FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 97)

před 8 měsíci od kirekin
|
110222 zobrazení 2172 odpovědí |
|
1...96 97 98...109
Přidat příspěvek
Katze1337
před 2 týdny

Cscanner a Dotascanner jsou součástí stejné podvodné společnosti registrované ve Spojeném království a nebudou reagovat, jak jsem to mnohokrát zkoušel. Oznámil jsem je organizaci Action Fraud UK, ale jsem si jistý, že jim to i nadále projde stejně jako ostatním těmto zločineckým podnikům.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Officehut

Čelit

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Takže kdybych napsal recenzi na každé kasino a řekl, že tam nebudu hrát kvůli praní transakcí, obcházení kódů MCC, obcházení předpisů Visa/MC, porušování několika národních a místních předpisů, bylo by to v pořádku?

Člověk by si myslel, že od těchto akcí kasina by měla být všechna tato kasina na černé listině, protože v podstatě obcházejí jedinou ochranu hráčů, která existuje, hazardní blok 7995. Ale chápu, že to nemůžete udělat, protože to by skutečně snížilo množství ok kasin na vašem webu, nezbyly by žádné, kromě těch řádně licencovaných, jako je Spojené království/Švédsko.


Každopádně je to ok, nečekám, že to uděláš, i když bys fakt měla 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

V takových případech bychom Vám doporučili podat reklamaci a pokud se potvrdí to, co říkáte, tak bychom s tím neměli problém, případně bychom si v týmu rozmysleli, jak takové uživatelské recenze řešit. Pokud to totiž má vypovídající hodnotu a je to pravda a náš tým to shledal, tak není důvod, abychom takové uživatelské recenze odmítali.

Důležité však je dodat, že pokud jde jen o jednu věc, není to ani tak recenze kasina, protože bychom pravděpodobně chtěli vědět více, kdybyste tam hráli. Také se nezabýváme místními předpisy a čímkoli, co se týká zákonnosti, takže s tím musíte počítat, že něco takového by nebylo akceptováno.

Do naší recenze se navíc vždy snažíme přidat co nejvíce informací, zejména těch důležitých, a stále se to zlepšuje a přinášíme jich víc a víc. Ale důležitou součástí hraní v kasinu je zjistit si o něm nějaké informace předem. Pokud se vám něco nelíbí na začátku, zjistěte si další podrobnosti, protože vám řeknu příklad, pokud někdo hraje v kasinu a třeba dva měsíce vidí, že jeho peníze odcházejí někde jinde na výpisu z účtu a v jiná země, zajímalo by mě to poprvé nebo podruhé. Podle mých zkušeností se mnoho hráčů nestará téměř o nic, dokud nenastanou problémy. A to je chyba. 🙂

Automaticky přeloženo:
kirekin
před 2 týdny

cosmobet casino je perfektní kasino kluci, pojďme hrát

Automaticky přeloženo:
mBp12
před 2 týdny

ahoj, jak se ti podařilo dostat do deastreamu

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, celkem jsem vložil 7 tisíc eur a poté jsem vyhrál asi 24 tisíc a vybral plnou částku peněz. Když se pokusím o zpětné zúčtování 7k kontaktováním své banky, zablokují můj účet!! A nevím na jak dlouho. Toto není správné! !!!


Promluvím si se svým právníkem, to NENÍ v pořádku! Kasina skrývají svůj obchodní kód, aby se vyhnula daním, je to trestná činnost.. měla by být nějak zastavena/


VŠECHNA NEmístní KASINA JSOU SKUTEČNÉ ZLO! A vypadá to, že banky jsou nyní na jejich straně. Něco není v pořádku.

Schéma SCAM

NEPŘIBLIŽOVAT SE!


Ps Prosím, řekněte mi, jak jste odblokovali svůj bankovní účet, opravdu potřebuji vaši pomoc 🙁 možná má někdo z vás stejný problém? POMOC POMOC

Automaticky přeloženo:
ANystrom
před 2 týdny

Co? Tak tohle je jasný podvod. Buď vrátit 24k a vzít si 7k zpátky. Nebo si nechat 24k a ztratit 7k nemůžete mít obojí, takhle to nefunguje.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 týdny

co tím myslíš? Vyhraju a to jsou MOJE peníze a vyberu je, ale co všechny moje vklady? oni podvod schéma a teď jsem dokonce zablokován


Banka také ignoruje,...


vypadá to, že si kvůli této situaci nebudu moci užít online hraní. skrývají své obchodní kódy a pak dokonce tvrdí, že já jsem ten zlý, že chci získat zpět své vklady z tohoto podvodu, do kterého jsem se zapojil, to není fér. musí existovat způsob nebo právní kroky, které mohu podniknout, abych to vyřešil

Automaticky přeloženo:
ANystrom
před 2 týdny

Nechápu, jak tě podvádějí? Dostali jste zpět svůj vklad, který se vám dokonce podařilo vyhrát a úspěšně vybrat. Pochopil bych, že pokud jste vložili, vyhráli a kasino vám nevyplatilo výhry, můžete požádat o vrácení peněz. Pokud jste provedli zúčtování a informovali banku, že jste službu nikdy neobdrželi, jedná se o podvod, protože jste to skutečně udělali a dokonce se vám podařilo vyhrát.

Nevíte, co jste bance nahlásili?


Sám jsem kontaktoval svou banku a vysvětlil situaci v plném rozsahu tak, jak je. Nahlásil jsem, že transakce šly do kasina, ale kódy obchodníků byly zmanipulované, platby šly do obchodů s květinami, taškaři atd. Také jsem hlásil, že tímto způsobem bylo obejito omezení hazardu na mé kartě. banka se o věc začala zajímat a v současné době případ vyšetřuje.

