FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 96)

před 8 měsíci od kirekin
|
115123 zobrazení 2221 odpovědí |
|
1...95 96 97...112
Přidat příspěvek
před 3 týdny

Po 15 letech a nevýslovném množství ztrát těchto podvodníků si konečně uvědomuji, že jsou, vždy byli a vždy budou podvody. Je trapné, že jsem došel k tomuto poznání.

Bránit se jejich pochybným platebním praktikám je fair play, pokud jste upřímní. Ale pochybné platby jsou jen špičkou ledovce a samy o sobě nepoškrábou povrch, proč jsou tato kasina podvody. Ve skutečnosti můžete mít stinné platební praktiky a přesto provozovat poctivé kasino.

Zrušení výher z jakéhokoli důvodu, který si mohou vymyslet, je nejdivočejší a nejpokřivenější část podvodu. Nejvíc mi vadí a nejvíc se za to stydím, jak hráče podpalují. Vyhrajete, oni vám nezaplatí a chovají se, jako byste udělali něco špatného.

Zde je příklad, proč je to tak problematické. Předpokládejme, že kvůli argumentům při registraci omylem zadáte špatné PSČ. Hrajete na webu a prohrajete 1000 $. Poté provedete ještě jeden vklad a budete mít štěstí, že trefíte 2000 $. Požádáte o výběr, odešlete své papíry. Všimli si, že jste při registraci použili nesprávné PSČ, a z bezpečnostních důvodů řeknou, že vaše výhry jsou kvůli tomu anulovány.

Problém s tímto příkladem je, že 1) mnozí z nás měli podobné zkušenosti ze stejných menších nebo šílených důvodů a 2) to znamená, že jste nikdy nehráli s prvními 1000 dolary, které jste prohráli, protože nikdy neexistovala možnost vítězství, protože jakákoliv výhra by byla nakonec diskvalifikována. Takže jste nedostali službu, za kterou jste zaplatili, každý dolar, který jste vložili, vždy propadne.

Pokud by tato kasina fungovala v USA, byla by za takové praktiky vystavena masivní hromadné žalobě. Jsou to podvody.




Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ano, přesně tak. Proti tomu je 0 ochrana.


To je důvod, proč je tak dobrý pocit, že jste přestali hrát hazardní hry ve všech těchto zasraných kasinech, více než 30 dní bez hraní a bez zájmu pokračovat. Můj blok na švédské licenci dokonce prošel a já se jen znovu zablokoval. tak to je taky pěkné. Nikdy jsem nebyl extrémně závislý na hazardních hrách, jen jsem se často velmi nudil, ale myslím, že to byl jen zlý cyklus, který je nyní konečně přerušen.


Lépe spím, cítím se lépe, více šetřím, mám více na sebe. Všechno je prostě lepší.


Automaticky přeloženo:
veritas1979
před 3 týdny

Souhlasím s tím, co říkáte. Podal jsem dvě stížnosti kasinovému guruovi ohledně dvou kasin Curacao zde a v obou případech kasina upřednostňovali. V obou případech se jednalo o případy, kdy mi dvě uvedená kasina umožnila získat plné ověření KYC, dovolily mi vkládat pouze proto, aby mi bylo při žádosti o výběr sděleno, že jsem ze země s omezeným přístupem, a to nebylo možné. Casino Guru se postavil na stranu kasina (NINECASINO).

Poté jsem to nahlásil jejich licenčnímu úřadu a okamžitě mi byly vráceny vklady, přesto mě kasinový guru přiměl k pocitu, že jsem se mýlil. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Souhlasím s tím, co říkáte. Podal jsem dvě stížnosti kasinovému guruovi ohledně dvou kasin Curacao zde a v obou případech kasina upřednostňovali. V obou případech se jednalo o případy, kdy mi dvě uvedená kasina umožnila získat plné ověření KYC, dovolily mi vkládat pouze proto, aby mi bylo při žádosti o výběr sděleno, že jsem ze země s omezeným přístupem, a to nebylo možné. Casino Guru se postavil na stranu kasina (NINECASINO).

Poté jsem to nahlásil jejich licenčnímu úřadu a okamžitě mi byly vráceny vklady, přesto mě kasinový guru přiměl k pocitu, že jsem se mýlil. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Že jo. A kolik lidí z vaší země vložilo, prohrálo a nikdy nevědělo, že pokud vyhrají, nikdy nedostanou zaplaceno? Je to opovrženíhodná obchodní praktika.


Automaticky přeloženo:
Golfforesite
před 3 týdny

Je to naprosto skandální a jsme připraveni prohrát

Automaticky přeloženo:
Sutton
před 3 týdny

Ahoj, byli byste ochotni to říct těm dvěma zprostředkovatelům platebních služeb, kteří odmítli vrácení peněz převážně kvůli tomuto řetězci?😊

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Souhlasím s tím, co říkáte. Podal jsem dvě stížnosti kasinovému guruovi ohledně dvou kasin Curacao zde a v obou případech kasina upřednostňovali. V obou případech se jednalo o případy, kdy mi dvě uvedená kasina umožnila získat plné ověření KYC, dovolily mi vkládat pouze proto, aby mi bylo při žádosti o výběr sděleno, že jsem ze země s omezeným přístupem, a to nebylo možné. Casino Guru se postavil na stranu kasina (NINECASINO).

Poté jsem to nahlásil jejich licenčnímu úřadu a okamžitě mi byly vráceny vklady, přesto mě kasinový guru přiměl k pocitu, že jsem se mýlil. 🤔

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Naprosto šílené, pokud je to pravda. Věděli casino.guru, že hrajete ze zakázané země a kasino vám přesto vzalo peníze? Kasino bylo v situaci win win a stále to má správně. Je pro mě těžké tomu uvěřit a rozhodně tím nechci říct, že lžete. Můžete propojit tento případ?

Automaticky přeloženo:
loisjefferies98
před 3 týdny

Přestali platit. Jste příliš pozdě na to, abyste skočili na palubu lodi. Bohužel. Doufám, že to pro vás nebylo moc peněz

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Astropay říká, že platby, které prošly, nelze vrátit.


tohle řekli:

"Nezáleží na tom, kde byly peníze umístěny, pokud byly připsány kasinu"



Automaticky přeloženo:
Nille
před 3 týdny

Ano, můžete to poslat teroristům, drogovým kartelům atd.. Pak je to naprosto v pořádku a legální.. nelegální je pouze to, když vám pošlou peníze. Poté budete mít pozastavené účty a budou vás vyšetřovat úřady. Pokud chcete být úspěšný, musíte být zločinec

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Naprosto šílené, pokud je to pravda. Věděli casino.guru, že hrajete ze zakázané země a kasino vám přesto vzalo peníze? Kasino bylo v situaci win win a stále to má správně. Je pro mě těžké tomu uvěřit a rozhodně tím nechci říct, že lžete. Můžete propojit tento případ?

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

casino.guru potřebuje chránit své podnikání.

Stejně jako askgambleři. Jakmile budete ve svých recenzích kasina příliš kritičtí, recenze se smažou.

Není to vlastně překvapivé, ale každý by si to měl uvědomit.


Automaticky přeloženo:
veritas1979
před 3 týdny

Jedna věc je zanechat špatné recenze, protože to může hráč trochu zdramatizovat a každý zažíváme a vidíme věci jinak. Můžu si to koupit!

Ale soudit ve prospěch kasina, když i samotné kasino šlo proti svým vlastním pravidlům, je docela žaludeční. Pak byste možná neměli takovou službu nabízet! Ale to si také jen myslím.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Někomu se podařilo kontaktovat factoryfordesign v Nikósii

Na jejich webu je e-mailová adresa, ale ta je nedostupná.

Další falešná společnost obsluhující posraná kasina na Curacau

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

casino.guru potřebuje chránit své podnikání.

Stejně jako askgambleři. Jakmile budete ve svých recenzích kasina příliš kritičtí, recenze se smažou.

Není to vlastně překvapivé, ale každý by si to měl uvědomit.


