Jak jste se dostali do kontaktu se Straridges.com?
Moje maily nejsou doručovány a nereagují na kontaktní formulář na svých stránkách.
How did you get in touch with Straridges.com?
My mails are not delivered and they do not respond to the contact form on their website.
Hur kom du i kontakt med Straridges.com?
Mina Mail blir inte levererade och kontakt formuläret på deras hemsida svarar dom inte på.
Bohužel uživatel požádal o uzavření účtu a nebude vám schopen odpovědět.
Unfortunately the user has requested to close the account, and won't be able to give you the answer.
Uživatel, kterého jste se pokusili kontaktovat, se rozhodl opustit komunitu Casino Guru tím, že požádal o uzavření svého účtu. Uživatelské jméno se tedy nyní zobrazuje jako „Anonymizované" a nedostanete odpověď. Omlouvám se.
The user you tried to get in touch decided to leave the Casino Guru community by asking to close his or her account. Thus, the username is now shown as "Anonymized," and you won't get a reply. I'm sorry.
Na bankovních výpisech mám spoustu transakcí od wintermdse. Poslal jsem jim všechny důkazy, ale zdá se, že teď ode mě ztichli. Zaměřujeme se na transakce v hodnotě 3000 liber?
I've got lots of transactions from wintermdse on my bank statements. I've sent them all the evidence but they appear to have gone quiet on me now. We're looking into £3000 worth of transactions though?
Mám advokáta Ad Wadata a Právní služby
Ad Wadata mají webové stránky, jak jste možná viděli, ale nereagují, když jim píšete
I have Ad Wadata and Legal Services attorn
Ad Wadata have a website as you might have seen, but they are non-responsive when you write to them
Měl jsem právní služby. Provedl jsem zpětné zúčtování prostřednictvím své banky a právní služby mi vrátily peníze přímo z oznámení, které obdrželi od banky
I had legal services.. I did a chargeback through my bank and legal services refunded me directly from the notification they received from the bank
Bankuji s Barclays. Spustil jsem svou aplikaci a zpochybnil transakci. Vysvětlil jsem, že to bylo pro kasino a neodpovídá popisu obchodníka na mém výpisu z účtu. Měl jsem peníze zpět v bance do 2 týdnů x
I bank with Barclays. I went on my app and disputed the transaction. Explained that this was for a casino and doesn't match the description of the merchant on my bank statement. Had the money back in my bank within 2 weeks x
Zajímavý. Nezpochybňovali, že jste autorizoval platby? Nebo se možná pravidla liší v závislosti na bance/zemi
Interesting. Didn’t they question that you authorized the payments? Or maybe the rules are different depending on the bank/country
Technicky nezískali právní služby a neodpovídali obchodníkovi na transakci, takže museli dostát zpětnému zúčtování. Může to být ve vaší zemi jiné!? Nejsem si jistý, jestli s tím dokážeš bojovat
Technically didn't receive legal services and didn't match the merchant on the transaction so they had to honour the chargeback. May be different in your country!? Not too sure if you could fight it
Měli jste ale také e-mailový kontakt s právním servisem Attorn? V mé transakci je uvedena jako lokalita v Bruselu
But have you also had email contact with Legal service Attorn? In my transaction it is listed as Brussels location
Ma hai avuto anche un contatto mail con Legal service Attorn? Nella mia transazione è indicato come luogo Bruxelles
Na webu se mi nepodařilo najít právní službu Advokát. Tito zatracení lidé se vždy schovávají za smyšlená jména.
Dostali jste od nich e-mailovou adresu?
I couldn't find Legal service Attorn on the web. These damned people always hide behind fictitious names.
Did you get an email address from them?
Legal service Attorn non l'ho trovato sul web. Questi maledetti si nascondono sempre dietro a nomi fittizi.
Hai avuto un indirizzo mail da loro?
Bohužel od nich žádný kontakt e-mailem. Pouze zpětné zúčtování na mém bankovním výpisu
Unfortunately no contact by email from them. Just a chargeback on my bank statement
Jsem rád, že jsem viděl toto vlákno. Hledáte také pomoc ohledně kontaktování těchto společností
Jak je uvedeno na bankovních výpisech
Coinshop.work
Vklad pomocí kryptoměny
Nikotpf*neexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*platina
Glad I seen this thread. Looking for some assistance aswell regarding contacting these companies
As shown on bank statements
Coinshop.work
Deposit by crypto
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Získal jsem refundace přímo od Stockimagemartu a 123 šablon. Ví někdo, přes který zpracovatel plateb by tyto platby byly provedeny, protože ve stejný den mám platby zasílané na řadu jiných maloobchodních webů, na které se mi zatím nepodařilo obnovit/najít kontakty. Vše vyrobeno v kasinu Celsius:
Digikey (tvrdit, že nemohou najít platby)
Slimfit
Officehut
Hádanka
Nekonečno
I have obtained refunds directly from Stockimagemart and 123 Templates. Does anyone know which payment processor these would have been made through as I have payments sent to a number of other retail websites on the same day which I have not been able to recover/find contacts for yet. All made to Celsius Casino:
Digikey (claim they can’t find the payments)
Slimfit
Officehut
Enigma
Infinity
Nemohu se dostat na stránky kasina Celsius. Kterého operátora je součástí? Náhodou maďarský Fair Game Software?
I can't access the Celsius casino site. Which Operator is it part of? By chance the Hungarian Fair Game Software?
Non riesco ad accedere al sito del casinò Celsius. Di che Operatore fa parte? Per caso l'ungherese Fair Game Software?
Pokud jde o NikoTpf, na předchozích stránkách bylo vysvětleno, koho byste měli kontaktovat
As regards NikoTpf, it has been explained in the previous pages who you should contact
Per quanto riguarda NikoTpf è stato spiegato nelle pagine precedenti a chi bisogna rivolgersi
Provozováno společností Celsius Holdings NV a tvrdí, že má licenci Curacao
Operated by Celsius Holdings NV and claims to have a Curacao Licence
Ptal jsem se vás, protože Enigma a Digikey byli obchodníci, kteří také používali kasino skupiny Fair Game a bylo to kasino samo, které na mou žádost vrátilo vklady
I asked you because Enigma and Digikey were merchants also used by a Fair Game group casino and it was the casino itself that refunded the deposits at my request
Te l'ho chiesto perché Enigma e Digikey erano commercianti utilizzati anche da un casinò del gruppo Fair Game ed era stato il casinò stesso a rimborsare i depositi su mia richiesta
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.