Dobrý den.
Řeknu to takto: mnoho uživatelů přistupuje na stránky z mobilních zařízení, což extrémně omezuje viditelný prostor pro každou stránku s recenzemi kasina. Pokud Safety Index představuje pravděpodobnost, že budete vyplaceni, řekl bych, že varovná červená barva v kombinaci se značkou navíc a hodnotou 3,3 jednoduše říká, že toto kasino nemá o placení velký zájem. Přesto může mít někdo štěstí, že dostane například nižší částky.
V každém případě vás mohu ujistit, že Casino Guru nemá s takovými kasiny žádný obchod. Ve skutečnosti to funguje úplně opačně; jakmile zjistíme, že hodnocení kasina výrazně poklesne kvůli stížnosti, která bude brzy uzavřena, náš affiliate specialista osloví zástupce kasina, aby je informoval o možné změně hodnocení a nadcházejících důsledcích. Vzhledem k tomu, že nepropagujeme kasina, zaznamenáváme vyšší návštěvnost kasin s dobrým bezpečnostním indexem spíše než těchto podvodných stránek, takže ve skutečnosti nemusíme zůstávat v kontaktu se špatnými kasiny. Místo toho se snažíme využít situaci jako páku pro řešení stížností hráče nebo jako způsob, jak celkově zvýšit bezpečnost kasina tím, že poradíme, jak implementovat principy Fair Gambling Codex , které, jak věřím, ve výsledku slouží jako přínos pro hráče.
Když došlo na reklamaci, byla prostě uzavřena. Bylo vám řečeno, co to způsobilo. V jednom případě to bylo také vaše rozhodnutí, protože jste ve skutečnosti dostali bonus:
"Ahoj, stížnost můžete uzavřít. Za tuto chybu jsem od kasina obdržel bonus. Sice je částka nic ve srovnání s mými ztrátami, ale i tak ji akceptuji."
Za druhé:
"Dokončil jsem vyhodnocení všech důkazů a informací, které jste poskytli vy a tým kasina. Jak Tomáš při několika příležitostech zdůraznil, je velmi důležité okamžitě přestat hrát, když si všimnete jakýchkoli chyb nebo chyb. I když se problém může objevit na vašem Pokračováním ve hře navzdory zjevným poruchám přebíráte částečnou odpovědnost za sázky na prokazatelné chyby a nabídlo několik kompenzací, i když k tomu nemělo povinnost. Bohužel, na základě dostupných informací se domnívám, že nemáte nárok na jakékoli další vrácení peněz. V budoucnu důrazně doporučuji, abyste vždy přestali hrát a pokud narazíte na nějaké problémy, okamžitě kontaktujte zákaznickou podporu."
Věřím, že vysvětlení je naprosto vhodné, i když si myslím, že byste doufali v něco jiného.
Opravdu tu nejsme, abychom vám odporovali, ale pokud jde o stížnosti, nemohli jsme podpořit vaši pozici, jak bylo vysvětleno. Omlouvám se, stále doufám, že události nějak pochopíte.
Hi there.
Let me put it this way: far many users approach sites from mobile devices, which extremely limit a visible space for every one and each casino review page. As long as the Safety Index represents the probability that you will be paid, I'd say that the warning red colour combined with an extra mark and a value of 3,3 simply says this casino is not very interested in paying. Yet someone may be lucky to get, for example, lower amounts.
By any means, I can assure you Casino Guru has no deal with such casinos. It actually works quite opposite; once we spot the casino rating is going to drop significantly due to a soon-to-be-closed complaint, our affiliate specialist reaches out to the casino representative to inform them about the possible rating change and the forthcoming consequences. Since we do not promote casinos, we experience higher traffic to casinos with a good safety index rather than to these scammy sites, so we actually do not need to stay in deal with bad casinos. We instead try to use the situation as leverage for resolving the player's complaints or as a way to overall increase the casino's safety by advising how to implement the Fair Gambling Codex principles, which I believe, as a result, serves as a benefit for players.
When it comes to the complaint, it was simply closed. You were told what caused that. In one case it was also your decision because you actually got a bonus:
"Hi, you can close the complaint. I have received a bounty bonus for this error from the casino. Although the amount is nothing compared to my losses, but I will accept it still."
Secondly:
"I have completed the evaluation of all the evidence and information provided by you and the casino team. As Tomas has emphasized on several occasions, it is crucial to immediately stop playing when you notice any errors or bugs. While the issue may occur on your side, the platform may appear to function normally. By continuing to play despite clear malfunctions, you assume partial responsibility for the situation. The casino has already refunded you for provable error bets and offered multiple compensations, even though they were not obligated to do so. Unfortunately, based on the available information, I do not believe you are entitled to any further refunds. In the future, I strongly recommend that you always stop playing and contact customer support immediately if you encounter any issues."
I believe the explanation is perfectly suitable, though I imagine you would have hoped for something else.
We are really not here to oppose you, yet when it comes to complaints, we could not back up your position, as explained. I'm sorry, I still hope you will somehow understand the events.
Automaticky přeloženo: