před týdnem
Skvěle Děkuji,
Zkoušeli jste to také u jiných poskytovatelů, kde jste dostali náhradu.
Great, thank you,
Did u also try this on other Providers, where u got a refund.
0
Skvěle Děkuji,
Zkoušeli jste to také u jiných poskytovatelů, kde jste dostali náhradu.
Great, thank you,
Did u also try this on other Providers, where u got a refund.
Už jste něco dostali? Jaké odpovědi dostáváte od Wintermads?
Have you received anything yet? What replies are you getting from wintermads?.
Před dvěma týdny mi napsali, že 6 měsíců, během kterých by mohlo být vrácení peněz zpracováno, uplynulo, ale ve stejném e-mailu mě požádali o fotografii kreditní karty a výpisu z účtu.
Od toho dne už nic.
Pouze standardní chatové odpovědi „čekejte prosím na zpětnou vazbu".
Teď si říkám, že už peníze nevrátí..
Měli jste nějaké aktualizace? Na co se tě ptali, když ti naposledy psali?
Two weeks ago they wrote to me that the 6 months within which the refund could be processed would have passed, but in the same email they asked me for a photo of the credit card and bank statement.
From that day on, nothing more.
Only standard "please wait for feedback" chat responses
I'm thinking now that they won't refund anymore..
Have you had any updates? What did they ask you the last time they wrote to you?
Due settimane fa mi hanno scritto che sarebbero passati i 6 mesi entro cui si poteva elaborare il rimborso però nella stessa mail mi hanno chiesto foto della carta di credito ed estratto conto bancario.
Da quel giorno più nulla.
Solo le risposte standard via chat "attenda un riscontro in merito"
Sto pensando ormai che non rimborseranno più..
Te hai più avuto aggiornamenti? Cosa ti hanno chiesto l'ultima volta che ti hanno scritto?
Miny to samé, asi před 2 týdny mě požádali o výpisy z účtu a fotografii karty a řekli, že jejich provozní oddělení to vyšetřuje, a od té doby jsem e-mailem několikrát a bez odpovědi.
Mines the same, about 2 weeks ago they asked me for bank statements and photo of card and said their operations department are investigating and I've emailed quite a few times since then and had no response at all.
K čemu vaše transakce prošla přes Zinzipay?
To what have your transaction gone throught Zinzipay?
https://urlscan.io/search/#filename:"checkout_pgm.js"
existuje několik podobných webových stránek, které mají všechny název checkout_pgm.js. Takže pravděpodobně souvisí s gamerdir Nejste si jisti poskytovatelem. Existuje odkaz na něco, co se nazývá „bezpečné platby", ale nejsem si jistý, zda se to týká poskytovatele nebo je to jen nějaký obecný text.
https://urlscan.io/search/#filename:"checkout_pgm.js"
there are several similar websites who all have the filename checkout_pgm.js. So they are likely related with gamerdir Not sure about the provider though. There is a reference to something called "safe payments" but am unsure if its related to a provider or is just some generic text.
ano, všiml jsem si dvou na tomto seznamu, gamerdir a textnatura
yeah, I have noticed two on that list, gamerdir and textnatura
Zdá se, že mnoho z nich odkazuje na tuto platební bránu - plugins/woocommerce-payment-gateway- mrawikn
Woocommerce je však k ničemu, netuším, na co mrawikn poukazuje
a lot of them seem to all reference this payment gateway - plugins/woocommerce-payment-gateway-mrawikn
Woocommerce useless though, no idea what mrawikn points to
zapojte tento rozpor, pro společné úsilí lol - https://discord.gg/8zfpgQmH
hit up this discord, for joint effort lol - https://discord.gg/8zfpgQmH
Mám na seznamu stejné poskytovatele a nenašel jsem na ně žádný kontakt 😕 Provedl jsem chargeback a čekal na odpověď z banky.
Možná tohle je iwc? Už jsem psala do hodinek iwc a International Woman's Club (IWC) odpověděli, že mám hloupou hlavu 😂😂😂😂😂 ale stojí za to vyzkoušet!
I have the same providers on my list and didn’t find any contact to them 😕 I made a chargeback and waiting for answer from the bank.
Maybe this one the iwc? I already wrote to iwc watches and International Woman’s Club(IWC) they answered like I’m stupid in the head 😂😂😂😂😂 but worth to try!
Připadá mi divné, že nás požádali o doklady a pak nepokračovali v vrácení peněz.
I find it strange that they asked us for documents and then did not proceed with the refund.
Trovo strano che ci abbiano chiesto dei documenti per poi non procedere col rimborso.
Nedokázali jsme rozpoznat jazyk, ve kterém jste napsali odpověď. Vyberte váš jazyk z následujících možností
Váš příspěvek byl odeslán administrátorům fóra k přezkoumání, aby se ujistili, že splňuje pravidla této komunity. O výsledku tohoto procesu obdržíte e-mail do 48 hodin.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Všimli jsme si, že používáte funkci AdBlock. Nezobrazujeme žádné reklamy, ale odkazy na některá kasina nemusí se zapnutým AdBlockem fungovat. Abyste mohli navštívit všechna uvedená kasina, vypněte prosím AdBlock nebo náš web zařaďte na bílou listinu.