před 3 týdny
Napište mi na adresu jasminebella1968@outlook.com a pokusím se vám pomoci
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll try and assist you
0
Napište mi na adresu jasminebella1968@outlook.com a pokusím se vám pomoci
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll try and assist you
Napište mi na adresu jasminebella1968@outlook.com a já vám poskytnu všechny informace o poskytovateli plateb
Email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll give you all the information on the payment provider
Ahoj
Byla vám tato platba provedena společností Elegro?
Hi
Was this payment made to you by Elegro
To je dobrá zpráva. Můžu se zeptat, co jsi jim poslal?
That’s great news. May I ask what you sent to them ?
Děkuji ti za to. Poslal jsem jim stejnou sestavu, ale zdá se, že hrají tvrdý míč.
můj bankovní výpis ukazuje Nikotpf Nohtos, co ukázal váš?
Thank you for that. I sent them the same set up but they seem to be playing hard ball.
my bank statement shows Nikotpf Nohtos what did yours show ?
Nikotpf neexpulse
Jsem si jistý, že od nich žádám zpět možná jen 200, ale ostatní asi 500 každý….
hloupost, abych byl upřímný… nikdy se neučte… zaregistrujte se, abyste je zastavili, zaregistrujte se v nejhorších kasinech a očekávejte výsledky…
Nikotpf nexpulse
I’m sure I’m only claiming back maybe 200 from them but the others about 500 each….
stupidity to be honest… never learn… signup to gamstop them register with the worst casinos going and expect results…
Vyhrál jsem 10 000 po vložení 200…. Nenechal mě odstoupit a po 4 dnech skončil o 1600 dolů 🙄
I won 10k after depositing 200…. Wouldn’t let me withdraw and ended up 1600 down after 4 days 🙄
Měl jsem něco podobného, jen mi to trvalo mnohem více dní.
I had something similar, only it took me many more days.
Chtěl jsem všem připomenout, že ti, kteří zaplatili kreditní kartou v kasinech skupiny Fair game software KFT v Budapešti, mohou požádat kasino přímo o vrácení svých vkladů, a to okamžitě.
Pokud jste nehráli, zaregistrujte se, vložte platbu kartou a poté požádejte o vrácení peněz za transakce.
Hráli si se mnou nanečisto s výběry a musí za to platit.
Guru kasina od nich samozřejmě vzal token a zamítl mi stížnost.
I wanted to remind everyone that those who have paid by credit card to the casinos of the Fair game software KFT group in Budapest can ask the casino directly for a refund of their deposits and they do so immediately.
If you haven't played, sign up, deposit by card and then ask for a refund of the transactions.
They played dirty with me with the withdrawals and they have to pay for it.
Of course casino guru took the token from them and denied me the complaint.
Volevo ricordare a tutti che chi ha versato con carta di credito sui casinò del gruppo Fair game software KFT di Budapest può chiedere direttamente al casinò il rimborso dei depositi e lo fanno immediatamente.
Se non avete giocato iscrivetevi, depositate con carta e poi chiedete il rimborso delle transazioni.
Con me hanno giocato sporco con i prelievi e la devono pagare.
Naturalmente casinò guru ha preso il gettone da loro e mi ha rifiutato il reclamo.
Osobně bych nikomu nedoporučoval, aby se zaregistroval na kterémkoli z těchto podvodných stránek bez ohledu na to.
Personally wouldn’t be advising anyone to sign up with any of these crooked sites regardless.
Já vím, ale je to jen způsob, jak je podvést.
I know but it's just a way to cheat them.
Lo so ma è un modo appunto per fregarli.
Chtěl jsem všem připomenout, že ti, kteří zaplatili kreditní kartou v kasinech skupiny Fair game software KFT v Budapešti, mohou požádat kasino přímo o vrácení svých vkladů, a to okamžitě.
Pokud jste nehráli, zaregistrujte se, vložte platbu kartou a poté požádejte o vrácení peněz za transakce.
Hráli si se mnou nanečisto s výběry a musí za to platit.
Guru kasina od nich samozřejmě vzal token a zamítl mi stížnost.
I wanted to remind everyone that those who have paid by credit card to the casinos of the Fair game software KFT group in Budapest can ask the casino directly for a refund of their deposits and they do so immediately.
If you haven't played, sign up, deposit by card and then ask for a refund of the transactions.
They played dirty with me with the withdrawals and they have to pay for it.
Of course casino guru took the token from them and denied me the complaint.
Volevo ricordare a tutti che chi ha versato con carta di credito sui casinò del gruppo Fair game software KFT di Budapest può chiedere direttamente al casinò il rimborso dei depositi e lo fanno immediatamente.
Se non avete giocato iscrivetevi, depositate con carta e poi chiedete il rimborso delle transazioni.
Con me hanno giocato sporco con i prelievi e la devono pagare.
Naturalmente casinò guru ha preso il gettone da loro e mi ha rifiutato il reclamo.
Je však třeba poznamenat, že na základě důvodů, které jste uvedl ve své stížnosti, vám nebylo možné pomoci. V takovém případě by pak každý, kdo v kasinu prohrál peníze, mohl přijít a požádat o vrácení peněz.
Tomáš vám to vysvětlil, jak nejlépe mohl: „I když je nešťastné, že kasino nereagovalo na vaši žádost o zmrazení vašeho účtu a zdánlivě nedodrželo svůj denní limit pro výběr, podle našeho názoru to nepředstavuje platný důvod pro vrácení vašich ztracených finančních prostředků.
Pokud nesouhlasíte s naším závěrem, navrhuji, abyste podali stížnost regulačnímu orgánu kasina, kterým je Gaming Curaçao."
Je nám líto, že jsme vám v této situaci nemohli více pomoci. 🙁
It should be noted, however, that on the basis of the reasons you gave in your complaint it was not possible to help you. In such a case, anyone who lost money in the casino could then come and ask for a refund.
Tomas explained it to you as best he could: "While it's unfortunate the casino didn't follow up with your request to freeze your account and seemingly didn't adhere to its daily withdrawal limit, this in our view doesn't constitute a valid reason for a refund of your lost funds.
If you disagree with our conclusion I would suggest you file a complaint to the casino's regulator, which is Gaming Curaçao."
I'm sorry we could not help you more in this situation. 🙁
Snažil jsem se o kycoin, ale odmítají mi pomoci a ptá se, kde jsem našel informace týkající se chybného kódování.. má kycoin jiný e-mail?
I tried for kycoin but they refuse to help me and asks where I found info regarding miscoding.. does kycoin have another email ?
Tomášova odpověď byla v podstatě "i když chápu, že udělali vše pro to, abyste přišli o své výhry, kasino jednalo správně a my s tím nemůžeme nic dělat".
Myslím, že není co dodat!
Pak nevím, jestli víte, že ten regulační orgán stížnosti hráčů neřeší.
jen tak dál..
Tomas' response was basically "even though I understand that they did everything to make you lose your winnings the casino acted correctly and there is nothing we can do about it".
I think there is nothing to add!
Then I don't know if you know that that regulatory body does not deal with player complaints.
Keep it up..
La risposta di Tomas praticamente è stata "anche se ho capito che hanno fatto di tutto per farti perdere le tue vincite il casinò ha agito correttamente e non possiamo farci nulla".
Credo che non ci sia nulla da aggiungere!
Poi non so se sappiate che quell'ente regolatore non tratta i reclami dei giocatori.
Continuate così..
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.