Jak jste se dostali do kontaktu se Straridges.com?
Moje maily nejsou doručovány a nereagují na kontaktní formulář na svých stránkách.
How did you get in touch with Straridges.com?
My mails are not delivered and they do not respond to the contact form on their website.
Hur kom du i kontakt med Straridges.com?
Mina Mail blir inte levererade och kontakt formuläret på deras hemsida svarar dom inte på.
Bohužel uživatel požádal o uzavření účtu a nebude vám schopen odpovědět.
Unfortunately the user has requested to close the account, and won't be able to give you the answer.
Uživatel, kterého jste se pokusili kontaktovat, se rozhodl opustit komunitu Casino Guru tím, že požádal o uzavření svého účtu. Uživatelské jméno se tedy nyní zobrazuje jako „Anonymizované" a nedostanete odpověď. Omlouvám se.
The user you tried to get in touch decided to leave the Casino Guru community by asking to close his or her account. Thus, the username is now shown as "Anonymized," and you won't get a reply. I'm sorry.
Na bankovních výpisech mám spoustu transakcí od wintermdse. Poslal jsem jim všechny důkazy, ale zdá se, že teď ode mě ztichli. Zaměřujeme se na transakce v hodnotě 3000 liber?
I've got lots of transactions from wintermdse on my bank statements. I've sent them all the evidence but they appear to have gone quiet on me now. We're looking into £3000 worth of transactions though?
Mám advokáta Ad Wadata a Právní služby
Ad Wadata mají webové stránky, jak jste možná viděli, ale nereagují, když jim píšete
I have Ad Wadata and Legal Services attorn
Ad Wadata have a website as you might have seen, but they are non-responsive when you write to them
Měl jsem právní služby. Provedl jsem zpětné zúčtování prostřednictvím své banky a právní služby mi vrátily peníze přímo z oznámení, které obdrželi od banky
I had legal services.. I did a chargeback through my bank and legal services refunded me directly from the notification they received from the bank
Bankuji s Barclays. Spustil jsem svou aplikaci a zpochybnil transakci. Vysvětlil jsem, že to bylo pro kasino a neodpovídá popisu obchodníka na mém výpisu z účtu. Měl jsem peníze zpět v bance do 2 týdnů x
I bank with Barclays. I went on my app and disputed the transaction. Explained that this was for a casino and doesn't match the description of the merchant on my bank statement. Had the money back in my bank within 2 weeks x
Zajímavý. Nezpochybňovali, že jste autorizoval platby? Nebo se možná pravidla liší v závislosti na bance/zemi
Interesting. Didn’t they question that you authorized the payments? Or maybe the rules are different depending on the bank/country
Technicky nezískali právní služby a neodpovídali obchodníkovi na transakci, takže museli dostát zpětnému zúčtování. Může to být ve vaší zemi jiné!? Nejsem si jistý, jestli s tím dokážeš bojovat
Technically didn't receive legal services and didn't match the merchant on the transaction so they had to honour the chargeback. May be different in your country!? Not too sure if you could fight it
Jsem rád, že jsem viděl toto vlákno. Hledáte také pomoc ohledně kontaktování těchto společností
Jak je uvedeno na bankovních výpisech
Coinshop.work
Vklad pomocí kryptoměny
Nikotpf*neexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*platina
Glad I seen this thread. Looking for some assistance aswell regarding contacting these companies
As shown on bank statements
Coinshop.work
Deposit by crypto
Nikotpf*nexpulse
Zpaympf*toolshaven
Zpaympf*theplatinum
Získal jsem refundace přímo od Stockimagemartu a 123 šablon. Ví někdo, přes který zpracovatel plateb by tyto platby byly provedeny, protože ve stejný den mám platby zasílané na řadu jiných maloobchodních webů, na které se mi zatím nepodařilo obnovit/najít kontakty. Vše vyrobeno v kasinu Celsius:
Digikey (tvrdit, že nemohou najít platby)
Slimfit
Officehut
Hádanka
Nekonečno
I have obtained refunds directly from Stockimagemart and 123 Templates. Does anyone know which payment processor these would have been made through as I have payments sent to a number of other retail websites on the same day which I have not been able to recover/find contacts for yet. All made to Celsius Casino:
Digikey (claim they can’t find the payments)
Slimfit
Officehut
Enigma
Infinity
Navíc jsem našel nějaké platby do kasina Nine, které šly do MonsterIT Tallinn. MonsterIT má webovou stránku a e-mailovou adresu, ale nedoufá v odpověď. Ví někdo, koho Nine Casino/Uno Digital BV/Scartesu Ltd používá k platbám?
Plus I have found some payments to Nine Casino which went to MonsterIT Tallinn. MonsterIT have a website and email address but not hopeful for a response. Anyone know who Nine Casino/Uno Digital B.V. /Scartesu Ltd use for payments?
Přesně tak, nereagují na žádné maily.
A nemůžu nic najít o právníkovi Právních služeb
Exactly, they don't respond to any mails.
And I can't find anything about the Legal Services attorney
Precis, dom svarar inte på några Mail.
Och Legal Services attorn hittar jag ingenting på
Ahoj všichni.
Ode mě jen rychlá aktualizace.
V současné době obdržel další náhradu od společnosti WinterMDSE za dalších 500 GBP. - Vrácené částky činily 1058 GBP.
Refundace také přijata od Destream.net - DSTRLD a DSTLTD.
Stále pronásleduje několik dalších, ale od mnoha společností není slyšet odpověď.
Kdokoli, kdo se ptá, jak požádat o vrácení peněz, si prosím přečtěte předchozí příspěvky v tomto vláknu.
Hi All.
Just a quick update from me.
Currently received a further refund from WinterMDSE for another £500. - Refunds totalled £1058.
Refund also received from Destream.net - DSTRLD and DSTLTD.
Still chasing a few others, yet to hear a response from many companies.
To any people enquiring on how to request a refund, please read through previous posts in this thread.
Ahoj.
Refundace přijatá od Nikotpf*nexpulse jako poskytovatele plateb je Elegro.
Obraťte se na elegro a podívejte se na předchozí komentáře v tomto vlákně.
Zpaympf se také snažím pronásledovat.
Hi There.
Refund recieved from Nikotpf*nexpulse as payment provider is Elegro.
Reach out to elegro, and check previous comments in this thread.
Zpaympf I am also trying to chase down.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.