před 10 měsíci
Dnes jsem měl úspěch s 'Destream Services'. Pokud s nimi někdo potřebuje podporu?
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
6
Dnes jsem měl úspěch s 'Destream Services'. Pokud s nimi někdo potřebuje podporu?
I had success with 'Destream Services' today. If anybody needs support with them?
Mám nějaké transakce z Destream bohužel ano. Nějaké tipy?
Je to tak smutné, jak to ovlivňuje tolik lidí. Věřím, že úřady a platební společnosti jako VISA/Mastercard tomu budou brzy věnovat větší pozornost.
Znepokojivé je, že se zdá, že regulačním orgánům jako Kahnawake Gaming Commission (KGC) jde na kasinové skupiny jako Stardust Global Ltd snadno.
Nedávno jsem si stěžoval KGC na svou zkušenost, ale jejich odpověď jen poukázala na smluvní podmínky Stardust Global Ltd. Řekli, že "existuje možnost, že se může objevit jiné jméno" na fakturačních výpisech, ale to ve skutečnosti nepokrývá. Je to spíš jako: "existuje možnost, že použijeme náhodného falešného obchodníka, takže mu zaplatíte, aniž byste o tom věděli."
3.13. Uvědomte si prosím, že zatímco transakce kreditní kartou jsou na vašich fakturačních výpisech obvykle uvedeny jako „Stardust Global CCS Ltd" jako obchodník se záznamem, je možné, že se objeví jiné jméno. Máte-li jakékoli pochybnosti nebo dotazy týkající se vyúčtování, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu
I have some transactions from Destream unfortunately yes. Any tips?
It's so sad how it's affecting so many people. I believe authorities and payment companies like VISA/Mastercard will pay more attention to this soon.
What's worrying is that regulators like the Kahnawake Gaming Commission (KGC) seem to be going easy on casino groups like Stardust Global Ltd. They're letting them continue these shady practices without much pushback.
I just recently complained to the KGC about my experience, but their response just pointed to Stardust Global Ltd's terms and conditions. They said "there is a possibility that a different name may appear" on billing statements, but that doesn't really cover it. It's more like, "there is a possibility that we will use a random fake merchant, so you'll pay them without knowing."
3.13. Please be aware that while credit card transactions are typically listed as 'Stardust Global CCS Ltd' acting as a Merchant of Record on your billing statements, there is a possibility that a different name may appear. If you have any doubts or questions regarding the billing statement, please feel free to contact our Customer Support for assistance
Už jste se dostali k jejich podpoře? Na svých stránkách mají živý chat. Jen pokračujte v tlačení a každý den kontrolujte aktualizace.
Have you got on to their support as of yet? They have a live chat on their website. Just keep pushing and checking everyday for an update.
Poslal je do okolí teprve před týdnem. Stále to vyšetřují, řekli mi dnes e-mailem.
Měl jsem Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – to vše jim bylo zasláno. Bude zajímavé sledovat, s čím se vrátí.
Only sent them to the around a week ago. They are still investigating they told me in an email today.
I had Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV - that has all been sent to them. Will be interesting to see what they come back with.
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb
Když jsem je poprvé kontaktoval - řekli, že vrátili částku. Musí tedy být spojeny s jiným obchodníkem, kterého jsem původně úspěšně kontaktoval (stále se snažím zjistit koho). Právě jsem jim včera poslal seznam s Playing Star atd.
When I first contacted them - they said they had refunded an amount. So they must be linked to another merchant who I had successfully contacted originally (still trying to figure out who). Have only just sent the list with Playing Star etc to them yesterday..
chyťte mě zde a mohu aktualizovat, pokud něco zjistím
ebaums2024@proton.me
catch me on here and i can update if i find anything out
ebaums2024@proton.me
Ahoj
Jsem na fóru nový, ale měl jsem zkušenost se situací falešného deskriptoru. Každý, kdo používá kasino Caracoa, tak činí kvůli gamstopu a kasina jsou si toho plně vědoma.
Měl jsem platby přes společnosti v Nigérii, Budapešti, Německu a Spojeném království, které se na mém bankovním výpisu zobrazují jako kancelářské potřeby atd., to vše je naprosto nepravdivé.
Morálně jako hazardní hráči víme, že jsme s těmito stránkami sázeli a používali kredity, ale jak věříte kasinu, které falešně zpracovává platby takovým způsobem, co jiného je falešné, hraní her, RTP atd.?
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, seznam pokračuje. Kasina obviňují zpracovatele, zpracovatelé obviňují kasino a společnosti, z nichž jsou platby filtrovány přes hru blbosti😂
Moje banky se zapojily a uvedly, že jde o obrovský průmyslový problém, který hazardní hráči zneužívají. Pokračujte v odesílání e-mailů a snažte se společnostem získat zkušenosti, na které včas odpoví.
Hi
I am new to the forum but have had experience in the false Descriptor situation. Everybody who uses a Caracoa casino is doing so because of gamstop and the casinos are fully aware.
I have had payments go through companies in Nigeria,Budapest,Germany and the uk all show on my bank statement as office supplies etc all totally false.
Morally as gamblers we know that we gambled with these sites and used the credits but how do you trust a casino that is falsely processing payments in such a way what else is false,Game Play, RTP, etc ??
Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, the list goes on. The casinos blame the processors the processors blame the casino and the companies the payments are bing filtered through play dumb😂
My banks have got involved and have stated this is a huge industry problem which the gamblers are being exploited. Keep sending the emails keep chasing the companies from experience they will reply in time.
Vskutku, uvádíte oprávněný názor.
Nejsme schopni vyřídit právní záležitosti, takže hráči by měli v první řadě kontaktovat banky a licenční úřad. Navíc jsou většinou zapojeni poskytovatelé plateb třetích stran, takže to je daleko mimo náš dosah 🙁
Indeed, you make a valid point.
We are unable to handle legal matters, so players should contact the banks and the licensing authority in the first place. Additionally, 3rd party payment providers are mostly involved, hence, this is far beyond our reach 🙁
To bych chtěl zkusit. Do jakého kasina jsi šel?
I'd like to try that. Which casino did you go to?
Ve kterých kasinech jste se setkali s Destreamem?
On which casinos did you encounter Destream?
Ahoj.
Nejsem si jistý, zda je toto vlákno stále aktivní, ale četl jsem, že mnoha lidem se podařilo získat náhradu od určitých lidí / míst.
Mohl byste prosím poradit, co jim píšete do emailů? Také jsem se stal obětí těchto falešně inzerovaných metod zpracování plateb, o kterých zde mnozí tvrdí, že jsou v rozporu s pravidly mastercard.
Platby, které jsem provedl, jdou do -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Má někdo nějaké jednání s některou z výše uvedených společností/obchodníků?
Na zdraví.
Hi There.
Not sure whether this thread is still active however I have read many people have manmaged to recieve refunds from certain people / places.
Please could you advise what you write to them in your emails? I have also fallen victim to these false advertised payment processor methods that many here claim is against mastercard rules.
The payments I have made go to -
Mydeliveryy
Zpaympf Theplatinum
Nikotpf Dnlectro
Wintermdse
Does anyone have any dealings with any of the above companies / merchants?
Cheers.
Ano, některým se nakonec podařilo získat peníze, podle toho, co zde psali. Budu rád, když se vám někdo ozve a pokusí se vám v této věci pomoci a také bych byl rád, kdyby vám bylo doporučeno získat peníze zpět.
Budu ti držet palce. 🤞
Yes, some of them managed to get money in the end, according to what they wrote here. I would be happy if someone would contact you and try to help you in this matter, and I would also be delighted if you could be advised to get the money back.
I will keep my fingers crossed for you. 🤞
Ahoj.
Zdá se, že Mydeliveryy souvisí s tímto webem https://www.taslink.ua/ – ukrajinský zpracovatel plateb, který mi ještě nevrátil můj e-mail.
Stále čekám na mou banku, aby mi poskytla další informace o jiných obchodníkech, ale požádal jsem o zpětné zúčtování u tolika plateb, kolik jen mohu. Podle rady na fóru jsem řekl, že operace podléhá ze zákona zpětnému zúčtování, protože jste od nich nikdy neobdrželi žádnou službu.
Doufejme, že moje banka dokáže získat zpět tyto prostředky, pokud ne, bude muset oslovit každou společnost a mám podezření, že to nebude fungovat příliš dobře.
Hi There.
Mydeliveryy seems to be related to this website https://www.taslink.ua/ - Ukraininian payment processor that hasn't yet returned my email.
Still waiting on my bank to give me further information on other merchants but I have requested a chargeback through my back on as many payments as I can. As per forum advice telling my back on the grounds that the operation is legally subject to chargeback because you have never received any service from them.
Hopefully my bank is able to recover these funds, if not will have to reach out to every company and I suspect that wont work too well.
Ahoj Jaro.
Měl jsem pár plateb přes Monzo Bank UK a dokázali mi vrátit 3 platby rovnou přes aplikaci. Bohužel nejvíce peněz jsem utratil z jiné karty související s Chase Bank UK a zdá se, že proces může být trochu zdlouhavější.
Pokud by se někdo mohl obrátit, aby mi pomohl poradit dále, bylo by to skvělé, protože tyto peníze opravdu potřebuji vrátit tbh.
Hi Jaro.
I had a few payments through Monzo Bank UK and they were able to refund 3 payments to me straight away through the app. Sadly, the most money I spent was from another card related to Chase Bank UK and seems the process may be a little more lengthy.
If anyone could reach out to help advice me further here, that would be great as I really need this money back tbh.
Oslovil jsem svou banku/y ohledně zpětných zúčtování za tyto, byla to jediná, o které dokázali najít více podrobností, a dali mi název společnosti, což znamenalo, že jsem našel jejich skutečné webové stránky, ale v bance je zobrazeno jako úplně jiné jméno prohlášení, opravdu odporné.
Měli jste štěstí při získávání dalších refundací a mohu se zeptat, co jste uvedli ve svých zpětných zúčtováních, abyste dostali refundace?
I reached out to my bank/s about chargebacks for these, this was the only one they were able to find more details on and gave me the company name which meant I could find their actual website however is shown as a completely different name on bank statement, disgusting really.
Have you had any luck on get any other refunds, and can I ask what you said on your chargebacks to get the refunds?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.