FórumDiskuze stížnostíOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 147)

před 11 měsíci od kirekin
|
296490 zobrazení 3586 odpovědí |
|
1...146 147 148...240
Přidat příspěvek
před 2 měsíci
Příspěvek od Glamors12 byl odstraněn
před 2 měsíci

Podobně jako u karet, otevřené bankovní transakce, jako Trustly potřebuje a měly by být zpracovány se specifickým kódem, myslím, že pro otevřené bankovnictví to bylo PCC 26 nebo tak něco.

Ale stejně jako u karet samozřejmě existují způsoby, jak to obejít, jak to udělá mnoho kasin.



Automaticky přeloženo:
veritas1979
před 2 měsíci

Ano, mám podezření, že to byly manipulace s kódem, které vedly k tomu, že platby prošly, protože jsem nemohl dostat platby do většiny kasin. ale ani jsem se nepokusil s důvěrou bojovat.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Glamors12 byl odstraněn
před 2 měsíci

Nejnovější, které jsem našel, jsou PayOp a PayDo...používané Santeda Group pro všechny druhy vkladů od karet po poukázky na neosurf! Kontaktuje oba poskytovatele plateb a uvidí, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
Příspěvek od Glamors12 byl odstraněn
carsix79
před 2 měsíci

Momentálně jsem na nich a přišlo několik podivných e-mailů o zrušení plateb, takže počkám a uvidíme jejich konečné odpovědi.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Dnes jsem jim udělal totéž, dostal jsem odpověď, že věc prošetřují. Co tím myslíš, že od nich dostáváš podivné e-maily o zrušení platby?

co jsi jim napsal?😊

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 měsíci

Právě že došlo k potenciálnímu platebnímu podvodu a řekli, že to prošetří. Nyní máte několik automatických e-mailů prostřednictvím ... ale musíte počkat a uvidíte

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
CryptoG82
před 2 měsíci

Dobře, to samé pro mě. Stále jsem ale nepochopil, zda Vám přišly vágní emaily o zrušení plateb nebo zda Vám právě přišly automatické emaily, že Váš email byl úspěšně přijat. Děkuji

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
carsix79
před 2 měsíci

Je to dlouhá doba? Zkusili jste jim poslat zprávu znovu? Osobně jsem od nich dostal rychlou odpověď. Také jsem je informoval o nelegálních platbách za hazard. Moc si z nich nedělám naděje, ale i tak bych chtěl zpět své peníze, které zmizely ve větru a nikdy se nedostaly ani do kasina.

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před 2 měsíci

Ne, dostal jsem automatické e-maily se zprávou „Platba zrušena". Neměl žádné peníze, takže uvidím, co to všechno znamená, až jejich zástupce odpoví.

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od carsix79 byl odstraněn
před 2 měsíci

file

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Nevíte někdo, kdo je náhodou poskytovatel plateb pro goldenbet?

Automaticky přeloženo:
2scottjason
před 2 měsíci

Stejně to bývalo Paydo nebo PayOp.

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Ještě jednou děkuji za pomoc, kontaktoval jsem oba

Automaticky přeloženo:
CryptoG82
před 2 měsíci

Zajímavý. Který den jste podali stížnost ohledně platby a kdy jste tento e-mail obdrželi?

Automaticky přeloženo:
1...146 147 148...240
Jít na stránkuz 240 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky