FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 102)

před 8 měsíci od kirekin
|
115125 zobrazení 2221 odpovědí |
|
1...101 102 103...112
Přidat příspěvek
carsix79
před 2 týdny

S naudapay zkušenosti nemám, ale s trustly ano. Důvěryhodně jsem požádal o zablokování a obdržel jsem potvrzení, ale potvrzovací blokovací e-mail obsahoval informace, že společnost Trustly nabízí tuto službu dobrovolně a jako gesto dobré vůle. No jasně, toto blokování mi nefungovalo a důvěřivě jsem se zeptal, co se děje, řekli, že tato "služba" je gesto dobré vůle a za případné škody neručí. Blokování fungovalo u většiny stránek, ale přesto se mi podařilo někde projít a domnívám se, že to bylo možná kvůli tomu, že kasino nesprávně hlásilo svou aktivitu?



Odpověděla naudapay na vaši stížnost?

V minulosti, když jsem si na ně stěžoval, dostal jsem od nich velmi neslušnou odpověď, kde mi řekli, že pokud vymáháte, je trestné tvrdit věci, které nejsou pravdivé a jsou připraveni spolupracovat s úřady .

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Tento e-mail jsem obdržel při dotazu na Goldenbet. Je to lež?


file

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 2 týdny

To nejsou lži. Zpracovatel plateb třetí strany je ten, koho je třeba převzít. Kasino vám nevrací žádné peníze. Musíte vidět, jaké částky se odebraly na vašich výpisech, a najít 'obchodníka', pokud existuje, pak můžete vytvořit případ se svou bankou.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Našel jsem obchodníka na firemním domě, což je společnost zabývající se kopírováním se sídlem v Londýně?


Niko*FAQSOLUTIONS

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 2 týdny

Zkuste s nimi navázat kontakt. Mohu téměř zaručit, že nebudou mít tušení, ale můžete to použít jako důkaz.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Bohužel jsem se podíval a společnost existuje na papíře, ale nemá žádné kontaktní údaje. Vyvolal jsem zúčtování ve své bance v naději, společnost, do které vás zavede v sídle společnosti, je kopie společnosti b6, ale bez kontaktních údajů

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Bohužel jsem se podíval a společnost existuje na papíře, ale nemá žádné kontaktní údaje. Vyvolal jsem zúčtování ve své bance v naději, společnost, do které vás zavede v sídle společnosti, je kopie společnosti b6, ale bez kontaktních údajů

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Hodně štěstí kámo, doufám, že to vyjde. Uvidí, že to zjevně není kódováno jako hazardní hry.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Děkuji mnohokrát, ano, poslal jsem důkazy, které mám o transakcích s fotografiemi čísla společnosti atd., vypadá to, že pro tento konkrétní účel byla založena falešná společnost, nejsem si jistý, jestli nepřemýšlím, i když haha

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Naudapay mi neodpověděl, ale určitě sdělil incident kasinu, které zablokovalo můj účet, a napsalo, že obdrželi oznámení od Naudapay.


Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

S naudapay zkušenosti nemám, ale s trustly ano. Důvěryhodně jsem požádal o zablokování a obdržel jsem potvrzení, ale potvrzovací blokovací e-mail obsahoval informace, že společnost Trustly nabízí tuto službu dobrovolně a jako gesto dobré vůle. No jasně, toto blokování mi nefungovalo a důvěřivě jsem se zeptal, co se děje, řekli, že tato "služba" je gesto dobré vůle a za případné škody neručí. Blokování fungovalo u většiny stránek, ale přesto se mi podařilo někde projít a domnívám se, že to bylo možná kvůli tomu, že kasino nesprávně hlásilo svou aktivitu?



Odpověděla naudapay na vaši stížnost?

V minulosti, když jsem si na ně stěžoval, dostal jsem od nich velmi neslušnou odpověď, kde mi řekli, že pokud vymáháte, je trestné tvrdit věci, které nejsou pravdivé a jsou připraveni spolupracovat s úřady .

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Podobně jako u karet, otevřené bankovní transakce, jako Trustly potřebuje a měly by být zpracovány se specifickým kódem, myslím, že pro otevřené bankovnictví to bylo PCC 26 nebo tak něco.

Ale stejně jako u karet samozřejmě existují způsoby, jak to obejít, jak to udělá mnoho kasin.



Automaticky přeloženo:
veritas1979
před 2 týdny

Ano, mám podezření, že to byly manipulace s kódem, které vedly k tomu, že platby prošly, protože jsem nemohl dostat platby do většiny kasin. ale ani jsem se nepokusil s důvěrou bojovat.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 týdny

Požádejte naudapay o příjemce platby a potvrzení. Všiml jsem si například, že na všech mých účtech o platbách Skrill v otevřeném bankovnictví byla jako příjemce uvedena společnost kasina, kromě jednoho, který jako příjemce psal TRANSICT, nejsem si jistý, jak to chodí v otevřeném bankovnictví, ale věřím, že společnosti jsou také schopni s nimi manipulovat, např. prohlásit své aktivity za něco jiného než hazard?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nejnovější, které jsem našel, jsou PayOp a PayDo...používané Santeda Group pro všechny druhy vkladů od karet po poukázky na neosurf! Kontaktuje oba poskytovatele plateb a uvidí, co se stane.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

S PayOp jen ztrácíte čas..

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 týdny

Máte zkušenosti s payopem nebo proč je to ztráta času? 😊

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 týdny

Momentálně jsem na nich a přišlo několik podivných e-mailů o zrušení plateb, takže počkám a uvidíme jejich konečné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Dnes jsem jim udělal totéž, dostal jsem odpověď, že věc prošetřují. Co tím myslíš, že od nich dostáváš podivné e-maily o zrušení platby?

co jsi jim napsal?😊

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Právě že došlo k potenciálnímu platebnímu podvodu a řekli, že to prošetří. Nyní máte několik automatických e-mailů prostřednictvím ... ale musíte počkat a uvidíte

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Ano, už jsem s nimi jednal. Píšou vám, že kontaktují příjemce převodů (kasíno) pouze proto, aby se ujistili, že vklady byly provedeny správně.

Upozornil jsem, že v jejich podmínkách je napsáno, že nepovolují transakce zahrnující nelegální hazard, proto žádají o vrácení peněz, ale pak už nereagovali.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Dobře, to samé pro mě. Stále jsem ale nepochopil, zda Vám přišly vágní emaily o zrušení plateb nebo zda Vám právě přišly automatické emaily, že Váš email byl úspěšně přijat. Děkuji

Automaticky přeloženo:
1...101 102 103...112
Jít na stránkuz 112 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky