před 3 měsíci
Kdo je vaše banka? otevřeli defo nárok? nebo vznesli nárok a tým specialistů to vyšetřuje?
Who's your bank ? have they defo opened a claim? or have they raised a claim and the specialist team is investigating ?
0
Kdo je vaše banka? otevřeli defo nárok? nebo vznesli nárok a tým specialistů to vyšetřuje?
Who's your bank ? have they defo opened a claim? or have they raised a claim and the specialist team is investigating ?
Chasi, otevřeli to a vyšetřují to, řekli, že provedou vyšetřování, a pokud budou potřebovat další informace, ozvou se a může to kvůli povaze chvíli trvat déle. nárok, ale byl předán týmu specialistů.
Chase, they've opened it and they're investigating it, they said they're going to do an investigation and if they need any more information they'll be in touch, and it may take a while longer due to the nature of the claim but it's been forwarded to the specialist team.
Bankuji s Monzo, všechny své transakce jsem nahlásil jako podvod. Uvádějí, že se dopouštějí podvodu MCC, praní transakcí a praní špinavých peněz za nelegální službu. To vše je naprostá pravda.
Zkoušel jsem vybrat své prostředky a nedaří se mi to, proto je to absolutní podvod.
I bank with Monzo, I've reported all of my transactions as a scam. Stating that they're committing MCC fraud, transaction laundering and money laundering for an illegal service. All of which is totally true.
I've tried to withdraw my funds and I can't, hence why it's an absolute scam.
Buďte připraveni poskytnout důkazy, shromážděte co nejvíce, mám docela dost o této skupině Santeda a několika obchodníkech Nikotpf, poslali slušnou částku, což je důvod, proč si myslím, že eskalovali můj spor o zpětné zúčtování. Všichni bychom se měli pokusit předložit jakékoli důkazy, které můžeme, aniž bychom sdíleli osobní údaje, a prostě na všechny tyto riskantní obchodníky zaútočit ve skupině, jistě to spustí nějaké vyšetřování.
Na fórech kasina je několik chlapů, kteří měli problémy s těmito lidmi, možná by stálo za to položit otázky i tam.
Be prepared to provide evidence, collect as much as you can, i've got a fair bit on this Santeda group and the multiple Nikotpf merchants, sent a good amount in, which is why i think they've escalated my chargeback dispute. We should all try and put up whatever evidence we can without sharing personal info and just do a group push on these dodgy merchants all at once, surely that'll trigger some kind of investigation.
There's a few guys over on the casinomeister forums who have had issues with these guys too, might be worth asking questions over there too.
Počítejte se mnou. Jsem pro vytvoření telegramu nebo skupiny Discord, aby se to stalo.
Count me in. I'm up for forming a Telegram or Discord group to make this happen.
Takže... MagicReels, kteří dříve tvrdili, že jsou na Curacau regulováni, nyní prohlašují, že jsou samoregulovaní.
Od kdy je to legální nebo dokonce něco?!
Děkujeme, že jste v kontaktu s naším týmem podpory!
Jsme samoregulační kasino. Všechny procesy v našem kasinu jsou upraveny našimi interními předpisy a pravidly, respektive hrát či nehrát v našem kasinu, se hráč rozhoduje sám. Všechny veřejné informace o našem webu najdete v našich Podmínkách.
Stížnost můžete zaslat na náš email - support@magicreels.com a bude to zváženo naším vyšším vedením.
Respektujeme vaše rozhodnutí, ale laskavě vám připomínáme, že podle našich smluvních podmínek povede zahájení zpětného zúčtování k trvalému uzavření vašeho účtu. Souhlasem s našimi podmínkami se zavazujete, že nebudete zpochybňovat minulé transakce nebo odmítat platby, které jste provedli, protože by to mohlo vést ke zpětnému zúčtování iniciovaném třetí stranou.
...
Máte-li další otázky – vraťte se k nám a my vám pomůžeme!
