před 2 týdny
Promiň. Nevěděl jsem. Díky!
Oh, sorry. I didn't know. Thanks then!
Achso sorry. Wusste ich nicht. Dann danke!
0
Promiň. Nevěděl jsem. Díky!
Oh, sorry. I didn't know. Thanks then!
Achso sorry. Wusste ich nicht. Dann danke!
Ahoj,
Na jaký e-mail máte, prosím, odkaz? Všechny naše oficiální e-maily mají logo, zápatí obsahující odkazy na naše stránky a kanály sociálních médií a navíc doménu @casino.guru.
Pokud potřebujete další kontrolu, pošlete e-mail znovu na adresu
Hello,
What email are you referring to, please? All our official emails possess the logo, footer containing links to our site and social media channels, plus @casino.guru domain.
If you need further check, feel free to resend the email to community@casino.guru
Ale jsme v CASINOGURU a ne ve SLOTGURU.
Proto ZDE nereklamujte TUTO STRÁNKU.
Takže to s tím nemá nic společného. Varování jsou skvělá a všechno, ale je nepříjemné, když doufáte, že je něco nového, ale pořád čtete takové nesmysly. Zdá se, že jim děláte reklamu víc než oni sami.
Edit: Abych přinesl něco nového, už nemám přístup ke svému účtu. Nemohu se přihlásit do Betsolino...
Edit2: Irina říká, že můj účet je zablokován
Důvod: Hrozba! 😀 Už jsem jí vyhrožoval reklamací, proto ten blok
Žádné renomované kasino nechce přijít o své hráče a nikdy by takto nereagovalo!
"Tak ať to udělají právníci..." 😀 Nashledanou peníze a nashledanou, byl můj poslední příspěvek.
But we are at CASINOGURU and not SLOTGURU.
So don't advertise THIS PAGE HERE.
So that has nothing to do with this. Warnings are great and all, but it's annoying when you're hoping there's something new, but you keep reading such nonsense. It feels like you're advertising for them more than they are themselves.
Edit: To bring something new, I no longer have access to my account. Can't log in to Betsolino...
Edit2: Irina says my account is blocked
Reason: Threat! 😀 I had threatened her with a complaint, hence the block
No reputable casino likes to lose its players and would never react like this!
"Then let the lawyers do it..." 😀 Bye money and bye you, was my last post.
Wir sind hier aber bei CASINOGURU und nicht SLOTGURU.
Also werben sie nicht mit DIESER SEITE HIER.
Das hat also nichts mit dem hier zu tun. Warnhinweise sind ja toll und so aber es ist schon nervig wenn man als hofft es gibt etwas neues , dabei ständig so ein Unsinn liest . Du machst gefühlt mehr werbung für die als sie selbst.
Edit: Um etwas neues zu bringen , ich habe kein Zugriff mehr auf mein account. Kann mich nicht einloggen bei Betsolino...
Edit2: Irina sagt mein Account wäre geblockt
Grund : Bedrohung! 😀 ich hatte ihr mit einer Anzeige gedroht , deshalb der block
Kein Seriöses Casino verliert gern seine Spieler und reagiert nie im Leben so!
"Dann lass das die Anwälte mal machen...." 😀 Tschau Geld und Tschau ihr , war mein letzter Beitrag.
Velmi velmi velmi otravné.. Použil jsem e-mailovou adresu info @ Betsolino a někdy jsem dostal odpověď, možná to můžete zkusit
Very very very annoying.. I used the e-mailadres info @ Betsolino and sometimes received a reply maybe you can try it
Ale jsme v CASINOGURU a ne ve SLOTGURU.
Proto ZDE nereklamujte TUTO STRÁNKU.
Takže to s tím nemá nic společného. Varování jsou skvělá a všechno, ale je nepříjemné, když doufáte, že je něco nového, ale pořád čtete takové nesmysly. Zdá se, že jim děláte reklamu víc než oni sami.
