Ahoj Owene, je dobré si to přečíst, protože se v tuto chvíli snažím diskutovat se svou bankou a zdá se, že tomu problému nerozumí. Mám aktivovaný blok hazardu a tito obchodníci používající nesprávné kódy blokování obcházeli, kdyby byly použity správné kódy, transakce by byly zablokovány. Máte pro mě nějakou radu ohledně toho, abych si s bankou mohl v této věci poradit a zda jsou u tohoto problému možné zpětné zúčtování? Získání oprávnění prostřednictvím nesprávných údajů? Všichni obchodníci, ok, moje prohlášení, provozují něco, co vypadá jako falešné obchody, prodávají věci, které jsem si neobjednal nebo nedostal, falešné položky, jako jsou softwarové služby, atd. Každá rada vítána. dík
Hi Owen, it's good to read this as I'm trying to discuss with my bank at the moment and they just don't seem to understand the issue. I have a gambling block activated and by these merchants using incorrect codes the payments have bypassed the block, had correct codes been used the transactions would have been blocked. Do you have any advice for me corresponding with the bank about this and are chargebacks possible for this issue? Obtaining authorisation via incorrect data? All the merchants ok my statements operate what appear to be fake shops, selling things that I haven't ordered or received, fake items like software services, ect. Any advice welcome. Thanks