Všechno nejlepší,
Kasino MagicReels
So... MagicReels, who used to claim to be regulated in Curacao are now claiming to be self-regulated.
Since when has this been legal or even a thing?!
Thank you for being in touch with our Support Team!
We are a self-regulative casino. All processes in our casino are regulated by our internal regulations and rules, respectively, to play or not to play in our casino, a player decides on his own. You can find all public information about our website in our Terms and Conditions.
You can send your complaint to our email - support@magicreels.com , and it will be considered by our higher management.
We respect your decision, however, we kindly remind you that, per our terms and conditions, initiating a chargeback will lead to the permanent closure of your account. By agreeing to our terms, you commit not to dispute past transactions or deny payments you've made, as this could result in a chargeback initiated by a third party.
If you have more questions – come back to us, and we will help!
Best wishes,
MagicReels Casino
Nebyly dohodnuty žádné podmínky, protože platba a nabídka byly nezákonné. V souladu s tím mohou toto prohlášení považovat za samozřejmé.
Samoregulace zní dobře, začnu se zabývat tvrdými drogami, přísně samoregulační. Lze dát pouze 0,5 g a pouze po předložení průkazu totožnosti a poznámky od matky, že si to můžete vzít 😀 hahahahah
No terms and conditions were agreed because the payment and the offer were illegal. Accordingly, they can take this statement for granted.
Self-regulated sounds good, I'll start dealing in hard drugs, strictly self-regulated. Only 0.5g can be given and only upon presentation of ID and a note from your mother saying you can take it 😀 hahahahah
Geschäftsbedingungen sind gar keine zustande gekommen, weil illegal die zahlung und das Angebot. Dementsprechend können die sich diese äußerung in die Haare schmieren.
Selbst reguliert klingt gut, ich fange dann auch an mit harten Drogen zu Handeln, streng selbst reguliert. Abgabe nur 0,5g und nur gegen Vorlage des Ausweises und Zettel von der Mutti dass man es auch nehmen darf 😀 hahahahah
dostal jsem tuto odpověď od mobilium...co teď dělat?
got this reply from mobilium...what to do now?
fick detta svaret från mobilium...vad gör man nu?
Dostal jsem to samé, provedl jsem zpětné zúčtování všech transakcí přes Revolut.
Napsal jsem Mobilumpay a zeptal se, zda je v pořádku, když provádím chargeback přes Revolut, protože jsem od nich neobdržel žádnou kryptoměnu, a oni odpověděli, že ano, kontaktujte svou banku atd.
Takže reagují docela rychle, když jim pošlete e-mail, obvykle to trvá maximálně den nebo tak nějak.
Odešlete to jako důkaz kontaktu do Revolutu.
I got the same, did a chargeback on all transactions via Revolut.
Wrote to Mobilumpay and asked if it is ok if I do a chargeback via Revolut as I have not received any cryptocurrency from them, and they replied that yes, please contact your bank etc.
So they respond pretty quickly when you email them, usually takes a day or so at most.
So submitted this as proof of contact to Revolut.
Jag fick samma, gjorde en chargeback på alla transaktioner via Revolut.
Skrev till Mobilumpay och frågade om det är ok om jag gör en chargeback via Revolut då jag inte fått någon kryptovaluta av dom, och dom svarade att ja, ta gärna kontakt med din bank etc.
Så dom svarar iallafall rätt fort när man mailar till dom, brukar ta någon dag max.
Så skickade in detta som bevis för kontakt till Revolut.
Zkuste provést zúčtování prostřednictvím vaší banky a vysvětlete, že jste neobdrželi žádnou kryptoměnu, a ukažte výtisky na e-mailu od Mobilumpay 👌
Try to make a chargeback through your bank and explain that you did not receive any cryptocurrency, and show prints on the email from Mobilumpay 👌
Testa att göra en chargeback genom din bank och förklara att du inte fått någon kryptovaluta, och visa prints på mailen från Mobilumpay 👌
Zkuste provést zúčtování prostřednictvím vaší banky a vysvětlete, že jste neobdrželi žádnou kryptoměnu, a ukažte výtisky na e-mailu od Mobilumpay 👌
Try to make a chargeback through your bank and explain that you did not receive any cryptocurrency, and show prints on the email from Mobilumpay 👌
Testa att göra en chargeback genom din bank och förklara att du inte fått någon kryptovaluta, och visa prints på mailen från Mobilumpay 👌
Myslím tím Mobilumpay prodává kryptoměnu, kterou jste tuším od nich nezískali 🙂
I mean Mobilumpay sells cryptocurrency, which I guess you didn't get from them 🙂
Jag menar att Mobilumpay säljer kryptovaluta, som jag antar att du inte fått av dom 🙂
Aha, to myslíš vážně, ale pak se banka může zeptat, jestli mám kryptopeněženku nebo něco podobného
Ahh, you mean that, but then the bank might ask if I have a crypto wallet or something like that
Ahh du menar så,men då kan väl banken fråga om jag har nån kryptoplånbok eller något sådant
Hrál jsem na GambleZen před pár dny a nemohl jsem ověřit svůj účet
Prohrál jsem dost a mám v tom peníze
Najednou se nemůžu přihlásit, protože jsem Řecko a nevěděl jsem, že je to zakázané
A nechápu, jak jsem zpočátku hrál a teď už nemůžu
Chci dostat peníze, které v tom mám
Posílám jim e-mail a nereagují
Co dělat
Mluvil jsem s bankou a oni řekli, že nemohou nic dělat, protože vízum bylo zpoplatněno
Existuje nějaký způsob, jak získat své peníze nebo se s nimi spojit?
S úctou
Pomoc prosím
I played on GambleZen a few days ago and I couldn't authenticate my account
I lost enough and I have money in it
Suddenly I can't log in because I'm Greece and I didn't know it's banned
And I can't understand how at first I was playing and now I can't
I want to get the money I have in it
I email them and they don't respond
What to do
I spoke to the bank and they said they can't do anything since the visa was charged
Is there any way to get my money or connect with them
Yours sincerely
Help please
Έπαιξα στο GambleZen πριν μέρες δεν πρόλαβα να ταυτοποίησω λογαριασμό
Έχασα αρκετά και έχω μέσα λεφτά
Ξαφνικά δεν μπορώ να συνδεθώ επειδή είμαι Ελλάδα και δεν ήξερα ότι είναι απαγορευμένο
Και δεν μπορώ να καταλάβω πως στην αρχή έπαιζα και τώρα δεν μπορώ
Θέλω να πάρω τα χρήματα που έχω μέσα
Τους στέλνω email και δεν απαντάνε
Τι να κάνω
Μίλησα με τράπεζα και μου είπαν δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού χρεώθηκε η visa
Υπάρχει κάποιος τρόπος να πάρω τα λεφτά μου η να συνδεθώ μαζί τους
Με εκτίμηση
Βοήθεια παρακαλώ
Svou aktivitu jsem zahájil ve středu. Právě jsem obdržel svou první náhradu... držím palce, je to první z mnoha.
Started my activity on Wednesday. Just received my first refund... fingers crossed its the first of many.
Od koho byly peníze vráceny, pokud vám nevadí, že se ptám?
Who was the refund from if you don't mind me asking?
Gratuluji! Od koho byly peníze vráceny a jak jste o ně požádali?
Congrats! Who was the refund from and how did you go about requesting it?
Ahoj. Jsem v malé komunitní bance a nevím, jak začít proces zpětného zúčtování. Říkám podvod? Nebo řeknu, že je to kasino bez licence a teď chci své prostředky zpět, protože to nebylo to, co jsem dostal? Jakákoli pomoc by byla velmi oceněna!
timelyresu@aol.com
Hello. I am with a small community bank and I do not know how to go about starting the chargeback process. Do I say fraud? Or do I say it’s a casino without a license and now I want my funds back because it wasn’t what I received? Any help would be appreciated greatly!
timelyresu@aol.com
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.