FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 5)

před 7 měsíci od kirekin
|
32063 zobrazení 595 odpovědí |
|
1...4 5 6...30
Přidat příspěvek
před 2 měsíci

Ahoj.

Zdá se, že Mydeliveryy souvisí s tímto webem https://www.taslink.ua/ – ukrajinský zpracovatel plateb, který mi ještě nevrátil můj e-mail.

Stále čekám na mou banku, aby mi poskytla další informace o jiných obchodníkech, ale požádal jsem o zpětné zúčtování u tolika plateb, kolik jen mohu. Podle rady na fóru jsem řekl, že operace podléhá ze zákona zpětnému zúčtování, protože jste od nich nikdy neobdrželi žádnou službu.

Doufejme, že moje banka dokáže získat zpět tyto prostředky, pokud ne, bude muset oslovit každou společnost a mám podezření, že to nebude fungovat příliš dobře.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 2 měsíci

Ahoj Jaro.

Měl jsem pár plateb přes Monzo Bank UK a dokázali mi vrátit 3 platby rovnou přes aplikaci. Bohužel nejvíce peněz jsem utratil z jiné karty související s Chase Bank UK a zdá se, že proces může být trochu zdlouhavější.

Pokud by se někdo mohl obrátit, aby mi pomohl poradit dále, bylo by to skvělé, protože tyto peníze opravdu potřebuji vrátit tbh.

Automaticky přeloženo:
kirekin
před 2 měsíci

Oslovil jsem svou banku/y ohledně zpětných zúčtování za tyto, byla to jediná, o které dokázali najít více podrobností, a dali mi název společnosti, což znamenalo, že jsem našel jejich skutečné webové stránky, ale v bance je zobrazeno jako úplně jiné jméno prohlášení, opravdu odporné.

Měli jste štěstí při získávání dalších refundací a mohu se zeptat, co jste uvedli ve svých zpětných zúčtováních, abyste dostali refundace?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Použijte toto a podle toho upravte


Předmět: Žádost o vrácení peněz kvůli nepravdivým bankovním deskriptorům


Vážený [tým podpory kasina],


Doufám, že vás tento e-mail najde dobře. Píšu, abych vás upozornil na problém, se kterým jsem se setkal při používání služeb vašeho online kasina.


Při kontrole mých nedávných bankovních výpisů jsem si všiml nesrovnalostí v deskriptorech spojených s transakcemi z vaší platformy. Zdá se, že některé deskriptory jsou nepřesné a neodpovídají mým legitimním transakcím. To z mé strany způsobilo zmatek a obavy.


Žádám vás o rychlou pomoc při nápravě této záležitosti a zpracování refundací za transakce s falešnými popisy. Abychom tento proces usnadnili, připojil jsem příslušné snímky obrazovky a podrobnosti o příslušných transakcích.


Chápu, že se mohou vyskytnout chyby, a oceňuji vaši pozornost k rychlému vyřešení této záležitosti. Vážím si svých zkušeností s vaším kasinem a doufám, že tento problém vyřešíme přátelsky.


Potvrďte prosím přijetí tohoto e-mailu co nejdříve a těšíme se na rychlé vyřešení.


Děkujeme za pochopení a spolupráci.


S pozdravem,

[Vaše celé jméno]

[ID vašeho účtu nebo uživatelské jméno]

[Kontaktní informace]


Použil jsem tuto šablonu a poslal jsem ji dotčeným kasinům a také poskytovatelům plateb a společnosti, kterou jsem našel. Doposud jsem obdržel plnou náhradu od dvou společností, které se dohodly na vyrovnání s kasinem, které mi trvale zakázalo přístup na všechny jejich stránky a přimělo mě podepsat právní dokument, v němž se uvádí, že nebudu pokračovat v práci na jejich sesterských stránkách.


Bankuji také s Monzo, ale neměl jsem s nimi velkou radost, můžete přidat, co jste jim řekli.

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 2 měsíci

Ahoj Suttone.

Děkuji za výše uvedené, poslal jsem e-mailem týmu podpory kasina výše uvedenou šablonu, držím palce, abych se s nimi někam dostal, ale i tak jsem zahájil proces zpětného zúčtování.

Monzo bylo vlastně opravdu docela snadné, v aplikaci můžete hlásit problémy s transakcemi a vyplnit kroky v aplikaci, zpracovali mi automatické vrácení peněz do 30 minut. Jak již bylo řečeno, v aplikaci to ukazuje, že možná budou muset ode mě vzít peníze zpět 4. července, pokud budou na straně druhé strany.

Bohužel většina mých transakcí byla se společností Chase UK a nezdá se, že by bylo tak snadné je zaevidovat a zpracovat.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Jak dlouho po transakcích jste kontaktovali společnost Monzo a požádali o vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
kirekin
před 2 měsíci

Hmm, to vůbec nepomáhá. Pokusím se požádat svou banku, zda mi může poskytnout název více společností z výše uvedených deskriptorů, které jsem uvedl v mém původním příspěvku, a pokud něco uslyším, ozvu se. Každopádně stojí za to dát zpětným zúčtováním šanci, nikdy nevíte.

Zdá se, že tento je ukrajinský, kterého jsem kontaktoval, ale zatím jsem neměl štěstí, ale poslal jsem e-mail teprve včera.

Brzy poskytne aktualizace, ale věřím, že Spojené království by bylo jednodušší, protože existuje mnohem více pravidel a předpisů, tyto společnosti se o nás problémové hráče prostě nestarají a je to dravé, rád si myslím, že jim způsobujeme frustraci tím, že podáváme tyto věci. záleží, jestli uvidíme své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 2 měsíci

1 den.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Podařilo se mi získat refundace z níže uvedeného.


info@stockmarketimages

123Šablony

kasino velobet

Několik více než měsíce jsem pronásledoval Nohtos, futuremedia, fxtutorteam a několik dalších

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 2 měsíci

Podařilo se vám získat náhradu přímo z kasina velobet?

Jak jsi to udělal? Zdá se mi, že nepoužívají obchodníky třetích stran..Můžeš mi říct, co jsi jim napsal?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nemáte někdo emailové kontakty na tyto obchodníky?

-Právní služby v Bruselu

-Vibe Tours Nairobi

-Tercomwin Stockholm

- Madeuwin Stockholm

-Semadw Stockholm

-Agentura JG FZE

-GTTPS

Upraveno autorem před 2 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj

Při platbě debetní kartou využívají společnost Elegro, která platby zpracovává prostřednictvím třetí strany. Při platbě přes sepa je u platby vždy uveden název společnosti Santeda International BV, což je společnost, která vlastní Velobet (takže legitimní)


Poslal jsem jim e-mail při mnoha příležitostech a trvalo to čas, nakonec mi koupili jako gesto dobré vůle vrácení peněz, ale jak bylo uvedeno, musel jsem podepsat dopis od jejich právního týmu, v němž se uvádí, že se touto záležitostí nebudu dále zabývat. Nikdy nepřiznali odpovědnost pouze s uvedením rozdílů mezi hráčem a kasinem. Jakmile jsem podepsal vrácení peněz, bylo mi vyplaceno a oni mi zakázali vstup do všech svých kasin



Automaticky přeloženo:
Sutton
před 2 měsíci

Ve skutečnosti jsem také platil v kasinu Velobet prostřednictvím obchodníků třetích stran (Madeuwin, Tercomwin, Semadw, Mintmadcom) se sídlem ve Stockholmu.

Pokud nebudou chtít peníze vrátit, požádám svou banku o zpětné zúčtování.

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 2 měsíci

Potvrzuji, že Mydelivery je spojeno s webovou adresou taslink.ua

Poslal jsem jim e-mail, požádali mě o číslo kreditní karty a den transakce.

Po 2 dnech vrátili peníze.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Ahoj Carsix.

úžasný! Zatím jsem neměl štěstí.

mohl bys mi prosím dát e-mail, na který jsi poslal? A vaše šablona emailu?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

To je skvělá zpráva.


Máte e-mailovou adresu a kontakt ke sdílení?

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 2 měsíci

Souhlasit. Doposud jsem vznesl zpětná zúčtování, ale žádná radost.

Mohl byste se prosím podělit o jejich podrobnosti a e-mail, který jste poslali?

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 2 měsíci

filefile

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Poslal jsem e-mail na adresu na jejich webových stránkách s potvrzením o přečtení a vysokou prioritou. První snímek obrazovky

Následně jsem obdržel odpověď z kanceláře pro spory. Druhý snímek obrazovky


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ve kterém kasinu jste provedli transakci na Mydelivery?

Teď musím vystopovat Vibe Tours Nairobi. Na falešných stránkách mají pouze telefonní číslo.

Automaticky přeloženo:
1...4 5 6...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky