FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 103)

před 9 měsíci od kirekin
|
118362 zobrazení 2266 odpovědí |
|
1...102 103 104...114
Přidat příspěvek
CryptoG82
před 2 týdny

Jsem zmatený. Můžete se lépe vysvětlit?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 týdny

Je to dlouhá doba? Zkusili jste jim poslat zprávu znovu? Osobně jsem od nich dostal rychlou odpověď. Také jsem je informoval o nelegálních platbách za hazard. Moc si z nich nedělám naděje, ale i tak bych chtěl zpět své peníze, které zmizely ve větru a nikdy se nedostaly ani do kasina.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Ne, dostal jsem automatické e-maily se zprávou „Platba zrušena". Neměl žádné peníze, takže uvidím, co to všechno znamená, až jejich zástupce odpoví.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Ano, snažil jsem se je pronásledovat, ale bez úspěchu..

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

file

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Nevíte někdo, kdo je náhodou poskytovatel plateb pro goldenbet?

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 2 týdny

Stejně to bývalo Paydo nebo PayOp.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Ještě jednou děkuji za pomoc, kontaktoval jsem oba

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Zajímavý. Který den jste podali stížnost ohledně platby a kdy jste tento e-mail obdrželi?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Včera, e-mail přijat dnes.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Ohhh, zobrazuje se jako NikoTPF*FAQSOLUTIONS

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Ano, stále se snažím získat kontakt na ZP Telephono003....pokud někdo něco najde, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Také jsem obdržel tato upozornění z PayOp

To znamená, že transakce nebyla úspěšná.

Nejedná se o vrácení peněz. Nebo šly tyto peníze na herní účet v kasinu?

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Díky, teď jsem jim poslal e-mail, hádám, že budu mít štěstí, když mi z vaší zprávy vrátí peníze?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před 2 týdny

Nebude to účet kasina, protože je více než rok uzavřen! Počkám a uvidím, jaká bude oficiální odpověď.

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 2 týdny

Myslím, že máš štěstí. Protože jsem nastoupil do vlaku příliš pozdě a dostal jsem odpověď, kontaktujte svou banku.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 týdny

Může to být začátek tzv. "vymáhání" / spor o platbu a výplata platbu zadrží, dokud se případ nevyřeší jedním/druhým způsobem.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Dosud jsem od nikoho neobdržel vrácení peněz, pouze jsem poslal e-maily bance, společnosti a několika poskytovatelům plateb. Myslím, že jsem také nastoupil do vlaku příliš pozdě

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 2 týdny

Nicméně bych řekl, že to zkus. Také jsem vstoupil příliš pozdě a stále se mi podařilo získat jednu náhradu.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

Děkuji a budu

Automaticky přeloženo:
1...102 103 104...114
Jít na stránkuz 114 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky