před týdnem
Hej, jaké kasino?
pokračovali jste ve zpětných zúčtováních?
Děkuji
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
0
Hej, jaké kasino?
pokračovali jste ve zpětných zúčtováních?
Děkuji
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
Poslal jsi e-mail expressiveera? Udělal jsem v ( support@expressiveera.com ), ale nedostali jste žádnou odpověď nebo jak jste je oslovili, abyste získali zpětné zúčtování?
Did you email expressiveera? I did at (support@expressiveera.com) but haven't got any response or how did you approach them to get the chargeback?
Zcela jistě pochází z neomezeného casina.com (licence MGA) Malta.
Nedostal jsem od nich žádnou poštu, jen mi vše vrátili, takže čekám, může to trvat 1-2 dny, než to všechno uvidím na svém účtu.
Včera jsem jim poslal e-mail a jen jsem jim vysvětlil situaci a že jsem jejich služby nevyužil atd
Pretty sure its from unlimitedcasino.com (MGA licens) Malta.
I got no mail from them, they just refunded everything so im waiting, it can take 1-2 days before i see it all on my account.
I emailed them early yesterday and just explained the situation, and that i havent used their services etc
Co jste řekl kasinu, aby vám vrátilo peníze?
Gonggratz😊
What did you say to the casino to get them to refund?
Gongratz😊
Oh, nepožádal jsem kasino o vrácení peněz, kontaktoval jsem expressiveera.com a řekl jsem o situaci a že jsem neplatil za jejich službu atd 🙂
Oh, i didnt asked the casino for refund, i contacted expressiveera.com and told about the situation and that i didnt pay for thier service etc 🙂
Někdo ze Švédska, komu byla vrácena částka na základě žádosti o refundaci od švédské banky?
Anyone from Sweden who got a refund by applying for a refund from a Swedish bank?
Någon från Sverige som fått tillbaka genom att ansökt om återbetalning från någon svensk bank?
Ahoj lidi, tady jsou skvělé informace. Posílal jsem e-maily společnostem, které jsem našel v těchto příspěvcích, ale jediné místo, které ode mě vzalo několik plateb, je. ZPDG, DSLTD a Dstrltd. Zabýval se někdo těmito transakcemi a obdržel nějaké informace.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Podívejte se na stranu 27, napsal jsem tam vše 😀
Check page 27, I wrote everything there 😀
Kolla på sida 27, jag skrivit allt där 😀
Děkuji, to mi muselo chybět. Pokračujte v dobrém boji kluci.
Thank you i must of missed it. Keep up the good fight guys.
Taky by mě zajímalo, jak jsi na to šel
Would also like to know how you went about it
Vill gärna också veta hur du gick tillväga
Ahoj promiň, o co šlo? Posílám e-maily přímo obchodníkům, než budu účtovat poplatek zpět přímo mé bance.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Věřím, že ano. Byla sázka uzavřena přes betzino?
I believe so. Was the bet made through betzino?
Nemám ponětí. Pravděpodobně několik různých kasin!
I have no idea. Probably a handful different casinos!
Je tady někdo v kontaktu s tsindou limited, nairobi?
Právě se objevují různé herní weby, které říkají, že jsou partnery společnosti Tsinda limited pro platby 😕
Jeden z nich odpověděl:
Milá Lucid,
Obdrželi jsme vaši žádost. Kontaktovali jste však špatnou stranu. Svůj dotaz směřujte do své banky, protože jsou pro ně vhodným kanálem
řešení takových záležitostí.
S pozdravem,
Podpora GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
https://www.swedbank.se/privat/kort/kortreklamation.html
Po
Pokud vyberete kartu, kterou jste platili, uvidíte všechny transakce. Pokud máte probíhající stížnost, nemůžete si stěžovat více, dokud nebude jedna dokončena, ale můžete reklamovat několik transakcí najednou.
Označil jsem všechny kasinové transakce a tvrdil, že jsem neobdržel objednané zboží ve stanoveném čase.
https://www.swedbank.se/privat/kort/kortreklamation.html
After
If you select the card you paid with, you will see all transactions. If you have an ongoing complaint you cannot complain more until one is finished, but you can complain several transactions at once.
I marked all casino transactions and claimed that I had not received ordered goods in a specified time.
https://www.swedbank.se/privat/kort/kortreklamation.html
Efter
Väljer du din kort som du betalat med, då ser du alla transaktioner. Om du har en pågående reklamation du kan inte reklamera mera tills en är klart, men du kan reklamera flera transaktioner på en gång.
Jag markerat alla casino transaktioner och reklamerat som att jag fått inte beställda varor i bestämd tid.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.