DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 155)

před rokem od kirekin
|
735 001 zobrazení 6 466 odpovědí |
|
1...154 155 156...331
Katze1337
před 4 měsíci

Jedna hrozba toho moc neudělá, ale časem se sčítají, navíc to nejsou regulovaná nebo licencovaná kasina, o kterých mluvíme, sám jste je popsal jako kriminální, takže pochybuji, že by revolut chtěl být spojen s těmito druhy podnikání. Což je důvod, proč bych každému, kdo onemocněl tímto nelegitimním obchodem, doporučoval, aby si zaúčtoval zpětný nárok a pokud to nebude fungovat, eskalovali to ombudsmanovi.

Automaticky přeloženo:
Frewcrew24
před 4 měsíci

Nejsem v tom všem příliš zběhlý, ale chápu, že transakce jsou definovány různými kódy, jako je transakce do obchodu s oblečením kódována jako něco jiného než kino, a že je transakční podvod označit jednu věc jako jiný v transakci z hlediska nabízené/přijímané služby

Automaticky přeloženo:
Frewcrew24
před 4 měsíci

Jediný způsob, jak skutečně získat zpětné zúčtování a obchodník se nebude bránit. Jste schopni získat časová razítka vkladu do společnosti provozující hazardní hry na webových stránkách společnosti? byl pro mě rozdíl


Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 4 měsíci

Navrhoval jsem, abyste ani nemuseli jít cestou nepřijatého zboží a služeb, řekněme, že některé platby nedorazily ani jedné straně, ale musíte mít historii některých vašich časových razítek.

Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 4 měsíci

Co když jste zaplatili debetní kartou a platby se na webu zobrazí jako kreditní karta?

Automaticky přeloženo:
Frewcrew24
před 4 měsíci

Nahlaste to jako podvod, to je to, co právě dělám. Požádejte svou banku o zahájení vyšetřování praní špinavých peněz.


Banky jistě nemohou tato obvinění ignorovat.

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 4 měsíci

to je jedno, takže první krok máte časová razítka vkladu s vkladem do kasina na webových stránkách kasina s datem a časem? Tento klíč pak budete mít přesně stejné časové razítko v protokolu bankovních transakcí. Potřebujete potvrzení od obchodníka, že jste koupili... což je lež. Poskytne vám několik cest, po kterých můžete jít dolů.

Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 4 měsíci

Mám časová razítka, jsou to stejné časy, částky se liší, i když o pár pencí nebo v některých případech o pár liber, mám také záznamy o bankovních transakcích, obchodník, který se objeví, má několik variant od co jsem viděl v tomto vláknu

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 4 měsíci

Jde o konkrétní spojení obchodníka s hazardní společností, poté si projdete T&CS obou společností, protože to, co jsem pochopil, je zapomenout na hazardní společnost, se kterou máte problém s obchodníkem, zpětné zúčtování je směrováno obchodníkovi a jejich přijímající bance.

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 4 měsíci

kolik transakcí máte a po kolika transakcích došlo k výměně k jinému obchodníkovi?


Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 4 měsíci

Pro mě to byl stejný obchodník, ale viděl jsem, jak si lidé v tomto vláknu všímají různých obchodníků Nikotpf, tři si pamatuji, také nemohu spojit obchodníka se společností, je to nikotpf, kde kasino je goldenbet a jejich rodič Společnost je santeda international bv, v mém výpisu o transakci není ani zmínka. pokud jde o přímé kontaktování obchodníka, neexistují žádné informace, pouze e-mail podpory pro kasino a chatovací robot na místě. Žádná registrovaná adresa, kterou mohu najít, ani telefonní číslo.

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 4 měsíci

tak kdo je obchodník na vašem výpisu?

mají webové stránky?


Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Odpověď od MagicReels...


Ahoj!

Děkujeme, že jste s námi!

Chceme vás ujistit, že jsme plně regulované zařízení, které se věnuje dodržování standardů v online herním průmyslu. Naše kasino funguje v právním rámci a pečlivě dodržuje interní pravidla a předpisy, aby byla zajištěna spravedlnost. Důvěra je v našem vztahu prvořadá a chceme zdůraznit, že nejsme zapojeni do žádných podvodných nebo podvodných aktivit. Upozorňujeme, že vaše žádost o vrácení peněz byla zamítnuta, protože byly vyčerpány všechny prostředky a služba byla poskytnuta. Bohužel je to konečné rozhodnutí a nelze jej změnit. Hluboce se omlouváme za nepříjemnosti.

Máte-li další otázky - vraťte se k nám a my vám pomůžeme!

Všechno nejlepší,

Kasino MagicReels

Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 4 měsíci

Nikotpf Web Active Lim a pokud vidím, neexistuje pro ně žádná webová stránka, vygooglil jsem je a nic, totéž pro Santeda International BV prvním výsledkem pro Santeda je PDF o sankcích australské vlády ohledně použití více adres URL k obcházení zablokovali provozování na Goldenbet, protože tam mají zakázáno podnikat, jakékoli další výsledky jsou weby přidružených kasin, které propagují weby, které mají, a všechny mají nevyřízené nebo „pozastavené" licence. (k této společnosti je přidruženo celkem pět kasin)

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ti z vás, kteří hazardovali s MyStake, vypadá to, že už ani nemají licenci na hazardní hry Curacao.


Aktualizovali své stránky tak, aby zobrazovaly 'Přihláška čeká na vyřízení'.


Máme v důsledku toho nějaké důvody k odvolání?

Automaticky přeloženo:
Wicked243
před 4 měsíci

MyStake je jedním z kasin Santeda International BV spolu s Goldenbet, jaký byl kód obchodníka, když jste u nich vkládali peníze? nebo někdo jiný?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 4 měsíci

Důvody pro zpětné zúčtování jsou pro vás prakticky nemožné, pokud neexistuje žádná webová stránka specificky pro obchodníka, pak pokud budu zcela upřímný, omlouvám se

Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 4 měsíci

Měl jsem takový pocit, ale pokud moje banka nějakou iniciuje a nemůže kontaktovat obchodníka, protože žádný kontakt není, neznamená to, že to nemohou zpochybnit? Navíc, pokud neexistuje žádná webová stránka specificky pro obchodníka nebo taková, která je spojuje s kasinem, nemohu říci, že obchodník tyto služby neposkytoval? protože mezi nimi a kasinem není žádné spojení?

Automaticky přeloženo:
Gojira7346
před 4 měsíci

Jediný způsob, jak nyní vyhrát, je říct, že jste si zakoupili cennosti a nedostali jste je. Pokud jste své bance neřekli nic o hazardních hrách, pak máte velmi dobrou šanci, pouze pokud jste s bankou hovořili o tom, že jde o hazardní transakce. Musíte mít platný důvod, aby vaše banka vydala chargeback

Automaticky přeloženo:
Elijahanth
před 4 měsíci

Uvedl jsem, že jde o hazardní transakci, a oni otevřeli žalobu a předali ji týmu specialistů (jejich slova), protože jsem zašel do podrobností, popsal situaci a poskytl důkazy, které ji jako takovou podporují, takže" alespoň to znovu prošetřuji, jsem si jistý, že kdyby se pokusili kontaktovat obchodníka, nebyli by schopni poskytnout důkazy proti tomu, co jsem zveřejnil, a to POKUD mohou obchodníka kontaktovat.

Automaticky přeloženo:
1...154 155 156...331
Jít na stránkuz 331 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky