před 3 měsíci
Tohle je určitě zajímavé!
This is interesting for sure!
Dnes jsem měl úspěch s 'Destream Services'. Pokud s nimi někdo potřebuje podporu?
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
Mám nějaké transakce z Destream bohužel ano. Nějaké tipy?
Je to tak smutné, jak to ovlivňuje tolik lidí. Věřím, že úřady a platební společnosti jako VISA/Mastercard tomu budou brzy věnovat větší pozornost.
Znepokojivé je, že se zdá, že regulačním orgánům jako Kahnawake Gaming Commission (KGC) jde na kasinové skupiny jako Stardust Global Ltd snadno.
Nedávno jsem si stěžoval KGC na svou zkušenost, ale jejich odpověď jen poukázala na smluvní podmínky Stardust Global Ltd. Řekli, že "existuje možnost, že se může objevit jiné jméno" na fakturačních výpisech, ale to ve skutečnosti nepokrývá. Je to spíš jako: "existuje možnost, že použijeme náhodného falešného obchodníka, takže mu zaplatíte, aniž byste o tom věděli."
3.13. Uvědomte si prosím, že zatímco transakce kreditní kartou jsou na vašich fakturačních výpisech obvykle uvedeny jako „Stardust Global CCS Ltd" jako obchodník se záznamem, je možné, že se objeví jiné jméno. Máte-li jakékoli pochybnosti nebo dotazy týkající se vyúčtování, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu
I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?
It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.
What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.
I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."
3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance
Už jste se dostali k jejich podpoře? Na svých stránkách mají živý chat. Jen pokračujte v tlačení a každý den kontrolujte aktualizace.
Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.
Ó to je skvělé. Pro jaké obchodníky byli poskytovatelem? Vrátili se e-mailem?
Držím palce, vše se ti vrátí!
Oh that’s great. What merchants was they the provider for? Did they get back via email?
Fingers crossed all comes back for you!
Hrál jeden z nich hvězdu? Myslím, že pro ně byli na mém.
Was one of them playing star? I think they was on mine for them.
Poslal je do okolí teprve před týdnem. Stále to vyšetřují, řekli mi dnes e-mailem.
Měl jsem Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – to vše jim bylo zasláno. Bude zajímavé sledovat, s čím se vrátí.
Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.
I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Když jsem je poprvé kontaktoval - řekli, že vrátili částku. Musí tedy být spojeny s jiným obchodníkem, kterého jsem původně úspěšně kontaktoval (stále se snažím zjistit koho). Právě jsem jim včera poslal seznam s Playing Star atd.
When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..
chyťte mě zde a mohu aktualizovat, pokud něco zjistím
ebaums2024@proton.me
catch me on here and i can update if i find anything out
ebaums2024@proton.me
chyť mě tady a dám ti vědět
ebaums2024@proton.me
catch me on here and Ill let you know
ebaums2024@proton.me
Ahoj
Jsem na fóru nový, ale měl jsem zkušenost se situací falešného deskriptoru. Každý, kdo používá kasino Caracoa, tak činí kvůli gamstopu a kasina jsou si toho plně vědoma.
Měl jsem platby přes společnosti v Nigérii, Budapešti, Německu a Spojeném království, které se na mém bankovním výpisu zobrazují jako kancelářské potřeby atd., to vše je naprosto nepravdivé.
Morálně jako hazardní hráči víme, že jsme s těmito stránkami sázeli a používali kredity, ale jak věříte kasinu, které falešně zpracovává platby takovým způsobem, co jiného je falešné, hraní her, RTP atd.?
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, seznam pokračuje. Kasina obviňují zpracovatele, zpracovatelé obviňují kasino a společnosti, z nichž jsou platby filtrovány přes hru blbosti😂
Moje banky se zapojily a uvedly, že jde o obrovský průmyslový problém, který hazardní hráči zneužívají. Pokračujte v odesílání e-mailů a snažte se společnostem získat zkušenosti, na které včas odpoví.
Hi
I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.
I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.
Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂
My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.
Snažím se získat refundaci ze všech transakcí kreditními kartami, které byly poskytnuty společnostem třetích stran z jiných důvodů, než je hazard. Z velké části jsou to anglické, švédské a belgické touroperátory, realitní kanceláře a finanční společnosti. Téměř všechny nemají webovou stránku, na kterou se lze dostat z názvu uvedeného v transakci. Kontaktoval jsem společnost Visa a oni nemají žádný způsob, jak tyto společnosti vysledovat, a vyzvali mě, abych kontaktoval svou banku, abych získal zpětné zúčtování, pokud nezískám zboží nebo služby, které byly předmětem transakce.
Jediný obchodník, kterého se mi podařilo kontaktovat, byl Qpano, který mi okamžitě vrátil 500 EUR za transakci.
Chtěl jsem vědět, zda jste byli schopni kontaktovat jiné společnosti, než se rozhodnete pro cestu zpětného zúčtování prostřednictvím banky.
Tento kasinový systém je očividně nezákonný, protože obchází omezení kreditních karet. Měl jsem například nastavený blok na hazardní transakce, ale v těchto kriminálních kasinech se mi podařilo vložit několikrát.
Kasinoví guruové by to měli vzít v úvahu i při stížnostech a žádat vysvětlení od kasin, které takto nelegálně fungují.
Kasina podléhají přísným kontrolám praní špinavých peněz, zatímco si mohou dělat, co chtějí.
I am trying to get a refund from all credit card transactions that went to third party companies for reasons other than gambling. For the most part they are English, Swedish and Belgian tour operators, real estate agencies and financial companies. Almost all of them do not have a website that can be reached from the name that appears in the transaction. I contacted Visa and they have no way to trace these companies and invited me to contact my bank to obtain a chargeback if I did not obtain the goods or services that were the subject of the transaction.
The only merchant I managed to contact was Qpano who immediately refunded me a €500 transaction.
I wanted to know if you were able to contact other companies before opting for the chargeback route via bank.
This casino system is blatantly illegal because it bypasses credit card restrictions. For example, I had set a block on gambling transactions but I managed to deposit several times in these criminal casinos.
Casino gurus should also take this into account in complaints and ask for explanations from casinos that operate in this illegal way.
We are subjected to strict money laundering controls by the casinos while they can do whatever they want.
Sto cercando di ottenere un rimborso da tutte le transazioni con carta di credito giunte a società di terze parti con causali differenti dal gioco d'azzardo. Per la maggior parte sono Tour operator, agenzie immobiliari e società finanziarie Inglesi, svedesi e belghe. Quasi tutte non hanno un sito web raggiungibile dal nome che compare nella transazione. Ho contattato Visa e loro non hanno modo di risalire a queste società e mi hanno invitato a rivolgermi alla mia banca per ottenere il chargeback se non ho ottenuto il bene o servizio oggetto della transazione.
L'unico commerciante che sono riuscito a contattare è stato Qpano che mi ha rimborsato immediatamente una transazione di 500€.
Volevo sapere se siete riusciti a contattare altre società prima di optare per la strada del chargeback tramite banca.
Questo sistema dei casinò è palesemente illegale perché aggira le restrizioni sulle carte di credito. Io ad esempio avevo impostato un blocco sulle transazioni riguardanti il gioco d'azzardo ma sono riuscito a depositare svariate volte in questi casinò criminali.
Casinò guru dovrebbe tenere conto di questa cosa anche nei reclami e chiedere spiegazioni ai casinò che operano in questo modo illegale.
Noi siamo sottoposti dai casinò a controlli severi sul riciclaggio mentre loro possono fare ciò che vogliono.
Vskutku, uvádíte oprávněný názor.
Nejsme schopni vyřídit právní záležitosti, takže hráči by měli v první řadě kontaktovat banky a licenční úřad. Navíc jsou většinou zapojeni poskytovatelé plateb třetích stran, takže to je daleko mimo náš dosah 🙁
Indeed, you make a valid point.
We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁
To bych chtěl zkusit. Do jakého kasina jsi šel?
I'd like to try that. Which casino did you go to?
Ve kterých kasinech jste se setkali s Destreamem?
On which casinos did you encounter Destream?
Ahoj.
Nejsem si jistý, zda je toto vlákno stále aktivní, ale četl jsem, že mnoha lidem se podařilo získat náhradu od určitých lidí / míst.
Mohl byste prosím poradit, co jim píšete do emailů? Také jsem se stal obětí těchto falešně inzerovaných metod zpracování plateb, o kterých zde mnozí tvrdí, že jsou v rozporu s pravidly mastercard.
Platby, které jsem provedl, jdou do -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Má někdo nějaké jednání s některou z výše uvedených společností/obchodníků?
Na zdraví.
Hi There.
Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.
Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.
The payments I have made go to -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?
Cheers.
Ano, některým se nakonec podařilo získat peníze, podle toho, co zde psali. Budu rád, když se vám někdo ozve a pokusí se vám v této věci pomoci a také bych byl rád, kdyby vám bylo doporučeno získat peníze zpět.
Budu ti držet palce. 🤞
Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Nejprve je musíte najít a to není jednoduché. Z deseti najdete možná jeden nebo dva a mnohokrát mohou mít falešné webové stránky bez kontaktních údajů.
Pokud dokážete vysledovat e-mail obchodníka, stačí mu napsat, že žádáte o refundaci transakce provedené vaší kartou s uvedením podrobností s částkou a datem, a sdělit jim, že tato operace podléhá ze zákona zpětnému zúčtování, protože jste nikdy neobdrželi jakoukoli službu od nich.
First you have to find them and it's not easy. Out of ten you will find perhaps one or two and many times they may have fake websites without contact details.
If you can trace the merchant's email you simply have to write to them that you are requesting a refund of the transaction made with your card specifying the details with amount and date, telling them that that operation is legally subject to chargeback because you have never received any service from them .
Innanzitutto devi scovarli e non è facile. Su dieci ne trovi forse uno o due e tante volte possono avere siti web farlocchi senza specifiche di contatto.
Se riesci a risalire alla mail del commerciante devi semplicemente scrivergli che chiedi il rimborso della transazione effettuata con la tua carta specificando i dettagli con importo e data, dicendo loro che quell'operazione è soggetta legalmente a chargeback perché non avete mai ricevuto alcun servizio da loro.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.