Automaticky přeloženo:
rizanska
před 2 týdny

Jdi pryč ty podvodníku!!!

Automaticky přeloženo:
rizanska
před 2 týdny

Jdi pryč ty podvodníku!!!

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Ahoj, celkem jsem vložil 7 tisíc eur a poté jsem vyhrál asi 24 tisíc a vybral plnou částku peněz. Když se pokusím o zpětné zúčtování 7k kontaktováním své banky, zablokují můj účet!! A nevím na jak dlouho. Toto není správné! !!!


Promluvím si se svým právníkem, to NENÍ v pořádku! Kasina skrývají svůj obchodní kód, aby se vyhnula daním, je to trestná činnost.. měla by být nějak zastavena/


VŠECHNA NEmístní KASINA JSOU SKUTEČNÉ ZLO! A vypadá to, že banky jsou nyní na jejich straně. Něco není v pořádku.

Schéma SCAM

NEPŘIBLIŽOVAT SE!


Ps Prosím, řekněte mi, jak jste odblokovali svůj bankovní účet, opravdu potřebuji vaši pomoc 🙁 možná má někdo z vás stejný problém? POMOC POMOC

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jsi úplně retardovaný! Obdrželi jste 24 tisíc eur a nyní chcete podíl také

Automaticky přeloženo:
ANystrom
před 2 týdny

S čím přemýšlíš? Nemůžete mít svůj dort a mít ho, jak se říká.


Co jsi řekl/psal bance při reklamaci, myslíš? Nenásleduje

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
Bibble58
před 2 týdny

Evidentně něco nemocného! Proto její účet okamžitě uzavřeli. To v souvislosti s platbou g přes 200 tis

Automaticky přeloženo:
Gez80
před 2 týdny

Že se vůbec odvážíš

Automaticky přeloženo:
ANystrom
před 2 týdny

Ahoj,

Doporučuji přečíst si podmínky používání banky. Mohou v podstatě uzamknout váš účet a ukončit vás jako zákazníka, kdykoli si to přejí. Kontaktování „svého právníka" je obrovské plýtvání penězi, zvláště v tomto případě, kdy jste se skutečně dopustili podvodu. I když jste to neudělali, banka má plné právo zmrazit vaše účty, zatímco vyšetřuje podezřelé transakce/chování.

Pravděpodobně budete velmi rádi, když vám do tří měsíců odemknou účet, uzavřou váš účet a nenahlásí to policii.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zná někdo e-mailové adresy pro STICKERS a TIHEA?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Stále mám dotazy ohledně následujících poskytovatelů platebních služeb:


VISA VELOX SOLUTIONS CORP

VISA GAMEPLEX.INFO

VISA 9WEST

VISA SIMBACODE LIMITED

ŠKOLENÍ S VÍZEM VYHRAZENO

LUXUSNÍ ZDROJE VISA APPLE

VISA ECOM INOVATORS NIGERIA

VISA CYFAIR

VISA NT8-CARDSUPPORT.NET-80

VISA CURTIS TECHNOLOGY LTD

VISA KOFISI

VISA Wallet378.com

VISA STAY ONLINE LIMITED

VISA CRV*WONWINGAMES.CLUB

RedRaven

Společnost Dicore Ltd

Upraveno autorem před 2 týdny
Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

V takových případech bychom Vám doporučili podat reklamaci a pokud se potvrdí to, co říkáte, tak bychom s tím neměli problém, případně bychom si v týmu rozmysleli, jak takové uživatelské recenze řešit. Pokud to totiž má vypovídající hodnotu a je to pravda a náš tým to shledal, tak není důvod, abychom takové uživatelské recenze odmítali.

Důležité však je dodat, že pokud jde jen o jednu věc, není to ani tak recenze kasina, protože bychom pravděpodobně chtěli vědět více, kdybyste tam hráli. Také se nezabýváme místními předpisy a čímkoli, co se týká zákonnosti, takže s tím musíte počítat, že něco takového by nebylo akceptováno.

Do naší recenze se navíc vždy snažíme přidat co nejvíce informací, zejména těch důležitých, a stále se to zlepšuje a přinášíme jich víc a víc. Ale důležitou součástí hraní v kasinu je zjistit si o něm nějaké informace předem. Pokud se vám něco nelíbí na začátku, zjistěte si další podrobnosti, protože vám řeknu příklad, pokud někdo hraje v kasinu a třeba dva měsíce vidí, že jeho peníze odcházejí někde jinde na výpisu z účtu a v jiná země, zajímalo by mě to poprvé nebo podruhé. Podle mých zkušeností se mnoho hráčů nestará téměř o nic, dokud nenastanou problémy. A to je chyba. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

No, nebudu se obtěžovat psaním recenzí.

Přijmu celé kasino a hazardní podnikání je jen špinavý byznys, kasina, přidružené společnosti, poskytovatelé atd.

A to je dobře, protože mě to přimělo přestat hrát. Není důvod dávat žádnému z těchto herců peníze.

Vlastně bych měl toto vlákno také opustit, ale je zajímavé sledovat věci obecně, takže zůstanu, dokud nebudu mít ban 😛



Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Zná někdo e-mailové adresy pro STICKERS a TIHEA?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jen ztrácíš čas. Nasávají odpovědi

Automaticky přeloženo:
1...96 97 98...109
Jít na stránkuz 109 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky