Nebudou to brát v úvahu a dávají to na své webové stránky více než toto vlákno.
Říkají, že se nechtějí pouštět do právních problémů při rozhodování o tom, co je správné nebo špatné, ale je to pro ně jen způsob, jak nemusejí nic dělat, protože by to varování museli umístit na každé Estonsko, Curacao a kasino MGA. všichni to dělají. A to by poškodilo jejich podnikání.
They won't take this into consideration and put it on their webpage more than this thread though.
They say they don't want to get into legal issues deciding what is right or wrong, but it's just a way for them not to have to do anything, as they would have to put the warning on every Estonian, Curacao and MGA casino as all of them are doing this. And that would hurt their business.
Kontaktoval jsem Canapay a okamžitě jsem obdržel zpětnou vazbu, kde jsem byl požádán o předložení KYC, učinil jsem tak a nyní jsem znovu obdržel zpětnou vazbu, že dokumenty ověří. Nedostanu poté žádnou zpětnou vazbu? Bylo po obdržení KYC pro několik lidí z jejich strany klid? Naděje je to poslední, co tě opouští
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Kontaktoval jsem Canapay a okamžitě jsem obdržel zpětnou vazbu, kde jsem byl požádán o předložení KYC, učinil jsem tak a nyní jsem znovu obdržel zpětnou vazbu, že dokumenty ověří. Nedostanu poté žádnou zpětnou vazbu? Bylo po obdržení KYC pro několik lidí z jejich strany klid? Naděje je to poslední, co tě opouští
I contacted Canapay and received feedback immediately where I was asked to submit KYC, did so and now received feedback again that they will verify the documents. Will I get no feedback after this? Has it been quiet for several from their side after receiving KYC? Hope is the last thing that leaves you
Jag hörde av mig till Canapay och fick återkoppling direkt där jag ombads skicka in KYC, gjorde det och fick återkoppling nu igen att dom ska verifiera dokumenten. Kommer jag inte få någon återkoppling efter detta? Har det varit tyst för flera från deras håll efter mottagande av KYC? Hoppet är ju det sista som lämnar en
Je to tak zatraceně divné, že nejdřív vyplatili všem a pak už nic víc než požadovali KYC od každého, kdo poslal e-mail. V tom, že na začátku všem oplatili, už přiznali, že udělali chybu...
It's so fucking strange that they first paid out to everyone, and then now nothing more than requesting KYC from everyone who emailed. In that they paid everyone back in the beginning, they have already admitted that they made a mistake...
Det är så jävla konstigt att dom först betalade ut till alla, och sen nu ingenting mer än att de begär KYC från alla som mejlat. I och med att de betalade tillbaka till alla i början har de ju redan erkänt att de gjort fel…
Nevíte někdo, kdy přibližně mohla být někomu provedena poslední platba?
Co můžete napsat, když nedostanete zpětnou vazbu, žádné nápady?
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
Ano, teď totálně podělali. Alespoň jsem dnes dostal odpověď z banky
Yes, they totally screw up now. At least I got a response from the bank today
Ja dom skiter totalt i vilket nu. Jag har fått svar från banken idag iallfall
Nevíte někdo, kdy přibližně mohla být někomu provedena poslední platba?
Co můžete napsat, když nedostanete zpětnou vazbu, žádné nápady?
Does anyone know approximately when the last payment may have been made to someone?
What can you write if you don't get feedback, any ideas?
Vet någon ungefär när den sista utbetalningen kan ha gjorts till någon?
Vad kan man skriva om man inte får återkoppling, någon idé?
V podstatě cokoli chcete. Jednoduše přestanou reagovat. To je to, co udělali všem ostatním. Doufám však pro vás, že zaplatí
Basically whatever you want. They simply stop responding. That's what they did to everyone else. However, I hope for your sake that they pay
I princip vad du vill. Dom slutar bara att svara helt enkelt. Så har dom gjort på alla andra. Hoppas dock för din skull att dom betalar
myslela jsem, že jestli má někdo dobrou "šablonu", tak mi ji bez boje nedá 🙂
Taky doufám... díky za to 😊
thought if anyone had a good "template", not going to give it to me without a bit of fighting 🙂
I hope so too... thanks for that 😊
tänkte om någon hade en bra "mall", tänker inte ge mig utan lite krigande 🙂
det hoppas jag också… tack för det 😊
Ahoj,
Tady se do toho taky pustím.
Moje banka, Revolut, právě zmrazila moje bankovní zařízení včetně mých krypto aktiv, zatímco vyšetřuje potenciální porušení předpisů AML u některých plateb, které jsem provedl do kasina mimo Spojené království (jsem ve Spojeném království, ale jsem Ir! ). V tuto chvíli vím jen to, že se tyto transakce objevily a nejsou to název kasina, ale fiktivní společnosti a také název podvodné seznamky s názvem MyDate. Moje banka nezašla do mnoha detailů kromě dotazování se na každou jednotlivou věc ohledně transakcí od použitého zařízení po IP adresu, vyskakovací okna plateb atd. Berou to neuvěřitelně vážně a můj účet může být zablokován až na 30 DNÍ. to se děje.
ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NEPLATÍTE těmto offshore operátorům debetní nebo kreditní kartou, to je moje rada. Bylo mi řečeno, že je to v přímém rozporu se současnými zákony Spojeného království a spadá pod předpisy AML a je známé jako „maskování transakcí".
Nemám ponětí, co se s tím teď stane, ale dbejte mého varování.
Hello,
I'll wade into this as well here.
My bank, Revolut, have just frozen my banking facilities including my crypto assets whilst they investigate a potential breach of AML regulations on some of the payments I made to a non-UK casino(I'm in the UK but I'm Irish!). At the moment all I know is that these transactions have appeared and are not the name of the casino but shell companies and also the name of a scam dating site called MyDate. My bank haven't gone into a lot of detail other than asking every single thing about the transactions from device used to IP address, payment popups etc. They are treating this incredibly seriously and my account may be locked out for up to 30 DAYS whilst this is happening.
DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES pay to these offshore operators with a debit or credit card is my advice. I'm told it is a direct contravention of current UK Law and falls into the AML regulations and is known as 'Transaction Masking'.
I have no idea what will happen with this now but heed my warning.
Je tu někdo, kdo dokáže odpovědět, zda se to vyplatí nebo ne? Pokud se chystáte spáchat podvod, nestojí to za to. Abych byl upřímný, za šanci to stojí
Is there anyone who can answer whether it is worth it or not.. If you are going to commit fraud, it is not worth it. To be honest, it's worth a chance
Finns ingen som kan svara på om det är Värt det eller ej.. Ska du göra bedrägeri så är det inte värt. Ska du vara ärlig så är det värt en chans
Někdo, kdo může dát bankám šablonu toho, co jste napsali (upřímně)
Someone who can give a template of what you wrote to the banks (Honestly)
Någon som kan ge en mall vad ni skrivit till bankerna ( Ärligt )
To je přesně můj humor, Revolut blokuje účty kvůli podezření z praní špinavých peněz hahahahahha
That's exactly my humour, Revolut blocks accounts because of suspicion of money laundering hahahahahha
Ahoj,
Tady se do toho taky pustím.
Moje banka, Revolut, právě zmrazila moje bankovní zařízení včetně mých krypto aktiv, zatímco vyšetřuje potenciální porušení předpisů AML u některých plateb, které jsem provedl do kasina mimo Spojené království (jsem ve Spojeném království, ale jsem Ir! ). V tuto chvíli vím jen to, že se tyto transakce objevily a nejsou to název kasina, ale fiktivní společnosti a také název podvodné seznamky s názvem MyDate. Moje banka nezašla do mnoha detailů kromě dotazování se na každou jednotlivou věc ohledně transakcí od použitého zařízení po IP adresu, vyskakovací okna plateb atd. Berou to neuvěřitelně vážně a můj účet může být zablokován až na 30 DNÍ. to se děje.
ZA ŽÁDNÝCH OKOLNOSTÍ NEPLATÍTE těmto offshore operátorům debetní nebo kreditní kartou, to je moje rada. Bylo mi řečeno, že je to v přímém rozporu se současnými zákony Spojeného království a spadá pod předpisy AML a je známé jako „maskování transakcí".
Nemám ponětí, co se s tím teď stane, ale dbejte mého varování.
Hello,
I'll wade into this as well here.
My bank, Revolut, have just frozen my banking facilities including my crypto assets whilst they investigate a potential breach of AML regulations on some of the payments I made to a non-UK casino(I'm in the UK but I'm Irish!). At the moment all I know is that these transactions have appeared and are not the name of the casino but shell companies and also the name of a scam dating site called MyDate. My bank haven't gone into a lot of detail other than asking every single thing about the transactions from device used to IP address, payment popups etc. They are treating this incredibly seriously and my account may be locked out for up to 30 DAYS whilst this is happening.
DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES pay to these offshore operators with a debit or credit card is my advice. I'm told it is a direct contravention of current UK Law and falls into the AML regulations and is known as 'Transaction Masking'.
I have no idea what will happen with this now but heed my warning.
Možná to teď Revolut začal zkoumat, bohužel, kvůli tomu byl něčí účet v tuto chvíli zablokován. Což jsi ty, to je na hovno. Nebo to používají jen jako výmluvu. Nevím, u Revolutu nikdy nevíš.
Doufám, že se vám podaří získat zpět svůj účet a majetek.
Pro nás ostatní, přečtěte si toto, držte se dál od těchto podvodných kasin, nestojí to za riziko.
Maybe Revolut started looking into this now, unfortunately, that made someones account to be blocked at the moment. Which is you, that sucks. Or they just use it as an excuse. I don't know with Revolut you never know.
Hope you manage to get your account and assets back.
For the rest of us, read this, stay away from these scam casinos, it's not worth the risk.
Je to tak zatraceně divné, že nejdřív vyplatili všem a pak už nic víc než požadovali KYC od každého, kdo poslal e-mail. V tom, že na začátku všem oplatili, už přiznali, že udělali chybu...
It's so fucking strange that they first paid out to everyone, and then now nothing more than requesting KYC from everyone who emailed. In that they paid everyone back in the beginning, they have already admitted that they made a mistake...
Det är så jävla konstigt att dom först betalade ut till alla, och sen nu ingenting mer än att de begär KYC från alla som mejlat. I och med att de betalade tillbaka till alla i början har de ju redan erkänt att de gjort fel…
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém samovyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.