Poprvé jsem svůj problém uvedl před 4 týdny a od té doby jsem přidal komentáře. Reagoval jsi na první komentář a další, tak bys měl vědět o co jde....
To je to, co jsi právě řekl *Teď je důležité, co se ti tam konkrétně stalo, to jsem nezjistil.
Můžeš mi to vysvětlit?*
WOW, je trochu ubohé, že nedokážete udržet své konverzace přímočaré, nebo se alespoň vrátit a zkontrolovat konverzace, abyste si osvěžili paměť.....
Zde je to, co jsem řekl před 4 týdny, a vy jste odpověděli hned poté. Mám zde také stížnost na toto kasino.

I first stated my problem 4 weeks ago and have made comments since. You responded to the first comment and others, so you should know what this is about....
This is what you just said *What is important now is what specifically happened to you there, I didn't find out.
Could you clarify that for me?*
WOW , it's kind of pathetic that you can't keep your conversations straight, or at least go back and check the conversations out to refresh your memory.....
Here is what I said 4 weeks ago , and you replied right after that. I also have a complaint filed on here with that casino..

Ahoj,
Omlouvám se, že nejsme schopni splnit vaše očekávání, ale uznávám, že chcete, abychom věděli o příběhu každého hráče. No, jsme ve značné nevýhodě vzhledem k celkovému počtu probíhajících rozhovorů.
Mimochodem, doufám, že jste měli pohodové Vánoce.
Proč nepočkáme na podání stížnosti? Snažíme se pouze pomáhat hráčům zde na fóru; protože problémy neřešíme, možná můžeme zabránit dalšímu zklamání. Jen nápad 🙂.
To nechám na vás.
Hi,
I apologize that we are unable to meet your expectations, but I recognize that you want us to be aware of every player's backstory. Well, we are at a fair disadvantage given the total ongoing conversations.
By the way, I hope you had a cool Christmas.
Why do not we wait for the complaint to go forward? We only attempt to assist players here on the forum; since we do not fix problems, maybe we can prevent another letdown. Just an idea 🙂.
I'll leave that to you.
Dobře, rozumím. Je tedy podle vašeho názoru zcela v pořádku, že kasino neodpovídá na e-maily a neposkytne potřebné informace.
Zdá se, že opravdu podporujete férové a transparentní chování kasin.
Rozhodně to nevypadá zaujatě, když poskytnu spoustu důkazů a materiálů a kasino jednoduše odpoví „vrátili jsme nějaké peníze za hráče".
Doporučil bych přejmenovat tento web na „guru kasina placený kasiny".
Okay, got it. So it's totally okay in your opinion for the casino to not respond to the emails and to not provide the necessary information.
Seems like you are really encouraging fair and transparent behaviour from the casinos, way to go.
Definitely does not seem biased when I provide lots of proof and material and casino simply replies "we have refunded some money for the player".
Would recommed renaming this website "casino guru paid by the casinos".
Neřekl jsem, že je to v pořádku, ale kasino vám nemusí vždy za každou cenu dát to, co chcete.
Na druhou stranu, pokud by o to náš tým měl zájem, ví nejlépe, co má žádat.
Zbytečně bych se opakoval, protože pokud to vidíte takto, je to váš pohled.
I didn't say it's okay, but the casino doesn't always have to give you what you want at any cost.
On the other hand, if our team was interested in it, they know best what to ask for.
I would be repeating myself unnecessarily because if you see it this way, it's your view.
Už 3 měsíce čekám na výplatu 1634€!!! Zaměstnanci živého kasina jsou přítomni....podpora nereaguje a e-maily se nedostávají k naštvaným....nové hry jsou přidávány a stránka je online...PROSÍM, NEPLATTE JINÉ NEBO STRÁNKU ZAVŘEJTE
I've been waiting for a payout of €1634 for 3 months!!! Live casino employees are present....support doesn't respond and emails don't reach the pissers....new games are being added and the site is online...PLEASE DO NOT PAY ANY MORE OTHERS OR THEY CLOSE THE PAGE
Warte seit 3 Monaten auf Auszahlung von 1634€ !!! Livecasino Mitarbeiter sind anwesend....Support reagiert nicht und E-Mails kommen nicht bei den pissern an....neue Spiele werden hinzugefügt und Seite ist online ...ZAHLT DA BITTE NICHT MEHR EIN DAS SIE DIE SEITE SCHLIESSEN
Ahoj.
Děkuji za upozornění. Uvažovali jste o podání další stížnosti? Dle mého názoru není důvod dále čekat.
Hey there.
Thanks for the warning. Did you consider submitting another complaint? In my opinion, there is no reason to wait any further.
Ne, proč nám nepomáháte a už 3 měsíce se nic neděje...
No, why are you not helping us and nothing has happened for 3 months...
Nein wozu ihr helft uns ja nicht und passiert ist seit 3 Monaten auch nichts....
Pomoc je poskytována prostřednictvím reklamačního procesu. Pokud chcete získat pomoc, odešlete stížnost.
Nemáme jinou možnost, jak hráčům pomoci.
The help is provided through the complaint process. If you wish to get help, please submit the complaint.
We have no other way of helping players.
Vidím, že z toho máš radost a mám radost i za tebe.
Mohu se prosím zeptat, jakým způsobem jsou blokovány?
I see that you are happy about it, and I'm glad for you.
Can I just ask in what way they are blocked, please?
Kvůli naší licenci na hazardní hry nemůže Betsolino přijímat hráče z vaší země.
Německo 
Due to our gambling license, Betsolino cannot accept players from your country.
Germany 
Aufgrund unserer Glücksspiellizenz kann Betsolino keine Spieler aus Ihrem Land akzeptieren.
Germany
Tak je to i u mě. A doufám, že jsou úplně zakázány pro všechny země. Nemyslím si, že podvedli jen Němce.
That's how it is for me, too. And I hope they're completely banned for all countries. I don't think they only cheated the Germans.
So steht es bei mir auch. Und ich hoffe sie werden komplett für alle Länder gesperrt. Glaube nicht das sie nur die deutschen betrogen haben
Podal jsem tam trestní oznámení, ohledně Betsolino.ltd. https://www.actionfraud.police.uk/support-and-prevention-2
Doufali v další upozornění... Nevyplatili žádnou výhru, nejstarší výběr byl proveden před 4 měsíci
I filed a criminal report there, regarding Betsolino.ltd. https://www.actionfraud.police.uk/support-and-prevention-2
They were hoping for more notifications... They haven't paid out any winnings, the oldest withdrawal was made 4 months ago
Tein rikosilmoituksen tuonne, koskien Betsolino.ltd. https://www.actionfraud.police.uk/support-and-prevention-2
Toivoivat enemmän ilmoituksia... Eivät ole maksaneet voittoja, vanhin nosto tehty 4kk sitten
Je něco, s čím bychom vám mohli pomoci?
Pokud váš výběr ještě nebyl zaplacen, náš tým by vám, doufejme, mohl pomoci.
Mohu se zeptat, jaký důvod vám kasino uvedlo, že jste nezaplatili?
Klikněte prosím na tento odkaz a podejte stížnost, abychom se na celou situaci mohli lépe podívat.
Is there anything we could help you with, perhaps?
If your withdrawal hasn't been paid yet, our team could help out, hopefully.
May I ask what reason the casino gave you for not paying, though?
Please follow this link and file a complaint so we can have a better look at the whole situation.
Ano, bohužel, podání stížnosti nepomáhá, protože Casino Guru se dále nedostane a bude následně zamítnuto
Yes, unfortunately, filing a complaint doesn't help, because Casino Guru can't get any further and will then be rejected
Ja leider, da hilft auch keine Beschwerde einzulegen, denn Casino Guru kommt da auch nicht weiter und wird dann abgelehnt
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
[email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: [email protected]
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.