Ahoj,
Pravděpodobně jsem úplně nepochopil, na co očekáváte, že Casino Guru odpoví. Snad se pár bodů k tématu stejně vyjádří 🙂.
Za prvé, nezapojujeme se do mezinárodního práva nebo soudních sporů. Pokud hráč žaluje kasino, neznamená to v konečném důsledku soud, že případ rozhodne podle našeho vlastního přístupu. Asi to zní divně, ale zkusím to vysvětlit:
Hráči z Německa jsou přesvědčeni, že mají pravdu, když podali žalobu proti kasinům s licencí na Curacao, kde se záměrně rozhodli hrát, protože tito hráči nakonec zjistili, že kasino je pro ně „nelegální". Za takových okolností se takoví hráči domnívají, že je v pořádku vložit a hrát v kasinu a poté požádat o vklady, jakmile prohrají všechny peníze. Z pohledu práva by advokáti s touto logikou souhlasili.
My se na druhou stranu zaměřujeme na výhodu, kterou by takoví hráči měli oproti kasinům. Z druhé perspektivy tito hráči hráli bez rizika ztráty peněz. Taková praxe se například vymyká férovému a hlavně bezpečnému hazardu. Berte to jako příklad, prosím.
Držíme se tedy našeho vlastního kodexu – namísto toho Fair Gambling Codex .
Každý hráč, který někdy zažil neférové taktiky kasina, může podat bezplatnou stížnost. Po pečlivém prozkoumání a vyjasnění bude každé kasino překračující spravedlivé linie definované výše uvedeným Kodexem pro bezpečnější hazardní hry potrestáno. Proto bych neřekl, že ignorujeme problémy hráčů. Je to jen způsob, jakým jsou tyto problémy rozpoznávány, kontrolovány a hodnoceny.
Neváhejte a prolistujte sekci Reklamace 👈 zaměřte se na udělené černé body.
Doufám, že jsem se moc nevzdálil od tématu 😀. Dejte mi vědět, jestli vám to dává smysl. Jsme vždy ochotni vysvětlit naše principy a metody.
Hello,
I probably did not fully understand what you expect Casino Guru to respond to. Perhaps a few points will address the topic anyway 🙂.
First of all, we do not engage with international law, or lawsuits. If a player is suing the casino, it does not ultimately mean the court will decide the case in relevance with our own approach. I imagine it sounds strange, but I'll try to explain:
Players from Germany are convinced they are correct to lodge a case against Curacao licensed casinos where they deliberately decided to play because, in the end, those players found out the casino to be "illegal" to them. Under such circumstances, such players believe it is ok to deposit and play in the casino and then ask for deposits once they lost all the money. From the law perspective, attronies would agree with this logic.
We, on the other hand, focus on the advantage such players would have over the casinos. From the other perspective, such players played without a risk of losing money. Such practice, for example, goes beyond the fair and, more importantly, also beyond the safe gambling lines. Consider it as an example, please.
Thus, we stick with our own codex - the Fair Gambling Codex instead.
Every player who has ever experienced unfair tactics from casino is welcome to submit a free-of-charge complaint. Upon careful examination and clarification, any casino crossing the fair lines defined by the aforesaid Safer Gambling Codex will be punished. Hence, I would not say we ignore players' issues. It's just the way these issues are recognized, inspected, and evaluated.
Feel free to brose the Complaint Section 👈 focus on the black points awarded.
I hope I didn't stray too far away from the subject 😀. Let me know if that makes sense to you. We are always willing to explain our principles and methods.
Automaticky přeloženo: