FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 4)

před 7 měsíci od kirekin
|
32077 zobrazení 597 odpovědí |
|
1...3 4 5...30
Přidat příspěvek
před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dnes jsem měl úspěch s 'Destream Services'. Pokud s nimi někdo potřebuje podporu?

Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 3 měsíci

Mám nějaké transakce z Destream bohužel ano. Nějaké tipy?


Je to tak smutné, jak to ovlivňuje tolik lidí. Věřím, že úřady a platební společnosti jako VISA/Mastercard tomu budou brzy věnovat větší pozornost.

Znepokojivé je, že se zdá, že regulačním orgánům jako Kahnawake Gaming Commission (KGC) jde na kasinové skupiny jako Stardust Global Ltd snadno.

Nedávno jsem si stěžoval KGC na svou zkušenost, ale jejich odpověď jen poukázala na smluvní podmínky Stardust Global Ltd. Řekli, že "existuje možnost, že se může objevit jiné jméno" na fakturačních výpisech, ale to ve skutečnosti nepokrývá. Je to spíš jako: "existuje možnost, že použijeme náhodného falešného obchodníka, takže mu zaplatíte, aniž byste o tom věděli."

3.13. Uvědomte si prosím, že zatímco transakce kreditní kartou jsou na vašich fakturačních výpisech obvykle uvedeny jako „Stardust Global CCS Ltd" jako obchodník se záznamem, je možné, že se objeví jiné jméno. Máte-li jakékoli pochybnosti nebo dotazy týkající se vyúčtování, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu


Automaticky přeloženo:
ChrisG
před 3 měsíci

Už jste se dostali k jejich podpoře? Na svých stránkách mají živý chat. Jen pokračujte v tlačení a každý den kontrolujte aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Má někdo Pay-Spro Aze Azerbaijan na svém seznamu? V současné době se snaží najít možný způsob, jak je kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Caspy
před 3 měsíci

Ó to je skvělé. Pro jaké obchodníky byli poskytovatelem? Vrátili se e-mailem?


Držím palce, vše se ti vrátí!

Automaticky přeloženo:
Caspy
před 3 měsíci

Hrál jeden z nich hvězdu? Myslím, že pro ně byli na mém.

Automaticky přeloženo:
Caspy
před 3 měsíci

Poslal je do okolí teprve před týdnem. Stále to vyšetřují, řekli mi dnes e-mailem.


Měl jsem Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – to vše jim bylo zasláno. Bude zajímavé sledovat, s čím se vrátí.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb

Automaticky přeloženo:
Caspy
před 3 měsíci

Když jsem je poprvé kontaktoval - řekli, že vrátili částku. Musí tedy být spojeny s jiným obchodníkem, kterého jsem původně úspěšně kontaktoval (stále se snažím zjistit koho). Právě jsem jim včera poslal seznam s Playing Star atd.

Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 2 měsíci

chyťte mě zde a mohu aktualizovat, pokud něco zjistím


ebaums2024@proton.me

Automaticky přeloženo:
kirekin
před 2 měsíci

chyť mě tady a dám ti vědět


ebaums2024@proton.me

Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 2 měsíci

Ahoj

Jsem na fóru nový, ale měl jsem zkušenost se situací falešného deskriptoru. Každý, kdo používá kasino Caracoa, tak činí kvůli gamstopu a kasina jsou si toho plně vědoma.

Měl jsem platby přes společnosti v Nigérii, Budapešti, Německu a Spojeném království, které se na mém bankovním výpisu zobrazují jako kancelářské potřeby atd., to vše je naprosto nepravdivé.

Morálně jako hazardní hráči víme, že jsme s těmito stránkami sázeli a používali kredity, ale jak věříte kasinu, které falešně zpracovává platby takovým způsobem, co jiného je falešné, hraní her, RTP atd.?

Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, seznam pokračuje. Kasina obviňují zpracovatele, zpracovatelé obviňují kasino a společnosti, z nichž jsou platby filtrovány přes hru blbosti😂

Moje banky se zapojily a uvedly, že jde o obrovský průmyslový problém, který hazardní hráči zneužívají. Pokračujte v odesílání e-mailů a snažte se společnostem získat zkušenosti, na které včas odpoví.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Snažím se získat refundaci ze všech transakcí kreditními kartami, které byly poskytnuty společnostem třetích stran z jiných důvodů, než je hazard. Z velké části jsou to anglické, švédské a belgické touroperátory, realitní kanceláře a finanční společnosti. Téměř všechny nemají webovou stránku, na kterou se lze dostat z názvu uvedeného v transakci. Kontaktoval jsem společnost Visa a oni nemají žádný způsob, jak tyto společnosti vysledovat, a vyzvali mě, abych kontaktoval svou banku, abych získal zpětné zúčtování, pokud nezískám zboží nebo služby, které byly předmětem transakce.

Jediný obchodník, kterého se mi podařilo kontaktovat, byl Qpano, který mi okamžitě vrátil 500 EUR za transakci.

Chtěl jsem vědět, zda jste byli schopni kontaktovat jiné společnosti, než se rozhodnete pro cestu zpětného zúčtování prostřednictvím banky.

Tento kasinový systém je očividně nezákonný, protože obchází omezení kreditních karet. Měl jsem například nastavený blok na hazardní transakce, ale v těchto kriminálních kasinech se mi podařilo vložit několikrát.

Kasinoví guruové by to měli vzít v úvahu i při stížnostech a žádat vysvětlení od kasin, které takto nelegálně fungují.

Kasina podléhají přísným kontrolám praní špinavých peněz, zatímco si mohou dělat, co chtějí.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 měsíci

Vskutku, uvádíte oprávněný názor.

Nejsme schopni vyřídit právní záležitosti, takže hráči by měli v první řadě kontaktovat banky a licenční úřad. Navíc jsou většinou zapojeni poskytovatelé plateb třetích stran, takže to je daleko mimo náš dosah 🙁


Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 2 měsíci

To bych chtěl zkusit. Do jakého kasina jsi šel?

Automaticky přeloženo:
ChrisG
před 2 měsíci

Ve kterých kasinech jste se setkali s Destreamem?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ahoj.

Nejsem si jistý, zda je toto vlákno stále aktivní, ale četl jsem, že mnoha lidem se podařilo získat náhradu od určitých lidí / míst.

Mohl byste prosím poradit, co jim píšete do emailů? Také jsem se stal obětí těchto falešně inzerovaných metod zpracování plateb, o kterých zde mnozí tvrdí, že jsou v rozporu s pravidly mastercard.

Platby, které jsem provedl, jdou do -

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf Dnlectro

Wintermdse

Má někdo nějaké jednání s některou z výše uvedených společností/obchodníků?

Na zdraví.

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 2 měsíci

Ano, některým se nakonec podařilo získat peníze, podle toho, co zde psali. Budu rád, když se vám někdo ozve a pokusí se vám v této věci pomoci a také bych byl rád, kdyby vám bylo doporučeno získat peníze zpět.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 2 měsíci

Nejprve je musíte najít a to není jednoduché. Z deseti najdete možná jeden nebo dva a mnohokrát mohou mít falešné webové stránky bez kontaktních údajů.

Pokud dokážete vysledovat e-mail obchodníka, stačí mu napsat, že žádáte o refundaci transakce provedené vaší kartou s uvedením podrobností s částkou a datem, a sdělit jim, že tato operace podléhá ze zákona zpětnému zúčtování, protože jste nikdy neobdrželi jakoukoli službu od nich.


Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...30
Jít na stránkuz 30 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky