Casino Guru nereagovalo na mou stížnost po dobu 48 hodin. Časovač už dávno vypršel, ale nikdo nereaguje.
Co se tam děje?
Casino Guru has not responded to my complaint for 48 hours. The timer has long since expired, but no one is responding.
What's going on here?
Meine Beschwerde ist seit 48h ohne Bearbeitung von Casino Guru. Der Timer ist schon längst abgelaufen, trotzdem antwortet hier keiner.
Was ist hier los?
Peter bude muset prodloužit časovač kasina o další týden. Dám mu vědět, protože toho má zřejmě na talíři příliš mnoho, takže to možná přehlédl. Nicméně z toho, co jsem viděl o nevyřešené stížnosti před pár dny, jsem zvědavý, jestli kasino zaujme jiný postoj k ostatním.
Peter will have to extend the casino timer for another week. I'll let him know because apparently he's got too much on his plate so he may have overlooked it. However, from what I've seen of the unresolved complaint a few days ago, I wonder if the casino will take a different attitude to the others.
Jaro, jsi příliš optimistický, kasino už 4 týdny dělá všem to samé. Oni to nezmění. NIKDO nedostane rozumnou odpověď! Neřeší se ani jedna stížnost, nejen moje.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
Mám v něm 1300 € a zablokovali mě
Naštěstí mám informace o jejich účtu, jména, název společnosti a další
Poslal jsem jim e-mail, že je budu žalovat a budu, ať to stojí, co to stojí, pokud náhodou data zneužijí, budou muset nést velmi velké následky
pak pro ně doufám, že se ozvou a zaplatí, o peníze nejde, ale nechci, aby mě někdo oblboval
I have €1300 in it and they blocked me
Luckily, I have their account information, names, company name and more
I sent them an email that I will sue them and I will, no matter how much it costs, if they accidentally abuse the data, they will have to suffer very big consequences
then I hope for their sake that they will come forward and pay it off, it's not about the money, but I don't want anyone to fool me
Imam 1300€ u njemu i blokirali su me
Sreća imam njihove podatke od racuna, imena, ime kompanije i ostalo
Poslao sam im mail da cu ih tužiti i hocu nebitno koliko koštalo, ako slučajno zloupotrebljavaju podatke morat ce jako velike posljedice pretrpjeti
takonda se nadam za njihovo dobro da ce se javiti i isplatiti to, nije stvar u novcu ali ne želim da me neko zeza
Jak jste data našel? Můžeš mi to poslat?
How did you find the data? Can you send it to me?
Wie hast du die Daten gefunden? Kannst du mir die schicken?
Skvělý!!! Pozitivní zprávy! Jak dlouho si čekal?
Omlouvám se všem za šíření příliš negativních vibrací 😕
Awesome!!! Positive news! How long have you been waiting?
Sorry everyone for spreading too negative vibes 😕
Wahnsinn!!! Positive Nachrichtien! Wie lange hast du gewartet?
Sorry an alle das ich zu negative Stimmung verbreitet habe 😕
Mohu poslat zprávu na maill arti3300ci@icloud.com
I can send a message to maill arti3300ci@icloud.com
Mogu na maill pošaljite mi poruku na arti3300ci@icloud.com
Peníze byly vyplaceny kladně
The money was paid out is positive
Das Geld ausgezahlt wurde ist positiv
Kdo dostal peníze? nic nevidím
Who received money? I don't see anything
Wer hat Geld erhalten? Ich sehe nichts
arti330ci 1300.- nebo jsem něco špatně pochopil? Zřejmě překlad?! Myslí na peněženku a ne na bankovní účet? 😲
Mia Culpa :x je to bohužel poprvé, co jsem si něčím takovým prošla a moje emoce jsou opravdu divoké.
Takové svinstvo Promiň
arti330ci 1300.- or did I misunderstand something? Apparently the translation?! Does he mean on his wallet and not on the bank account? 😲
Mia Culpa :x this is unfortunately the first time I've gone through something like this and my emotions are really running wild.
Such crap Sorry
arti330ci 1300.- oder habe ich was falsch verstanden? Anscheinend die übersetzung?! Meint er wohl auf sein Wallet und nicht auf dem Bankkonto? 😲
Mia Culpa :x das ist eider mein erstes mal das ich sowas durchmache und die Gefühle spielen da echt verrückt.
So ein Mist Sorry
Opravdu se omlouvám, ve svém nadšení jsem byl asi moc rychlý na oslavu 😕
Myslel si, že to má na svém účtu
I'm really sorry, in my enthusiasm I was probably too quick to celebrate 😕
Thought he had it on his account
Tut mir echt Leid, in meinem Eifer hatte ich mich auch wohl zu schnell gefreut 😕
Dachte er hat es auf seinem Konto "drauf"
Jaro, jsi příliš optimistický, kasino už 4 týdny dělá všem to samé. Oni to nezmění. NIKDO nedostane rozumnou odpověď! Neřeší se ani jedna stížnost, nejen moje.
Jaro, you are too optimistic, the casino has been doing the same thing to everyone for 4 weeks. They won't change it. NO ONE gets a reasonable answer! Not a single complaint is being addressed, not just mine.
Jaro , sie sind zu optimistisch, das Casino macht es seit 4 Wochen mit jedem und immer das selbe. Die werden es auch nicht ändern. KEINER bekommt eine vernünftige Antwort! Es wird auch auf keine einzige Beschwerde eingegangen nicht nur auf meine.
Nejsem moc optimista, jen chci, aby to v tomto případě bylo jinak a skončilo dobře. Ale jak se věci mají, mám pocit, že už to lepší nebude. 🙁
I'm not very optimistic, I just want it to be different in this case and end well. But the way things are, I have a feeling it's not going to get any better. 🙁
V peněžence jsem zaplatil 1000 eur, hrál a trochu vyhrál a rozhodl se zaplatit a zablokovali mě
In the wallet, I paid 1000 euros, played and won a little and decided to pay and they blocked me
U novcaniku, uplatio sam 1000 eura, igrao se i malo dobio i odlucio isplatiti i blokirali su me
Myslím, že bychom měli všichni zvážit podání žaloby proti tomuto kasinu, je nás mnoho a konečná částka by byla dost velká.
Jelikož Betsolino Ltd sídlí ve Spojeném království, měli bychom to udělat tam.
Je čas přimět tyto podvodníky, aby za to zaplatili vysokou cenu.
I think we should all consider to file a legal case against this casino, there are many of us and the final amount would be pretty big one.
As Betsolino Ltd is located in the UK we should do it there.
It is time to make these scammers pay a hefty price for this.
Myslím, že to bude pryč.
To, že mě teď blokují, je pro mě novinka. Můžete podat stížnost, ale moc vám to nepomůže. Peníze tedy asi budou pryč, jako všichni ostatní tady.
I guess it will be gone.
The fact that they are blocking me now is news to me. You can file a complaint but it won't do much good. So the money will probably be gone, like everyone else here.
ich vermute es wird weg sein.
Das sie jetzt blockieren ist aber für mich neu. Eine Beschwerde kannst du einreichen wird aber nicht viel bringen. Also das Geld wird wohl wie bei jedem hier, weg sein.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.