Edit: Abych přinesl něco nového, už nemám přístup ke svému účtu. Nemohu se přihlásit do Betsolino...
Edit2: Irina říká, že můj účet je zablokován
Důvod: Hrozba! 😀 Už jsem jí vyhrožoval reklamací, proto ten blok
Žádné renomované kasino nechce přijít o své hráče a nikdy by takto nereagovalo!
"Tak ať to udělají právníci..." 😀 Nashledanou peníze a nashledanou, byl můj poslední příspěvek.
But we are at CASINOGURU and not SLOTGURU.
So don't advertise THIS PAGE HERE.
So that has nothing to do with this. Warnings are great and all, but it's annoying when you're hoping there's something new, but you keep reading such nonsense. It feels like you're advertising for them more than they are themselves.
Edit: To bring something new, I no longer have access to my account. Can't log in to Betsolino...
Edit2: Irina says my account is blocked
Reason: Threat! 😀 I had threatened her with a complaint, hence the block
No reputable casino likes to lose its players and would never react like this!
"Then let the lawyers do it..." 😀 Bye money and bye you, was my last post.
Wir sind hier aber bei CASINOGURU und nicht SLOTGURU.
Also werben sie nicht mit DIESER SEITE HIER.
Das hat also nichts mit dem hier zu tun. Warnhinweise sind ja toll und so aber es ist schon nervig wenn man als hofft es gibt etwas neues , dabei ständig so ein Unsinn liest . Du machst gefühlt mehr werbung für die als sie selbst.
Edit: Um etwas neues zu bringen , ich habe kein Zugriff mehr auf mein account. Kann mich nicht einloggen bei Betsolino...
Edit2: Irina sagt mein Account wäre geblockt
Grund : Bedrohung! 😀 ich hatte ihr mit einer Anzeige gedroht , deshalb der block
Kein Seriöses Casino verliert gern seine Spieler und reagiert nie im Leben so!
"Dann lass das die Anwälte mal machen...." 😀 Tschau Geld und Tschau ihr , war mein letzter Beitrag.
Také bych řekl, že kasino není profesionální, ale na druhou stranu, co čekat od kasina, kde hráči tak dlouho čekají na své peníze.
Asi bych se smířil s tím, že to nedostanu. 😥
I would also say that the casino is not professional, but on the other hand, what can you expect from a casino where the players have been waiting so long for their money.
I'd probably accept that I won't get it. 😥
Zdravím všechny, můj účet u betsolino + 5bonusů je aktivní, ale peníze stále nejsou.
To je přesně 7 týdnů, co jsem se tento týden zeptal Iriny a nic se nestalo
Pak jsem jim vyhrožoval, že použiji různé prostředky k poškození kasina
Odpověď z Kasina byla (V pořádku), že je neuctivé Kasino, které nemám žádnou čest
Nyní jste vystaveni ve spotřebitelských centrech v německé oblasti
Stejně jako ve Spolkovém úřadu kriminální policie a Úřadu pro hazardní hry států v Německu na Trustpilot
A hodnoceno negativně v různých nástěnkách kapitolu uzavřu, protože to nedává smysl
být naštvaný na podvodná kasina
Hello everyone, my account at betsolino + 5bonuses is active but the money is still not there.
That's exactly 7 weeks I asked Irina this week and nothing happened
Then I threatened them that I would use various means to damage the casino
The answer from Casino was (All right) that is disrespectful Casino they have no honor I have
You are now shown at consumer centers in the German area
As in the Federal Criminal Police Office and the Gambling Authority of the states in Germany at Trustpilot
And rated negatively in various boards I will close the chapter because it makes no sense
to be angry about the fraudulent casinos
Hallo zusammen meine Konto bei betsolino + 5bonuses ist zwar aktiv das geld ist immer noch noch nicht da .
Das sind genau 7 Woche habe ich diese Woche die Irina gefragt und nicht passiert
Dann habe ich sie gedroht das ich mit verschiedenen Mitteln anwenden werde um das casino zu schädigen
Die Antwort von Casino war ( Alles klar ) das ist respektlos Casino die haben keine Ehre ich habe
Sie jetzt angezeigt bei bei Verbraucher zentralen im deutschen raum
So wie in Bundes kriminal amt und Glücksspielbehörde der Länder in Deutschland Bei Trustpilot
Und in verschiedenen Board negativ bewertet ich werde das Kapitel abschließen da keine Sinn hat
sich über die betrügerische Casinos zu ärgern
Myslím, že asi uděláš dobře, když se rozhodneš. Nerad to říkám, ale pokud se kasino nesnaží nic řešit a stále dokola opakuje to samé, asi nemá smysl se dál snažit.
Moc se omlouvám a doufám, že pokud budete hrát zase někde jinde, bude výběr lepší než tento.
I think you'll probably do well to make that decision. I hate to say it, but if the casino doesn't try to solve anything and keeps repeating the same thing over and over again, it's probably pointless to keep trying.
I'm very sorry and I hope that if you play somewhere else again, the choice will be better than this one.
Otevřel jsem si falešný účet na betsolino a oni inzerují s velkým bonusem
Těmto podvodníkům napíšu a uvidím, jestli odpoví
I opened a fake account at betsolino and they advertise with big bonus
These crooks I will write and see if the answers
Ich habe bei betsolino eine Fake Konto geöffnet und sie da die die werben mit dicke Bonus
Diese Gauner ich werde mal schreiben mal schauen ob die Antworten
Myslím, že toho moc nedosáhneš, i když jim budeš psát. Podle mě to dopadne úplně stejně a taky by ti měli zavřít účet, když sis vytvořil jiný. Jakmile je kasino nečestné, pak je těžké se vrátit zpět na trať. 😥
I don't think you'll achieve much even if you write to them. In my opinion, it will turn out exactly the same and they should also close your account since you have created another one. Once a casino is dishonest, then it's hard to get back on track. 😥
Ano, to je správně
Rád bych se zřekl účtu, protože se domnívám, že to nejsou skutečná kasina,
Obvykle se jedná o zloděje, kteří nelegálně získávají peníze prostřednictvím organizovaného zločinu.
Nyní je jich v síti dost, zkoušejí to s kasiny, protože je to snadné
Vydělávejte peníze a než úřady zareagují, jsou za hranou.
Můj komentář byl jen proto, abych zjistil, zda jsou kasino betsolino a 5bonusy stále aktivní
Dobře, děkuji za pozorné ciao
Yes that is correct
I would gladly forego the account, because I believe that these are not real casinos,
These are usually thieves who illegally obtain money through organized crime.
There are enough of them in the network now they are trying with the casinos because it is easy
Earn money and by the time the authorities react they're over the hill.
My comment was just to see if the Casino betsolino and 5bonuses are still active
Ok thanks for the attentive ciao
Ja das ist richtig
auf das Konto verzichten ich gerne, denn ich glaube das sind keine richtige Casino,
das sind gewöhnlich Dieben die sich illegal geld ergaunern organisiert Verbrechen.
Da von gibts genug im Netzwerk jetzt versuchen die mit dem Casinos den das ist leicht
Verdient geld und bis die Behörde reagieren sind die über die bergen.
Mein Kommentar war nur um zu sehen ob die Casino betsolino und 5bonuses noch aktiv sind
Ok danke für die aufmerksam ciao
Bohužel i taková kasina vznikají. Škoda, že to nejde identifikovat hned na začátku, protože věřím, že mnoho hráčů by sem nepřišlo.
Každopádně, i když mě to mrzí, už se s tím asi nedá nic dělat. 😕
Unfortunately, such casinos are also emerging. It's a pity that it can't be identified right at the beginning, because I believe that many players wouldn't have come here.
Anyway, although I am sorry, there is probably nothing more that can be done about it. 😕
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.