Ano, pak je konec. Moje naděje je pryč
Yes then it's over. My hope is gone
Ja dann ist’s vorbei. Meine Hoffnung ist weg
5Bonusy a Betsolino poskytuje
stejného poskytovatele. Pokud se 5Bonuses vyplatí, je velká šance, že se vyplácí i Betsolino.
5Bonuses and Betsolino are provided by
the same provider. If 5Bonuses pays out, there's a good chance that Betsolino will too.
5Bonuses und Betsolino werden vom
selben Anbieter geführt. Wenn 5Bonuses auszahlt, ist die Chance groß, dass Betsolino es auch tut.
Chápu, nevzdal bych se, dokud nebude stížnost uzavřena a kasino odmítne komentovat a spolupracovat. Do té doby bych ještě viděl šanci, i když jasně chápu, že čím dál se to natahuje, tím menší to asi má každý v hlavě. Ale věřím, že se tyto věci nakonec vyřeší. Možná jsem příliš optimistický, ale někdy to nevyjde úplně špatně. 🙂
I understand, I wouldn't give up until the complaint is closed and the casino refuses to comment and cooperate. Until then, I would still see a chance, although I clearly understand that the further it stretches out, the smaller it probably is in everyone's head. But I believe that eventually these things will be resolved. Maybe I'm too optimistic, but sometimes it doesn't work out too badly. 🙂
Za pár hodin jsou hodiny v mé stížnosti na jeho konci. Čas byl jednou prodloužen o sedm dní... Tak co se teď stane? Nemyslím si, že pracují o víkendech, takže z kasina nepřijde včas reakce... Myslím, že večírek je u konce, už nebudou vyplácet, ani po čekání téměř 6(!) stále žádný peníze na můj bankovní účet z tohoto kasina!
In a few hours the clock is on his end in my complaint. The time was extended one time with seven days… So what’s gonna happen now? I don’t think they work at weekends so there won’t be a reaction from the casino in time… I think the party is over folks, they won’t payout anymore, even after waiting for almost 6(!) there still no money on my bankaccount from this casino!
Ano, myslím, že provedli pár výplat a teď úplně přestali vyplácet. Peníze jsem měl dostat před týdnem, slíbili mi, že budou převedeny na můj účet do 24 hodin.
Nejvíc mě frustruje, že Casino guru má stále docela slušné hodnocení těchto kasin provozovaných Betsolino Ltd. Myslím, že množství stížností by mělo skutečně ukázat, že tato kasina podvádějí lidi. Je to trochu pocit, že to buď guru kasina nezajímá, nebo z toho mají také nějaký zisk.
Yes, I think they made a few payouts and now they completely stopped paying out. I was supposed to get my money a week ago, they promised it will be transferred to my account within 24 hours.
The thing that frustrates me the most is that Casino guru still has a pretty decent rating for these casinos operated by Betsolino Ltd. I think the amount of complaints should really show that these casinos are scamming people. It kinda feels that either Casino guru does not care or they also make some profit from doing this.
Opravdu sdílím vaše pocity ohledně toho. Ostatní hráči stále hrají z celého světa například kvůli hodnocení na tomto webu. Kasino rozesílá newslettery téměř každý den…. Takže tímto způsobem jsou přitahováni noví hráči.
Opravdu doufám, že kasino vyplatí peníze nám a všem ostatním hráčům, kteří čekají na svou platbu. Je tak frustrující kontrolovat svůj bankovní účet každý den několikrát po dobu téměř 6 týdnů.
Vložil jsem pomocí paysafecard a nemohou mi pomoci s vrácením mých vkladů. Řekli mi, že předplacený kód paysafe není vratný. Možná, že pokud někdo vložil peníze bankou nebo kreditní kartou, může vrátit své zálohové platby. Zaplatil jsem svou paysafecard svým bankovním účtem Revolut, nemohu je vrátit zpět, protože je použit kód….
I really share your feelings about that. Other players are still playing from all over the world because of the rating on this website for example. The casino sends newsletters almost everyday…. So new players are attracted in that way.
I really really hope the casino will payout to us, and all the other players that are waiting for their payment. It feels so frustrating to check your bank account everyday several times for almost 6 weeks now.
I deposited with paysafecard and they can’t help me refunding my deposits. The prepaid paysafe code isn’t reversible they said to me. Maybe if someone deposited by bank or creditcard they can roll back their deposit payments. I paid my paysafecard with my Revolut bankaccount, I can’t reverse them because the code is used….
Bohužel i mě se to týká. Také jsem se tam zaregistroval, protože kasino zde bylo hodnoceno dobře. Bohužel jsem se nedíval na diskuze ani na stížnosti. Čekám na 350 eur. Nedostávám odpověď na emaily. V živém chatu je pouze jedna osoba jménem Irina, kterou už pravděpodobně všichni znáte. Vždy mi říká to samé, že mají zpoždění ve zpracování. Samozřejmě bych zde také podal reklamaci, ale vždy vám řeknou, že máte počkat 14 dní. Ano, možná, ale ne, když už je tady tolik lidí, kteří své peníze nedostanou, proč čekat 14 dní?
Unfortunately, I'm also affected. I also registered there because the casino was rated well here. Unfortunately, I didn't look at the discussions or the complaints. I'm waiting for 350 euros. I don't get a reply to emails. There's only one person in the live chat called Irina, who you probably all know already. She always tells me the same thing, that they have a backlog of processing. Of course I would also submit a complaint here, but they always tell you to wait 14 days. Yes, maybe, but not when there are already so many people here who don't get their money, why wait 14 days?
Bin leider auch betroffen. Hab mich auch dort angemeldet weil das Casino hier gut bewertet wurde. Hab mir nur leider die Diskussionen nicht angesehen, und auch nicht nach den Beschwerden geschaut. Warte auf 350 Euro. Auf emails bekommt man keine Antwort. Im Live Chat arbeitet wohl nur 1 Person namens Irina, die ihr wahrscheinlich schon alle kennt. Auch sie sagt mir immer das gleiche, das sie einen Bearbeitungsrückstand haben. Natürlich würde ich hier auch eine Beschwerde einreichen, aber hier bekommt man immer gesagt man solle 14 tage warten. Ja vielleicht, aber nicht wenn hier schon so viele sind die ihr geld nicht bekommen, warum dann 14 Tage warten?
No, čekám už 3 týdny a mám podezření, že se nic nestane, když si to tady všechno přečteš.
Ale abych byl upřímný, větší naději jsem vkládal do CasinoGuru, což asi nevyjde.
Po reklamaci je případ jednoduše uzavřen a nastaven jako nevyřešený 😕
Pak byste nikdy neměli propagovat toto podvodné kasino s takovým hodnocením, omlouvám se, ale nyní se zdá být zřejmé, že naše peníze už nikdy neuvidíme.
Stížnost tedy můžete podat již nyní, ale její otevření bude trvat 14 dní (po žádosti o stažení).
Uvidíte své peníze? Abych byl upřímný, také o tom pochybuji.
Well, I've been waiting for 3 weeks now and I suspect that nothing will happen if you read through everything here.
But to be honest, I had more hope in CasinoGuru, which will probably come to nothing.
After the complaint, a case is simply closed and set to unresolved 😕
Well then you should never promote this fraudulent casino with such a rating, sorry but it seems obvious by now that we will never see our money again.
So you can submit a complaint now, but it will take 14 days (after the withdrawal request) until it is opened.
Will you see your money? To be honest, I doubt it too.
Also ich warte mittlerweile auch schon 3 Wochen , vermute auch dass da nichts kommt wenn man mal sich hier komplett durchliest.
Ich hatte aber auch ehrlich gesagt mehr Hoffnung in CasinoGuru , was sich wohl auch in nichts auflösen wird.
Nach der Beschwerde wird ein Fall einfach geschlossen und auf ungelöst gestellt 😕
Na gut dann sollte man dieses BetrügerCasino auch niemals mit so einer Bewertung promoten , sry aber das scheint wohl mittlerweile offensichtlich das wir unser Geld nicht mehr sehen werden.
Also eine Beschwerde kannst du zwar auch jetzt schon einreichen , sie wird jedoch 14 Tage (nach Auszahlungsantrag) dauern bis sie eröffnet wird.
Ob du dein Geld sehen wirst ? Ich bezweifel es ehrlich gesagt auch .
Přesně tak, mnozí by mohli vidět docela slušné hodnocení bez jakýchkoli alarmujících věcí a prostě tam uložit. Nechápu, proč s tím kasino guru nic nedělá. A když kasino prostě nevrátí peníze, stížnost je uzavřena a guru kasina říká: „Je nám líto, nemůžeme nic dělat".
V první řadě jste propagovali kasino, takže byste měli něco udělat.
Exactly, many might see a pretty decent rating without any alarming things and just deposit there. I cannot understand why Casino guru does nothing about it. And when the casino simply does not give the money back, complaint is closed and Casino guru is like "sorry, there is nothing we can do".
Well, you promoted the casino in the first place, so you should do something.
Za pár hodin jsou hodiny v mé stížnosti na jeho konci. Čas byl jednou prodloužen o sedm dní... Tak co se teď stane? Nemyslím si, že pracují o víkendech, takže z kasina nepřijde včas reakce... Myslím, že večírek je u konce, už nebudou vyplácet, ani po čekání téměř 6(!) stále žádný peníze na můj bankovní účet z tohoto kasina!
In a few hours the clock is on his end in my complaint. The time was extended one time with seven days… So what’s gonna happen now? I don’t think they work at weekends so there won’t be a reaction from the casino in time… I think the party is over folks, they won’t payout anymore, even after waiting for almost 6(!) there still no money on my bankaccount from this casino!
Ahoj,
To je přesně důvod, proč jsme uvedli nové kasino jako čerstvé, což znamená, že nikdo nemůže předpovědět, zda bude s hráči zacházet spravedlivě nebo ne. Z našeho pohledu je vždy riskantní hrát v nových kasinech, a proto budou mít po nějakou dobu nižší hodnocení, pokud neprokážou svou poctivost.
Každá nevyřešená, ale oprávněná stížnost snižuje její index bezpečnosti. Předpokládám, že hráči by dali přednost jiným řešením, ale hodnocení je založeno výhradně na přesných výpočtech, takže potřebujeme, aby sem každý hráč, který je nespravedlivě zacházený, přišel a podal stížnost.
Představuji si, že vám to teď přináší trochu útěchy. Na druhou stranu, pokaždé, když projde další stížnost nebo při jakékoli jiné příležitosti, snažíme se taková kasina motivovat k vyřešení již uzavřených stížností, aby získali zpět svou ztracenou pověst. Ve srovnání s licenčním úřadem je to jediná páka, kterou máme.
Hello,
This is exactly why we listed a new casino as fresh, meaning no one can predict whether they will be treating the players fairly or not. From our perspective, it's always risky to play in fresh casinos, hence, these will have lower ratings for quite some time unless they prove their fairness.
Each unresolved yet justified complaint decreases its Safety Index. I imagine players would prefer other solutions, but the ratings are solely based on precise calculations, so we need every unfairly treated player to come here to submit the complaint.
I imagine it brings a little comfort to you now. On the other hand, each time another complaint makes it through or on any other occasion, we try to motivate such casinos to resolve already closed complaints in order to regain their lost reputation. Compared to the licensing authority, this is the only leverage we have.
Dobrý den, i vy si můžete přečíst mé předchozí odpovědi.
Chápu vaši frustraci. Možná jste četli naše průvodce zaměřené na bezpečnost kasina?
Věděli byste, že pro nová kasina neexistuje žádná záruka bezpečnosti. Hodnocení prostě musí někde začít, a pokud neprokážeme špatný úmysl nevyřešenými stížnostmi, máme šanci předvídat, co se bude dít. Vsadím se, že ani vy jste neměli tušení, když jste se rozhodli kasino vyzkoušet.
My také.
Bohužel se právě teď chovají takto.
Hi, you too are more than welcome to read my previous responses.
I understand your frustration. Have you perhaps read our guides focused on casino safety?
You would know there is no safety guarantee for fresh casinos. The rating simply has to start somewhere, and unless we have proven bad intentions through unresolved complaints, we have a chance to predict what is going to happen. I bet you too had no idea when you decided to try the casino out.
So did we.
Regretfully, this is the way they prefer to behave right now.
Je mi to opravdu líto. Přál bych si, abychom mohli nějak předvídat, která kasina budou slušná a která ne.
I'm really sorry. I wish we could somehow predict which casinos are going to be decent and which are not.
Tomu všemu rozumím, ale otázka se týká spíše toho, proč je Betsolino STÁLE klasifikováno jako nové, i když je zřejmé, co se tam děje.
Určitě jsou postiženi další hráči, kteří se pouze dívají na recenze kasina, ale nepodávají zde stížnost!
Toto pokračuje každý den, bonusy stále posílá Betsolino e-mailem. Takže podvod pokračuje, a to i kvůli dobrému hodnocení na CasinoGuru - NAvzdory jasným stížnostem!
Jak dlouho je kasino pod „ochranou nováčků"?
I can understand all of that, but the question here is more about why Betsolino is STILL classified as new, even though it is obvious what is happening there.
There are certainly other players affected who only look at the casino reviews but do not file a complaint here!
This continues every day, bonuses are still being sent by Betsolino via email. So the scam continues, even because of a good rating on CasinoGuru - DESPITE clear complaints!
How long is a casino under the "newbie protection"?
Das kann ich alles auch Nachvollziehen , allerdings geht es hier eher darum warum Betsolino IMMER NOCH dann als neu eingestuft ist/wird , und dass obwohl ja offensichtlich ist was dort passiert.
Es sind bestimmt weitere Spieler betroffen , die sich nur die Casino Bewertung anschauen aber hier keine Beschwerde einlegen!
Dies geht ja täglich weiter , Bonuse werden immer noch von Betsolino versendet , per Mail. Also die Betrugsmasche geht weiter , auch Aufrgrund einer guten Bewertung bei CasinoGuru - TROTZ eindeutigen Beschwerden!
Wie lange steht ein Casino denn unter den "Neuling Schutz" ?
Dost dlouho na to, aby nám a novým hráčům ukradl spoustu peněz.
Long enough to steal a lot of money from us and new players.
Nahlaste tuto transakci jako podvod společnosti Revolut. Mohli by být schopni to eskalovat se třetími stranami a přimět tyto podvodníky, aby zaplatili za to, co dělají.
Právě jsem nahlásil svou transakci jako podvod.
Report this transaction as fraud to Revolut. They might be able to escalate this with third parties and make these scammers pay for what they are doing.
I just reported my transaction as fraud.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.