FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 24)

před 8 měsíci od kirekin
|
110236 zobrazení 2172 odpovědí |
|
1...23 24 25...109
Přidat příspěvek
před měsícem

Pokud jste to udělali, řekněte, že jste povolili platbu za zboží nebo služby a nic jste neobdrželi. Nemají žádný důkaz, že by ti něco dali. Dostanete své peníze zpět

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dám vám příklad. Destream byl jedním z těchto podvodných webů. Řekl jsem, že jsem se pokusil přes ně poslat peníze tvůrci obsahu a tvůrce obsahu peníze nikdy nedostal. Ukázal jsem své bance důkaz, že Destream neodpověděl na mou záležitost prostřednictvím e-mailu a živého chatu. Provedli zpětná zúčtování, ale zatím jsem neobdržel své peníze zpět. Chce to čas.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dám vám příklad. Destream byl jedním z těchto podvodných webů. Řekl jsem, že jsem se pokusil přes ně poslat peníze tvůrci obsahu a tvůrce obsahu peníze nikdy nedostal. Ukázal jsem své bance důkaz, že Destream neodpověděl na mou záležitost prostřednictvím e-mailu a živého chatu. Provedli zpětná zúčtování, ale zatím jsem neobdržel své peníze zpět. Chce to čas.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, zúčtování bude nějakou dobu trvat, obecně platí, že jde k obchodníkovi, obchodník se na něj podívá a rozhodne se na něj odpovědět nebo ne. Pokud odpoví a obhájí to, vydavatel vaší karty se na to podívá, možná vás požádá o další informace, vrátí se o kousek zpět a vpřed atd., pak podle toho, jaký důkaz vydavatel vaší karty dostane, učiní rozhodnutí.


Někdy obchodník ví, že ztratí zpětné zúčtování, takže neudělá nic, a pak to prostě vyprší a prostředky budou automaticky naúčtovány. Nejste si jisti, jak dlouho musí obchodník reagovat na zpětné zúčtování, ale myslím, že asi 2 týdny?


Za zúčtování budou také účtovány poplatky obchodníkovi, což je příjemné vědět 🙂

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před měsícem

Může to být špatně, ale pokud odpoví, myslím, že by jen obvinili obchodníky nebo vás odkázali na vaši banku. Nemyslím si, že by zasáhli a řešili takové spory. Opravdu doufám, že se mýlím.

Když se nad tím zamyslíte, zdá se nerozumné, že Visa/Mastercard nemá systémy pro detekci podezřelých obchodníků. Myslím, že určitě musí někde vyvěsit vlajku, když náhodný, např. nigerijský obchodník obdrží spoustu transakcí z evropských karet v cizí měně atd. Bohužel si myslím, že si jsou vědomi problémů, ale nechá to projít, protože myslím, že dostanou % z každé transakce.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Šel jsem do své banky pro zúčtování na Destream a mnoho dalších procesorů. Moje banka (Bank of Montreal) tvrdí, že nebude požadovat zpětná zúčtování, protože se dopouštím riskantního chování s online prodejci. Nikdy jsem jim nedal žádné základní informace o kasinech, která tyto poskytovatele plateb využívala. Ujistil jsem se, že věděli, že jsem nikdy nesouhlasil s obchodem s prodejci ani jsem od nich neobdržel žádný produkt nebo službu.

BMO ví, že dochází k podvodům, ale nemá zájem pomáhat. Tvrdí, že je to všechno od nich dobrá vůle, a když to připíší, jde to z jejich kapes. Jaká hromada sraček.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Nevíte prosím, kdo to byl procesor?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni. Právě jsem dnes četl vlákno a také mám spoustu transakcí podobných těm zmíněným. Nějaké tipy, kde začít? Můj seznam vypadá takto: MYDELIVERYY - KYCOIN- TIHEA - IWC - EXPRESIVEERA - Incrdblskns - vivxcn - PXTO - CSCANNERR - PIXTABO.COM - Několik různých FINS36DDC7 atd. - VIRTUALBOOKSHELF - THEBOOKATTIC - UNIDOTASCANNER - hra DOTASCANNER. Nejčastěji jsem hrál kasino, naposledy na www.unlimitcasino.com a www.refuelcasino.com .

Automaticky přeloženo:
keejan
před měsícem

Dostal jsem pouze odpověď, když jsem spamoval b@mobilum (obchodní e-mail) a dpo@mobilum (ochrana dat)

bylo kontaktovat support@mobilum tak jsem to udělal, uvidíme, co se tam stane.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Šel jsem do své banky pro zúčtování na Destream a mnoho dalších procesorů. Moje banka (Bank of Montreal) tvrdí, že nebude požadovat zpětná zúčtování, protože se dopouštím riskantního chování s online prodejci. Nikdy jsem jim nedal žádné základní informace o kasinech, která tyto poskytovatele plateb využívala. Ujistil jsem se, že věděli, že jsem nikdy nesouhlasil s obchodem s prodejci ani jsem od nich neobdržel žádný produkt nebo službu.

BMO ví, že dochází k podvodům, ale nemá zájem pomáhat. Tvrdí, že je to všechno od nich dobrá vůle, a když to připíší, jde to z jejich kapes. Jaká hromada sraček.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ano, je to šílené, banky mají nulovou ochranu spotřebitele.

Pokud by provedli zpětné zúčtování, nebyli by to oni, kdo by byl bez kapsy, takže vám zjevně lžou. Získali by finanční prostředky od společnosti, která platbu zpracovala, a tato společnost by je získala od obchodníka.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Může to být špatně, ale pokud odpoví, myslím, že by jen obvinili obchodníky nebo vás odkázali na vaši banku. Nemyslím si, že by zasáhli a řešili takové spory. Opravdu doufám, že se mýlím.

Když se nad tím zamyslíte, zdá se nerozumné, že Visa/Mastercard nemá systémy pro detekci podezřelých obchodníků. Myslím, že určitě musí někde vyvěsit vlajku, když náhodný, např. nigerijský obchodník obdrží spoustu transakcí z evropských karet v cizí měně atd. Bohužel si myslím, že si jsou vědomi problémů, ale nechá to projít, protože myslím, že dostanou % z každé transakce.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Souhlasím,

Pravděpodobně mě odkážou do mé banky nebo mě budou úplně ignorovat.

Ano, nejsem si jistý, jak fungují nebo co skutečně detekují, co nechají sklouznout atd.

Samozřejmě berou % z každé transakce, ale mohou také vydělat spoustu zpětných zúčtování v těchto případech.



Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Ahoj, můžu se zeptat, co jsi řekl Wintermads, abys dostal tuto odpověď? Čekal jsem týdny, než se mi ozvou, každý den jim posílám e-mail a oni mě prostě ignorují.

Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Dá se k finsharkovi dostat?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

https://finshark.io/ umožnil transakce na weby s hazardními hrami

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Byl někdo v kontaktu nebo má kontaktní údaje pro:

PXTO

PXTB

PIXTABO.com

vivxcn


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Hledám emaily na tyto:

Writemycontent (+3726170383)

Enygma sas, Štrasburk

Ewave

Limited Tsinda, Nairobi.

Slideflare - https://slideflare.com/shop/?currency=USD (jejich pošta nefunguje, jen se vrací s chybou)


Zde jsou kontakty, které jsem našel:

expresivní doba - support@expressiveera.com

Webstorm - help@trinityskins.com

Dpa pixtab - support@pixtab.com

Gmgk - support@getmygamekey.com

Chillstock - support@chillstock.com

Canapay - help@canapay.io

Seekblocks - support@seekblocks.com

Dpa incskins - support@incredibleskins.com




Automaticky přeloženo:
phyyyy
před měsícem

PXTO - PXTB = PIXTABO.COM

O Vivxcn nevím

kontaktujte je prostřednictvím e-mailu a řekněte, že chybně zakódovali vaše transakce a porušili podmínky Mastercard. Udělejte to profesionálním způsobem, můžete použít ChatGPT.

jejich email je: support@pixtabo.com

telefon: +37258473911


Můžete si také vyhledat jejich smluvní podmínky a v případě potřeby zjistit, zda neporušili své vlastní smluvní podmínky.

Automaticky přeloženo:
phyyyy
před měsícem

Vivxcn je vivexcoin.io

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před měsícem

Ne, poslal jsem jim e-mail včera pozdě. Tak uvidíme, jestli dostaneš odpověď. Teď to musím zjistit jen IWC

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před měsícem

Jo, to samé pro mě.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni

Měl někdo štěstí při vrácení peněz z níže uvedeného?


DCCUBA

Wexslide

Vklad pomocí kryptoměny

Fomiline

Goriwire

MyDates London (zjištěno jako Dota2store.online)

Inovace Techlily

ZPDG

Blossomnet Solutions Nigérie

Coresbyte

PLATBA ESTONSKO

Společnost Balon Tech Ltd


Automaticky přeloženo:
1...23 24 25...109
Jít na stránkuz 109 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky