochází z kasina? Jsme svědky zvýšeného počtu podvodných e-mailů, takže si chci být jistý...

V každém případě, ptal ses prosím podpory kasina nebo si s ním o těchto událostech popovídal? Je opravdu důležité všem událostem porozumět a získat od kasina vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj, mohl bych se zeptat, jestli mi můžete pomoct. Hraji v kasinu mystake a právě jsem se pokusil vybrat peníze na svůj účet, ale žádá mě o ověření účtu. Dal jsem jim účet za energie, který byl schválen. Když se ale pokusím nahrát svůj občanský průkaz s fotografií a hologramem, který britská vláda uznává, pořád mi říkají, že to neakceptují a že potřebuji občanský průkaz. Jediný problém je, že ve Spojeném království se občanský průkaz nevydává pro rezidenty. Žádají mě o řidičský průkaz nebo cestovní pas, ale já neřídím a nikdy nebudu, takže ho nemám a kvůli zdravotním problémům nikdy necestuji mimo Spojené království. Můžete mi s tím prosím pomoct?


Automaticky přeloženo:
Bengs
před měsícem

Ahoj,

Chápu vaši situaci. Tohle je vlastně docela běžný problém pro obyvatele Spojeného království. Kasina často vyžadují dokumenty jako cestovní pas nebo řidičský průkaz, jednoduše proto, že používají standardní proces KYC, který neodráží fungování věcí ve Spojeném království.

Máte naprostou pravdu, že ve Spojeném království se nevydává žádný občanský průkaz a občanská karta je legitimní, vládou uznávaná forma průkazu totožnosti s fotografií. Některá kasina ji však stále odmítají akceptovat, což obvykle znamená, že jejich ověřovací systém není dostatečně flexibilní pro zpracování průkazů totožnosti specifických pro Spojené království.

V tomto případě bych doporučil kasinu vysvětlit, že občanská karta je platný, vládou uznávaný doklad totožnosti pro obyvatele Spojeného království, a požádat je, zda mohou váš případ postoupit k manuálnímu přezkoumání. Pokud i nadále odmítnou, je bohužel na nich, zda zpracují výběry hráčů, kteří nemají cestovní pas ani řidičský průkaz, ale můžete jasně uvést, že jste poskytli platný doklad totožnosti, který by měl být v zásadě přijatelný.


Podle mého názoru by to kasino s licencí od UKGC vědělo, ale ostatní ne, místo toho jednoduše kopírují podmínky pro kasina s licencí v zahraničí.

Zkuste je informovat, a pokud to nepomůže, navrhnu podání stížnosti, o které se můžeme také pobavit zde.

Automaticky přeloženo:
před 3 dny

Ahoj, mám problém je kontaktovat. Odpověď na chatu podpory trvá hodiny, stejně jako na e-maily. Mám žádost o výběr čekající na vyřízení už přes 48 hodin a oni prostě neodpovídají. Můj účet je ověřený pomocí KYC. Používám AstroPay. Každopádně držte palce, aby můj výběr zpracovali.

Automaticky přeloženo:
1...22 23 24
Jít na stránkuz 24 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.