Ahoj kluci.
S velkou radostí čtu o všech úspěšných refundacích zde a o nás frustrujících peklo z těchto zmetek, kteří se modlí za problémové hráče. Zatímco jsem vkládal, stejně jako vy ostatní, předpokládám, měl jsem blokování hazardu, a protože transakce jsou uvedeny jako další věci, obešel jsem to.
Několik lidí se mě zeptalo na WINTERMADS, při dvou příležitostech mi téměř okamžitě vrátili peníze. Navrhoval bych pokračovat v zasílání e-mailů a vytváření lístků na podporu. Celý proces trval asi 1-4 dny.
DSLT a Dstl jsou spřízněni s destream.net, který mi také vrátil peníze, těmto klukům to však trvalo trochu déle, 1-2 týdny.
Zajímalo by mě, jestli by mi někdo mohl poskytnout nějaké informace o kurzech Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - to jsou zbývající 3 obchodníci, které mám a od všech podvodných obchodníků by mi byly vráceny peníze.
Hi Guys.
I am so pleased to read of all the successful refunds here and us frustrating the living hell out of these scumbags who pray on problem gamblers. Whilst I was depositing, like the rest of you I assume, I had a gambling block and as the transactions are listed as other things it bypassed that.
I have had a few people ask me about WINTERMADS, they refunded me almost instantly on two occasions, I would suggest keep emailing and creating support tickets. Took maybe 1-4 days for the entire process.
DSLT and Dstl are related to destream.net who also refunded me, these guys however took a little longer, 1-2 weeks.
I'm wondering if anyone could provide me with any info on Visiola Easy Courses, FRENNO, Zfpay the platinum - these are the remaining 3 merchants I have and would receive a refund from all scam merchants.
Myslím, že MGA před tímto druhem praxe zavírá oči. Nezkoušel jsem podat stížnost přímo na MGA, ale tipl bych si, že by to nepovažovali za oprávněnou stížnost. celá země je proboha jen fronta na praní špinavých peněz
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Byli jste s Deastreamem v kontaktu pouze přes chat na jejich stránkách nebo máte e-mail? V chatu mi vůbec neodpovídají.
Were you only in contact with Deastream via the chat on their webpage or do you have an e-mail? They are not respondent at all to me in the chat.
Jak se vám podařilo získat vrácení peněz z dstld destream? Kontaktoval jsem je jako 10 krát hodit chat ... stále žádná odpověď nebo vrácení peněz
How did u manage to get the Refund from dstld destream? I contacted them like 10 times throw the Chat… still no answer or Refund
Visiola je zmíněn s supportmail některé stránky zpět, lidé dostali náhrady.
Jsem na 99,9%, že platina je https://theplatinum.co/
Protože v Africe mají stejného stinného generálního platebního partnera:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 PO BOX 53854 - 00200, NAIROBI. 9 SPORTOVNÍ CESTA, WESTLANDS, NAIROBI.
Stále se snažím dostat do kontaktu s Tsindou bez výsledků, dnes jsem poslal platinu.
Visiola is mentioned with supportmail some sites back, people got refunds.
Im 99,9% that platinum is https://theplatinum.co/
Because they got the same shady General payment partner in Africa:
TSINDA ENTERTAINMENT LTD PVT-BEUX5PZ5 P.O. BOX 53854 - 00200, NAIROBI. 9 SPORTS ROAD, WESTLANDS, NAIROBI.
Im still trying to get in contact with Tsinda without results, mailed platinum earlier today.
Myslím, že za poslední 2 měsíce, kdy přestali odpovídat, vrátili mnoha lidem peníze. Mnoho lidí od nich obdrželo vrácení peněz, ale za poslední 2 týdny se tyto informace rozšířily na Flashback a další fóra
I think they have refunded to Many people the last 2 months that they Stop answering now.. many here have recieved refunds from them but in the last 2 weeks that info have spread to Flashback and other forums
Poslal jsem platinu několik e-mailů a žádná odpověď.. platby zpracovává magua pay, která také neodpovídá.. visiola ode mě za poslední měsíc obdržela 10 e-mailů a žádná odpověď ani vrácení peněz
I have sent the platinum several emails and no Answer.. the payments are processed by magua pay who also not answer.. visiola have recieved 10 emails from me in the past month and no response or refund
Hledal jsem a hledal jsem to, ale nemůžu najít vůbec nic.
I've searched and looked into this one but cannot find anything at all.
Několikrát jsem je kontaktoval prostřednictvím možnosti živého chatu, pronásledoval je denně atd.
Jen jim řekl, že poplatky jsou nezákonné atd
I contacted them through the live chat option a few times, chased them up daily etc.
Just told them the charges were illegal etc
Jsem trochu zmatený z Wintermads, protože se zdají být opravdovou společností, takže nechápu, proč zpracovávali transakce pro tato online kasina, i když se dívají online, vystupují ve fintech publikacích a je tam rozhovor s jejich generálním ředitelem, nějaké nápady co se s nimi a těmito platbami děje?
I'm a bit confused by wintermads as they do seem a genuine company so I don't understand why they have processed transactions for these online casinos, even looking online they feature in fintech publications and there is an interview with their CEO, any ideas what is going on with them and these payments?
Ani nemám ponětí, abych byl upřímný, ze všech se zdají být více legitimní než ostatní, takže mi to nedává moc smysl. Mám však pocit, že mnoho poskytovatelů kryptoměn, kteří vám umožňují vkládat na tyto stránky, buď netuší, že my jako spotřebitelé můžeme kvůli těmto chybným obchodním kódům zúčtovat zpětné platby, a našli jsme mezeru, NEBO se na nás modlí a také doufají, že si to vůbec neuvědomujeme.
Mám podezření, že mnoho společností je nyní zahlceno těmito druhy e-mailů a provádějí další vyšetřování toho, co se nyní děje, musely vrátit peníze spoustě nešťastným zákazníkům.
I have no idea either to be honest, out of everyone they seem legit more than others too so it doesn't make much sense to me. However, I feel many crypto providers who allow you to deposit to these sites are either unaware we as consumers can chargeback due to these faulty merchant codes and we have found a loophole OR they are praying on us and also hoping we are completely unaware.
I suspect a lot of companies are now being flooded with these sorts of emails and doing further investigation into what is happening now they've had to refund lots of unhappy customers.
Pro které kasino byly vaše transakce ve wintermads?
Which casino were your wintermads transactions for?
Canapay.io uzavřel svou poštu. Řekli také, že moje platby jsou příliš staré, protože již zaplatili daň, což jsou vklady ve výši více než 10 000 eur
Canapay.io has closed their mail. They also said that my payments were too old because they had already paid the tax fat were deposits of over 10k euros
Canapay.io har stängt deras mail. Dom sa också att mina betalningar va för gamla eftersom dom redan betalt skatten feta var insättningar på över 10k euro
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.