Je však třeba poznamenat, že na základě důvodů, které jste uvedl ve své stížnosti, vám nebylo možné pomoci. V takovém případě by pak každý, kdo v kasinu prohrál peníze, mohl přijít a požádat o vrácení peněz.
Tomáš vám to vysvětlil, jak nejlépe mohl: „I když je nešťastné, že kasino nereagovalo na vaši žádost o zmrazení vašeho účtu a zdánlivě nedodrželo svůj denní limit pro výběr, podle našeho názoru to nepředstavuje platný důvod pro vrácení vašich ztracených finančních prostředků.
Pokud nesouhlasíte s naším závěrem, navrhuji, abyste podali stížnost regulačnímu orgánu kasina, kterým je Gaming Curaçao."
Je nám líto, že jsme vám v této situaci nemohli více pomoci. 🙁
It should be noted, however, that on the basis of the reasons you gave in your complaint it was not possible to help you. In such a case, anyone who lost money in the casino could then come and ask for a refund.
Tomas explained it to you as best he could: "While it's unfortunate the casino didn't follow up with your request to freeze your account and seemingly didn't adhere to its daily withdrawal limit, this in our view doesn't constitute a valid reason for a refund of your lost funds.
If you disagree with our conclusion I would suggest you file a complaint to the casino's regulator, which is Gaming Curaçao."
I'm sorry we could not help you more in this situation. 🙁