Nikdy jsem neměl problém, protože jsem předtím četl podmínky tohoto kasina.
Ale to je spíš obecná věc ohledně licencí, že tu nejsou od toho, aby nás chránily, jsou to jen chmýří.
I never had the problem, as I read the T&C's before with this casino.
But it's more a general thing about licenses, that they are not there to protect us, it's just fluff.
Ano, 1-2 dny poté, co jsem je odeslal. Vůbec žádná odezva
Yes I did, 1-2 days after i mailed them. No response at all
Jen bych informaci poslal, zvlášť když jde o hodně peněz.
A také jim připomeňte, že transakce byly zpracovány nesprávně a pokud by byly zpracovány správně, nebyly by zpracovány vůbec. Povolením těchto transakcí se tedy mýlili a porušili pravidla Visa/MasterCard a měli by je vrátit.
Nebo něco takového. Nevím přesně, jak bych to formuloval.
Nejste si jisti, jak komunikace vypadala dříve, ale předpokládám, že tvrzení o nepřijetí nákupů nebo něco jiného by mohlo fungovat?
Myslím, že canapay je unavený ze všech žádostí o vrácení peněz.
I would just send the information, especially if it's a lot of money.
And also remind them that the transactions were processed incorrectly and would have they been processed correctly, they would not have processed at all. So by allowing these transactions, they are in the wrong and broke Visa/MasterCard rules, and should refund them.
Or something like that. Not sure exactly how I would word it.
Not sure how the communication looked before, but I guess claims of non receipt of purchases or something might work?
I guess canapay is getting tired of all the refund requests.
Ne, nic jsem jim neposlal, odpověděli mi, že ode mě našli transakce a vracejí peníze, peníze jsem pak dostal do 2 dnů.
Je trochu matoucí, že každý máme jiné zkušenosti a odpovědi a tito obchodníci se k nám chovají jinak. Snažím se získat náhradu od skinczar a posílám jim e-mail již 3 týdny bez odpovědi, ale někdo jiný poslal e-mail a okamžitě mu vrátili peníze.
No I didn't send them anything, they replied to me saying they had located transactions from me and were refunding, I then got the refund within 2 days.
It's a bit baffling that we all have different experiences and replies and these merchants treat us differently. I'm trying to get a refund from skinczar and have been emailing them for 3 weeks now with no reply yet somebody else has emailed and had a refund immediately.
Právě jsem měl nějaký úspěch s gametid.com
Před několika týdny jsem odeslal e-mail a nedostal jsem odpověď, před 3 dny jsem e-mailem znovu pronásledoval a vyhrožoval, že je nahlásím na různá místa, a stále žádná odpověď, ale dnes ráno jsem se probudil k vrácení peněz na mém účtu.
I've just had some success with gametid.com
I emailed a few weeks ago and didn't get a reply, I emailed again chasing 3 days ago threatening to report them to various places and still no reply but this morning have woken up to the refunds in my account.
Nejsem si jistý, ale zní to spíš, jako by se tě snažili přimět, abys to vzdal.
Zaregistrovali jste se někdy u canopay? využívat jejich služby?
Chci říct, měli byste se jich zeptat, proč, když jste se nikdy nezaregistrovali u jejich služby, zpracovávají transakce s vaší kartou pro začátek.
I can't be sure, but sounds more like they trying to get you to give up.
Have you ever registered with canopay? to use their service?
I mean, should ask them back why if you have never registered with their service, are they processing transactions with your card to begin with.
Celá ta věc je tak depresivní, že? Banky s vámi jednají jako s podvodníky a mnohá kasina se vám doslova smějí do obličeje, přesto kasina a jejich zpracovatelé plateb záměrně napomáhají praní špinavých peněz v průmyslovém měřítku. Špatné kódování transakcí má přednost před bankovními hazardními bloky, které jim umožňují donekonečna profitovat ze zranitelných hráčů. Mají také prospěch z nižších poplatků za zpracování tím, že transakce provádějí spíše prostřednictvím maloobchodních skořápkových společností než pomocí kódů MCC pro hazardní hry s vyšším rizikem. Je to nezákonné a to bylo prokázáno stíháním společnosti Wirecard, ale nekonečně velké korporace, jako je Worldline, se s touto činností na očích jen vytahují a nadále ochotně přebírají klienty kasin, kteří jsou v podstatě zločineckými organizacemi.
This whole thing is so depressing isn’t it. Banks treat you like fraudsters and many casinos literally laugh in your face yet the casinos and their payment processors are deliberately facilitating money laundering on an industrial scale. The miscoding of the transactions overrides bank gambling blocks allowing them to endlessly profit from vulnerable gamblers. They are also benefiting from lower processing fees by putting the transactions through retail shell companies rather than higher risk gambling MCC codes. It is illegal and this was proven by the prosecution of Wirecard yet endlessly large corporations like Worldline are just getting away with this activity in plain sight and continuing to willingly take on casino clients who are basically criminal organisations.
Obvykle je také čtu a platební podmínky – ale LCS má další část v sekci 38, která se snaží to skrýt… A u kasin MGA jsem nikdy nemohl emaljen takové podmínky schválit, ale teď to vím rozhodně lépe!
I also usually read them, and the payment terms -but LCS has an additional section in like section 38 to try to hide it… And with MGA casinos I could never emaljen such terms could be approved, but now I definately knows better!
Kde jste jim vyhrožoval, že je nahlásíte? 🙂
Where did you threatening to report them? 🙂
Je všech 7 transakcí ke stejnému příjemci (zobrazované jméno)?
Máte dvě možnosti – buď se pokuste být upřímný a uveďte, že se jedná o kasinové transakce kasinu, které z x důvodů nesplňují jejich podmínky služby. Nebo druhá možnost zjistí, že jste si něco objednali/zakoupili a nikdy jste nedostali potvrzení objednávky a jejich web je stažen. Pak může být dobré, když jsou všechny platby stejnému herci, jinak je to dost nepravděpodobné.
Jen si uvědomte, že pokud použijete možnost dvě, může se to právně považovat za podvod.
Are all 7 transactions to the same recipient (display name)?
You have two options - either try to be honest and indicate that they are casino transactions to the casino that for x reasons do not meet their terms of service. Or option two find out that you ordered/bought something and never even received an order confirmation and their website is taken down. Then it can be good if all the payments are to the same actor, otherwise it is quite unlikely.
Just be aware that if you run on option two, it could legally count as fraud.
Är alla 7 transaktioner till samma mottagare (namnet som syns)?
Du har två alternativ -antingen försöka med ärlighet och ange att det är casinotransaktioner till casino som av x anledningar inte uppfyller sina servicevillkor. Eller alternativ två hitta på att du beställt/köpt något och aldrig ens fick en orderbekräftelse och deras hemsida är borttagen. Då kan det ju vara bra om alla betalningarna är till samma aktör, annars är det ganska osannolikt.
Var bara medveten om att om du kör på alternativ två, så kan det legalt räknas som bedrägeri.
Ještě jsem neodpověděl, nejsem si jistý, jestli jim mám poslat pas a doklad o adrese. Vidím, že někdo zde dostal peníze, aniž by poslal tyto údaje, takže si nejsem jistý, proč o to požadují
Ive not replied yet im not sure if to send them my passport and proof of address. i see someone on here got refunded by them without sending these details so im unsure as to why they are asking for it
Pro každého, kdo má potíže s nalezením poskytovatelů plateb, přejděte do historie Google/webové historie a vyhledejte datum a čas transakce a měli byste to vidět
For anyone having trouble locating payment providers go to your google history/web history and search up the date and time of the transaction and you should be able to see it
Mám "Transfergate", o kterém si myslím, že souvisí s TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
Na druhé straně souvisí s payop.com / Paydo.com. Kontaktní formulář Transferop:s nefunguje. Dostal jsem odpověď od Payop, kterého jsem kontaktoval místo Transferop, ale tvrdili, že ve svých systémech nenašli žádné transakce spojené s mou kartou. Netuším, co by jinak mohlo být "Transfergate".
I have "Transfergate" which I think is related to TRANSFEROP PAYMENT GATEWAY LTD (transferop.com)
They are in turn related to payop.com / Paydo.com. Transferop:s contact form doesnt work. I got a reply from Payop who I contacted instead of Transferop but they claimed they couldnt find any transactions linked to my card in their systems. Have no idea otherwise what "Transfergate" could be
Myslím, že MGA před tímto druhem praxe zavírá oči. Nezkoušel jsem podat stížnost přímo na MGA, ale tipl bych si, že by to nepovažovali za oprávněnou stížnost. celá země je proboha jen fronta na praní špinavých peněz
I think MGA turns a blind eye to this kind of practice. I haven't tried making a complaint directly to the MGA, but I would guess they wouldn't see it as a valid complaint. the whole country is just a money laundering front for god sake
Zajímalo by mě přesně to samé, zdá se být docela náhodné, pokud jde o to, kteří zpracovatelé a/nebo obchodníci vracejí peníze. Domnívám se, že to může záviset na jurisdikci samotného zpracovatele. Např. se zdá, že ti, kdo sídlí ve Spojeném království, jsou ochotnější vrátit peníze, možná kvůli přísnějším finančním předpisům ve Spojeném království nebo riziku pokut/trest? To je jen moje osobní zkušenost. Možná záleží také na občanství osoby, která žádá o vrácení peněz.
Bylo by zajímavé, kdyby někdo s právními znalostmi platebního odvětví mohl sdílet jakékoli poznatky. Celý skandál Wirecard očividně nic nezměnil.
Mám deskriptory, které se mi podařilo vysledovat k národní bance Rwandy + UBA Group (banka v Nigérii), takže jsem si docela jistý, že je do těchto schémat zapojeno mnoho zkorumpovaných bank/států
I have been wondering the exact same thing, seems quite random regarding which processors and/or merchants are giving refunds. My guess is that it might depend on the jurisdiction of the processor itself. E.g. seems like the UK based ones are more willing to refund, maybe due to more strict financial regulations in the UK or risks of fines/penalties? That's just my personal experience. Perhaps the citizenship of the person claiming the refund can matter too.
Would be interesting if someone with legal knowledge of the payment industry could share any insights. The whole Wirecard scandal obviously didn't change a thing.
I have descriptors I've managed to trace to the national bank of rwanda + UBA Group (a bank in Nigeria), so I'm quite positive that there's a lot of corrupted banks/states involved in these schemes
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.