FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 102)

před rokem od kirekin
|
545666 zobrazení 5587 odpovědí |
|
1...101 102 103...283
CryptoG82
před 5 měsíci

Dobře, to samé pro mě. Stále jsem ale nepochopil, zda Vám přišly vágní emaily o zrušení plateb nebo zda Vám právě přišly automatické emaily, že Váš email byl úspěšně přijat. Děkuji

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 5 měsíci

Je to dlouhá doba? Zkusili jste jim poslat zprávu znovu? Osobně jsem od nich dostal rychlou odpověď. Také jsem je informoval o nelegálních platbách za hazard. Moc si z nich nedělám naděje, ale i tak bych chtěl zpět své peníze, které zmizely ve větru a nikdy se nedostaly ani do kasina.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 5 měsíci

Ne, dostal jsem automatické e-maily se zprávou „Platba zrušena". Neměl žádné peníze, takže uvidím, co to všechno znamená, až jejich zástupce odpoví.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nevíte někdo, kdo je náhodou poskytovatel plateb pro goldenbet?

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 5 měsíci

Stejně to bývalo Paydo nebo PayOp.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Ještě jednou děkuji za pomoc, kontaktoval jsem oba

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Zajímavý. Který den jste podali stížnost ohledně platby a kdy jste tento e-mail obdrželi?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 5 měsíci

Včera, e-mail přijat dnes.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 5 měsíci

Ohhh, zobrazuje se jako NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 5 měsíci

Ano, stále se snažím získat kontakt na ZP Telephono003....pokud někdo něco najde, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 5 měsíci

Díky, teď jsem jim poslal e-mail, hádám, že budu mít štěstí, když mi z vaší zprávy vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 5 měsíci

Nebude to účet kasina, protože je více než rok uzavřen! Počkám a uvidím, jaká bude oficiální odpověď.

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 5 měsíci

Myslím, že máš štěstí. Protože jsem nastoupil do vlaku příliš pozdě a dostal jsem odpověď, kontaktujte svou banku.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 5 měsíci

Může to být začátek tzv. "vymáhání" / spor o platbu a výplata platbu zadrží, dokud se případ nevyřeší jedním/druhým způsobem.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 5 měsíci

Dosud jsem od nikoho neobdržel vrácení peněz, pouze jsem poslal e-maily bance, společnosti a několika poskytovatelům plateb. Myslím, že jsem také nastoupil do vlaku příliš pozdě

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 5 měsíci

Nicméně bych řekl, že to zkus. Také jsem vstoupil příliš pozdě a stále se mi podařilo získat jednu náhradu.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 5 měsíci

Děkuji a budu

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 5 měsíci

Nebudu zveřejňovat, co jsem napsal, dokud nepošlou konečnou odpověď...bez urážky! Pokud to půjde, rád se podělím.

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nechal jsem zaplatit transakci Motiv8 Techn. Umístěný v Nigérii. Moje banka řekla, že nemohli podat zpětné zúčtování, protože jsem použil 2FA, ale šlo to týmu pro podvodníky a včera jsem obdržel refundaci zpět na svůj účet.

Automaticky přeloženo:
1...101 102 103...283
Jít na stránkuz 283 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky