FórumKasinaBetsolino Casino - všeobecná diskuze

Betsolino Casino - všeobecná diskuze (strana 16)

před 3 měsíci od davex3
|
28006 zobrazení 560 odpovědí |
|
1...15 16 17...29
Přidat příspěvek
Inrel19
před měsícem

Ale vybavil jsem tím paysafecard a ty jsou nevratné. Dříve jsem kódoval pro vklad v kasinu, takže se používá kód. Kontaktoval jsem paysafecard a nemohou mi s tím pomoci.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

Budou, jakmile je úřady kontaktují.

Vědí, kdo byl příjemcem finančních prostředků, takže to v případě podvodu musí zveřejnit.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Funguje to i u kryptoměn?

Automaticky přeloženo:
xSerious169
před měsícem

O tom mám velké pochybnosti.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Tomu všemu rozumím, ale otázka se týká spíše toho, proč je Betsolino STÁLE klasifikováno jako nové, i když je zřejmé, co se tam děje.


Určitě jsou postiženi další hráči, kteří se pouze dívají na recenze kasina, ale nepodávají zde stížnost!

Toto pokračuje každý den, bonusy stále posílá Betsolino e-mailem. Takže podvod pokračuje, a to i kvůli dobrému hodnocení na CasinoGuru - NAvzdory jasným stížnostem!


Jak dlouho je kasino pod „ochranou nováčků"?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Kasino není pod žádnou ochranou. Pokud nebudou stížnosti proti němu vyřešeny, změní se jeho index bezpečnosti. To, že je označeno jako čerstvé, neznamená, že pokud se nebude snažit platit hráčům a řešit problémy, nebude penalizováno.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nahlaste tuto transakci jako podvod společnosti Revolut. Mohli by být schopni to eskalovat se třetími stranami a přimět tyto podvodníky, aby zaplatili za to, co dělají.

Právě jsem nahlásil svou transakci jako podvod.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Oh, mohl byste nám prosím dát vědět, co vám odpověděli a jak celý tento proces pokračuje nyní, když jste to nahlásili, prosím?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Po přečtení všeho je má naděje úplně pryč, stejně jako všichni ostatní tady! A smutné na tom je, že si sem 2, 3 i více týdnů píšeme a stěžujeme si, ale nic se nezměnilo! Naprosto nic.

To přirozeně vyvolává otázku, zda má vůbec smysl podávat stížnost.

Pro mnohé je to jediná možnost a od CasinoGuru očekávali příliš mnoho.

Že byste to mohli vyřešit.... Betsolino také nereaguje na vaše dotazy, takže otázka zní, proč má stále hodnocení 6,8?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

file

Automaticky přeloženo:
vakah86
před měsícem

pořád stejné, šílené 😀

Automaticky přeloženo:
vakah86
před měsícem

Protože má zatím jen jednu nevyřízenou stížnost. Když jsou ostatní stížnosti uzavřeny jako nevyřešené, index bezpečnosti se změní. Ne předtím. Podle toho, co jsem viděl, některé stížnosti již kasino vyřešilo před měsícem a byl bych velmi rád, kdyby tomu tak bylo.

Bohužel nemůžeme kasino k ničemu nutit a i když se snažíme pro hráče udělat maximum, nemusí to vyjít. Takže i když v nás hráči mají naději, pokud kasino nic nechce, těžko se pohne kupředu.

Vaše stížnost je otevřena a kasino bude brzy kontaktováno, takže počkejte a uvidíte, co se stane. 😕

Automaticky přeloženo:
Jaro
před měsícem

Moje stížnost je uzavřena a není vyřešena. Doufám, že ostatní hráči, kteří nastavili stížnost, budou úspěšně vyřešeni.

Automaticky přeloženo:
Boyke123
před měsícem

To je velmi smutné, uvidíme co udělají ostatní, ale pokud jste nedostali odpověď, tak nevím, jak bude kasino postupovat v dalších případech.

Také bych to rád dotáhl do zdárného konce. 😕

Automaticky přeloženo:
před měsícem

filefile Neustále dostávám reklamu z tohoto kasina. Patří také do Betsolino, takže buďte opatrní

Automaticky přeloženo:
Gretche70
před měsícem

Myslím, že to někdo zmínil zde ve vláknu a má také otevřenou stížnost na toto kasino na našem webu. Moc rád bych řekl a věřím, že se vše vyřeší bez dalších problémů, ale nechci to slibovat, abych zbytečně neuváděl hráče v omyl.

Doufám, že někdo přijde s pozitivní aktualizací. 🙁

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bohužel Irina nebude moci poskytnout aktualizaci; všem píše to samé.

Musíte napsat e-mail, abyste dostali aktualizaci, hahaha... na e-mail žádná odpověď

S mojí reklamací se bohužel nic neděje

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Je to nápad napsat poskytovatelům her? Jako pragmatický nebo tak? Nemyslím si, že chtějí své hry v takovém kasinu?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Casino Guru nereagovalo na mou stížnost po dobu 48 hodin. Časovač už dávno vypršel, ale nikdo nereaguje.


Co se tam děje?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Právě jsem si položil stejnou otázku a také se pro mě nic moc neděje.

Hodnocení Betsolino kleslo o 0,5......

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
vakah86
před měsícem

0,5, protože neodpověděli na mou stížnost, myslím…. Musí být spousta stížností, aby nebyly vyřešeny, aby se hodnocení snížilo natolik, že noví hráči nezačnou hrát….

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Bohužel Irina nebude moci poskytnout aktualizaci; všem píše to samé.

Musíte napsat e-mail, abyste dostali aktualizaci, hahaha... na e-mail žádná odpověď

S mojí reklamací se bohužel nic neděje

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Nejdříve musí uplynout určitá doba, kterou Kristina zmínila, aby mohla kasino kontaktovat. Vidím však, že na reklamaci nereagovali a jedna skončila nevyřešená, takže začínám pochybovat i o tom, že to dopadne dobře, i když bych se rád mýlil.

Automaticky přeloženo:
1...15 16 17...29
Jít na stránkuz 29 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu