před 6 měsíci
0
Takže moje následná otázka samozřejmě zní, můžete nejprve vyčistit účet, pokud se vůbec odvážíte mít peníze. atd .. měl by ses bát i s vrácením peněz mimo kontakt s revolutem ale stejně to šlo do revolutu.: shit
So my follow-up question is of course, can you clear the account first, should you even dare to have money left. etc .. should you be afraid even with refunds outside of contact with revolut but it still went to revolut.: shit
Så min följdfråga blir givetvis, får du rensa kontot innan, ska man ens våga ha pengar kvar. osv .. ska man va rädd även vid refunds utanför kontakt med revolut men det ändå gått till revolut.: shit
ano, posílají upomínkové e-maily, že účet bude brzy uzavřen a že musíte vyplatit peníze, které máte. Během doby, kdy vám bylo řečeno, že účet bude brzy uzavřen, však zablokují určité služby, takže nemůžete přijímat převody ani převádět sami, pak je musíte požádat o pomoc. Peníze však můžete obdržet na svou kartu, nikoli však bankovním převodem
yes, they send out reminder emails that the account will be closed soon and that you must pay out the money you have. But they lock certain services during the time you have been told that the account will be closed soon, so you cannot receive transfers or transfer yourself, then you have to ask them for help. But you can receive refunds to your card, but not bank transfers
jodå, dom skickar ut påminnelsemail att kontot stängs snart och att man ska betala ut pengarna man har. Men dom låser vissa tjänster under tiden man fått besked att kontot ska stängas snart så man kan inte ta emot överföringar eller föra över själv, då måste man be dom om hjälp. Men man kan ta emot återbetalningar till sitt kort, men inte banköverföringar
info@altpay.ukby mělo být altpay /alpay
Kontaktujte je
frontnode by to měl být. Kontaktujte tento e-mail, doufám, že to pomůže
info@altpay.uk should be altpay /alpay
Contact them
frontnode should be that one. Contact that email, hope this helps
Expressiveera začala splácet všechny mé vklady, žádná pošta, ale v aplikaci Revolut vidím „čeká se na vrácení peněz".
Bavíme se zde o 1000 eurech, jako je 15 transakcí.
Zdá se tedy, že se zde věci opravdu rychle hýbou. Děkujeme za veškerou dosavadní pomoc!
Expressiveera has started to payback all my deposits, no mail but i can see "waiting refund" in my Revolut app.
We talking about 1000 euros here, like 15 transactions.
So it seems things are really moving fast here. Thanks for all the help so far!
Hej, jaké kasino?
pokračovali jste ve zpětných zúčtováních?
Děkuji
Hey, which casino?
did you proceed with chargebacks?
thank you
Poslal jsi e-mail expressiveera? Udělal jsem v ( support@expressiveera.com ), ale nedostali jste žádnou odpověď nebo jak jste je oslovili, abyste získali zpětné zúčtování?
Did you email expressiveera? I did at (support@expressiveera.com) but haven't got any response or how did you approach them to get the chargeback?
Zcela jistě pochází z neomezeného casina.com (licence MGA) Malta.
Nedostal jsem od nich žádnou poštu, jen mi vše vrátili, takže čekám, může to trvat 1-2 dny, než to všechno uvidím na svém účtu.
Včera jsem jim poslal e-mail a jen jsem jim vysvětlil situaci a že jsem jejich služby nevyužil atd
Pretty sure its from unlimitedcasino.com (MGA licens) Malta.
I got no mail from them, they just refunded everything so im waiting, it can take 1-2 days before i see it all on my account.
I emailed them early yesterday and just explained the situation, and that i havent used their services etc
Oh, nepožádal jsem kasino o vrácení peněz, kontaktoval jsem expressiveera.com a řekl jsem o situaci a že jsem neplatil za jejich službu atd 🙂
Oh, i didnt asked the casino for refund, i contacted expressiveera.com and told about the situation and that i didnt pay for thier service etc 🙂
Někdo ze Švédska, komu byla vrácena částka na základě žádosti o refundaci od švédské banky?
Anyone from Sweden who got a refund by applying for a refund from a Swedish bank?
Någon från Sverige som fått tillbaka genom att ansökt om återbetalning från någon svensk bank?
Ahoj lidi, tady jsou skvělé informace. Posílal jsem e-maily společnostem, které jsem našel v těchto příspěvcích, ale jediné místo, které ode mě vzalo několik plateb, je. ZPDG, DSLTD a Dstrltd. Zabýval se někdo těmito transakcemi a obdržel nějaké informace.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Ahoj promiň, o co šlo? Posílám e-maily přímo obchodníkům, než budu účtovat poplatek zpět přímo mé bance.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Je tady někdo v kontaktu s tsindou limited, nairobi?
Právě se objevují různé herní weby, které říkají, že jsou partnery společnosti Tsinda limited pro platby 😕
Jeden z nich odpověděl:
Milá Lucid,
Obdrželi jsme vaši žádost. Kontaktovali jste však špatnou stranu. Svůj dotaz směřujte do své banky, protože jsou pro ně vhodným kanálem
řešení takových záležitostí.
S pozdravem,
Podpora GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
Nemusíte posílat dokumentaci/potvrzení objednávky, že jste ji neobdrželi? Píše se, že bez toho reklamaci nevyřídí.
Don't you have to send documentation/order confirmation that you didn't receive it? It says that they do not process the complaint without it.
Måste du inte skicka med underlag/orderbekräftelse på att du inte fått det? Det står att de inte behandlar reklamationen utan det.
Někdo, kdo byl v kontaktu s Altpay?
Jejich web je vlastně jeden z těch serióznějších. Mám uloženy OBROVSKÉ (50 000 EUR +) částky od června do října 2023. Vím, že je to trochu na pozdější straně, ale vždy můžete doufat…
Anyone that have been in contact with Altpay?
Their website is actually one of the more serious looking ones. I have HUGE (50k euro +) amounts deposited June-Oktober 2023. I know it is a bit on the later side, but you can always hope…
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.