před 2 týdny
Doufám za tebe.
Ale co jsi napsal na PayOp a na jakou emailovou adresu?
I hope for you.
But what did you write to PayOp and to what email address?
Lo spero per te.
Ma cosa hai scritto a PayOp e a che indirizzo mail?
0
Doufám za tebe.
Ale co jsi napsal na PayOp a na jakou emailovou adresu?
I hope for you.
But what did you write to PayOp and to what email address?
Lo spero per te.
Ma cosa hai scritto a PayOp e a che indirizzo mail?
Nebudu zveřejňovat, co jsem napsal, dokud nepošlou konečnou odpověď...bez urážky! Pokud to půjde, rád se podělím.
I'm not going to post what I wrote until they send a final response...no offence! If it works out I'm happy to share.
Nechal jsem zaplatit transakci Motiv8 Techn. Umístěný v Nigérii. Moje banka řekla, že nemohli podat zpětné zúčtování, protože jsem použil 2FA, ale šlo to týmu pro podvodníky a včera jsem obdržel refundaci zpět na svůj účet.
I had a transaction paid to Motiv8 Techn. Based in Nigeria. My bank said they couldn’t file a chargeback because I had used 2FA but it went to the fraud team and I received the refund back in my account yesterday.
mé bance byly vráceny peníze z autorizované transakce platební službě nigerijského obchodníka. Bylo to vyšetřováno jako podvod.
my bank got my money refunded from an authorised transaction to a Nigerian merchant payment service. It was investigated as fraud.
Kdo při zdravém rozumu by dal POA úplně cizímu člověku.
Who in their right mind would give POA to a complete stranger.
Co jste řekl bance? A jak dlouho trvalo vyřízení?
What did you say to the bank? And how long did the processing take?
Mitä sanoit pankille? Ja kauanko käsittely kesti?
Takže mi vlastně zablokovali kartu, protože zjistili podezřelou transakci. Musel jsem jim zavolat, abych to odblokoval, a zeptal jsem se, jestli jsem provedl transakci s motiv8. Řekl jsem ne, k čemu to je. Řekli, že je to v Nigérii a jsou to profesionální služby. Řekl jsem, že jsem o nich nikdy neslyšel. Zpochybnila načasování transakce a také řekla, že jsem ji autorizoval prostřednictvím 2FA, a proto nebudu moci zahájit zúčtování, ale bude to předáno týmu pro podvody, aby to prošetřil. Peníze byly na mém účtu o týden později.
So they actually blocked my card as they detected a suspicious transaction. I had to call them to unblock it and asked if I had made a transaction to motiv8. I said no, what’s it for. They said it’s in Nigeria and they’re a professional services company. I said I’ve never heard of them. She questioned the timing of the transaction and also said that I had authorised it via 2FA and therefore would not be able to initiate a chargeback but it would be past over to the fraud team to investigate. Money was in my account a week later.
Jak dlouho jsi je trápil? Posílali jste stále stejný e-mail? Mám stejný problém se sesterským webem
How long did you hassle them for ? Did you just keep sending the same email? I have the same issue with a sister site
otázka – získání refundace od těchto poskytovatelů plateb, pochází přímo od nich, nikoli od kasina? Nebo pak pronásledují kasino?
question - getting a refund from these payment providers, does it come straight from them rather than the casino? Or do they then chase the casino?
omlouvám se ještě ode mě. Kdokoli má kontaktní údaje na poskytovatele plateb pro následující:
Peněženka CP
moje dodávka
zpaympf*theplatina
Dotascanner
Cscannerr
yellowbitmasters
hodní bestie
super vítězové por
získal s nimi transakce kolem 6000 $
sorry more from me. Anyone have contact details for payment providers for these:
CP Wallet
my deliveryy
zpaympf*theplatin
Dotascanner
Cscannerr
yellowbitmasters
rankbeasts
super winners por
got about $6000 of transactions with these
Přestaňte s tímto nesmyslem zveřejňovat zprávy, které jste odeslali poskytovatelům, toto si přečtou odpovědné osoby nebo jiní lidé, pak nebude žádná odezva.
Každý, kdo má mozek, bude moci dát čtyři řádky na papír a požádat o vrácení peněz.
Stop with this nonsense of publishing the messages that you have sent to the providers, responsible persons or other people read this, then there will be no response.
Anyone with a brain will be able to put four lines on paper and request a refund.
Hört mit dem Mist auf die Nachrichten die Ihr an die Anbieter geschickt habt zu veröffentlichen, verantwortliche Personen oder sonstige Personen lesen hier mit, dann gibt's nichts mehr zurück.
Jeder der etwas Hirn hat wird dazu in der Lage sein 4 Zeilen aufs Papier bringen zu können und eine Rückerstattung anzufordern.
Zkopírujte a vložte zprávy!
The copy and paste messages!
Die Copy and Paste Nachrichten!
Kde jsou?? Omlouvám se, přišel jsem pozdě do vlákna, takže pokud můžete poradit číslo stránky, byl bych vám vděčný
Where are they?? Sorry, I was late to the thread so if you can advise page number I would be grateful
Page 76 jeden uživatel vytvořil odkaz s komplexními informacemi, jako je tento na začátek 🙂
Page 76 one user made a link with comprehensive information like this to the beginning 🙂
Sivu 76 yksi käyttäjä teki linkin jossa on kattavasti infoa näin alkuun 🙂
Je zaměřen na každého, kdo si přečte tento příspěvek a kontaktuje poskytovatele. Pokud je stejná zpráva odeslána 43krát, nezdá se to příliš vážné.
It is aimed at everyone who reads this post and contacts the provider. It doesn't seem very serious if the same message is sent 43 times.
Es ist an alle gerichtet die diesen Beitrag lesen und die Anbieter kontaktieren. Es wirkt wenig seriös und ernst wenn 43 mal die selbe Nachricht verschickt wird.
Zní to, že večírek pro vrácení peněz je u konce a hlášení vaší bance je další nejlepší věcí?
Sounds like the refund party is over and reporting to your bank is the next best thing?
Dobrý den, zcela irelevantní dotaz k danému vláknu. Neví někdo, kde mohu smazat svůj účet na tomto fóru?
Hello, a completely irrelevant question to the thread in question. Does anyone know where I can delete my account on this forum?
Hej en helt irrelevant fråga till tråden i fråga. Vet någon vart jag kan raddera mitt konto på detta forum?
Označ moderátora fóra Jaro nebo Radku a požádej o smazání účtu 🙂
Tag forum moderator Jaro or Radka and ask for the account to be deleted 🙂
Tägää foorumin valvoja Jaro tai Radka ja pyydä tilin poistoa 🙂
Dobrý den, zcela irelevantní dotaz k danému vláknu. Neví někdo, kde mohu smazat svůj účet na tomto fóru?
Hello, a completely irrelevant question to the thread in question. Does anyone know where I can delete my account on this forum?
Hej en helt irrelevant fråga till tråden i fråga. Vet någon vart jag kan raddera mitt konto på detta forum?
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.