FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 101)

před 8 měsíci od kirekin
|
110212 zobrazení 2172 odpovědí |
|
1...100 101 102...109
Přidat příspěvek
před 2 týdny

Ahoj všichni


Chci se s vámi všemi podělit o svůj příběh a možná mi někteří z vás dají nějaké rady nebo tipy.

Jsem závislý na hazardních hrách a byl mi zablokován přístup do všech kasin se švédskou licencí. Přestože já'

Když jsem se léčil kvůli svým problémům s hazardem, psychicky jsem se zhroutil a zaregistroval jsem se u Tsars. Nechali mě hrát a dokonce ověřili můj účet. Tom, aby můj příběh byl kratší, nakonec jsem tam utratil asi 5000 EUR. Pro někoho tato částka nemusí být moc, ale pro mě ano.


Zde je to, co jsem se snažil udělat, abych získal své peníze zpět:

1. mluvil s kasinem: Řekli mi, že je mou odpovědností používat jejich služby nebo ne. Vůbec jim na lidech nezáleží. Přestal jsem s nimi mluvit, protože mi bylo jasné, že mi nebudou rozumět. Jde jim jen o peníze, bohužel…

2. nahlásili policii: znovu shrnuto - neudělali nic, protože kasino nemá sídlo ve Švédsku.

3. Obrátil jsem se na svou banku (pro ty, kteří by se zajímali o Swedbank) a požádal o zpětné zúčtování: Vzhledem k tomu, že mé vklady byly nedávné, myslel jsem si, že by bylo možné získat své peníze zpět. Místo toho byl můj účet zmrazen a navzdory poskytnutí vysvětlení a důkazů, včetně komunikace s kasinem a historie transakcí, nebyly proti kasinu podniknuty žádné kroky. Probíhá vyšetřování, ale podle toho, co jsem slyšel, se šance na vrácení peněz blíží nule.


Celá tahle situace mě ještě víc zoufalá. Nerad si moc stěžuji, ale po přečtení tohoto vlákna na fóru se zdá, že není mnoho jiných způsobů, jak získat peníze zpět. Měli štěstí ti, kterým se podařilo získat zpět své peníze.

Automaticky přeloženo:
doggoclub19
před 2 týdny

Moc nerozumím tomu, co máte na mysli. Požádali jste o zpětné zúčtování na základě toho, že jste závislí na hazardních hrách a že vás kasino nechalo hrát, nebo co jste tím psal do banky?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Také jsem podal mnoho stížností. Můj účet však nebyl zmrazen ani uzamčen. Může to přijít, každopádně mě to opravdu nezajímá. Neudělal jsem nic nezákonného. Stále čekám na odpověď od banky, protože případ "probíhá".. Ale také jsem poslal veškerou komunikaci, kterou jsem měl se společnostmi, také řekl, že některé společnosti zaplatily. Musíte se snažit dělat to nejlepší, co můžete, a přimět banku, aby to pochopila.

Automaticky přeloženo:
Gez80
před 2 týdny

Doporučuje všem, aby zavolali do banky a promluvili si s nimi. Udělal jsem to a dostalo se mi skvělé léčby.

Automaticky přeloženo:
Gez80
před 2 týdny

Byli jste jedním z těch, kteří měli samolepky Mail for?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Byli jste jedním z těch, kteří měli samolepky Mail for?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ne Promiň! Odložil jsem to e-mailem podvodným společnostem docela rychle. Zabralo vám to příliš mnoho energie a času, také jste se tím stal trochu posedlý. Když vám pak prochladla ruka, měli jste stejné pocity, jako když jste o peníze přišli. Místo toho jsem prošel bankou. Od elegra jsem však dostal nemocnou částku a byli jediní.

Automaticky přeloženo:
Bibble58
před 2 týdny

Ano, stejně dobře. Nechápu, proč z toho tolik lidí šílí. Ale reagoval jsem na dost nových účtů, které přicházejí a upozorňují, že banka zmrazila účet atd. atd

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Někdo, kdo má skutečné informace a šablonu, může mluvit přes e-mail? Mám jich spoustu, ale kromě rozhovoru s bankou si opravdu nejsem jistý, kde začít

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 2 týdny

Rabidi NV vyhlásila bankrot! Zkontrolujte kasino dříve pod jejich kontrolou. Nyní působí pod novou společností na Curacau!

podvádět hráče, krást peníze, vyhlásit bankrot a pokračovat v tom samém pod novým deštníkem!


tak jednoduché

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

jakékoli informace o:


Enigma Budapešť

Ecoprism Lucembursko


dík

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zdá se, že Revolut se nyní posouvá vpřed se spory. Nezmiňujte nic o kasinových hrách, protože pak je to těžké vysvětlit, protože si to vykládají tak, že jste nebyli podvedeni, řídí se pravidly Mastercard a Visa.


Zdá se, že to s nesprávnými kódy obchodníků bohužel nechápou, pokoušeli se jim to dříve bez úspěchu vysvětlit.


Vzhledem k tomu, že tyto společnosti ignorují a nechtějí pomoci, jde pouze o to, aby je zpoplatnili, pak je na nich, aby ukázaly účtenku.


řekněte to, jako by to bylo o těchto společnostech, když zpochybníte, že jste neobdrželi účtenku nebo žádnou digitální službu, ať už jde o videohry, obrázky, cs skiny.

„Chci vrátit peníze" a poté „Neobdržel jsem položku"


Můžete také pokračovat se společnostmi, o kterých nemůžete najít informace, udělal jsem to se svými transakcemi Ticketzone a Ewave a nemusel jsem vysvětlovat, ale pokračovaly přímo ve sporu.


Stačí si vybrat to samé a kliknout na den pro kontakt, pak si vyberete, že nemáte důkaz a jdete dál, tam zvolíte, že nemůžete najít kontaktní údaje na firmu.


Jediné, se kterými jsem nemohl pokračovat, jsou předchozí transakce, které jsem vybral jako podvod, pak už od Revolutu nedostanete druhou šanci.


Některé transakce také nefungují při soutěži o vrácení peněz, včetně Quickbit (vklad a Goriwire), takže s nimi nemohu nic dělat.


Totéž s Tsindou (říká, že jde o peněžní transakci a nelze ji zpochybnit)

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Bibble58
před týdnem

Kontaktoval jsem banku a požádal jsem o zpětné zúčtování, protože jsem závislý, kasino mi vůbec nepomohlo. Kontaktovali policii, ale také nepomohli, kasino není švédské a nemohli mi pomoci. banka mi právě zmrazila účet. Situace je extrémně nespravedlivá a už moc nedoufám, že se tady něco vyřeší

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Poskytovatelé jsou chráněni pokyny Visa / MasterCard, zdá se, že pokyny VISA / MasterCard jsou nad zákonem. Jako spotřebitel jste v háji, poskytovatelé mohou prát peníze téměř bez problémů.

V Německu jsou zvláště chráněny platby kreditní kartou. Autorizované transakce jsou nahrazeny pouze za určitých podmínek. Banky velmi zřídka vrátí takto zajištěnou transakci, protože banka nese odpovědnost, pokud oponent vyhraje zpětné zúčtování. Prostředky proto obvykle nejsou připsány nebo se čeká na výsledek chargebacku.

Pokud transakce není chráněna společností 3DS, nese odpovědnost obchodník. Když čtu, že někdo autorizoval více než 40 transakcí, je jasné, proč banky nereagují. Kontrola a reklamace 40 transakcí v systému MasterCard je složitá a časově náročná.


Banky se domnívají, že platba je autorizovaná; navíc daná osoba dostala něco na oplátku, i když karta ukazuje něco jiného. Neexistují žádné důkazy ve formě faktur, takže není možné zahájit zúčtování. Od této chvíle by měl každý pochopit, o co jde.



Automaticky přeloženo:
doggoclub19
před týdnem

Ale na jakém základě tím myslíte, že dostanete peníze zpět? Kasino nemůže vědět, že jste závislí na hazardních hrách, pokud jste jim to neřekli. Následná otázka tedy také zní – z čeho jste je zkoušel udat policii? A nakonec – z jakého důvodu jste od banky požadovali vrácení poplatku/jaký důvod jste uvedli?

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Nejde o to, zda jste byli závislí na hazardních hrách nebo ne. Je to v podstatě technická záležitost – obchodník záměrně zakrývá typ transakce, aby byl maloobchodní, i když ve skutečnosti jde o velmi rizikovou hazardní transakci. Jedná se o přímé porušení pravidel stanovených společností Mastercard/Visa. Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.


Transakce však byla obvykle ověřena bankovní aplikací, takže to banky berou jako uznání transakce. Pokud hrajete v 123 Casino a při potvrzení uvidíte v aplikaci něco jiného, budete muset odmítnout.



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.


Transakce však byla obvykle ověřena bankovní aplikací, takže to banky berou jako uznání transakce. Pokud hrajete v 123 Casino a při potvrzení uvidíte v aplikaci něco jiného, budete muset odmítnout.



Automaticky přeloženo:
před týdnem

Na tom opravdu nezáleží tbh. Pokud můžete prokázat, že jste od obchodníka nic nedostali, pak to docela stačí. Nejtěžší je přimět banky, aby pochopily, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Má někdo nějaké zprávy o zpětném zúčtování revolut, kde jste byli 100% upřímní? Chtěli byste vědět, zda byla obnova úspěšná? Je to ještě nevyřízené? Nebo konec vyšetřování revoluce?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před týdnem

Máte 2 nevyřízené s Musicreverb...dá vám vědět, jak to jde

Automaticky přeloženo:
před týdnem

31. března 2024 jsem požádal společnost Noda (Naudapay), aby zablokovala můj bankovní IBAN, aby nebylo možné provádět žádné další převody do kasin prostřednictvím jejich poskytovatele plateb.

Dostal jsem od nich potvrzovací email, že můj IBAN byl zablokován.

Minulý týden se mi podařilo vložit více než 4000 EUR na Betplays prostřednictvím okamžitého bankovního převodu Noda.

Poslal jsem e-mail se stížností Nodovi, který informoval kasino, které okamžitě zablokovalo můj herní účet bez vrácení plateb.

Máte někdo podobné zkušenosti?

Co mám v těchto případech dělat?

Automaticky přeloženo:
1...100 101 102...109
Jít na stránkuz 109 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky