před rokem
Ahoj,
bohužel se to stává. Doufám, že problém bude brzy vyřešen. Dejte nám prosím vědět, až to bude hotové.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
0
Ahoj,
bohužel se to stává. Doufám, že problém bude brzy vyřešen. Dejte nám prosím vědět, až to bude hotové.
Hello there,
sadly it happens. I hope the issue will be resolved soon. Let us know when it's done, please.
Dobry den, setkal jsem se s negativnim vysledkem u dokazu o bydlisku, napsal jsem email na kyc a mezitim mi to nedava zkusit znovu poslat doklad o bydlisku, jak to mam udelat?
Hello, I encountered a negative result for the proof of residence, I wrote an email to kyc and in the meantime it won't let me try again to send the proof of residence, how can I do it?
Buongiorno, ho riscontrato esito negativo per la prova di residenza, ho scritto un’email al kyc e nel frattempo non mi fa riprovare ad inviare la prova di residenza come posso fare?
Ahoj.
Takže dokument, který jsi poslal jako doklad o bydlišti, byl zamítnut, že? Myslím, že byste se měli zeptat kasina, co se zdá být v nepořádku, jste si jisti, že jste poslali přesně ten správný dokument, o který vás kasino požádalo? Je to velmi důležité 🤔
Hi there.
So the document you sent as proof of residence has been rejected, right? Well, I guess that you should ask the casino what seems to be wrong with it, are you sure you sent exactly the proper document the casino had asked you for? It's very important 🤔
Dobrý den, již více než 3 dny se snažím ověřit svůj mystake účet. Nevěděl jsem, že je také nutné ověřit bydliště, použil jsem k ověření totožnosti občanský průkaz a nyní mám problém najít doklad k ověření bydliště. Zkoušel jsem dva různé výpisy z karty, ale ověření je vždy odmítnuto. Viděl jsem, že na tomto webu jsou některá podobná vlákna, která byla vyřešena. Může mi někdo pomoci?
Hi, I've been trying to verify my mystake account for over 3 days. Not knowing that it was also necessary to verify the residency I used the ID card to verify the identity and now I'm having trouble finding a document to verify the residency. I have tried two different card statements but the verification is always declined. I saw that there are some similar threads on this site that have been resolved. Can someone help me?
Salve, sto provando a verificare il mio account mystake da oltre 3 giorni. Non sapendo che era necessario verificare anche la residenza ho utilizzato la carta d’identità per verificare l’identità ed ora ho problemi a trovare un documento per verificare la residenza. Ho provato l’estratto conto di due carte diverse ma la verifica viene sempre rifiutata. Ho visto che sono presenti alcune discussioni simili su questo sito che sono state risolte. Qualcuno può aiutarmi?
Ahoj,
jen pro správné pochopení situace, žijete v současné době v jiné zemi/adrese, než která je uvedena na vašem průkazu totožnosti nebo rovnocenném dokumentu?
Obvykle se jako důkaz adresy přijímá určitý druh účtu za energie. Zeptal bych se kasina, jaký dokument potřebují k ověření, nebo co se zdá být špatného na kartě - výpis z účtu.
Na mém bankovním výpisu jsou například uvedeny přihlašovací údaje banky a také moje úplná adresa - trvalé bydliště, které je stejné jako v občanském průkazu - takže je to potvrzené. V současné době však nebydlím na adrese trvalého bydliště, takže na účtech za energie je uvedena jiná adresa.
Je to možná tento případ?
Je mi líto, že to říkám, ale umožňujeme kasinům 14 celých dní na dokončení ověření a odeslání peněz. To znamená, že můžete podat stížnost , ale budete také muset počkat, až skončí povolené období.
Dej mi brzy vědět, jak se máš.
Hello,
just to understand the situation correctly, do you currently live in a different country/address than the one that is provided on your IDcard or equivalent document?
Normally a sort of utility bill is accepted as proof of address. I would ask the casino which document they need to verify you, or what seems to be wrong with the card - bank statement.
For example, my banking statement shows the bank's credentials as well as my full address - my permanent residence, which is the same that the one on my ID card - so it's confirmed. However, I do not currently live at my permanent residence address, so the utility bills show a different address.
Is this the case maybe?
I'm sorry to say that, but we allow casinos 14 full days to complete the verification and send the money. Meaning, you are welcome to submit a complaint, but you'll also have to wait till the allowed period ends.
Let me know how you're faring soon.
Dobrý den, v žádném konkrétním případě se moje adresa neshoduje s adresou na dokladu.
Hello, in no particular case my address coincides with the one on the document.
Ciao, nessun caso particolare il mio indirizzo coincide con quello presente sul documento.
No, tohle by mělo způsobit problém.
Zeptal bych se kasina, jaký dokument je v tomto případě nezbytný. Je mi líto, že musíte čekat těchto celých 14 dní, ale pokusil bych se najít řešení sám, dokud tato lhůta nevyprší.
Můžete to zkusit, prosím?
Well, this should cause the problem.
I would ask the casino what document is necessary in this case. I'm sorry you have to wait these 14 full days, but I would try to find the solution on my own, till the period runs out.
Can you try that, please?
Dobrý den Radko,
Právě jsem požádal o opětovné otevření mé stížnosti.
Problém s mystake zablokovali můj účet k prošetření od 5. září 2022. Nastavili datum 23. prosince 2022, aby dali výsledky, pak prodloužili o týden a dodnes nemám žádnou odpověď. Je to ostudné
Hello Radka,
I just asked to open my complaint again.
The problem with mystake they have blocked my account for investigation since September 5, 2022. They set the date of December 23, 2022 to give the results then they extended for a week and until today I don't have no answer. It is shameful
Ahoj,
to je opravdu neuvěřitelně dlouhé vyšetřování... Udělali jste správnou věc a doufám, že od kasina dostaneme nějakou zpětnou vazbu. Držím palce! 🤞
Hello there,
that is truly an unbelievably long investigation... You did the right thing, and I hope we will get some feedback from the casino. My fingers are crossed! 🤞
Myslím, že je stále směšné, že k tomu docházíme, neodpovídají a slibují věci, aniž by dodrželi svá slova.
Doufám, že kasino guru rychle znovu otevře stížnost
I think it's still ridiculous that we come to this, they don't answer and promise things without keeping their words.
I hope casino guru will quickly reopen the complaint
Informoval jsi už Matěje, prosím? Pokud ne, laskavě tak udělejte, bylo by dobré mu výpis obratem poslat.
Have you already informed Matej, please? If not, kindly do so, would be good to send him the statement right away.
Problém je vyřešen Radku tak prosím neotvírejte stížnost zde díky ❤. Jste tu vždy skvělý člověk
The problem is solved Radka so please don't open the complaint here thanks ❤. You re great person always here
Ahoj Nackezere,
takže jste nakonec dostali všechny výhry? To je skvělé, moc gratuluji!🎉🎉
Doufám, že to byl nejdelší problém s odstoupením a nebude se opakovat...
Mějte se dobře a navštivte nás se svými (lepšími) zážitky 😉
Hello Nackezer,
so you got all the winnings in the end? That's great, my best congratulations!🎉🎉
I hope that this was the longest withdrawal issue, and will not be repeated...
Stay well, and visit us with your (better) experiences 😉
Dobré ráno po vyřešení problému s potvrzením o pobytu, mám problém s výběrem, stručně řečeno, výběr jsem provedl včera večer, dnes ráno mi přišel e-mail od asistence, že musím ověřit totožnost kreditu dvou čísel kreditních karet které nejsou moje, kontaktoval jsem asistenci s tím, že tato dvě čísla karet mi nepatří a nyní čekám na jejich odpověď, nevíte prosím, jak se mám chovat
Good morning after solving the residence certificate problem, I am having a problem with the withdrawal, in a nutshell I made the withdrawal yesterday evening this morning I received an email from assistance telling me that I had to verify the identity of two credit card numbers credit that are not mine, I contacted the assistance saying that these two card numbers do not belong to me and now I am waiting for their reply, do you know how I should behave please
Buongiorno dopo aver risolto il problema del certificato di residenza, sto riscontrando un problema con il prelievo, in poche parole ho effettuato il prelievo ieri sera questa mattina mi arriva una email dall’assistenza dicendomi che dovevo verificare l’identità di due numeri di carta di credito che non risultano miei, ho contattato l’assistenza dicendo che questi due numeri di carta non mi appartengono e adesso sto attendendo loro risposta sapete come devo comportarmi perfavore
Ahoj,
protože si nejsem jistý, co se stalo, mám pocit, že nejlepší, co teď můžete udělat, je spolupracovat s kasinem a čekat na odpověď.
Vždy existuje možnost, že došlo k lidské chybě a později s tím nebude žádný problém.
Abyste se ujistili, že je vše v pořádku, dejte mi prosím vědět, jakmile vás kasino aktualizuje.
Hello,
since I'm not sure what has happened I feel that the best you can do now is to cooperate with the casino and wait for a reply.
There is always a chance that kind of human error occurred and there will be no issue with that later.
Just to make sure that all is ok, let me know as soon as the casino updates you, please.
Ahoj, zkusil jsem vybrat ze svého účtu mystake, až poté, co jsem si všiml, že nejsem ověřený a následně jsem zkusil ověření bydliště, bohužel se mi to nepodařilo dokončit, protože jsem nemohl připojit více než jednu fotku.
Nyní mi bylo řečeno, abych napsal e-mail týmu podpory (kys@mystake.email), což jsem udělal, ale stále jsem nic nedostal.
Může mi někdo pomoci? Byl bych velmi vděčný.
Dobrý den
Hi, I tried to withdraw from my mystake account, only after I noticed that I wasn't verified and then I tried the residence verification, unfortunately I couldn't complete it because I couldn't attach more than one photo.
