před 7 měsíci
Díky, stále velmi zajímavé! Jak staré byly vaše transakce?
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
0
Díky, stále velmi zajímavé! Jak staré byly vaše transakce?
Thanks, still very interesting! How old were your transactions?
Ahoj,
Chci jen varovat každého, kdo se snaží získat zpětná zúčtování prostřednictvím své banky.
Se všemi informacemi a tipy, jak je to snadné, chci jen, aby si každý byl vědom toho, že ve skutečnosti JE podvod.
Podvodem je to, že/pokud nepravdivě tvrdíte, že jste zboží a služby neobdrželi.
Napoprvé to 100% projde, 2-3x, vy si to vyžádáte, protože je téměř nemožné prokázat opak a obchodník nebo poskytovatel platby s tím nebude bojovat.
Pokud však budete pokračovat ve zpětném zúčtování u velkých částek a u mnoha transakcí, vaše banka pravděpodobně začne mít podezření na podvod s vrácením poplatků z vaší strany.
Neříkám, že byste to neměli dělat – jen říkám, naplánujte si to pečlivě a vyžádejte si co nejvíce/vysokých zpětných transakcí, když to uděláte poprvé. A nepokračujte v tom pro každou malou transakci v kasinu, kterou jste provedli.
Pouze poznámka; to se může v jednotlivých zemích trochu lišit. V severských zemích nemáme stejnou kulturu zpětného zúčtování jako ve Velké Británii a USA, takže tam je noc jednodušší, nevím.
Chci jen, aby si všichni byli vědomi, že to je nezákonné a že banka může říct ne a dokonce vás obvinit z podvodu, pokud to neuděláte chytře. A právě proto, že to napoprvé šlo opravdu hladce a snadno, můžete/měli byste i nadále používat zpětná zúčtování jako způsob, jak získat všechny vaše kasinové transakce průběžně zpět.
Hi,
I just want to warn everyone trying to get chargebacks via their bank.
With all the information and tips here on how easy it is, I just want everyone to be aware of that it actually IS a fraud.
What makes it a fraud, is that/if you falsely claims that you havent received the goods and services.
It will 100% go through the first time, 2-3 times, you request it, since it is almost impossible to prove otherwise, and the merchant or payment provider will not fight it.
But if you continue to chargeback for large amounts, and for a lot of transactions, your bank will probably start to suspect charge back fraud from your side.
I am not saying that you shouldnt do this -I am just saying plan it carefully and request as many/high chargeback transactions the first time you do it. And dont continue to do it for every small casino transaction you have made.
Just a note; this may differ a bit per country. In the Nordics we do not have the same charge back culture as in UK and US, so it night be easier there, I dont know.
I just want everyone to be aware of doing this is illegal and that the bank can say no and even charge you with fraud If you dont do it in a smart way. And that just because it went really smooth and easy the first time, that you can/Should continue to use chargebacks as a way to get all your casino transactions back om an ongoing basis.
K bance jsem byl otevřený a upřímný.. rozhodl jsem se, že mi zboží nepřišlo, pak jsem vysvětlil, jak to je..
část mých vkladů se v kasinu ani nevyrovnala.. jeden den jsem měl pět výběrů z mé banky, ale v kasinu jsem připsal pouze 1 (ano, udělal jsem několik pokusů, protože to říkalo
selhal v kasinu), poté byly peníze investovány do jiné společnosti..
Neměli by být schopni to získat zpět? pak jsem zcela otevřený a upřímný. takže to nemůže být podvod ne?
I was open and honest with the bank.. chose that I didn't receive my goods then I explained how it is..
for parts of my deposits didn't even balance at the casino.. one day had five withdrawals from my bank but only credited 1 at the casino, (yes I made several attempts because it said
failed at the casino) then the money was invested in another company..
Shouldn't they be able to get it back? then I am completely open and honest. so it can't be a scam right?
Ne, samozřejmě, pokud jste upřímní, nikdy to nemůže být považováno za podvod – jediným důsledkem je, že vaše banka nemusí chtít zpracovat zpětné zúčtování. 🙂
No of course, If you are honest it can never be considered fraud -the only consequence is that your bank may not want to handle the chargeback. 🙂
Je to jistě ošemetné. Abychom však byli spravedliví, Visa, MasterCard a banka nedokázaly ochránit spotřebitele. Což je nechutné. Myslím, že by se o tom dalo diskutovat, kdyby byly transakce skutečně legální od začátku. V závislosti na tom, ve které zemi žijete, a na částkách, o které jde, by se možná vyplatilo promluvit si s právníkem nebo právníkem.
It is tricky for sure. However, to be fair, Visa, MasterCard and the bank have failed to protect the consumer though. Which is disgusting. I guess it could be discussed if the transactions actually were legal to begin with. Depending in which country you live in, and the amounts involved, maybe talking with a lawyers or solicitor could be worth it.
Aktualizace, některé transakce z Lovin Prod a Ewave byly dnes ráno stornovány. To je zvláštní, protože tyhle jsem nikdy nedokázal zjistit a kontaktovat. Takže hádejte, že jsou stejné jako některé z těch, které jsem úspěšně poslal e-mailem. Ale druhá zvláštní věc, jsou to jen některé a ne všechny. A ty vznikly v květnu.
Ale jakákoliv náhrada je fajn.
Update, some transactions from Lovin Prod and Ewave was just reversed this morning. This is strange because these I could never figure out and contact. So guess they are same as some of the other ones I successfully emailed. But second strange thing, it's just some and not all. And these were made in May.
But any refund is nice.
máš tušení, kam jsi poslal pro vrácení peněz z ewave? Pár jich mám, ale nemůžu najít žádný kontakt.
Právě jsem našel webovou stránku ewave.com, ale nevím, jestli je to ta správná
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Přesně! Morálně si nemyslím, že je to vůbec špatné, a vyzývám každého, aby provedl chargebacky. Chci jen povzbudit všechny, aby s tím byli co nejchytřejší, také aby zvýšili své šance vytěžit z toho co nejvíc.
Například; Možná nepožadujte zpětné účtování transakcí pod 50 eur, pokud máte také několik nad 500 eur (pokud jsou různým poskytovatelům).
Ecaxtly! Morally I dont think it is wrong at all, and I encourage everyone to do chargebacks. I just want to encourage everyone to be as smart as possible with it, also the increase their chances to get the most out of it as possible.
For example; Maybe dont request to charge back transactions below 50 euro, If you have also several over 500 euro (If they are to different providers).
Opravdu si myslím, že byste to měli zkusit, bylo by super zajímavé vidět, jak by to banka řešila.
Really think you should try, would be super interesting to see how the bank would handle it.
Tycker verkligen du borde testa, skulle vara superintressant att se hur banken skulle hantera det.
Můj bankovní vydavatel People's Trust (v Kanadě) odmítá vrátit jakékoli platby. Snažím se provést zpětné zúčtování pomocí „neautorizované transakce", ale banka píše:
„Snímání důvěrných detailů může vést ke kompromitaci informací.
Opravdu neexistuje žádný dobrý důvod, proč byste si měli pořizovat snímky obrazovky o své kartě, a proto náš finanční tým říká, že nemůže nabídnout náhradu kvůli porušení naší smlouvy o kartě." (Jen si dělám screenshoty své karty v aplikaci na iPhone)
My bank issuer People’s Trust (in Canada) decline to refund any payments. I try to make a chargeback with "unauthorized transaction" but bank write:
"Screenshotting confidential details can result in the information being compromised.
There is really no good reason you should be screenshotting your card details, which is why our finance team says they cannot offer a refund due to a breach in our card agreement." (I just make screenshots my card in my app on IPhone)
Ne, zkusil jsem, poslal několik velmi silných e-mailů do InstantCasino a Tsars
Ale zatím nic. Tato kasina Curacao se opravdu nemají čeho bát, protože nemají licenci, bez ohledu na to, co říkají. Licence Curacao není skutečnou licencí ani skutečným regulovaným trhem.
No, tried, sent some very strong worded emails to InstantCasino and Tsars
But nothing yet. These Curacao casinos have nothing to be afraid of really as they are not licensed, no matter what they say. Curacao license is not a real license or a real regulated market.
máš tušení, kam jsi poslal pro vrácení peněz z ewave? Pár jich mám, ale nemůžu najít žádný kontakt.
Právě jsem našel webovou stránku ewave.com, ale nevím, jestli je to ta správná
do you have any idea where you sent for the refund from ewave? I have a couple of them but cant find any contact info.
I just found a website ewave.com but dont know if this is the right one
Ewave nebyl jedním z těch, které se mi podařilo kontaktovat.
Takže je to pravděpodobně jeden z 20-30 dalších, kterým jsem poslal e-mail.
Nebo, velmi nepravděpodobné, jsou to kasina. Ale o tom pochybuji.
Ewave was not one of the ones I managed to contact.
So it is probably one of the 20-30 others ones I sent email to.
Or, very unlikely, it's the casinos. But I doubt that.
Bylo by hezké slyšet odpověď od licencovaných kasin, jako je neomezené kasino (Infiniza limited), co na to říkají 🙂
Would be nice to hear som response from licensed casinos like unlimitedcasino (Infiniza limited) what they have to say about this 🙂
Co je skutečně motivací pro poskytovatele plateb, aby pomohli s vrácením peněz? Přemýšlení, protože většina z nich není, a nedává jim to žádné důsledky - těch pár, kteří vrací peníze, proč to dělají? Protože se nezdá, že by to nějakou autoritu zajímalo, proč?
What is really the motivator for the payment providers to help with the refunds? Thinking since most arent, and it doesnt give them any consequences -the few that are refunding, why do they? Since it doesnt seem as any authority cares, why do they?
No, MGA taky není licence, ať říkají cokoli. Licence nic neznamenají.
Malta je malý zkorumpovaný ostrov s většinou příjmů z kasina.
Vždy budou na straně kasina a nebudou nic dělat. Například MGA umožňuje nízké RTP až 88 % na jejich online licenci. To je prostě šílené.
Dělat ilegální věci mají Malťané v krvi.
Vezměte prosím na vědomí, že společnost LCS Limited, provozovatel kasina s licencí MGA, mívala ve svých podmínkách, že pokud vyhrajete více než 5 000 EUR za 24 hodin, vše nad 5 000 EUR bude zrušeno a bude patřit kasinu. Takže jste mohli vyhrát pouze 5 000 EUR a jakoukoli další částku, o kterou byste přišli. A ne, to není limit na výběr, jsou to limity na výhru. To dělali roky se schválením MGA. Myslím, že nedávno se to na LCS mohlo změnit.
Neočekávejte tedy, že vás licence ochrání, protože to nebude.
Well, MGA is not a license either, no matter what they say. The licenses doesn't mean anything.
Malta is a small corrupt island with majority of their income from the casino business.
They will always be on the casinos side and do nothing. For example, MGA allows as low RTP as 88% on their online license. That is just insane.
Doing illegal things is in the blood of the Maltese.
Please note that LCS Limited, a MGA licensed casino operator, used to have in their terms and conditions that if you won more than €5000 in 24h, any above above €5000 was voided and would belong to the casino. So you could only ever just win €5000 and any other amount you would lose out. And no, it's not withdrawal limit, it is winning limits. This they did for years with MGA approval. I think now pretty recently this might have been changed on LCS.
So don't expect a license to protect you, because it won't.
Dostali jste peníze přímo od skinczar? Psal jsem jim e-mail, ale žádná odpověď.
Také jsem obdržel náhradu od canapay.
Did you get a refund from skinczar directly? I've been emailing them but no reply.
I also received refund from canapay.
Kdy jsi poprvé poslal e-mail Wintermads? Už je několik týdnů pronásleduji, takže mě zajímá, jak dlouho vám trvalo vrátit peníze.
When did you first email wintermads,? I've been chasing them for weeks now so be interested to know how long they took to refund you.
Pokud někdo potřebuje pomoc se získáním peněz zpět od LCS Limited kvůli této maximální výhře 5 000 EUR za den T&C, podejte stížnost u MADRE. Maximální částka, kterou dostanete zpět, je 5 000 EUR, zabere to spoustu času (pro mě více než rok), ale pokud budete vytrvalí a ukážete na správné argumenty, dostanete zpět 5 000 EUR (Pokud zabavili 5 000 EUR nebo více ).
If anyone needs help with getting money back from L.C.S. Limited due to this 5000 euro per day Max win T&C, file so complaint with MADRE. The Max you will get back is 5000 euro, it will take a lot of time (over a year for me) but If you are persistent and point at the right arguments you will get 5000 euro back (If they have confiscated 5000 euro or more).
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.