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dovolím si nesouhlasit s tím, co píšete. Kdybychom tak chránili kasina, tak bychom nemuseli mít žádné centrum pro rozlišení a už vůbec bychom se nesnažili hráčům pomáhat, protože podle vaší logiky bychom spolu bojovali, ne? ?

Snažíme se přistupovat k věcem férově a nestranně a nikomu nestranit.

Co se týče recenzí, každou řeší specializovaný tým, já jsem jeden z lidí, kteří řeší uživatelské recenze a určitě máme zavedené postupy, jak je vyřešit. Takže když je recenze kvůli něčemu zamítnuta, vždy je uveden důvod. Nemáme problém s negativní uživatelskou recenzí, ale musí mít také vypovídající hodnotu. Uvedu příklad, pokud hráč popisuje, že byl nespokojený, výběry trvaly dlouho, KYC bylo obtížné zvládnout, podpora nebyla užitečná, hry měly podle hráče nízké RTP a různé další věci jsou v pořádku. Pokud však přijde do hry s tím, že do kasina vložil 100 $ a nic nevyhrál, je tato recenze bezpředmětná, protože není vůbec relevantní a informativní.

Tak to je z mé strany vše.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 3 týdny

Wallet378.Com

Gameplex


Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dovolím si nesouhlasit s tím, co píšete. Kdybychom tak chránili kasina, tak bychom nemuseli mít žádné centrum pro rozlišení a už vůbec bychom se nesnažili hráčům pomáhat, protože podle vaší logiky bychom spolu bojovali, ne? ?

Snažíme se přistupovat k věcem férově a nestranně a nikomu nestranit.

Co se týče recenzí, každou řeší specializovaný tým, já jsem jeden z lidí, kteří řeší uživatelské recenze a určitě máme zavedené postupy, jak je vyřešit. Takže když je recenze kvůli něčemu zamítnuta, vždy je uveden důvod. Nemáme problém s negativní uživatelskou recenzí, ale musí mít také vypovídající hodnotu. Uvedu příklad, pokud hráč popisuje, že byl nespokojený, výběry trvaly dlouho, KYC bylo obtížné zvládnout, podpora nebyla užitečná, hry měly podle hráče nízké RTP a různé další věci jsou v pořádku. Pokud však přijde do hry s tím, že do kasina vložil 100 $ a nic nevyhrál, je tato recenze bezpředmětná, protože není vůbec relevantní a informativní.

Tak to je z mé strany vše.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Takže kdybych napsal recenzi na každé kasino a řekl, že tam nebudu hrát kvůli praní transakcí, obcházení kódů MCC, obcházení předpisů Visa/MC, porušování několika národních a místních předpisů, bylo by to v pořádku?

Člověk by si myslel, že od těchto akcí kasina by měla být všechna tato kasina na černé listině, protože v podstatě obcházejí jedinou ochranu hráčů, která existuje, hazardní blok 7995. Ale chápu, že to nemůžete udělat, protože to by skutečně snížilo množství ok kasin na vašem webu, nezbyly by žádné, kromě těch řádně licencovaných, jako je Spojené království/Švédsko.


Každopádně je to ok, nečekám, že to uděláš, i když bys fakt měla 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Získal někdo náhradu / pomoc od společnosti Dimoco?


Serveroví lidé na Discordu uvedli, že dostali e-maily, že jim byly vráceny peníze, ale zdá se, že se nic nezobrazuje a někdo čekal 1 týden po e-mailu a stále žádné peníze.



Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před 3 týdny

Existuje diskordní skupina, kde se toto téma také probírá? Pokud ano, můžete sdílet odkaz? 😊

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Quickbit jsem nyní nahlásil FI a také Švédskému inspektorátu hazardních her. Vyzvěte všechny ostatní, aby to udělali také!

Automaticky přeloženo:
Gez80
před 3 týdny

Také to udělal 👌👌 vlákno se zdá úplně mrtvé, nevzdávejte to všichni.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Ahoj,


Má někdo informace o CLX*topsm Tallinn, EE, CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?


Děkuji



Automaticky přeloženo:
1...95 96 97...112
Jít na stránkuz 112 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky