Poprvé jsem svůj problém uvedl před 4 týdny a od té doby jsem přidal komentáře. Reagoval jsi na první komentář a další, tak bys měl vědět o co jde....
To je to, co jsi právě řekl *Teď je důležité, co se ti tam konkrétně stalo, to jsem nezjistil.
Můžeš mi to vysvětlit?*
WOW, je trochu ubohé, že nedokážete udržet své konverzace přímočaré, nebo se alespoň vrátit a zkontrolovat konverzace, abyste si osvěžili paměť.....
Zde je to, co jsem řekl před 4 týdny, a vy jste odpověděli hned poté. Mám zde také stížnost na toto kasino.
I first stated my problem 4 weeks ago and have made comments since. You responded to the first comment and others, so you should know what this is about....
This is what you just said *What is important now is what specifically happened to you there, I didn't find out.
Could you clarify that for me?*
WOW , it's kind of pathetic that you can't keep your conversations straight, or at least go back and check the conversations out to refresh your memory.....
Here is what I said 4 weeks ago , and you replied right after that. I also have a complaint filed on here with that casino..
Ahoj,
Omlouvám se, že nejsme schopni splnit vaše očekávání, ale uznávám, že chcete, abychom věděli o příběhu každého hráče. No, jsme ve značné nevýhodě vzhledem k celkovému počtu probíhajících rozhovorů.
Mimochodem, doufám, že jste měli pohodové Vánoce.
Proč nepočkáme na podání stížnosti? Snažíme se pouze pomáhat hráčům zde na fóru; protože problémy neřešíme, možná můžeme zabránit dalšímu zklamání. Jen nápad 🙂.
To nechám na vás.
Hi,
I apologize that we are unable to meet your expectations, but I recognize that you want us to be aware of every player's backstory. Well, we are at a fair disadvantage given the total ongoing conversations.
By the way, I hope you had a cool Christmas.
Why do not we wait for the complaint to go forward? We only attempt to assist players here on the forum; since we do not fix problems, maybe we can prevent another letdown. Just an idea 🙂.
I'll leave that to you.
Dobře, rozumím. Je tedy podle vašeho názoru zcela v pořádku, že kasino neodpovídá na e-maily a neposkytne potřebné informace.
Zdá se, že opravdu podporujete férové a transparentní chování kasin.
Rozhodně to nevypadá zaujatě, když poskytnu spoustu důkazů a materiálů a kasino jednoduše odpoví „vrátili jsme nějaké peníze za hráče".
Doporučil bych přejmenovat tento web na „guru kasina placený kasiny".
Okay, got it. So it's totally okay in your opinion for the casino to not respond to the emails and to not provide the necessary information.
Seems like you are really encouraging fair and transparent behaviour from the casinos, way to go.
Definitely does not seem biased when I provide lots of proof and material and casino simply replies "we have refunded some money for the player".
Would recommed renaming this website "casino guru paid by the casinos".
Neřekl jsem, že je to v pořádku, ale kasino vám nemusí vždy za každou cenu dát to, co chcete.
Na druhou stranu, pokud by o to náš tým měl zájem, ví nejlépe, co má žádat.
Zbytečně bych se opakoval, protože pokud to vidíte takto, je to váš pohled.
I didn't say it's okay, but the casino doesn't always have to give you what you want at any cost.
On the other hand, if our team was interested in it, they know best what to ask for.
I would be repeating myself unnecessarily because if you see it this way, it's your view.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.