FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 4)

před rokem od kirekin
|
469585 zobrazení 4897 odpovědí |
|
1...3 4 5...247
Přidat příspěvek
před 9 měsíci

Dnes jsem měl úspěch s 'Destream Services'. Pokud s nimi někdo potřebuje podporu?

Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 9 měsíci

Mám nějaké transakce z Destream bohužel ano. Nějaké tipy?


Je to tak smutné, jak to ovlivňuje tolik lidí. Věřím, že úřady a platební společnosti jako VISA/Mastercard tomu budou brzy věnovat větší pozornost.

Znepokojivé je, že se zdá, že regulačním orgánům jako Kahnawake Gaming Commission (KGC) jde na kasinové skupiny jako Stardust Global Ltd snadno.

Nedávno jsem si stěžoval KGC na svou zkušenost, ale jejich odpověď jen poukázala na smluvní podmínky Stardust Global Ltd. Řekli, že "existuje možnost, že se může objevit jiné jméno" na fakturačních výpisech, ale to ve skutečnosti nepokrývá. Je to spíš jako: "existuje možnost, že použijeme náhodného falešného obchodníka, takže mu zaplatíte, aniž byste o tom věděli."

3.13. Uvědomte si prosím, že zatímco transakce kreditní kartou jsou na vašich fakturačních výpisech obvykle uvedeny jako „Stardust Global CCS Ltd" jako obchodník se záznamem, je možné, že se objeví jiné jméno. Máte-li jakékoli pochybnosti nebo dotazy týkající se vyúčtování, neváhejte se obrátit na naši zákaznickou podporu


Automaticky přeloženo:
ChrisG
před 9 měsíci

Už jste se dostali k jejich podpoře? Na svých stránkách mají živý chat. Jen pokračujte v tlačení a každý den kontrolujte aktualizace.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Má někdo Pay-Spro Aze Azerbaijan na svém seznamu? V současné době se snaží najít možný způsob, jak je kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před 9 měsíci

Ó to je skvělé. Pro jaké obchodníky byli poskytovatelem? Vrátili se e-mailem?


Držím palce, vše se ti vrátí!

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před 9 měsíci

Hrál jeden z nich hvězdu? Myslím, že pro ně byli na mém.

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před 9 měsíci

Poslal je do okolí teprve před týdnem. Stále to vyšetřují, řekli mi dnes e-mailem.


Měl jsem Game Player, Titi Miti Limited, Playing Star, Gaming Group, Gamer TV – to vše jim bylo zasláno. Bude zajímavé sledovat, s čím se vrátí.

Automaticky přeloženo:
před 9 měsíci

Ejsbia. Aiiw. Wiievvevieh s aiiwbvebididbdbnsisisi znsllaiwbsb

Automaticky přeloženo:
Anonymized589
před 9 měsíci

Když jsem je poprvé kontaktoval - řekli, že vrátili částku. Musí tedy být spojeny s jiným obchodníkem, kterého jsem původně úspěšně kontaktoval (stále se snažím zjistit koho). Právě jsem jim včera poslal seznam s Playing Star atd.

Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 8 měsíci

chyťte mě zde a mohu aktualizovat, pokud něco zjistím


ebaums2024@proton.me

Automaticky přeloženo:
kirekin
před 8 měsíci

chyť mě tady a dám ti vědět


ebaums2024@proton.me

Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 8 měsíci

Ahoj

Jsem na fóru nový, ale měl jsem zkušenost se situací falešného deskriptoru. Každý, kdo používá kasino Caracoa, tak činí kvůli gamstopu a kasina jsou si toho plně vědoma.

Měl jsem platby přes společnosti v Nigérii, Budapešti, Německu a Spojeném království, které se na mém bankovním výpisu zobrazují jako kancelářské potřeby atd., to vše je naprosto nepravdivé.

Morálně jako hazardní hráči víme, že jsme s těmito stránkami sázeli a používali kredity, ale jak věříte kasinu, které falešně zpracovává platby takovým způsobem, co jiného je falešné, hraní her, RTP atd.?

Mydelivary, 123Templates, Info@Stockimage, Nohtos, seznam pokračuje. Kasina obviňují zpracovatele, zpracovatelé obviňují kasino a společnosti, z nichž jsou platby filtrovány přes hru blbosti😂

Moje banky se zapojily a uvedly, že jde o obrovský průmyslový problém, který hazardní hráči zneužívají. Pokračujte v odesílání e-mailů a snažte se společnostem získat zkušenosti, na které včas odpoví.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 8 měsíci

Vskutku, uvádíte oprávněný názor.

Nejsme schopni vyřídit právní záležitosti, takže hráči by měli v první řadě kontaktovat banky a licenční úřad. Navíc jsou většinou zapojeni poskytovatelé plateb třetích stran, takže to je daleko mimo náš dosah 🙁


Automaticky přeloženo:
dbeasley4
před 8 měsíci

To bych chtěl zkusit. Do jakého kasina jsi šel?

Automaticky přeloženo:
ChrisG
před 8 měsíci

Ve kterých kasinech jste se setkali s Destreamem?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj.

Nejsem si jistý, zda je toto vlákno stále aktivní, ale četl jsem, že mnoha lidem se podařilo získat náhradu od určitých lidí / míst.

Mohl byste prosím poradit, co jim píšete do emailů? Také jsem se stal obětí těchto falešně inzerovaných metod zpracování plateb, o kterých zde mnozí tvrdí, že jsou v rozporu s pravidly mastercard.

Platby, které jsem provedl, jdou do -

Mydeliveryy

Zpaympf Theplatinum

Nikotpf Dnlectro

Wintermdse

Má někdo nějaké jednání s některou z výše uvedených společností/obchodníků?

Na zdraví.

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 8 měsíci

Ano, některým se nakonec podařilo získat peníze, podle toho, co zde psali. Budu rád, když se vám někdo ozve a pokusí se vám v této věci pomoci a také bych byl rád, kdyby vám bylo doporučeno získat peníze zpět.

Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj.

Zdá se, že Mydeliveryy souvisí s tímto webem https://www.taslink.ua/ – ukrajinský zpracovatel plateb, který mi ještě nevrátil můj e-mail.

Stále čekám na mou banku, aby mi poskytla další informace o jiných obchodníkech, ale požádal jsem o zpětné zúčtování u tolika plateb, kolik jen mohu. Podle rady na fóru jsem řekl, že operace podléhá ze zákona zpětnému zúčtování, protože jste od nich nikdy neobdrželi žádnou službu.

Doufejme, že moje banka dokáže získat zpět tyto prostředky, pokud ne, bude muset oslovit každou společnost a mám podezření, že to nebude fungovat příliš dobře.


Automaticky přeloženo:
Jaro
před 8 měsíci

Ahoj Jaro.

Měl jsem pár plateb přes Monzo Bank UK a dokázali mi vrátit 3 platby rovnou přes aplikaci. Bohužel nejvíce peněz jsem utratil z jiné karty související s Chase Bank UK a zdá se, že proces může být trochu zdlouhavější.

Pokud by se někdo mohl obrátit, aby mi pomohl poradit dále, bylo by to skvělé, protože tyto peníze opravdu potřebuji vrátit tbh.

Automaticky přeloženo:
kirekin
před 8 měsíci

Oslovil jsem svou banku/y ohledně zpětných zúčtování za tyto, byla to jediná, o které dokázali najít více podrobností, a dali mi název společnosti, což znamenalo, že jsem našel jejich skutečné webové stránky, ale v bance je zobrazeno jako úplně jiné jméno prohlášení, opravdu odporné.

Měli jste štěstí při získávání dalších refundací a mohu se zeptat, co jste uvedli ve svých zpětných zúčtováních, abyste dostali refundace?

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...247
Jít na stránkuz 247 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky