FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 15)

před 3 měsíci od davex3
|
27365 zobrazení 560 odpovědí |
|
1...14 15 16...29
Přidat příspěvek
xSerious169
před měsícem

Ani náhodou.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před měsícem

Ano, pak je konec. Moje naděje je pryč

Automaticky přeloženo:
před měsícem

5Bonusy a Betsolino poskytuje

stejného poskytovatele. Pokud se 5Bonuses vyplatí, je velká šance, že se vyplácí i Betsolino.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Chápu, nevzdal bych se, dokud nebude stížnost uzavřena a kasino odmítne komentovat a spolupracovat. Do té doby bych ještě viděl šanci, i když jasně chápu, že čím dál se to natahuje, tím menší to asi má každý v hlavě. Ale věřím, že se tyto věci nakonec vyřeší. Možná jsem příliš optimistický, ale někdy to nevyjde úplně špatně. 🙂

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Za pár hodin jsou hodiny v mé stížnosti na jeho konci. Čas byl jednou prodloužen o sedm dní... Tak co se teď stane? Nemyslím si, že pracují o víkendech, takže z kasina nepřijde včas reakce... Myslím, že večírek je u konce, už nebudou vyplácet, ani po čekání téměř 6(!) stále žádný peníze na můj bankovní účet z tohoto kasina!

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

Ano, myslím, že provedli pár výplat a teď úplně přestali vyplácet. Peníze jsem měl dostat před týdnem, slíbili mi, že budou převedeny na můj účet do 24 hodin.


Nejvíc mě frustruje, že Casino guru má stále docela slušné hodnocení těchto kasin provozovaných Betsolino Ltd. Myslím, že množství stížností by mělo skutečně ukázat, že tato kasina podvádějí lidi. Je to trochu pocit, že to buď guru kasina nezajímá, nebo z toho mají také nějaký zisk.

Automaticky přeloženo:
Inrel19
před měsícem

Opravdu sdílím vaše pocity ohledně toho. Ostatní hráči stále hrají z celého světa například kvůli hodnocení na tomto webu. Kasino rozesílá newslettery téměř každý den…. Takže tímto způsobem jsou přitahováni noví hráči.

Opravdu doufám, že kasino vyplatí peníze nám a všem ostatním hráčům, kteří čekají na svou platbu. Je tak frustrující kontrolovat svůj bankovní účet každý den několikrát po dobu téměř 6 týdnů.

Vložil jsem pomocí paysafecard a nemohou mi pomoci s vrácením mých vkladů. Řekli mi, že předplacený kód paysafe není vratný. Možná, že pokud někdo vložil peníze bankou nebo kreditní kartou, může vrátit své zálohové platby. Zaplatil jsem svou paysafecard svým bankovním účtem Revolut, nemohu je vrátit zpět, protože je použit kód….

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Za svůj život jsem hrál HODNĚ kasin a vždy jsem dostal zaplaceno. Zdá se, že je to poprvé, co nikdy nedostanu svůj výběr.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bohužel i mě se to týká. Také jsem se tam zaregistroval, protože kasino zde bylo hodnoceno dobře. Bohužel jsem se nedíval na diskuze ani na stížnosti. Čekám na 350 eur. Nedostávám odpověď na emaily. V živém chatu je pouze jedna osoba jménem Irina, kterou už pravděpodobně všichni znáte. Vždy mi říká to samé, že mají zpoždění ve zpracování. Samozřejmě bych zde také podal reklamaci, ale vždy vám řeknou, že máte počkat 14 dní. Ano, možná, ale ne, když už je tady tolik lidí, kteří své peníze nedostanou, proč čekat 14 dní?

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před měsícem

No, čekám už 3 týdny a mám podezření, že se nic nestane, když si to tady všechno přečteš.

Ale abych byl upřímný, větší naději jsem vkládal do CasinoGuru, což asi nevyjde.

Po reklamaci je případ jednoduše uzavřen a nastaven jako nevyřešený 😕

Pak byste nikdy neměli propagovat toto podvodné kasino s takovým hodnocením, omlouvám se, ale nyní se zdá být zřejmé, že naše peníze už nikdy neuvidíme.



Stížnost tedy můžete podat již nyní, ale její otevření bude trvat 14 dní (po žádosti o stažení).

Uvidíte své peníze? Abych byl upřímný, také o tom pochybuji.

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
vakah86
před měsícem

Přesně tak, mnozí by mohli vidět docela slušné hodnocení bez jakýchkoli alarmujících věcí a prostě tam uložit. Nechápu, proč s tím kasino guru nic nedělá. A když kasino prostě nevrátí peníze, stížnost je uzavřena a guru kasina říká: „Je nám líto, nemůžeme nic dělat".


V první řadě jste propagovali kasino, takže byste měli něco udělat.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Za pár hodin jsou hodiny v mé stížnosti na jeho konci. Čas byl jednou prodloužen o sedm dní... Tak co se teď stane? Nemyslím si, že pracují o víkendech, takže z kasina nepřijde včas reakce... Myslím, že večírek je u konce, už nebudou vyplácet, ani po čekání téměř 6(!) stále žádný peníze na můj bankovní účet z tohoto kasina!

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,

To je přesně důvod, proč jsme uvedli nové kasino jako čerstvé, což znamená, že nikdo nemůže předpovědět, zda bude s hráči zacházet spravedlivě nebo ne. Z našeho pohledu je vždy riskantní hrát v nových kasinech, a proto budou mít po nějakou dobu nižší hodnocení, pokud neprokážou svou poctivost.

Každá nevyřešená, ale oprávněná stížnost snižuje její index bezpečnosti. Předpokládám, že hráči by dali přednost jiným řešením, ale hodnocení je založeno výhradně na přesných výpočtech, takže potřebujeme, aby sem každý hráč, který je nespravedlivě zacházený, přišel a podal stížnost.

Představuji si, že vám to teď přináší trochu útěchy. Na druhou stranu, pokaždé, když projde další stížnost nebo při jakékoli jiné příležitosti, snažíme se taková kasina motivovat k vyřešení již uzavřených stížností, aby získali zpět svou ztracenou pověst. Ve srovnání s licenčním úřadem je to jediná páka, kterou máme.


Automaticky přeloženo:
Inrel19
před měsícem

Ahoj, bylo by nejlepší, kdyby sis přečetl i moji reakci na Boyke123 .

Je mi líto, nikdo neví, co přináší čerstvé kasina.

Automaticky přeloženo:
vakah86
před měsícem

Dobrý den, i vy si můžete přečíst mé předchozí odpovědi.

Chápu vaši frustraci. Možná jste četli naše průvodce zaměřené na bezpečnost kasina?

Věděli byste, že pro nová kasina neexistuje žádná záruka bezpečnosti. Hodnocení prostě musí někde začít, a pokud neprokážeme špatný úmysl nevyřešenými stížnostmi, máme šanci předvídat, co se bude dít. Vsadím se, že ani vy jste neměli tušení, když jste se rozhodli kasino vyzkoušet.

My také.

Bohužel se právě teď chovají takto.


Automaticky přeloženo:
miskajups
před měsícem

Je mi to opravdu líto. Přál bych si, abychom mohli nějak předvídat, která kasina budou slušná a která ne.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Tomu všemu rozumím, ale otázka se týká spíše toho, proč je Betsolino STÁLE klasifikováno jako nové, i když je zřejmé, co se tam děje.


Určitě jsou postiženi další hráči, kteří se pouze dívají na recenze kasina, ale nepodávají zde stížnost!

Toto pokračuje každý den, bonusy stále posílá Betsolino e-mailem. Takže podvod pokračuje, a to i kvůli dobrému hodnocení na CasinoGuru - NAvzdory jasným stížnostem!


Jak dlouho je kasino pod „ochranou nováčků"?

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
vakah86
před měsícem

Dost dlouho na to, aby nám a novým hráčům ukradl spoustu peněz.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

Jo, přesně to jsem myslel.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

Nahlaste tuto transakci jako podvod společnosti Revolut. Mohli by být schopni to eskalovat se třetími stranami a přimět tyto podvodníky, aby zaplatili za to, co dělají.

Právě jsem nahlásil svou transakci jako podvod.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file tak drzé, že stále posílají reklamu

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Boyke123 byl odstraněn
1...14 15 16...29
Jít na stránkuz 29 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu