FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 100)

před rokem od kirekin
|
545627 zobrazení 5587 odpovědí |
|
1...99 100 101...283
loisjefferies98
před 5 měsíci

ahoj Lois,


Můžeš mi říct, co jsi poslal Ninewinovi? Právě s nimi máš vážné problémy! Jakákoli pomoc by byla oceněna.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Revolut neprovede zpětné zúčtování související s hazardními hrami. Sami se na tom podílejí.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Máte pravdu. V tom se Revolut liší od vaší běžné banky. Nebudou provádět zpětná zúčtování, pokud není zřejmé, že došlo k problému.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.


Náklady:

Jednorázový poplatek za poradenství

Procentní příspěvek v závislosti na sporné částce, až 35 %


Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.

richter-eddy[at]web.de


Jsou vyžadovány následující dokumenty:

Vklady a výběry v kasinu

Výpisy z bankovního účtu / karty

Plná moc

Prohlášení o přidělení procentuální účasti

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.


Náklady:

Jednorázový poplatek za poradenství

Procentní příspěvek v závislosti na sporné částce, až 35 %


Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.

richter-eddy[at]web.de


Jsou vyžadovány následující dokumenty:

Vklady a výběry v kasinu

Výpisy z bankovního účtu / karty

Plná moc

Prohlášení o přidělení procentuální účasti

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Je nějaká šance, že také najdeš mého bratrance v Nigérii, který je princ a má 10000000000 milionů, které dostanu

zdědit

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Mohu doporučit právníka, který se obrátí na poskytovatele platebních služeb a dotčená kasina.


Náklady:

Jednorázový poplatek za poradenství

Procentní příspěvek v závislosti na sporné částce, až 35 %


Stačí mě kontaktovat a já vám poskytnu kontaktní údaje.

richter-eddy[at]web.de


Jsou vyžadovány následující dokumenty:

Vklady a výběry v kasinu

Výpisy z bankovního účtu / karty

Plná moc

Prohlášení o přidělení procentuální účasti

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobrý den, chci jen říct, že nejsme zvyklí na reklamy; konkrétně v tomto vláknu to může vypadat jako obchodní lov. Doporučuji, abyste si nejprve přečetli naše smluvní podmínky:

https://casino.guru/terms-and-conditions 👈

Prosím, nesnažte se zaujmout hráče navrhováním placených služeb. Jinak bych ti musel zablokovat účet. aby bylo toto fórum pěkné a bezpečné.


Prosím, mějte to na paměti.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Měl někdo nějakou radost oproti Mystake? Myslíš, že je to nějaká mexická telekomunikační společnost!

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Nenabízel jsem žádné placené služby, mohu pouze jmenovat právníka, který bude požadovat zpět ztráty. Uvedená e-mailová adresa slouží pouze k předání údajů o advokátovi.

Je to férový obchod pro obě strany a tento typ reklamace se v Německu řeší zhruba čtyři roky. Čím větší ztráta, tím nižší procento, čím menší ztráta, tím vyšší procento. Ti, kteří nechtějí poplatek za poradenství, platí vyšší procento, když se účastní.

Dostal jsem od poskytovatele 8700 eur, z nichž 15 % šlo právníkovi... Sečteno a podtrženo, zbylo mi 7195 eur mínus poplatek za poradenství.

Každý, kdo pilně kopíruje zprávy do kasin a poskytovatelů služeb, by se neměl divit, že za to nic nedostane. Navíc by se dalo říci, že nepřítel čte!






Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Hledáte něco na ZP Telefono003. Tohle mi přišlo mnohokrát.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ahoj všichni


Chci se s vámi všemi podělit o svůj příběh a možná mi někteří z vás dají nějaké rady nebo tipy.

Jsem závislý na hazardních hrách a byl mi zablokován přístup do všech kasin se švédskou licencí. Přestože já'

Když jsem se léčil kvůli svým problémům s hazardem, psychicky jsem se zhroutil a zaregistroval jsem se u Tsars. Nechali mě hrát a dokonce ověřili můj účet. Tom, aby můj příběh byl kratší, nakonec jsem tam utratil asi 5000 EUR. Pro někoho tato částka nemusí být moc, ale pro mě ano.


Zde je to, co jsem se snažil udělat, abych získal své peníze zpět:

1. mluvil s kasinem: Řekli mi, že je mou odpovědností používat jejich služby nebo ne. Vůbec jim na lidech nezáleží. Přestal jsem s nimi mluvit, protože mi bylo jasné, že mi nebudou rozumět. Jde jim jen o peníze, bohužel…

2. nahlásili policii: znovu shrnuto - neudělali nic, protože kasino nemá sídlo ve Švédsku.

3. Obrátil jsem se na svou banku (pro ty, kteří by se zajímali o Swedbank) a požádal o zpětné zúčtování: Vzhledem k tomu, že mé vklady byly nedávné, myslel jsem si, že by bylo možné získat své peníze zpět. Místo toho byl můj účet zmrazen a navzdory poskytnutí vysvětlení a důkazů, včetně komunikace s kasinem a historie transakcí, nebyly proti kasinu podniknuty žádné kroky. Probíhá vyšetřování, ale podle toho, co jsem slyšel, se šance na vrácení peněz blíží nule.


Celá tahle situace mě ještě víc zoufalá. Nerad si moc stěžuji, ale po přečtení tohoto vlákna na fóru se zdá, že není mnoho jiných způsobů, jak získat peníze zpět. Měli štěstí ti, kterým se podařilo získat zpět své peníze.

Automaticky přeloženo:
doggoclub19
před 5 měsíci

Moc nerozumím tomu, co máte na mysli. Požádali jste o zpětné zúčtování na základě toho, že jste závislí na hazardních hrách a že vás kasino nechalo hrát, nebo co jste tím psal do banky?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Také jsem podal mnoho stížností. Můj účet však nebyl zmrazen ani uzamčen. Může to přijít, každopádně mě to opravdu nezajímá. Neudělal jsem nic nezákonného. Stále čekám na odpověď od banky, protože případ "probíhá".. Ale také jsem poslal veškerou komunikaci, kterou jsem měl se společnostmi, také řekl, že některé společnosti zaplatily. Musíte se snažit dělat to nejlepší, co můžete, a přimět banku, aby to pochopila.

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 5 měsíci

Doporučuje všem, aby zavolali do banky a promluvili si s nimi. Udělal jsem to a dostalo se mi skvělé léčby.

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před 5 měsíci

Byli jste jedním z těch, kteří měli samolepky Mail for?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Byli jste jedním z těch, kteří měli samolepky Mail for?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ne Promiň! Odložil jsem to e-mailem podvodným společnostem docela rychle. Zabralo vám to příliš mnoho energie a času, také jste se tím stal trochu posedlý. Když vám pak prochladla ruka, měli jste stejné pocity, jako když jste o peníze přišli. Místo toho jsem prošel bankou. Od elegra jsem však dostal nemocnou částku a byli jediní.

Automaticky přeloženo:
Bibble58
před 5 měsíci

Ano, stejně dobře. Nechápu, proč z toho tolik lidí šílí. Ale reagoval jsem na dost nových účtů, které přicházejí a upozorňují, že banka zmrazila účet atd. atd

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Někdo, kdo má skutečné informace a šablonu, může mluvit přes e-mail? Mám jich spoustu, ale kromě rozhovoru s bankou si opravdu nejsem jistý, kde začít

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před 5 měsíci

Rabidi NV vyhlásila bankrot! Zkontrolujte kasino dříve pod jejich kontrolou. Nyní působí pod novou společností na Curacau!

podvádět hráče, krást peníze, vyhlásit bankrot a pokračovat v tom samém pod novým deštníkem!


tak jednoduché

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

jakékoli informace o:


Enigma Budapešť

Ecoprism Lucembursko


dík

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zdá se, že Revolut se nyní posouvá vpřed se spory. Nezmiňujte nic o kasinových hrách, protože pak je to těžké vysvětlit, protože si to vykládají tak, že jste nebyli podvedeni, řídí se pravidly Mastercard a Visa.


Zdá se, že to s nesprávnými kódy obchodníků bohužel nechápou, pokoušeli se jim to dříve bez úspěchu vysvětlit.


Vzhledem k tomu, že tyto společnosti ignorují a nechtějí pomoci, jde pouze o to, aby je zpoplatnili, pak je na nich, aby ukázaly účtenku.


řekněte to, jako by to bylo o těchto společnostech, když zpochybníte, že jste neobdrželi účtenku nebo žádnou digitální službu, ať už jde o videohry, obrázky, cs skiny.

„Chci vrátit peníze" a poté „Neobdržel jsem položku"


Můžete také pokračovat se společnostmi, o kterých nemůžete najít informace, udělal jsem to se svými transakcemi Ticketzone a Ewave a nemusel jsem vysvětlovat, ale pokračovaly přímo ve sporu.


Stačí si vybrat to samé a kliknout na den pro kontakt, pak si vyberete, že nemáte důkaz a jdete dál, tam zvolíte, že nemůžete najít kontaktní údaje na firmu.


Jediné, se kterými jsem nemohl pokračovat, jsou předchozí transakce, které jsem vybral jako podvod, pak už od Revolutu nedostanete druhou šanci.


Některé transakce také nefungují při soutěži o vrácení peněz, včetně Quickbit (vklad a Goriwire), takže s nimi nemohu nic dělat.


Totéž s Tsindou (říká, že jde o peněžní transakci a nelze ji zpochybnit)

Upraveno autorem před 5 měsíci
Automaticky přeloženo:
Bibble58
před 5 měsíci

Kontaktoval jsem banku a požádal jsem o zpětné zúčtování, protože jsem závislý, kasino mi vůbec nepomohlo. Kontaktovali policii, ale také nepomohli, kasino není švédské a nemohli mi pomoci. banka mi právě zmrazila účet. Situace je extrémně nespravedlivá a už moc nedoufám, že se tady něco vyřeší

Automaticky přeloženo:
1...99 100 101...283
Jít na stránkuz 283 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky