FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 146)

před 11 měsíci od kirekin
|
320288 zobrazení 3663 odpovědí |
|
1...145 146 147...244
Přidat příspěvek
před 3 měsíci

Zdá se, že Revolut se nyní posouvá vpřed se spory. Nezmiňujte nic o kasinových hrách, protože pak je to těžké vysvětlit, protože si to vykládají tak, že jste nebyli podvedeni, řídí se pravidly Mastercard a Visa.


Zdá se, že to s nesprávnými kódy obchodníků bohužel nechápou, pokoušeli se jim to dříve bez úspěchu vysvětlit.


Vzhledem k tomu, že tyto společnosti ignorují a nechtějí pomoci, jde pouze o to, aby je zpoplatnili, pak je na nich, aby ukázaly účtenku.


řekněte to, jako by to bylo o těchto společnostech, když zpochybníte, že jste neobdrželi účtenku nebo žádnou digitální službu, ať už jde o videohry, obrázky, cs skiny.

„Chci vrátit peníze" a poté „Neobdržel jsem položku"


Můžete také pokračovat se společnostmi, o kterých nemůžete najít informace, udělal jsem to se svými transakcemi Ticketzone a Ewave a nemusel jsem vysvětlovat, ale pokračovaly přímo ve sporu.


Stačí si vybrat to samé a kliknout na den pro kontakt, pak si vyberete, že nemáte důkaz a jdete dál, tam zvolíte, že nemůžete najít kontaktní údaje na firmu.


Jediné, se kterými jsem nemohl pokračovat, jsou předchozí transakce, které jsem vybral jako podvod, pak už od Revolutu nedostanete druhou šanci.


Některé transakce také nefungují při soutěži o vrácení peněz, včetně Quickbit (vklad a Goriwire), takže s nimi nemohu nic dělat.


Totéž s Tsindou (říká, že jde o peněžní transakci a nelze ji zpochybnit)

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
Bibble58
před 3 měsíci

Kontaktoval jsem banku a požádal jsem o zpětné zúčtování, protože jsem závislý, kasino mi vůbec nepomohlo. Kontaktovali policii, ale také nepomohli, kasino není švédské a nemohli mi pomoci. banka mi právě zmrazila účet. Situace je extrémně nespravedlivá a už moc nedoufám, že se tady něco vyřeší

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Poskytovatelé jsou chráněni pokyny Visa / MasterCard, zdá se, že pokyny VISA / MasterCard jsou nad zákonem. Jako spotřebitel jste v háji, poskytovatelé mohou prát peníze téměř bez problémů.

V Německu jsou zvláště chráněny platby kreditní kartou. Autorizované transakce jsou nahrazeny pouze za určitých podmínek. Banky velmi zřídka vrátí takto zajištěnou transakci, protože banka nese odpovědnost, pokud oponent vyhraje zpětné zúčtování. Prostředky proto obvykle nejsou připsány nebo se čeká na výsledek chargebacku.

Pokud transakce není chráněna společností 3DS, nese odpovědnost obchodník. Když čtu, že někdo autorizoval více než 40 transakcí, je jasné, proč banky nereagují. Kontrola a reklamace 40 transakcí v systému MasterCard je složitá a časově náročná.


Banky se domnívají, že platba je autorizovaná; navíc daná osoba dostala něco na oplátku, i když karta ukazuje něco jiného. Neexistují žádné důkazy ve formě faktur, takže není možné zahájit zúčtování. Od této chvíle by měl každý pochopit, o co jde.



Automaticky přeloženo:
doggoclub19
před 3 měsíci

Ale na jakém základě tím myslíte, že dostanete peníze zpět? Kasino nemůže vědět, že jste závislí na hazardních hrách, pokud jste jim to neřekli. Následná otázka tedy také zní – z čeho jste je zkoušel udat policii? A nakonec – z jakého důvodu jste od banky požadovali vrácení poplatku/jaký důvod jste uvedli?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nejde o to, zda jste byli závislí na hazardních hrách nebo ne. Je to v podstatě technická záležitost – obchodník záměrně zakrývá typ transakce, aby byl maloobchodní, i když ve skutečnosti jde o velmi rizikovou hazardní transakci. Jedná se o přímé porušení pravidel stanovených společností Mastercard/Visa. Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.


Transakce však byla obvykle ověřena bankovní aplikací, takže to banky berou jako uznání transakce. Pokud hrajete v 123 Casino a při potvrzení uvidíte v aplikaci něco jiného, budete muset odmítnout.



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.


Transakce však byla obvykle ověřena bankovní aplikací, takže to banky berou jako uznání transakce. Pokud hrajete v 123 Casino a při potvrzení uvidíte v aplikaci něco jiného, budete muset odmítnout.



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Na tom opravdu nezáleží tbh. Pokud můžete prokázat, že jste od obchodníka nic nedostali, pak to docela stačí. Nejtěžší je přimět banky, aby pochopily, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Má někdo nějaké zprávy o zpětném zúčtování revolut, kde jste byli 100% upřímní? Chtěli byste vědět, zda byla obnova úspěšná? Je to ještě nevyřízené? Nebo konec vyšetřování revoluce?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 3 měsíci

Máte 2 nevyřízené s Musicreverb...dá vám vědět, jak to jde

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Glamors12 byl odstraněn
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
Příspěvek od Glamors12 byl odstraněn
před 3 měsíci

Tento e-mail jsem obdržel při dotazu na Goldenbet. Je to lež?


file

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 3 měsíci

To nejsou lži. Zpracovatel plateb třetí strany je ten, koho je třeba převzít. Kasino vám nevrací žádné peníze. Musíte vidět, jaké částky se odebraly na vašich výpisech, a najít 'obchodníka', pokud existuje, pak můžete vytvořit případ se svou bankou.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Našel jsem obchodníka na firemním domě, což je společnost zabývající se kopírováním se sídlem v Londýně?


Niko*FAQSOLUTIONS

Upraveno autorem před 3 měsíci
Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 3 měsíci

Zkuste s nimi navázat kontakt. Mohu téměř zaručit, že nebudou mít tušení, ale můžete to použít jako důkaz.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 měsíci

Bohužel jsem se podíval a společnost existuje na papíře, ale nemá žádné kontaktní údaje. Vyvolal jsem zúčtování ve své bance v naději, společnost, do které vás zavede v sídle společnosti, je kopie společnosti b6, ale bez kontaktních údajů

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Bohužel jsem se podíval a společnost existuje na papíře, ale nemá žádné kontaktní údaje. Vyvolal jsem zúčtování ve své bance v naději, společnost, do které vás zavede v sídle společnosti, je kopie společnosti b6, ale bez kontaktních údajů

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hodně štěstí kámo, doufám, že to vyjde. Uvidí, že to zjevně není kódováno jako hazardní hry.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 3 měsíci

Děkuji mnohokrát, ano, poslal jsem důkazy, které mám o transakcích s fotografiemi čísla společnosti atd., vypadá to, že pro tento konkrétní účel byla založena falešná společnost, nejsem si jistý, jestli nepřemýšlím, i když haha

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
1...145 146 147...244
Jít na stránkuz 244 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu