před 2 měsíci
Kontaktoval jsem WINTERMDSE e-mailem, zpočátku mi odpověděli a řekli, že to prozkoumají, nyní se mnou úplně vychladli a za poslední týden odpověděli na jakýkoli z mých e-mailů.
I contacted WINTERMDSE by email, initially they responded to me and said they would investigate, now they have gone completely cold with me and have responded to any of my emails in the last week.
a také odmítli moje zpětná zúčtování, což jsem provedl s bankou, nevím, jak se jim to podařilo, vzhledem k tomu, že nefungují legálně
& they also declined my chargebacks which I did with the bank, I don’t know how they’ve managed to do this considering they’re not operating legally
Měli jste něco podobného, ale ne s Wintermads... můj názor na to je... obchodník si pro vás vytvořil účet, zfalšoval záznamy, vymyslel další transakce, které jste neautorizovali, a řekl bance, že jste autorizovali první platbu (což jste pravděpodobně udělali jako já!) Vaše banka viděla, že jste schválili počáteční platbu, a aby si usnadnili život, vzala jejich podvodné důkazy za nominální hodnotu.
Have had similar but not with Wintermads...my take on it is... the merchant have made up an account for you, falsified records, made up onwards transactions that you didn't authorise and told the bank you authorised the initial payment (which you probably did, like me!) Your bank have seen that you authorised the initial payment and, to make life easy for themselves, have taken their fraudulent evidence at face value.
Taky na mě přestali reagovat.
They stopped responding to me too.
Anche con me hanno smesso di rispondere.
Otázka za milion dolarů je, jak prokážete, že jejich důkazy jsou nepravdivé...odpovědi na pohlednici
The million dollar question is how you go about proving their evidence is false....answers on a postcard
Nevím, po přečtení vlákna beru, že odnikud nedostávám žádné peníze zpět, existuje několik společností jako enigma a tsinda, které poslaly peníze zpět, ale všichni ostatní neodesílají zprávu nebo odmítají zpětné zúčtování lol
I don’t know, after reading through the thread I take it I’m not getting any money back from anywhere, there’s a few companies like enigma and tsinda who sent the funds back but everyone else doesn’t message back or they decline the chargeback lol
Přál bych si, abych nikdy nenarazil na žádné z těchto kasin, všechna jsou podvod, zaměřují se na zranitelné lidi. Bance je to jedno, firmě to rozhodně nevadí
I wish I never come across any of these casinos they’re all a scam, they target vulnerable people. The bank don’t care, the company certainly doesn’t care
Také měl někdo nějaký kontakt s CEG gaming, kontaktoval jsem je 8. června, uznali mou reklamaci. Po asi 2 týdnech jsem znovu napsal, co se děje, a řekli, že potřebují více času. Neodpovídají na vlákno. Musel jsem je kontaktovat přímo. Podařilo se někomu získat peníze z konkrétního kasina s pomocí CEG?
Also has anyone had any contact with CEG gaming, I contacted them on the 8th of June, they acknowledged my complaint. After like 2 weeks I messaged again like what’s happening and they said they need more time. They don’t reply on the thread. I had to contact them directly. Has anyone been successful with getting their funds from a specific casino with help from CEG
Která banka odmítla vaše zpětné zúčtování a proti kterému kasinu a poskytovateli plateb
Which bank declined your chargeback and against which casino and payment provider
Nejsem si jistý kontaktem na Enigmu. Naúčtoval jsem zpět bance a oni vrátili peníze. Společnost WINTERMDSE odmítla moje zpětné zúčtování. Čekám, jaké důkazy nám poslali, aby uvedli své důvody. Bankuji s Barclays
I’m not sure of the contact for Enigma. I charged back with the bank and they returned funds. WINTERMDSE declined my chargeback. I’m waiting to see what evidence they’ve sent across to state their reasons. I bank with Barclays
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.