Now I was told to write an email to the support team (kys@mystake.email) which I did but still not getting anything.
Can someone help me? I would be very grateful.
Good day
Salve, io ho provato a prelevare dal mio account mystake, solo dopo ho notato di non essere verificato e quindi ho provato la verifica della residenza, purtroppo non sono riuscito a completarla perché non potevo allegare più di una foto.
Adesso mi è stato detto di scrivere un email al team di supporto (kys@mystake.email) cosa che ho fatto ma ancora non ricevo niente.
Qualcuno può aiutarmi? Ve ne sarei molto grato.
Buona giornata
Ahoj,
i když nevím, co aplikace říká (můžete text vložit přímo do příspěvku, prosím), myslím, že bylo dobré řídit se navrhovanou e-mailovou adresou. Ujistěte se, že jste použili správný „kyc@mystake.email"
Řekl bych, že odpověď na váš e-mail může chvíli trvat. Dejte tomu ještě pár dní a dejte mi vědět o pokroku.
Hello,
even though I do not know what the app is saying (can you paste the text to the post directly, please), I think it was a good idea to follow the suggested email address. Make sure you used the correct one "kyc@mystake.email"
It just possibly takes some time to respond to your email, I'd say. Give it a few more days and let me know about the progress.
Ahoj,
Nejprve děkuji za podporu, nyní bych se s vámi rád podělil o odpověď, kterou mi kasino poslalo. (vložím to sem)
--------------------------------------------------- --
Pozdravy,
Děkujeme, že jste nás kontaktovali.
Vezměte prosím na vědomí, že jediný způsob, jak ověřit váš dokument, je prostřednictvím webové stránky.
Poskytněte prosím platný doklad o adrese. Měl by splňovat následující požadavky:
může to být buď účet za energie, výpis z bankovní/kreditní karty, daňový doklad nebo jiný státem vydaný výpis/certifikát o bydlení, který není starší než 3 měsíce.
Upozorňujeme, že nepřijímáme snímky obrazovky, účty za mobilní telefony, účty za lékařskou péči, potvrzení o nákupu nebo výpisy z pojištění.
Jako důkaz adresy můžete použít svůj průkaz totožnosti, pokud obsahuje informace o vaší domácí adrese. V tomto případě však budete muset poskytnout jiný doklad totožnosti jako doklad totožnosti. K prokázání adresy i totožnosti nemůžete použít stejný dokument.
S pozdravem,
-------------------------------------------------- --
Mám tedy několik otázek, mám pouze jeden doklad totožnosti a je na něm uvedena adresa bydliště, ale zároveň je to můj jediný doklad totožnosti, jak si mohu ověřit své bydliště, když každý státem vydaný doklad o pobytu, který mám, není na mé jméno (bydlím s rodiči) a také jak bych jim mohl poslat dokumentaci bez focení? mám skenovat dokumenty? Mohu k ověření adresy bydliště použít výpis z banky/kreditní karty? ale fakt nevím, co to pro to znamená.
Omlouvám se za zmatený text, ale tentokrát to opravdu nechci zmást.
Těším se na vaši odpověď a moc děkuji za váš čas.
Hi,
First of all thank you for the support, now I'd like to share you the answer the casino sent me. (I'll paste it here)
---------‐------------------------------------------
Greetings,
Thank you for contacting us.
Please note that the only way to verify your document is via the website.
Please provide a valid proof of address. It should meet the following requirements:
it could be either a utility bill, bank/credit card statement, tax invoice, or another government-issued residential statement/certificate which is no more than 3 months old.
Please note that we don't accept screenshots, mobile phone bills, medical bills, purchase receipts, or insurance statements.
You can use your ID document as proof of address if it contains your home address information. But in this case, you will need to provide another ID document as your proof of identity. You can't use the same document to prove both your address and your identity.
Best Regards,
----------------------------------------------------
So, I've got a few questions, I have only one ID document and it shows the residence address but at the same time it is my only ID document how can I verify my residence if every government-issued residential statement I have are not in my name (I live with my parents) and also how could I l send them the documentation without taking photos? should I scan the documents? Maybe I can use the bank/credit card statement for the residence address verification? but I don't really know what it means for it.
Sorry for the messy text but I really don't want to get it wrong this time.
I look forward for your response and thank you so much for your time.
Můj partner použil mé údaje k otevření účtu u Mystake a vložil více než 1 000 GBP z mých peněz. Tato stránka není registrována ve Spojeném království, takže se domnívám, že by neměla přijímat zákazníky z Velké Británie. Moje údaje jsou registrovány u GAMSTOP, protože tak učinil již dříve, a já nehazarduji. Pokud jim pošlu e-mail, pravděpodobně dostanu náhradu?
My partner has used my details to open an account at Mystake and deposited over £1,000 of my money. This site is not registered in the UK so I believe it shouldn’t accept customers from the UK. My details are registered with GAMSTOP as he has done this previously and I do not gamble. If I email them am I likely to get a refund?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.