DomůFórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 101)

před rokem od kirekin
|
728 484 zobrazení 6 452 odpovědí |
|
1...100 101 102...331
před 6 měsíci

Poskytovatelé jsou chráněni pokyny Visa / MasterCard, zdá se, že pokyny VISA / MasterCard jsou nad zákonem. Jako spotřebitel jste v háji, poskytovatelé mohou prát peníze téměř bez problémů.

V Německu jsou zvláště chráněny platby kreditní kartou. Autorizované transakce jsou nahrazeny pouze za určitých podmínek. Banky velmi zřídka vrátí takto zajištěnou transakci, protože banka nese odpovědnost, pokud oponent vyhraje zpětné zúčtování. Prostředky proto obvykle nejsou připsány nebo se čeká na výsledek chargebacku.

Pokud transakce není chráněna společností 3DS, nese odpovědnost obchodník. Když čtu, že někdo autorizoval více než 40 transakcí, je jasné, proč banky nereagují. Kontrola a reklamace 40 transakcí v systému MasterCard je složitá a časově náročná.


Banky se domnívají, že platba je autorizovaná; navíc daná osoba dostala něco na oplátku, i když karta ukazuje něco jiného. Neexistují žádné důkazy ve formě faktur, takže není možné zahájit zúčtování. Od této chvíle by měl každý pochopit, o co jde.



Automaticky přeloženo:
doggoclub19
před 6 měsíci

Ale na jakém základě tím myslíte, že dostanete peníze zpět? Kasino nemůže vědět, že jste závislí na hazardních hrách, pokud jste jim to neřekli. Následná otázka tedy také zní – z čeho jste je zkoušel udat policii? A nakonec – z jakého důvodu jste od banky požadovali vrácení poplatku/jaký důvod jste uvedli?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nejde o to, zda jste byli závislí na hazardních hrách nebo ne. Je to v podstatě technická záležitost – obchodník záměrně zakrývá typ transakce, aby byl maloobchodní, i když ve skutečnosti jde o velmi rizikovou hazardní transakci. Jedná se o přímé porušení pravidel stanovených společností Mastercard/Visa. Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.


Transakce však byla obvykle ověřena bankovní aplikací, takže to banky berou jako uznání transakce. Pokud hrajete v 123 Casino a při potvrzení uvidíte v aplikaci něco jiného, budete muset odmítnout.



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je také důvod, aby hráč řekl, že obchodník není rozpoznán, a požádal o vrácení peněz.


Transakce však byla obvykle ověřena bankovní aplikací, takže to banky berou jako uznání transakce. Pokud hrajete v 123 Casino a při potvrzení uvidíte v aplikaci něco jiného, budete muset odmítnout.



Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Na tom opravdu nezáleží tbh. Pokud můžete prokázat, že jste od obchodníka nic nedostali, pak to docela stačí. Nejtěžší je přimět banky, aby pochopily, co se děje.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Má někdo nějaké zprávy o zpětném zúčtování revolut, kde jste byli 100% upřímní? Chtěli byste vědět, zda byla obnova úspěšná? Je to ještě nevyřízené? Nebo konec vyšetřování revoluce?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 6 měsíci

Máte 2 nevyřízené s Musicreverb...dá vám vědět, jak to jde

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Tento e-mail jsem obdržel při dotazu na Goldenbet. Je to lež?


file

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 6 měsíci

To nejsou lži. Zpracovatel plateb třetí strany je ten, koho je třeba převzít. Kasino vám nevrací žádné peníze. Musíte vidět, jaké částky se odebraly na vašich výpisech, a najít 'obchodníka', pokud existuje, pak můžete vytvořit případ se svou bankou.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Našel jsem obchodníka na firemním domě, což je společnost zabývající se kopírováním se sídlem v Londýně?


Niko*FAQSOLUTIONS

Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 6 měsíci

Zkuste s nimi navázat kontakt. Mohu téměř zaručit, že nebudou mít tušení, ale můžete to použít jako důkaz.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 6 měsíci

Bohužel jsem se podíval a společnost existuje na papíře, ale nemá žádné kontaktní údaje. Vyvolal jsem zúčtování ve své bance v naději, společnost, do které vás zavede v sídle společnosti, je kopie společnosti b6, ale bez kontaktních údajů

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Bohužel jsem se podíval a společnost existuje na papíře, ale nemá žádné kontaktní údaje. Vyvolal jsem zúčtování ve své bance v naději, společnost, do které vás zavede v sídle společnosti, je kopie společnosti b6, ale bez kontaktních údajů

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hodně štěstí kámo, doufám, že to vyjde. Uvidí, že to zjevně není kódováno jako hazardní hry.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 6 měsíci

Děkuji mnohokrát, ano, poslal jsem důkazy, které mám o transakcích s fotografiemi čísla společnosti atd., vypadá to, že pro tento konkrétní účel byla založena falešná společnost, nejsem si jistý, jestli nepřemýšlím, i když haha

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci
Příspěvek od Glamors12 byl odstraněn
před 6 měsíci

Podobně jako u karet, otevřené bankovní transakce, jako Trustly potřebuje a měly by být zpracovány se specifickým kódem, myslím, že pro otevřené bankovnictví to bylo PCC 26 nebo tak něco.

Ale stejně jako u karet samozřejmě existují způsoby, jak to obejít, jak to udělá mnoho kasin.



Automaticky přeloženo:
veritas1979
před 6 měsíci

Ano, mám podezření, že to byly manipulace s kódem, které vedly k tomu, že platby prošly, protože jsem nemohl dostat platby do většiny kasin. ale ani jsem se nepokusil s důvěrou bojovat.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nejnovější, které jsem našel, jsou PayOp a PayDo...používané Santeda Group pro všechny druhy vkladů od karet po poukázky na neosurf! Kontaktuje oba poskytovatele plateb a uvidí, co se stane.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 6 měsíci

Momentálně jsem na nich a přišlo několik podivných e-mailů o zrušení plateb, takže počkám a uvidíme jejich konečné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 6 měsíci

Dnes jsem jim udělal totéž, dostal jsem odpověď, že věc prošetřují. Co tím myslíš, že od nich dostáváš podivné e-maily o zrušení platby?

co jsi jim napsal?😊

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 6 měsíci

Právě že došlo k potenciálnímu platebnímu podvodu a řekli, že to prošetří. Nyní máte několik automatických e-mailů prostřednictvím ... ale musíte počkat a uvidíte

Automaticky přeloženo:
1...100 101 102...331
Jít na stránkuz 331 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky