No to je skvělé, ale jsi si jistý, že to nemůžeš vrátit, když tak napsali? Rozhodli jste se, že chcete/potřebujete přímou náhradu, nebo že chcete náhradu po skončení vyšetřování?
Trochu se obávám, že vás banka zavře, pokud to zneužijete - před rokem jsem si naúčtoval poplatek, ale pak to bylo v pořádku, protože jsem nemusel zadávat ID banky. Nyní jsem před dvěma týdny ve frustraci vložil další z kontaktu s jedním v kasinu, ale teď toho lituji, protože jsem měl skutečnou recidivu a vložil jsem asi 25 tisíc za jeden večer prostřednictvím Kycoinu.
Před několika měsíci se vás ptali na transakce +KYC a slyšeli o hororových případech, kdy banka zmrazila všechny účty a natrvalo vypnula bankid. Tak uvidíme, jestli si troufnu, jestli/kdy ten bývalý projde.
Well that's great, but are you sure you can't refund it if they wrote like that? Did you choose that you wanted/needed direct compensation, or that you wanted compensation after the investigation was complete?
I'm a little worried that the bank will shut you down if you abuse this - I ran a charge back a year ago but then it was fine as I didn't have to enter the bank ID. Now I put in another two weeks ago in frustration in contact with one over a casino, but now regret it as I had a real relapse and deposited about 25k in one evening, via Kycoin.
Have been asked about transactions +KYC a few months ago, and heard of horror cases where the bank has frozen all one's accounts and turned off bankid permanently. So let's see if I dare, if/when the former goes through.
Jaha vad bra, men du är säker på att du inte får återbetala det om de skrivit så? Valde du att du ville/behövde direkt ersättning, eller att du önskade ersättning efter utredning var klar?
Jag är lite orolig att banken ska stänga av en om man missbrukar detta -jag har kört en charge back för ett år sedan men då var det klockrent då jag inte behövde skriva in bank id. Nu la jag in en till för två veckor sedan i frustration i kontakt med ett över ett casino, men ångrar mig nu då jag hade ett riktigt relaps och satte in ca 25k på en kväll, via Kycoin.
Har fått fråga om transaktioner +KYC för några månader sedan, och hört om skräckfall där banken har fryst alla ens konton och stängt av bankid permanent. Så får se om jag vågar, om/när den tidigare går igenom.
Podařilo se mi propojit všechny následující položky: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, k mým transakcím prováděným pouze pomocí neomezeného kasina.
I have managed to connect that all of the following: mydeliveryy, kycoin, EWAY, TIHEA, IWC, EXPRESSIVEERA, Incrdblskns, vivxcn, PXTO, CSCANNERR, PIXTABO, PXTB, to my transactions made by only using unlimitcasino.
To samé, ale mám jiné, ale Ewave, incskins, pixtab, expresiveera jsou stejné. 100% z neomezeného kasina, pouze jedno, na kterém jsem hrál.
Vypadá to, že jsem jediný, kdo sem dostal Tsindu, hehe.
Zajímalo by mě, co si o tom myslí MGA 😅, protože neomezená kasina jsou z Malty s certifikátem/licencemi MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
To samé, ale mám jiné, ale Ewave, incskins, pixtab, expresiveera jsou stejné. 100% z neomezeného kasina, pouze jedno, na kterém jsem hrál.
Vypadá to, že jsem jediný, kdo sem dostal Tsindu, hehe.
Zajímalo by mě, co si o tom myslí MGA 😅, protože neomezená kasina jsou z Malty s certifikátem/licencemi MGA.
Same here, but i got some different, but Ewave, incskins, pixtab, expresiveera are the same. 100% from unlimitedcasino,.only one i played on.
Looks like im the only one that got Tsinda here tho hehe.
Wonder what MGA thinks about this 😅 cuz unlimitedcasino are from Malta with MGA certificate/licens.
MGA je to jedno, protože Malta je zkorumpovaná země a hazardní průmysl je velkou součástí jejich ekonomiky. Kdyby se starali, bylo by s MGA mnohem lepších věcí. MGA není bezpečnější než Curacao, licence je stejně nesmyslná jako ta Curacao. Mluví samo za sebe, když MGA umožňuje online kasinům snížit RTP na 88 nebo podobně nízké RTP. Šílený.
MGA don't care because Malta is a corrupt country and the gambling industry is a big part of their economy. If they did care, there would be so many things better with MGA. MGA is not safer than Curacao, the license is as meaningless as the Curacao one. Speaks for it self when MGA allows online casinos to put RTP down to 88 or similar low RTP. Insane.
Že do těchto kasin můžete dokonce provádět vklady kartami přes Swedbank.
Když jsem to loni na podzim zkusil, odmítli všechny vklady a bez varování mi zablokovali kartu.
That you can even make deposits with cards through Swedbank to these casinos.
When I tried it last fall, they refused all deposits and blocked my card without warning.
Att ni ens kunna gjort insättningar med kort genom Swedbank till dessa casinon.
När jag försökte med det typ i höstas så nekade dom alla insättningar och spärrade mitt kort utan förvarning.
To je důvod, proč zaokrouhlují systém pomocí spousty podivných názvů jako MYDELIVERY, EWAY atd., v jiných případech to říká bookattic a virtuallibrary, ale zatím je nedokázali najít.
That's why they round the system by using lots of strange names like MYDELIVERY, EWAY, etc. in other cases it says thebookattic and virtuallibrary but haven't been able to locate them yet.
Det är ju därför som de rundar systemet genom att använda massa konstiga namn som MYDELIVERY, EWAY, etc i andra fall står det thebookattic och virtuallibrary men inte kunnat lokalisera dem än.
Ano, ale samozřejmě to také udělali, když jsem se snažil vložit peníze.
Yes, but of course they also did it when I tried to deposit money.
Jo men dom gjorde det såklart även då jag försökte sätta in pengar.
Když podáváte stížnost bance, jaké možnosti jste zvolili po vytištění všech transakcí v kasinu, že jste zboží neobdrželi? A pokud ano, co jste vyplnili do pole, kde je napsáno, kdy mělo být zboží doručeno atd. 😀. Jsem v a snažím se vyplnit, ale je to trochu komplikované, jaká je nejchytřejší volba, protože existuje spousta různých společností za celkem 30 tisíc.
When you make the complaint to the bank, which options did you choose after you printed in all the casino transactions, that you did not receive the goods? And if so, what did you fill in the field where it says when the goods were to be delivered, etc. 😀. I'm in and trying to fill in but it's a bit complicated what's the smartest choice because there are a lot of different companies for a total of like 30k.
När man gör reklamationen hos banken vilka alternativ valde du då efter du tryckt i alla casino-transaktioner, att du inte fått varorna? Och isåfall vad fyllde du i fältet där det står när varorna skulle levereras osv 😀. Är inne och försöker fylla i men är lite krångligt vad som är smartast att välja för är ju massa olika företag för totalt typ 30k .
Vyplnili jste v tomto prvním kroku Ano nebo Ne?
Dobře, napsali jste něco do volného textu nebo do ostatních polí na předchozím obrázku?
zvolili jste zaškrtnutou možnost?
Did you fill in Yes or No on this first step?
Okay, did you type anything in the free text or the other fields in the previous image?
did you choose the checked option?
Fyllde du i Ja eller nej på det här första steget?
Okej, skrev du något i fritexten eller de andra fälten på den tidigare bilden?
valde du det alternativet som är kryssat?
Ví někdo, kdo je gumballpay.com? Z ničeho nic mi napsali, že mi vrátí všechny transakce, které jsem s nimi provedl. Docela pěkné, ale rád bych věděl, z jakého kasina to je.
Does anyone know who gumballpay.com is? They wrote me out of nowhere that they will refund all transactions I made with them. Pretty nice, but I would like to know from which casino that is.
Ve kterých kasinech jste hráli?
Pro nás ostatní by mohlo být užitečné vědět.
Which casinos did you play at?
Might be helpful for us others to know.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Obě jsem včera poslal poštou, ale stále žádná odpověď, říkají, že odpoví do 48 hodin a že je to příslib na jejich stránkách.
Pixtabo = https://pixtabo.com/ support@pixtabo.com / pixtabou@gmail.com
Ive mailed both those yesterday but still no response, they say that they will respond in 48 hours and that its a promise on their sites.
Na jakém e-mailu jste kontaktovali 123templates? Ten, který jsem našel, nenese žádnou odpovědnost za 123šablony.
Which email did you contact 123templates on? The one I found claims no responsibility for 123templates..
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.