před 2 měsíci
Prostřednictvím zpětného zúčtování s bankou došlo ke sporu
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Prostřednictvím zpětného zúčtování s bankou došlo ke sporu
Through chargeback with the bank, raised a dispute
Dostal jsem dopis od banky na mé APP, že se pokusili přijmout platbu, a zadní strana to zablokovala a kontaktovala je.
I got a letter from the bank on my APP saying they had tried taking a payment, and the back has blocked it and contacted them.
Obdrželi jsme vaši stížnost na kartu a poté jsme prověřili, zda za ni máte nárok na náhradu
částky, které jste u nás požadovali. Při vyšetřování vašeho případu jsme to sestavili
informace, které jste uvedli při reklamaci karty a poté je porovnali s technickými
údaje a podmínky, které se vztahují na vaši kartu.
Nákupy, které požadujete, jste provedli sami, ale uvedli jste, že by podle vás měla banka
odmítli provést transakce, protože transakce se týkají herních transakcí.
Podle nařízení o hazardních hrách tam musí poskytovatelé platebních služeb odmítat platební příkazy
se používá a kde byla autorizace provedena pomocí kódu MCC 7995, vše níže
podmínkou, že transakce kartou proběhne u prodejní společnosti, která by měla mít švédskou herní licenci
ale komu chybí. Protože kód MCC 7995 nebyl použit v žádné z transakcí
jak tvrdíte, banka neměla povinnost předmětné transakce odmítnout.
Vy sami jste odpovědní za to, kterým stránkám poskytnete údaje o své kartě a za jejich pročítání
podmínky, které se vztahují na prodejní společnost, se kterou uzavřete smlouvu.
Banka provedla transakce správně v souladu s platebními instrukcemi, které máte
vlevo, odjet.
Neexistuje žádný důvod, abyste banku požadovali obnovení vašeho účtu reklamací
množství. Banka se proto rozhodla reklamaci vaší karty nevyhovět.
V přiloženém informačním listu si můžete přečíst, kam se můžete ve vašem případě obrátit, pokud ano
domnívá se, že rozhodnutí banky je nesprávné.
We have received your card complaint and then investigated whether you are entitled to compensation for them
amounts that you have claimed to us. In our investigation of your case, we have compiled it
information that you have entered in your card complaint and then checked this against technical
data and the conditions that apply to your card.
You have carried out the purchases you are claiming yourself but have stated that you believe the bank should
have refused to carry out the transactions because the transactions relate to gaming transactions.
According to the gaming regulation, payment service providers must reject payment orders there
is used and where authorization has taken place through the use of MCC code 7995, all below
condition that the card transaction takes place with a sales company that should have a Swedish gaming license
but who miss it. Because MCC code 7995 has not been used in any of the transactions
as you claim, the bank had no obligation to reject the transactions in question.
You yourself are responsible for which pages you provide your card details to and for reading them through
terms and conditions that apply to the sales company you enter into an agreement with.
The bank has carried out the transactions correctly in accordance with the payment instructions you have
left.
There is no basis for you to request that the bank restore your account with a complaint
amount. The bank has therefore decided not to grant your card complaint.
In the attached information sheet, you can read about where you can turn to in your case if you
believes that the bank's decision is incorrect.
Vi har tagit emot din kortreklamation och därefter utrett om du har rätt till ersättning för de
belopp som du har reklamerat till oss. I vår utredning av ditt ärende har vi sammanställt den
information som du har angivit i din kortreklamation och sedan kontrollerat detta mot tekniska
data och de villkor som gäller för ditt kort.
Du har själv genomfört köpen du reklamerar men har angett att du anser att banken borde
ha vägrat att utföra transaktionerna eftersom transaktionerna avser speltransaktioner.
Enligt spelförordningen gäller att betaltjänstleverantörer ska avvisa betalordrar där kort
används och där auktorisation skett genom användning av MCC-kod 7995, allt under
förutsättning att korttransaktionen sker mot ett säljföretag som borde ha svensk spellicens
men som saknar det. Eftersom MCC-kod 7995 inte har använts i någon av de transaktioner
som du reklamerar har banken inte haft någon skyldighet att avvisa transaktionerna i fråga.
Du är själv ansvarig för vilka sidor du lämnar ut dina kortuppgifter till samt att läsa igenom de
villkor som gäller för det säljföretag du ingår ett avtal med.
Banken har utfört transaktionerna korrekt i enlighet med de betalningsuppdrag som du har
lämnat.
Det saknas grund för att du kan begära att banken ska återställa ditt konto med reklamerat
belopp. Banken har således beslutat att inte bevilja din kortreklamation.
I bifogat informationsblad kan du läsa om vart du kan vända dig vidare i ditt ärende om du
anser att bankens beslut är felaktigt.
Chápu, že to asi není nejhezčí, když vám někdo přestane odpovídat, ale chovejte se prosím slušně a podobná slova si nechte pro sebe.
I understand that it's probably not the nicest thing if someone stops answering you, but please behave politely and keep similar words to yourself.
Vím, kdo to je, ale ty peníze nedostaneš zpět. Dokonce jsem kontaktoval poskytovatele plateb, který tvrdí, že je kontaktoval mým jménem.
mgtechstores.com
thejansel.com
obě e-mailové adresy na webových stránkách jsou falešné
I know who these are but you won’t get the money back. I even contacted the payment provider who claims to have contacted them on my behalf.
mgtechstores.com
thejansel.com
both email address on the websites are fake
Takže banka stojí na jejich straně! Pěkné a vážné. Co ale čekat od banky, která dříve v těchto oblastech prala peníze
So the bank sides with them! Nice and serious. But what should one expect from a bank that has previously laundered money in these areas
Så banken ställer sig på deras sida! Nice och seriöst. Men vad ska man förvänta sig av en bank som tidigare tvättat pengar o dessa trakter
je to to, co vám bylo řečeno nebo to říkáte někomu
is this what has been said to you or are you telling somebody
Být upřímný
tyhle znějí šibalsky
Na googlu jsem nenašel nic, co by se jich týkalo
zpětné zúčtování u vaší banky
To be honest
these sound dodgy
i haven’t found anything on google relating to them
chargeback with your bank
Banky obvykle o schématech poskytovatelů platebních služeb nic nevědí.
Je to jen standardní reakce banky, autorizovaná, vlastní chyba. Banka nese odpovědnost, pokud zúčtuje zpět transakce 3DS.
Banka by ale musela splnit svou pečlivou povinnost a transakce podle toho nahlásit Mastercard, aby byli obchodníci zablokováni. Je to téměř dokonalý způsob praní špinavých peněz. Žádná možnost zpětného zúčtování, protože chybí účtenky atd.
The banks usually know nothing about the payment service providers' schemes.
It's just a standard response from the bank, self-authorised, own fault. The bank is liable if they charge back the 3DS transactions.
However, the bank would have to fulfil its duty of care and report the transactions to Mastercard accordingly so that the merchants are blocked. It's almost the perfect way to launder money. No possibility of chargebacks because receipts are missing etc.
Co jste nahlásili bance, když jste úspěšně provedli zpětná zúčtování? Jak dlouho vám trvalo nabití zpět? Zůstal jsem u Revolutu. Děkuji
What did you report to the bank when you successfully made chargebacks? How long did it take for you to charge back? I'm stuck with Revolut. thank you
Mitä ilmoitit pankille kun teit onnistuneesti takaisinveloitukset? Kauanko sinulla kesti takaisinveloituksissa? Olen jumissa Revolutin kanssa. Kiitos
Řekl jsem jim, že vzbuzuji obchodní spor kvůli tomu, že společnost uzavřela můj účet a nevrátila mi peníze. Také jsem jim řekl, že v mé zemi (Spojené království) je nezákonné, aby vám umožnili používat jejich platformu
I said to them that I’m raising a merchant dispute due to the company closing my account down and not returning my funds. I also told them that in my country(United Kingdom) it’s illegal for them to let you use their platform
Odvolal jsem se proti rozhodnutí Swedbank (výše) k jejich zákaznickému ombudsmanovi.
I appealed Swedbank's decision (above) to their customer ombudsman.
Jag överklagade Swedbanks beslut (ovan) till deras kundombudsman.
Mám kolem £4700 transakcí se Santedou prostřednictvím otevřeného bankovnictví Dnes jsem kontaktoval svou banku a pokusil jsem se vznést spor, ale nic z toho neměli, protože jsem v určitém okamžiku obdržel transakci zpět od Santedy, pokusil jsem se říci, že právě udělal to, aby mě udrželo v angažmá a vložil finanční prostředky, ale tohle neslyšelo, nějaká rada nebo to zní jako ztracený případ? Byl jsem také v kontaktu s finančním ombudsmanem, který dnes vysvětlil situaci, abych zjistil, zda s tím mohou něco udělat
I have around £4700 of transactions with Santeda through open banking I contacted my bank today and tried to raise a dispute but they were having none of it as I had received a transaction back from Santeda at some point I tried to say that they have just done this to keep me engaged and depositing funds but this fell on deaf ear’s, any advice or does it sound like a lost cause ? I’ve also been in touch with the financial ombudsman today explained the situation to see if they can do anything about this
Tbh Zkoušel jsem získat peněžní banku z otevřeného bankovnictví a doslova neexistuje způsob, jak nemůžete získat zpětné zúčtování. Zkoušel jsem kontaktovat poskytovatele plateb, který byl WINTERMDSE za cenu kolem 1800 a oni mě teď prostě ignorují, takže peníze taky nikdy nevrátí. Jediný způsob, jak to můžete získat zpět, je, když vám Santeda vrátí peníze, nejsem si jistý finančním ombudsmanem, protože jsem touto cestou nešel. Mám pocit, že nyní máte své odmítnutí z banky, můžete je vzdorovitě kontaktovat, abyste zjistili, zda mohou pomoci. Můžete jim zkusit říct, že máte na své kartě blok hazardu, jste zranitelná osoba a společnost použila špatný kód obchodníka, aby blokování hazardu na vaší kartě obešla, id napište plně připravené prohlášení
Tbh I’ve tried getting money bank from open banking and there’s literally no way as you can’t raise a chargeback. I tried contacting the payment provider who was WINTERMDSE for around 1800 and they just ignore me now so they’re never going to return the money either. The only way you can get it back is if Santeda refunds you, I’m not sure about financial ombudsman as I haven’t gone down that route. I feel like now you have your rejection from the bank, you can defiantly contact them to see if they can help. You can try say to them you have a gambling block on your card, you’re a vulnerable person and the company used a wrong merchant code to bypass the gambling block on your card, id write a fully prepared statement
Když jsem mluvil s bankou ve stejné věci, řekli mmmm dobře, není to podvod, protože jste provedli platby, rozumíme vaší situaci, ale nemůžeme vám pomoci.
When I spoke to the bank on the same matter they say mmmm well it’s not fraud as you made the payments, we understand your situation but we can’t help.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.