FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 156)

před rokem od kirekin
|
473638 zobrazení 4941 odpovědí |
|
1...155 156 157...250
Přidat příspěvek
Gojira7346
před 3 měsíci

Kdo je vaše banka? otevřeli defo nárok? nebo vznesli nárok a tým specialistů to vyšetřuje?


Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 3 měsíci

Chasi, otevřeli to a vyšetřují to, řekli, že provedou vyšetřování, a pokud budou potřebovat další informace, ozvou se a může to kvůli povaze chvíli trvat déle. nárok, ale byl předán týmu specialistů.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Bankuji s Monzo, všechny své transakce jsem nahlásil jako podvod. Uvádějí, že se dopouštějí podvodu MCC, praní transakcí a praní špinavých peněz za nelegální službu. To vše je naprostá pravda.


Zkoušel jsem vybrat své prostředky a nedaří se mi to, proto je to absolutní podvod.

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 3 měsíci

Buďte připraveni poskytnout důkazy, shromážděte co nejvíce, mám docela dost o této skupině Santeda a několika obchodníkech Nikotpf, poslali slušnou částku, což je důvod, proč si myslím, že eskalovali můj spor o zpětné zúčtování. Všichni bychom se měli pokusit předložit jakékoli důkazy, které můžeme, aniž bychom sdíleli osobní údaje, a prostě na všechny tyto riskantní obchodníky zaútočit ve skupině, jistě to spustí nějaké vyšetřování.

Na fórech kasina je několik chlapů, kteří měli problémy s těmito lidmi, možná by stálo za to položit otázky i tam.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 3 měsíci

Počítejte se mnou. Jsem pro vytvoření telegramu nebo skupiny Discord, aby se to stalo.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Takže... MagicReels, kteří dříve tvrdili, že jsou na Curacau regulováni, nyní prohlašují, že jsou samoregulovaní.

Od kdy je to legální nebo dokonce něco?!




Děkujeme, že jste v kontaktu s naším týmem podpory!


Jsme samoregulační kasino. Všechny procesy v našem kasinu jsou upraveny našimi interními předpisy a pravidly, respektive hrát či nehrát v našem kasinu, se hráč rozhoduje sám. Všechny veřejné informace o našem webu najdete v našich Podmínkách.


Stížnost můžete zaslat na náš email - support@magicreels.com a bude to zváženo naším vyšším vedením.


Respektujeme vaše rozhodnutí, ale laskavě vám připomínáme, že podle našich smluvních podmínek povede zahájení zpětného zúčtování k trvalému uzavření vašeho účtu. Souhlasem s našimi podmínkami se zavazujete, že nebudete zpochybňovat minulé transakce nebo odmítat platby, které jste provedli, protože by to mohlo vést ke zpětnému zúčtování iniciovaném třetí stranou.

...

Máte-li další otázky – vraťte se k nám a my vám pomůžeme!

Všechno nejlepší,

Kasino MagicReels

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nebyly dohodnuty žádné podmínky, protože platba a nabídka byly nezákonné. V souladu s tím mohou toto prohlášení považovat za samozřejmé.


Samoregulace zní dobře, začnu se zabývat tvrdými drogami, přísně samoregulační. Lze dát pouze 0,5 g a pouze po předložení průkazu totožnosti a poznámky od matky, že si to můžete vzít 😀 hahahahah

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

file dostal jsem tuto odpověď od mobilium...co teď dělat?

Automaticky přeloženo:
ginana1
před 3 měsíci

Dostal jsem to samé, provedl jsem zpětné zúčtování všech transakcí přes Revolut.


Napsal jsem Mobilumpay a zeptal se, zda je v pořádku, když provádím chargeback přes Revolut, protože jsem od nich neobdržel žádnou kryptoměnu, a oni odpověděli, že ano, kontaktujte svou banku atd.


Takže reagují docela rychle, když jim pošlete e-mail, obvykle to trvá maximálně den nebo tak nějak.


Odešlete to jako důkaz kontaktu do Revolutu.

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Bez své banky jsem prostřednictvím revolutu neprováděl vklady

Automaticky přeloženo:
ginana1
před 3 měsíci

Zkuste provést zúčtování prostřednictvím vaší banky a vysvětlete, že jste neobdrželi žádnou kryptoměnu, a ukažte výtisky na e-mailu od Mobilumpay 👌

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zkuste provést zúčtování prostřednictvím vaší banky a vysvětlete, že jste neobdrželi žádnou kryptoměnu, a ukažte výtisky na e-mailu od Mobilumpay 👌

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Žádná kryptoměna se neúčastnila... vklady byly prováděny s penězi

Automaticky přeloženo:
ginana1
před 3 měsíci

Myslím tím Mobilumpay prodává kryptoměnu, kterou jste tuším od nich nezískali 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Myslím tím Mobilumpay prodává kryptoměnu, kterou jste tuším od nich nezískali 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Aha, to myslíš vážně, ale pak se banka může zeptat, jestli mám kryptopeněženku nebo něco podobného

Automaticky přeloženo:
Katze1337
před 3 měsíci

Hrál jsem na GambleZen před pár dny a nemohl jsem ověřit svůj účet

Prohrál jsem dost a mám v tom peníze

Najednou se nemůžu přihlásit, protože jsem Řecko a nevěděl jsem, že je to zakázané

A nechápu, jak jsem zpočátku hrál a teď už nemůžu


Chci dostat peníze, které v tom mám

Posílám jim e-mail a nereagují

Co dělat

Mluvil jsem s bankou a oni řekli, že nemohou nic dělat, protože vízum bylo zpoplatněno

Existuje nějaký způsob, jak získat své peníze nebo se s nimi spojit?

S úctou

Pomoc prosím

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zjistil někdo, k čemu se vztahuje odkaz 'Loopet'?


Mohlo by to být: https://www.loopnet.com/?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Svou aktivitu jsem zahájil ve středu. Právě jsem obdržel svou první náhradu... držím palce, je to první z mnoha.

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 3 měsíci

Od koho byly peníze vráceny, pokud vám nevadí, že se ptám?

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 3 měsíci

Gratuluji! Od koho byly peníze vráceny a jak jste o ně požádali?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 3 měsíci

Ahoj. Jsem v malé komunitní bance a nevím, jak začít proces zpětného zúčtování. Říkám podvod? Nebo řeknu, že je to kasino bez licence a teď chci své prostředky zpět, protože to nebylo to, co jsem dostal? Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna!

timelyresu@aol.com

Automaticky přeloženo:
1...155 156 157...250
Jít na stránkuz 250 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky