FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 23)

před 8 měsíci od kirekin
|
115193 zobrazení 2221 odpovědí |
|
1...22 23 24...112
Přidat příspěvek
loisjefferies98
před měsícem

Nic, co jsem dostal zakázáno z jejich nesouladu také


Všichni potřebujeme tlačit na jejich vedení a jejich sociální sítě

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před měsícem

Jak jste oslovili banku, když jste inzerovali? A jaké doklady jsi jim dal? Pokud nyní máte swedbank

Upraveno autorem před měsícem
Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj všichni.


Byl někdo v kontaktu s některým z následujících:


Canapay

Cecu

Mshades

Skinsmagnate.com

Dataflip

Cerano

Dpa Incskins


A jak byste postupovali při kontaktování zahájení jakéhokoli procesu?

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před měsícem

canapay je help@canapay.io

Automaticky přeloženo:
Bollee
před měsícem

Můj seznam s canapay.io je dlouhý. Jak daleko zpět můžete jít?

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před měsícem

Nejsem si jistý. Transakce jsem měl až od té doby v dubnu. Napište jim a zkontrolujte

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před měsícem

Cerano mi po 1-2 e-mailech provedl zpětné zúčtování, ale přímo od nich žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
C2D2
před měsícem

Můžete mi poskytnout podrobnosti, jak je kontaktovat?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Může mi zde také někdo osvětlit, je to max. 120 dní zpět, jak jsem četl na různých místech o vízech? nebo je to přímo pro Visa?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč mi nejde zavřít herní účet. Abych mohl zavřít svůj účet, musím se ověřit. Nikdy jsem o něčem takovém neslyšel. Zákaznický servis se snaží donutit zákazníky k něčemu, co nechci.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj


Kdokoli zná společnost/e-mail na tyto lidi; ETS*ETS*TICKET* nebo ETS*EWAVE ??


Automaticky přeloženo:
před měsícem

Pokud někdo používá devět kasino / devět výher nebo něco podobného. Poslal jsem jim šablonu e-mailu v tomto vlákně. Vrátili mi rozdíl mezi mými vklady a výběry (tedy moje ztráty)


Díky hoši

Automaticky přeloženo:
loisjefferies98
před měsícem

Jakou šablonu jste použili?

Automaticky přeloženo:
carsix79
před měsícem

Ahoj! Myslím, že jsou připojeni k quickbitu "Podmínky a podmínky platebních služeb (Quickbit)

1. Úvod

1.1 Intergiro Intl AB (publ) ("Intergiro") je švédská fintech společnost licencovaná a pod dohledem švédského úřadu pro finanční dohled (Sw. Finansinspektionen)

Náš finanční úřad je www.fi.se/en / - upřímně nevím, jaký mají mandát. Ale mohlo by mít smysl kontaktovat je nebo možná jejich intergiro společnost nějak zapojena

Automaticky přeloženo:
loisjefferies98
před měsícem

To mi poslali.

Ahoj,


Naše společnost, jako lídr v oboru, využívá řadu mezinárodních platebních kanálů pro různé země a regiony. Banky mohou pravidelně přepínat kanály v rámci platební sítě a ve výpisu z účtu můžete vidět hodnoty z jiného regionu. Nebojte se, všechny vaše vklady jsou připsány na váš účet včas, přesně v souladu s vašimi transakcemi. Máte-li jakékoli pochybnosti, vždy vám rádi pomůžeme se sladěním vašich transakcí.


S pozdravem,

Mehmet

Tým podpory kasina

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Ahoj,


někdo, kdo se snaží s Mobilumpay?

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Poslal někdo e-mailu Visa na security@visa.com

Protože praní transakcí je zjevně porušením jejich podmínek, mělo by být v jejich zájmu, aby to řešili? Udělal to někdo?


Právě jsem to udělal, zatím bez odpovědi, dal jsem jim číslo své karty Visa a řekl jsem, že doslova všechny transakce na této kartě jsou vyprané transakce kromě jedné, protože kartu používám pouze pro hazardní hry, je to karta Revolut.


Toto byl můj email,

ušní bezpečnostní tým společnosti Visa, předejte prosím správnému oddělení, pokud se jedná o nesprávné oddělení.

Píši vám s hlubokým pocitem naléhavosti a zklamání v souvislosti s kritickým problémem, který vážně narušil mou důvěru v bezpečnostní opatření používaná společností Visa a vydavatelem mé karty, společností Revolut. Týká se to alarmujícího fenoménu praní transakcí, zjevného porušení, které ohrozilo můj finanční blahobyt a upozornilo na významné nedostatky ve vašich systémech.

Dovolte mi nejprve upozornit na řadu transakcí, které se objevily na mé kartě Visa a které jsou spojeny s podrobnostmi: 4************8. I když jsem tyto transakce technicky inicioval já, byly tyto transakce usnadněny záměrnou manipulací s kódy obchodníků, obcházením omezení, jejichž cílem je chránit spotřebitele, jako jsem já, před zapojením se do vysoce rizikových činností, jako je hazardní hry.

Toto zneužívání mezer ve vašem systému představuje jasné porušení důvěry a hrubé porušení standardů ochrany spotřebitele. Navzdory mým pokusům hledat řešení prostřednictvím Revolutu jsem se setkal s skličujícím nedostatkem akce nebo obav. Nebyly podniknuty žádné hmatatelné kroky k nápravě situace nebo prošetření hlavní příčiny těchto transakcí, takže se jako spotřebitel cítím zranitelný a přehlížený.

To, co tuto situaci ještě zhoršuje, je spoluvina společností Visa i Revolut, které umožňují, aby tyto transakce probíhaly nekontrolovaně. Tím, že jste zavírali oči před manipulací s kódy obchodníků a neprosazovali jste robustní bezpečnostní opatření, jste účinně usnadnili praní transakcí a ohrozili finanční blaho spotřebitelů.

Dále vás žádám, abyste provedli důkladné prošetření obchodníků a zpracovatelů plateb zapojených do zpracování těchto transakcí. Je evidentní, že záměrně manipulovali s kódy obchodníků, aby obešli omezení a usnadnili hazardní transakce jako nehazardní transakce. Takové neetické praktiky nejen narušují integritu vaší platební sítě, ale také představují značná rizika pro spotřebitele tím, že umožňují praní transakcí.

Žádám vás, abyste proti těmto obchodníkům a zpracovatelům plateb podnikli rozhodné kroky, včetně uvalení sankcí a zavedení opatření, která zabrání budoucímu zneužití vašeho systému. Tím, že je poženete k odpovědnosti za své činy, můžete vyslat jasný signál, že takové vykořisťovatelské praktiky nebudou v rámci sítě Visa tolerovány.

Jako znepokojený spotřebitel se domnívám, že řešení tohoto problému u jeho zdroje je prvořadé pro zajištění dlouhodobé bezpečnosti a důvěryhodnosti vašeho platebního ekosystému. Věřím, že podniknete nezbytné kroky k okamžitému vyšetření a nápravě tohoto zneužití.

Požaduji rychlé a uspokojivé vyřešení této záležitosti, včetně vrácení veškerých částek, které byly nesprávně zpracovány v důsledku zneužití obchodních kódů. Dále vás vyzývám, abyste zlepšili své bezpečnostní protokoly a úžeji spolupracovali s vydavateli karet, abyste zajistili integritu vaší platební sítě a ochránili spotřebitele před zneužitím a podvody.

Netrpělivě očekávám vaši odpověď a ujištění, že budou přijata vhodná opatření k vyřešení mých obav a zabránění podobným incidentům v budoucnu.

Automaticky přeloženo:
markster332
před měsícem

Včera jsem psal email, zatím bez odpovědi.

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před měsícem

Neodpovídají. Kontaktoval jsem jejich podporu a zakladatele a generálního ředitele společnosti Mobilum. Okamžitě mě zablokovali. Stačí u vaší banky provést chargeback a dostanete své peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Anonymized604
před měsícem

Pokud jste BankID použili nebo ne, nemělo by záležet na tom, zda důvodem zpětného zúčtování bylo nepřijetí zakoupeného produktu nebo podobně. Potřebují poslat důkaz, že dodali to, za co jste zaplatili?


Automaticky přeloženo:
1...22 23 24...112
Jít na stránkuz 112 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky